Şimdi Ara

7 İLERİ DSG SORUNLARI (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
145
Cevap
3
Favori
10.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: Omegamon

    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    quote:

    Orijinalden alıntı: Omegamon

    Benim aracım da golf 7 10.000 km de 1 aydır vites geçişlerinde hissedilir titreme başladı 10 gun sonra bakım var muhtemelen kavrama değişecek malesef klasik dsg sorunu çözülmemiş gibi

    hocam yanlış anlamayın ama sıkıntı ihtimalini bile bile nasıl gidip dsg'li araçlara o kadar fazla para veriyorsunuz?

    İnşallah bozulmaz diyerek ödenen onbinlerce lira... Umarım sorunusuz kullanırsınız

    DSG'nin keyfi malesef başka otomatik viteste yok, tüketim olarak da çok memnunum. Bir problem olduğunda servis garantiden değiştirdiği için bir problem değil benim için. garantisini zaten 4 yıla uzattım, arabayı da 4 yıl kullanmayı düşünüyorum. Zaten doğuş grubu çalışanıyım bir problem olduğunda ilgililere rahat ulaşabiliyorum, arabayı da personel indirimli alabiliyoruz daha uygun fiyata. Zaten araba serviste durduğu sürece ikame araç veriyorlar başka bir problem için bırakmıştım 300 km'de full paket bir bettle verdiler. Garantiden değiştiği sürece ve ikame araçla beni mağdur etmediği sürece bir problem yok bence.

    iste su size yaptiklarini herkese yapmiyorlar.
    her musterisine bunu yapsa bende alirim , bozulursa bana patlamiyacaksa.
    sanzimanin garantisi bence omur boyu olmali...

    Bence elinizden geldiğince doğuşun kendi servislerine götürün arabayı diğer bayilerine ait servisleri tercih etmeyin. Ben arabayı ilk normal bir servise götürdüm 10 yıllık polo verdiler ikame araç olarak sorunu çözemeyince doğuş maslaka taşındı hadise ordan bettle verdiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Omegamon

    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    quote:

    Orijinalden alıntı: Omegamon

    Benim aracım da golf 7 10.000 km de 1 aydır vites geçişlerinde hissedilir titreme başladı 10 gun sonra bakım var muhtemelen kavrama değişecek malesef klasik dsg sorunu çözülmemiş gibi

    hocam yanlış anlamayın ama sıkıntı ihtimalini bile bile nasıl gidip dsg'li araçlara o kadar fazla para veriyorsunuz?

    İnşallah bozulmaz diyerek ödenen onbinlerce lira... Umarım sorunusuz kullanırsınız

    DSG'nin keyfi malesef başka otomatik viteste yok, tüketim olarak da çok memnunum. Bir problem olduğunda servis garantiden değiştirdiği için bir problem değil benim için. garantisini zaten 4 yıla uzattım, arabayı da 4 yıl kullanmayı düşünüyorum. Zaten doğuş grubu çalışanıyım bir problem olduğunda ilgililere rahat ulaşabiliyorum, arabayı da personel indirimli alabiliyoruz daha uygun fiyata. Zaten araba serviste durduğu sürece ikame araç veriyorlar başka bir problem için bırakmıştım 300 km'de full paket bir bettle verdiler. Garantiden değiştiği sürece ve ikame araçla beni mağdur etmediği sürece bir problem yok bence.

    Bu sizin için geçerli, normal vatandaş ne yapsın..

    Birde kapımın önünde duran aracın, beni günün her saati ve Türkiye nin her yerine sorunsuz olarak götürmesi gerektiğini düşünüyorum..

    Gece 2 de telefon gelmiş, akraban hasta İstanbuldan Rize basıp gitmen lazım..Hen an yolda kalacak ( kalmasa bile, düşüncesi insanı rahatsız eder.) aracı kim ne yapsın..

    Şuana kadar yolda bırakma gibi bir sorun olmadı hafif bir titreme var gibi, bakalım servis ne diyecek. Zaten yolda bırakacak kadar kötü olmadan önce emareleri ortaya çıkar çıktığında servise gidip hallettirmek gerekir. ama haklısınız tabi yolda bırakan arabayı kimse istemez




  • Güvenlik doanımı çok zayıf,motorlar bonkör çok yakar dizeli güç vermez,benzinlisi lpgye uyum sağlamaz,tipler hep aynı uzaktan 100 mt yaklaşana kadar polomu passat mı jetta mı golf mü anlamazsın,bir tek Polo alınır volkswagendan ondan da ilk kazada pişman olunur!Ama egomuzu 'seneye aldığım paraya satabilirim' ile avutur ruhsuz arabalara çok paralar döker kendimizi mutlu ederiz.

    İmza
    Eski Polo Yeni AVEOCU
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omegamon

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: Omegamon

    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    quote:

    Orijinalden alıntı: Omegamon

    Benim aracım da golf 7 10.000 km de 1 aydır vites geçişlerinde hissedilir titreme başladı 10 gun sonra bakım var muhtemelen kavrama değişecek malesef klasik dsg sorunu çözülmemiş gibi

    hocam yanlış anlamayın ama sıkıntı ihtimalini bile bile nasıl gidip dsg'li araçlara o kadar fazla para veriyorsunuz?

