Şimdi Ara

6 Yaşında 2.0 TDI Highline Passat'ın sahibine 200 Bin TL Zarar ettirmesi.

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
12
Cevap
0
Favori
1.261
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Motorlu Araçlar Konu Dışı >> 6 Yaşında 2.0 TDI Highline Passat'ın sahibine 200 Bin TL Zarar ettirmesi.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    8466 Mesaj
    Altta ilanını verdiğim araç.2012 yılında 104.900 TL yani 45.600 Euro (2012 euro kuru 2.30 tl)

    Bugün 45.600 Euro 317 Bin TL yapıyor.2012 Yılında 104.900 tl ye aldığı Passat bugün 115 bin tl seviyelerinde 2. elde alıcı buluyor.

    Satın alan kişi Passat 2.0 tdı highline almak yerine Euro alsaydı Şuan 317 bin TL si vardı.

    Yani arabanın Vw si Toyotası felanda yok hepsi zarar.Arabadan kar ettim şunu ettim diyenler iyi düşünmeli.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2012-volkswagen-passat-2.0-tdi-bluemotion-highline-dsg-hatasiz-591535221/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 17 Ağustos 2018; 22:36:57 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    693 Mesaj
    aradaki farkı 2.0 tdi araçtan aldığı keyfe lükse güvenliğe ve konfora ve attığı havaya sayacak...

    wv yi savunmuyorum wv aracım da yok fakat kıyaslama çok yanlış olmuş.euronun buralara geleceğini kimse bilemezdi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    962 Mesaj
    Bu passat lar küllüm zarar ettiriyor galiba. 2016 model 2.0 tdi bmt src ıvır zıvır ful passatı 240 k tlye almıştık. Şu an 2. Elde 180 civarında. Halbuki aynı araba şu an 440 k tl. Çok fark oluyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Where is the hareket there is the bereketh

    **Hyundai i20 1.2 Style+Pan**
  • Yarbay
    7171 Mesaj
    Hocam araba tabiiki zarar ettiriyor. Sonucta 5 yil arabaya biniyorsun ama verilen ornek ekstrem. Turkiyede Arabadaki deger kaybi Avrupa ulkelerine gore cok daha az. Yani arabalar ikinci elde daha iyi fiyata gidiyor.

    Verilen ornek 2.0 olmasi dolayisiyla ikinci eli kotu.
    Euro daha yeni 7ye cikti. Ikinci el buna daha tepki vermedi. Sifir fiyatlari artinca ikinci el fiyatlari da artacaktir. Su an bence ikinci el araba almak icin iyi bir zaman satmak icin ise cok cok kotu bir zaman.

    Bir kayip mutlaka var ama 1.6 ve alti araba alip, en kotu zamanda satmazsaniz kaybiniz 200 bin Tlden cok daha kucuk olur.

    Edi: Bu arada ekonomiden sonradan analiz yapmasi cok kolay ama o an ilerisi icin karar vermek o kdar kolay degil. O araba alindiginda kim Europnun 7 ye cikacagini on gordu. Mesela siz gidip o zaman Euro aldiniz mi? Ya da su an eliniz de para olsa ne yaparsiniz Eur mu alirsiniz dolar mi borsa mi ev mi faiz mi vs. vs. Hanginin degerlenecegini kestirmek zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 17 Ağustos 2018; 22:55:4 >
    _____________________________
    2018 Ram 1500
    2013 Bmw 328i Modern line
  • Yarbay
    26129 Mesaj
    Peki Otobüse bindiğinde şoförle klima için tartışıp kavga etse ve kafasını demire vurup ölse ama parası Euro'da olsa kar mı etmiş olur zarar mı ?

    Birazcık ekonomi bilen zaten kar ediyorum demiyor sadece paramı erimekten korudum diyor.

    Kar ettiğini düşünen varsa zaten muhabbeti orada kesin.
    |
    |
    _____________________________
    "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
  • Binbaşı
    1222 Mesaj
    arabadan kar etme diye bir şey elbette yok. sadece daha az zarar etme durumu var.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8466 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Hocam araba tabiiki zarar ettiriyor. Sonucta 5 yil arabaya biniyorsun ama verilen ornek ekstrem. Turkiyede Arabadaki deger kaybi Avrupa ulkelerine gore cok daha az. Yani arabalar ikinci elde daha iyi fiyata gidiyor.

