Şimdi Ara

7 kişilik performanslı SUV: BYD Tang'in tasarımı ve özellikleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • Çinli BYD, ürün gamındaki büyük elektrikli SUV modeli Tang'i İstanbul'daki marka lansmanında sergiledi. Biz de oldukça heybetli görünen bu modelin iç ve dış tasarımına yakından baktık. BYD'ye göre, Tang, büyük bir SUV olmasına rağmen yarış araçlarını kıskandıracak düzeyde sportif bir şasiye sahip.



    BYD Tang, özellikleriyle neler sunuyor❓



    BYD Tang; 4870 mm uzunluğa, 1950 mm genişliğe, 1725 mm yüksekliğe ve 2820 mm aks mesafesine sahip. Bu kapsamda, geçtiğimiz günlerde tanıtılan yeni Kodiaq'tan 11 cm daha uzun bir gövdeye sahip olduğunu söyleyebiliriz. Bu ölçülerin yansıması olarak iç mekan oldukça ferah, ancak yine de üçüncü sıra koltuklar yetişkin yolcuları uzun mesafelerde pek rahat ettirecek gibi görünmüyor.



    BYD Tang, %100 elektrikli bir araç olmasına rağmen Çinli markanın ürün gamındaki en klasik tasarıma sahip modellerden biri olarak karşımıza çıkıyor. Öndeki büyük panjur tasarımından ve geleneksel kapı kollarından bunu rahatlıkla anlayabiliyoruz. Önde ve arkada LED aydınlatmalara sahip olan modelin 22 inçlik büyük jantları ve Brembo frenler, bizlere performanslı bir modele baktığımızı anımsatıyor.




    İç mekan ilk etapta Han'ın SUV versiyonuna bakıyormuşuz hissi veriyor ancak kullanılan malzemeler de dahil olmak üzere farklı detaylar mevcut. Direksiyon göbeğindeki BYD logosunun böyle lüks bir SUV'a demode bir görüntü verdiğini de söylemeden geçmeyelim. Bunun dışında yine konsola gömülü 12.3 inç LCD gösterge ekranı ve ortada döndürülebilen 12.8 inç dokunmatik multimedya ekranı yer alıyor.



    BYD Tang, toplam 380 kW güç ve 680 Nm tork üreten iki elektrik motoruna sahip. Bu sayede dört tekerlekten çekiş özelliği sunan model, 0-100 km/s hızlanmasını 4,8 saniyede tamamlıyor. Son hızı 180 km/s ile sınırlandırılan Tang, önde MacPherson ve arkada multi-link süspansiyona sahip. Otomobilin kuru ağırlığı ise 2,5 tona yakın.



    Ayrıca Bkz.435 beygirlik MG4 XPower'ın Türkiye fiyatı belli oldu



    BYD'nin bıçak tipi bataryalarına sahip olan modelde 86.4 kWsa kapasiteli batarya ile 400 km ortalama sürüş menzili sunuluyor. Şehir içi kullanımda ise bu değer 528 km'ye kadar çıkıyor. 120 kW hızlı şarj ile bataryanın %30'dan %80 doluma ulaşması 30 dakika sürüyor.



    BYD Tang, Türkiye'ye gelecek ancak tıpkı Dolphin gibi tarihi henüz belli değil. Türkiye'ye gelecek öncelikli modeller Atto 3, Seal ve Han olarak açıklandı. BYD Tang'in Almanya'daki fiyatı yaklaşık 70 bin eurodan başlıyor.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    7 kişilik performanslı SUV: BYD Tang'in tasarımı ve özellikleri
    7 kişilik performanslı SUV: BYD Tang'in tasarımı ve özellikleri
    7 kişilik performanslı SUV: BYD Tang'in tasarımı ve özellikleri
    7 kişilik performanslı SUV: BYD Tang'in tasarımı ve özellikleri
    7 kişilik performanslı SUV: BYD Tang'in tasarımı ve özellikleri
    7 kişilik performanslı SUV: BYD Tang'in tasarımı ve özellikleri
    7 kişilik performanslı SUV: BYD Tang'in tasarımı ve özellikleri
    7 kişilik performanslı SUV: BYD Tang'in tasarımı ve özellikleri










  • Almanya'da 70BinEU ise malesef geçiniz diyorum, 3,5-4m civarında bir fiyatı olur iyimser tahminle :)
    Fiyat segmentindeki araçlarla karşılaştırsak bile marka bilinirliği satışı etkiler, iş yine satılacakta bilinecek ondan sonra yaygınlaşacak durumuna dönüyor.

    Gelsin incelemelerine bakalım.

  • mehmet_clk M kullanıcısına yanıt

    Hakketen o fiyatlara gelirse ülkemiz için ölü bir yatırım olur. Kimse o fiyatlara çin malı bir araç almak istemez . Gerçekler acıdır.

    Çinli markaları destekliyorum ama öncelikleri marka bilinirliğini , güvenini sağlamak , satışlarını arttırmak olmalı . Yüksek fiyattan girerlerse bu zor görünüyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Son hızı 180 km/s ile sınırlandırılan Tang, önde MacPherson ve arkada multi-link süspansiyona sahip.


    quote:

    120 kW hızlı şarj ile bataryanın %30'dan %80 doluma ulaşması 30 dakika sürüyor.


    Bunlar çok önemli noktalar.

    Tabii, bir diğer önemli nokta ise fiyat. Para. Hepsinden önemli :)

  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Türkiye küçük bir pazar, dolayısıyla Türkiye’de yapılacak satışların BYD için pek de bir önemi yok. Sadece geçen yıl 1.8 milyon, geçtiğimiz çeyrekte ise 800.000 araç satmış bir markadan bahsediyoruz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kaza durumunda ne olacağı önemli . Çin malına canımı emanet etmem

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BYD dünyada Tesla'yı liderlikten etti ülkemizde de benzer başarıyı yakalayacaktır. Çinliler dört bir yandan saldırıyor Almanlar ve Almancılar düşünsün şimdi

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Desaster D kullanıcısına yanıt

    Chery Omoda 5 euroncap sonuçlarına bakın. Ülkemizde yoluna ölünen bir çok modelden daha iyi yüzdelik puan almış. Astra'dan bile daha yüksek koruma puanı var.

  • Desaster D kullanıcısına yanıt

    Byd çinin en kaliteli markalarından biri . Dünya genelinde en çok satan elektrikli araç markalarından ayrıca .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunchevrolet olmus

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ALINMAZ

  • 400km menzile 70k euro mu? VW yolundan gidip hızlıca batmayı mı planlıyorlar acaba?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 2 gün önce bittiler bence. Satış falan önemli değil. 2000'li yılların başında mahalle arası tuhafiyelerde satılan füme takım elbise, soluk pastel mavi gömlek ve kravatsız bir adamı, ''biz nasıl olsa satıyoruz kimse umurumuzda değil, akp sayesinde 20 tane servis açmaktan da kurtulduk'' diyen şahsı genel müdür yapan firmanın sonu çöküştür.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.