Şimdi Ara

60 bine E36 M3 Alınırmı?????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
766
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 60 bin civarina kmsi 180-200k araliğinda m3 alınırmı

    Alırken nelere dikkat edilmeli ? tavsiyelerinizi bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 60 bine düzgün m3 varmıdır onu bulmak lazım yoksa ciddi masraflar çıkabilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30.000₺ e36 3.16i al, 20.000₺ topla, 10.000₺ gaz at gez bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya işte sahibindende var 3-4 tane m3 nelere dikkat etmek lazim direk ekspertize sokulmalı dimi bide nasil hala ciğerlimidir m3 ler

    200 k kmlı araçta alinirmi yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ruya35 -- 3 Temmuz 2017; 16:3:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abicim belli ki otomobillerden anlamıyorsun, hayalinde de M3 var. Allah gönlüne göre versin.

    Lakin herşeyin zamanı var, önce eğitimini tamamla, biraz daha takıl buralarda, otomobiller hakkında daha fazla bilgi sahibi ol. Bir kaç youtube kanalı takip et, nisbeten derin bir bilgiye sahip olduktan sonra bakarsın.

    Bakkaldan yumurta alır gibi soru sorarsan kendine ciddi muhattap bulamazsın. Otomobil, özellikle de spor otomobiller hem ciddi direksiyon kabiliyeti hem de bilgi birikimi gerektirir.
  • Aklımda kaldığı kadarıyla bu videoda nelere dikkat etmeniz konusunda bilgi veriliyordu

    https://www.youtube.com/watch?v=BcSHEuv0sH4

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomobil bilgin burada bu soruyu soracak kadarsa sen E36 M3 alma.

    180.000 - 200.000 aralığı dediğin kilometrelerin hepsi palavra o dediğin rakamların en az iki katını al öncelikle. En yenisi 1998 model olan ve 19 yaşında olan bir otomobil yılda 18.000 yapsa bile (aslında daha fazla yaptılar) 350.000 civarı eder.

    M3'ün motor parçaları çok çok pahalıdır. Geçekten cebinde sağlam parası olanın aracıdır. Öyle alırım 60.000'e yürütürüm bir şekilde denecek bir araç değildir. Bundan dolayıda satılıktaki araçlar geçtiğimiz 10 yıldan beri yılın en az 4 ayı satılık ilanına sahiptir. Yani geçtiğimiz 10 hatta 12 - 13 yıldır satıştaki E36 M3'ler hep aynı, dökük araçlar. Birileri alıyor elinde patlıyor, aracı satılacak kadar yaptırıp araya kaldırıyor ve sonra başka birinin kucağına atıyor. O araçların geçmişte en 15 tane sahibi oldu çoğu 20 sahip sayısını geçti. Satılığa çıkmayanlarda var onlarda önden yaptıkları kazada arka koltuğa kadar parçalandıklarından hurdaya gitti.

    Geçtiğimiz 5 yıl içinde düzgün diyebileceğim sadece 34 KAP plakalı Estoril Mavi 1996 model içi koyu hardal sarı bir M3 satıldı Ankara'da 06 plakaya çevrildi ve 5 yada 6 ay sonra Sincan üzerinden tekrar satıldı. O araç gerçekten 250.000 km civarındaysı ve önden de kazası vardı. 200.000 kilometrede motor rektifiyesi yapılmıştı. Döşemeleri ve hatları çok düzgündü. Sincan'dan satıldıktan sonra tekrar satışa çıkmadı yaklaşık 1.5 yıl oldu.

    Son 5 yıl içinde satılan bir diğer düzgün sayılacak E36 M3 Dakar Sarısı renkte siah döşemeli olandı o araçda gerçekten 200.000 kilometrenin biraz üzeriydi ama alan tarafından 6 ay kadar sonra tekrar satışa çıktı satıldı ve 2 yıl oldu birdaha ilanda görmedim.

    Geri kalan araçların hepsi tek kelimeyle haşat. Çoğunun üzerindeki motor kendinin değil, yurt dışından ordan burdan bir motor bulunmuş daha doğrusu uydurulmuş araçlar. Motor numaraları bile soru işaretlerine açık (Ben az söyleyim sen çok anla)

    E36 merakın varsa al bir 328i yada al motoru bitik bir 320i ve 328i olarak topla bin. M52 yada M50 motorların parçaları hem çok bol hemde M3'ün S50 motoruna göre parçaları çok ama çok ucuz. E36 M3'ün sadece 6 adet kol yatağı 210 Avro, 6 adet ana yatak 210 avro ve 12 adet piston kolu vidası 230 Avro yani sadece ana yatak ve kol yatakları değişmeye kalksan işçilik hariç 650 avro parça tutar birde karter contası alırsın 60 avro da o eder sana 710 avro. 328i yada 325i motoru için bu parçaların toplamına 100 avro ancak verirsin, hatta 150 TL'ye de var, çünkü yan sanayisi var.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    Otomobil bilgin burada bu soruyu soracak kadarsa sen E36 M3 alma.