    Verilen ornek 2.0 olmasi dolayisiyla ikinci eli kotu.
    Euro daha yeni 7ye cikti. Ikinci el buna daha tepki vermedi. Sifir fiyatlari artinca ikinci el fiyatlari da artacaktir. Su an bence ikinci el araba almak icin iyi bir zaman satmak icin ise cok cok kotu bir zaman.

    Bir kayip mutlaka var ama 1.6 ve alti araba alip, en kotu zamanda satmazsaniz kaybiniz 200 bin Tlden cok daha kucuk olur.

    Edi: Bu arada ekonomiden sonradan analiz yapmasi cok kolay ama o an ilerisi icin karar vermek o kdar kolay degil. O araba alindiginda kim Europnun 7 ye cikacagini on gordu. Mesela siz gidip o zaman Euro aldiniz mi? Ya da su an eliniz de para olsa ne yaparsiniz Eur mu alirsiniz dolar mi borsa mi ev mi faiz mi vs. vs. Hanginin degerlenecegini kestirmek zor.
    Euro dolar altın tr de her zaman artar.Çünkü enflasyon var.Eğer enflasyon olmasa bu sefer araç fiyatları tl bazındada düşük gösterir.Sonuç olarak zarar benzer olurdu.Enflasyon olduğu için rakamlarla daha iyi açıklama fırsatı doğdu sadece.

    Yani TL Değer kaybetmeseydi yine 2012 passat 16 bin Euro ederdi.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    8466 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fluminense

    aradaki farkı 2.0 tdi araçtan aldığı keyfe lükse güvenliğe ve konfora ve attığı havaya sayacak...

    wv yi savunmuyorum wv aracım da yok fakat kıyaslama çok yanlış olmuş.euronun buralara geleceğini kimse bilemezdi.
    Euro buralara gelmeseydi yani enflasyon olmasaydı,2012 passat 16 bin euro dan daha fazla edecek miydi? Değeri yine aynı olacaktı.
    _____________________________
  • Yarbay
    7764 Mesaj
    Bende öğlen 50 bin liralık dolar aldım yarım saat içinde 1750 kar gösterdi bozdurmadım şimdi 100 lira kardayım.Hayat işte bilsennnnn
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7433 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Euro buralara gelmeseydi yani enflasyon olmasaydı,2012 passat 16 bin euro dan daha fazla edecek miydi? Değeri yine aynı olacaktı.

    Alıntıları Göster
    Bak şimdi;

    -2012 yılında 105 bine satılan passat bugün kullanıldıktan sonra 115 bin lira ediyor.

    -2012 yılında 95 bine satılan Mondeo ise bugün ortalama 80 bine ilanlarda bakabilirsin ilanlara.

    Şimdi benim araba ihtiyacım varken Euro alıp binmek beni istediğim yere götürmüyor. Buna kimse kâr demiyor herkes herşeyin farkında ancak mesele aldığın aracın seni minimum kayıpla kurtarması. 👍🏻



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 17 Ağustos 2018; 23:21:5 >
    _____________________________




  • Yarbay
    8466 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bak şimdi;

    -2012 yılında 105 bine satılan passat bugün kullanıldıktan sonra 115 bin lira ediyor.

    -2012 yılında 95 bine satılan Mondeo ise bugün ortalama 80 bine ilanlarda bakabilirsin ilanlara.

    Şimdi benim araba ihtiyacım varken Euro alıp binmek beni istediğim yere götürmüyor. Buna kimse kâr demiyor herkes herşeyin farkında ancak mesele aldığın aracın seni minimum kayıpla kurtarması. 👍🏻

    Alıntıları Göster
    Evet bazı modellerde zarar uçuk düzeylere çıkıyor.Söylemek istediğim en tutulan ve piyası aracı olan araçlarda bile zarar lar azımsanmayacak seviyede.

    Enflasyon ev develüasyon'un farkına varmadan 100 e aldım 105 sattım kar ettim diye sevinen çok insan var.

    Bu arada tabiki euro'ya binip markete işe gidilmiyor ama mesela 45 bin Euroya Passat almaktansa 4-5 bin Euroya bir araç alıp kalan 40 bin euro ile gelecekte aynı Passattan 2-3 tane bile alınabilir.Aldığında 5-6 yaşında olsun nolcak ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 17 Ağustos 2018; 23:33:41 >
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
bankalar.org
emek server
SEO
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.