Bugün aracımla giderken değisik bir kavsak var biliyorum yolu herneyse yol dümdüz kaymak asfalt 60 la giderken çat diye 90 derecelik viraja kırdım arkası ufaktan kaydı esp topladı normalmidir daha önce deneyen oldumu araba b6 kasa passat 2008 model oluyor lastikler 215 55 16 primacy 3 diş durumu gayet iyi yolun yüzeyinde ince bir tabaka toz vardı
uzay mekiğine kafa atıyonda onu mu yapamıcan kardeş 160 lada dönersin orayı
kafadan kayan ikibin tidiayın gücü yüzünden kötü sonuçlar doğabilirdi.
quote:
Orijinalden alıntı: jimhendrix
kafadan kayan ikibin tidiayın gücü yüzünden kötü sonuçlar doğabilirdi.
Yok 1.6 focustidisiaya özenip arkadan kaydı bu arada düzgün cevap lütfen
an itibari ile 60 km/h hızla gidip 90 derece dönüş yapan binek otomobil daha üretilmedi
quote:
Orijinalden alıntı: TSY
an itibari ile 60 km/h hızla gidip 90 derece dönüş yapan binek otomobil daha üretilmedi
Kaydı zaten hocam
Ben ona viraj değil bildiğin kavşak derim. Hayatımda 90 derece viraj görmedim. Virajın sonuna geldiğimde 90 derece dönmüş olduğum oldu ama düz giderken pat diye 90 derece ancak kavşaklarda dönüyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: vozer
Ben ona viraj değil bildiğin kavşak derim. Hayatımda 90 derece viraj görmedim. Virajın sonuna geldiğimde 90 derece dönmüş olduğum oldu ama düz giderken pat diye 90 derece ancak kavşaklarda dönüyorum.
Kavşak zaten x ekseninden y eksenine geçiyorummu diyem ne diyem
UzayMekiğineKafaAtanKedi
kullanıcısına yanıt
60 la o kavşağa gir video bekliyorum
quote:
Orijinalden alıntı: TSY
60 la o kavşağa gir video bekliyorum
Kayıyor hocam kayıyor esp soktu yola ne videosu
Dönüş açısı tek başına yeterli bir tanımlama degil
Dönüş yarı çapı da verilmeli.
90 dereceyi 1000 metre yarı çapta dönmek başka
20 metre yarı çapta dönmek başka.
Bari direksiyonu kaç derece cevirdiniz onu söyleyin
Tam tur yarım tur çeyrek tur gibi de olur.
quote:
Orijinalden alıntı: UzayMekiğineKafaAtanKedi
quote:
Orijinalden alıntı: TSY
60 la o kavşağa gir video bekliyorum
Kayıyor hocam kayıyor esp soktu yola ne videosu
sen harbi 60 la girseydin şuan konuyu buraya değil başka yere açmıştın
quote:
Orijinalden alıntı: C4_1400
Dönüş açısı tek başına yeterli bir tanımlama degil
Dönüş yarı çapı da verilmeli.
90 dereceyi 1000 metre yarı çapta dönmek başka
20 metre yarı çapta dönmek başka.
Bari direksiyonu kaç derece cevirdiniz onu söyleyin
Tam tur yarım tur çeyrek tur gibi de olur.
çeyrek turu çeyreği
quote:
Orijinalden alıntı: C4_1400
Dönüş açısı tek başına yeterli bir tanımlama degil
Dönüş yarı çapı da verilmeli.
90 dereceyi 1000 metre yarı çapta dönmek başka
20 metre yarı çapta dönmek başka.
Bari direksiyonu kaç derece cevirdiniz onu söyleyin
Tam tur yarım tur çeyrek tur gibi de olur.
180 derece pat diye cevirdim
quote:
Orijinalden alıntı: TSY
quote:
Orijinalden alıntı: UzayMekiğineKafaAtanKedi
quote:
Orijinalden alıntı: TSY
60 la o kavşağa gir video bekliyorum
Kayıyor hocam kayıyor esp soktu yola ne videosu
sen harbi 60 la girseydin şuan konuyu buraya değil başka yere açmıştın
Duzgun apexle 60 la girilebilir ama ani kırmalarda kayıyor
arkasını atıyorsa iyi, önden kayıyorsa kötü. focus ya da başka C sınıfı araçlar önden kayıp karşıya toslatırdı. D sınıfı araçlarda dingil mesafesi fazla en kötüsü bile zorlayınca arkayı bırakıyor. İyisi esp, kontra falan derken topluyor.
90 derece viraja yarıçapına bağlı olarak çok daha yüksek hızlarla da girilebilir, siz sanırım kavşak tarzı bir yere girmişsiniz.
Araba denemek için kullandığım yaklaşık 75 derecelik çok güzel bir viraj örneği vereyim; Civic FB7 120 ile, 308 130 ile çift şerit ESP devreye girmeden alabiliyordu (Kocaeli-Bayındırlık)
90 derece viraja yarıçapına bağlı olarak çok daha yüksek hızlarla da girilebilir, siz sanırım kavşak tarzı bir yere girmişsiniz.
Araba denemek için kullandığım yaklaşık 75 derecelik çok güzel bir viraj örneği vereyim; Civic FB7 120 ile, 308 130 ile çift şerit ESP devreye girmeden alabiliyordu (Kocaeli-Bayındırlık)
Yarıçap kavşak gibi kısa olmadığı için tek şeritte de çok bir fark olmuyor hocam 110 civarı stabil dönülebiliyor :)
Fsi b6 2007 var,bende primcy 3 kullaniyorum.O hizlarda direksiyonu o sekilde vurursan bu lastikle kayiyor gazla girersen kafadan, gazi birakirsan arka gidiyor.Ama contisport veya goodyear asimetrik kullananlar primacy 3 den bariz iyi oldugunu soyluyorlar,onlarla da denemek lazim