    İnşallah bozulmaz diyerek ödenen onbinlerce lira... Umarım sorunusuz kullanırsınız

    DSG'nin keyfi malesef başka otomatik viteste yok, tüketim olarak da çok memnunum. Bir problem olduğunda servis garantiden değiştirdiği için bir problem değil benim için. garantisini zaten 4 yıla uzattım, arabayı da 4 yıl kullanmayı düşünüyorum. Zaten doğuş grubu çalışanıyım bir problem olduğunda ilgililere rahat ulaşabiliyorum, arabayı da personel indirimli alabiliyoruz daha uygun fiyata. Zaten araba serviste durduğu sürece ikame araç veriyorlar başka bir problem için bırakmıştım 300 km'de full paket bir bettle verdiler. Garantiden değiştiği sürece ve ikame araçla beni mağdur etmediği sürece bir problem yok bence.

    iste su size yaptiklarini herkese yapmiyorlar.
    her musterisine bunu yapsa bende alirim , bozulursa bana patlamiyacaksa.
    sanzimanin garantisi bence omur boyu olmali...

    Bence elinizden geldiğince doğuşun kendi servislerine götürün arabayı diğer bayilerine ait servisleri tercih etmeyin. Ben arabayı ilk normal bir servise götürdüm 10 yıllık polo verdiler ikame araç olarak sorunu çözemeyince doğuş maslaka taşındı hadise ordan bettle verdiler.

    Ne samin sekeri ne dogusun yuzu diyorum hocam ben:)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Uzun yola sık çıkanlar ve trafiği istanbul ankara gibi yoğun olmayan yerlerde yaşayanlar için dsg pek problem çıkarmayan bir şanzıman anlaşılan, tercih edilebilir.
    Vw de dsg için 8bin civarı fark istemişlerdi, kuzenim 4bin fark verdi Seat da, gerçi otomatik olması için ben zorladım. Mantıklı bir tercih yaptı o, trafiğin rahat olduğu bir şehirde yaşıyor ve sık sık uzun yol yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şanzımanı titanyumdan yapsalar olmaz mı?
  • İnsanlar bu kadar sorun yaşadıktan hala birileri dsg şanzıman sorunsuzdur diyorsa size artık bir şey söylemiyorum.

    40.000 km'de 3. kez kavramamı değişirmiş arkadaş.

    Titanyumdan yap veya git uranyumdan yap ne fark et eder bu kavrama manyağı dsg şanzıman onuda bitirir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ferrari -- 27 Kasım 2013; 17:38:00 >
  • ne dsg'miş arkadaş ya sanki çift kavramıyı vw buldu ya yıllardır porche vs. premium markaların sorunsuz olarak yüksek torkta ki araçlarından kullandıkları şanzıman halk arabası olarak vw yapayım ben dedi ucuza yapayım zaten herkez tok kapı sesini biliyor kimse düşünmez dedi satarım dedi sattı da elin de patladı işte ama ısrar ediyo Türkiye çift kavramıyı dsg ile tanıdı hoş olmadı yapabilseler on numara şanzıman da işte vw yapmak istemiyor çok para kazanmak istiyor malesef , bizim insanımız da bu kafa oldukça da yıllcarca çok para kazanırlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    bir kamu kurumunda çalışıyorum. burada 6dsg 2.0 tdi passat(cr) ve 7dsg 1.6 jetta(cr) kullanıyoruz. her bir araçtan en az 30-40 tane vardır. daha önce de 6dsg jetta (1.9tdi-pd) ve 6dsg passat 2.0 tdi pd kullanılıyordu. amortisman dolunca değiştiler. araçları kurumun şöförleri de kullandıkları için onlarla da sık sık sohbet ediyorum. kendi aracım da 2007 passat 2.0 tdi dsg (119bin km)

    özellikle 7 dsgli modellerde her an arıza çıkarma ihtimali var. şimdiye kadar tamamen kilitlenip yolda kalan olmamış ancak bilhassa şanzıman ısındı kenara çekin arızası alan çok olmuş. 1-2 kişinin de 2. viteste takılı kalmış. kapatıp açınca düzelmiş. (windows gibi ) o nedenle alacak olsam 7dsgli modellerden uzak dururdum. passattürkiyede de ciddi derecede şikayet var.



    Cihandan bu konuda cevap bekliyorum. Daha 2 gün önce diğer DSG konusunda ''şanzıman ısındı kenara çekin olayı tamamen şehir efsanesi'' diye yazmıştın. Bu kadar yaygın görülen bir soruna neye dayanarak şehir efsanesi dedin acaba?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lip Gallagher

    Yurdum insanı 2.0 motordan aşağı binmeyi şahsına edilmiş küfür olarak görür. Nedenine gelirsek; Malum yurdum insanı, kaputu açıp 2 litrelik motorun içine, bir miktar süt, bir miktar kabartma tozu, bir miktar yumurta, ve bir miktar un koyarak içinde kek pişirecektir. Motor 2.0 olduğu için pişen kek tüm sülaleye yetecektir. Lakin motor 1.6 olunca pişen kekin miktarı yetersiz olacağından, keki iki kere pişirme zahmetine katlanmak istemeyen alıcılar bu motoru hiç ama hiç istemez. Tövbe Estağfirullah Tövbe... Neyinize yetmiyor 1.6 motor ? Alın binin işte... Turşusunu mu kuracaksınız ?