    180.000 - 200.000 aralığı dediğin kilometrelerin hepsi palavra o dediğin rakamların en az iki katını al öncelikle. En yenisi 1998 model olan ve 19 yaşında olan bir otomobil yılda 18.000 yapsa bile (aslında daha fazla yaptılar) 350.000 civarı eder.

    M3'ün motor parçaları çok çok pahalıdır. Geçekten cebinde sağlam parası olanın aracıdır. Öyle alırım 60.000'e yürütürüm bir şekilde denecek bir araç değildir. Bundan dolayıda satılıktaki araçlar geçtiğimiz 10 yıldan beri yılın en az 4 ayı satılık ilanına sahiptir. Yani geçtiğimiz 10 hatta 12 - 13 yıldır satıştaki E36 M3'ler hep aynı, dökük araçlar. Birileri alıyor elinde patlıyor, aracı satılacak kadar yaptırıp araya kaldırıyor ve sonra başka birinin kucağına atıyor. O araçların geçmişte en 15 tane sahibi oldu çoğu 20 sahip sayısını geçti. Satılığa çıkmayanlarda var onlarda önden yaptıkları kazada arka koltuğa kadar parçalandıklarından hurdaya gitti.

    Geçtiğimiz 5 yıl içinde düzgün diyebileceğim sadece 34 KAP plakalı Estoril Mavi 1996 model içi koyu hardal sarı bir M3 satıldı Ankara'da 06 plakaya çevrildi ve 5 yada 6 ay sonra Sincan üzerinden tekrar satıldı. O araç gerçekten 250.000 km civarındaysı ve önden de kazası vardı. 200.000 kilometrede motor rektifiyesi yapılmıştı. Döşemeleri ve hatları çok düzgündü. Sincan'dan satıldıktan sonra tekrar satışa çıkmadı yaklaşık 1.5 yıl oldu.

    Son 5 yıl içinde satılan bir diğer düzgün sayılacak E36 M3 Dakar Sarısı renkte siah döşemeli olandı o araçda gerçekten 200.000 kilometrenin biraz üzeriydi ama alan tarafından 6 ay kadar sonra tekrar satışa çıktı satıldı ve 2 yıl oldu birdaha ilanda görmedim.

    Geri kalan araçların hepsi tek kelimeyle haşat. Çoğunun üzerindeki motor kendinin değil, yurt dışından ordan burdan bir motor bulunmuş daha doğrusu uydurulmuş araçlar. Motor numaraları bile soru işaretlerine açık (Ben az söyleyim sen çok anla)

    E36 merakın varsa al bir 328i yada al motoru bitik bir 320i ve 328i olarak topla bin. M52 yada M50 motorların parçaları hem çok bol hemde M3'ün S50 motoruna göre parçaları çok ama çok ucuz. E36 M3'ün sadece 6 adet kol yatağı 210 Avro, 6 adet ana yatak 210 avro ve 12 adet piston kolu vidası 230 Avro yani sadece ana yatak ve kol yatakları değişmeye kalksan işçilik hariç 650 avro parça tutar birde karter contası alırsın 60 avro da o eder sana 710 avro. 328i yada 325i motoru için bu parçaların toplamına 100 avro ancak verirsin, hatta 150 TL'ye de var, çünkü yan sanayisi var.

    Zaman ayirip aydinlattiğiniz için teşekkür ediyorum.. 2 katınada e46 m3 lere yönelirim daha iyi o zaman bi hayalde bu konuda geçti bitti :) Scirocco bakmaya devam o zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 60 bine km'si 150-200k aralığında araç almak bence çok yanlış.Onun yerine sıfır premium Megane alın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    60 bine km'si 150-200k aralığında araç almak bence çok yanlış.Onun yerine sıfır premium Megane alın

    Gerçekten 150.000 kilometredeki bir E36 M3'ü 60.000'e bulursan havada kap çünkü iç trimleri iyi durumda ve düz duvarı bir kez görmüşse bile 80.000'e en az satarı vardır.

    Artı olarak M3 nereeee Megane nere?
  • E36 M3 un 0-100 u bugun satilan 328i ile ayni. Bu durumda M3 olmasinin bir esprisi kalmiyor.
    Daha yeni turbo motorlu bir arac alirsaniz kisitli butce ile daha mantikli olur.

    Ha para varsa hobi olarak alinir toplanir bakilir haftasonu cikartilir vs. Oyle olur ama onun disinda mantiksiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    60 bine km'si 150-200k aralığında araç almak bence çok yanlış.Onun yerine sıfır premium Megane alın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.