    Kardeş sen yanlış gelmişin.
  • Vw nin sorunu cift kavrama yapmak veya yapamamak degil. Cift kavramayi en ucuz maliyetle ureteyim. Fakirler de otomobil alip cift kavrama otomatige binebilsin diye bu sekilde yapmis. Sorun burada zaten. Vw dsg yi cozer de 20 bin euroluk dsgli arabanin fiyati 30 bin euroya cikarsa kime satarim ben bu arabayi diye endise ediyor vw

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar audı a 6 2000 tdı arcadakı 7 ilerı sanzımanda bu bahısde gecen dsg sanzımanmı??

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Vw nin sorunu cift kavrama yapmak veya yapamamak degil. Cift kavramayi en ucuz maliyetle ureteyim. Fakirler de otomobil alip cift kavrama otomatige binebilsin diye bu sekilde yapmis. Sorun burada zaten. Vw dsg yi cozer de 20 bin euroluk dsgli arabanin fiyati 30 bin euroya cikarsa kime satarim ben bu arabayi diye endise ediyor vw

    fordun ürettiği çift kavramada neden sorun yok? powershift dsgden daha ucuz hem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Fakirler de otomobil alip cift kavrama otomatige binebilsin diye bu sekilde yapmis.

    Formdasın bugün yine
  • Bu konuya taraf olmayan biri olarak benim dışardan aldığım izlenimlerim ;
    Bir tarafta dsg yi babası icat etmiş üretiyormuş gibi savunanlar , diğer tarafta vw rakip firmalarda satış temsilcisi olarak çalışıyormuş gibi çabalayanlar. aynı kişiler aynı sözler hep aynı kavga ...
    bırakında herkes kendi cebindeki parasını düşünsün, başkasının parasını nasıl harcadığı sizi rahatsız etmesin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rainmanstern -- 27 Kasım 2013; 19:53:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainmanstern

    Bu konuya taraf olmayan biri olarak benim dışardan aldığım izlenimlerim ;
    Bir tarafta dsg yi babası icat etmiş üretiyormuş gibi savunanlar , diğer tarafta vw rakip firmalarda satış temsilcisi olarak çalışıyormuş gibi çabalayanlar. aynı kişiler aynı sözler hep aynı kavga ...
    bırakında herkes kendi cebindeki parasını düşünsün, başkasının parasını nasıl harcadığı sizi rahatsız etmesin...

    Ağzına sağlık kardeş bende bunu anlamam isteyen alır istemeyen almaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • On numara yorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsi Fikrim DSG lerin belli kilometrede Servis Kontrolunden geçmesi her 30.000-50.000 gibi gerisi biraz şans işi herhal!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    bir kamu kurumunda çalışıyorum. burada 6dsg 2.0 tdi passat(cr) ve 7dsg 1.6 jetta(cr) kullanıyoruz. her bir araçtan en az 30-40 tane vardır. daha önce de 6dsg jetta (1.9tdi-pd) ve 6dsg passat 2.0 tdi pd kullanılıyordu. amortisman dolunca değiştiler. araçları kurumun şöförleri de kullandıkları için onlarla da sık sık sohbet ediyorum. kendi aracım da 2007 passat 2.0 tdi dsg (119bin km)

    özellikle 7 dsgli modellerde her an arıza çıkarma ihtimali var. şimdiye kadar tamamen kilitlenip yolda kalan olmamış ancak bilhassa şanzıman ısındı kenara çekin arızası alan çok olmuş. 1-2 kişinin de 2. viteste takılı kalmış. kapatıp açınca düzelmiş. (windows gibi ) o nedenle alacak olsam 7dsgli modellerden uzak dururdum. passattürkiyede de ciddi derecede şikayet var.



    Cihandan bu konuda cevap bekliyorum. Daha 2 gün önce diğer DSG konusunda ''şanzıman ısındı kenara çekin olayı tamamen şehir efsanesi'' diye yazmıştın. Bu kadar yaygın görülen bir soruna neye dayanarak şehir efsanesi dedin acaba?



    Yasasam ben yasardim simdiye kadar canli sahit olmadim boyle bor olaya

    Zaten ben dsg arizasida yasamadim hic

    Servis degiselim dedi olur dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DSG tamamen sans işi bence .. bende dsg kullanıyorum böyle bir sorun yasamadım vw i sadece dsg üzerinden kötülemek tamamen yanlıs eksi tarafı ise sadece garanti süresini 2 yıl olarak belirlenmesidir . onun haricinde pek bir zararı yok
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.