Şimdi Ara

53.000 ÜST LİMİTLİ OTOMATİK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba. kardeşim için 53.000 tl üst limitli problemsiz otomatik araç bakıyoruz. öcelikli dizel ama ocağına incir ağacı dikmeyecek benzinlide olabilir.https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-otomatik-2014-hatasiz-dizel-accent-blue-mode-plus-426824018/detay
    şanzuman nasıldır bunlarda acaba kullanan var mı?



  • problemsiz otomatik dediğiniz için direk japon aracları geliyor akla.
    O fiyatlara temiz fd6 honda alınabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kergit

    problemsiz otomatik dediğiniz için direk japon aracları geliyor akla.
    O fiyatlara temiz fd6 honda alınabilir

    hiç aklımızda yoktu ilanları bi gezelim. teşekkürler
  • Astra?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9888

    Astra?

    astra j sedan benzin lpg li sattı. subap masrafı falan açtı araba lpg den dolayı o yüzden biraz soğuk.
  • Dizel araçları için DCT kullanıyor , benzinlilerinde CVT var ;



    DCT çift kavrama şanzıman DSG EDC Powershift gibi sıkıntı yaratabilirler favorilerimde bir konusu



    https://forum.donanimhaber.com/hyundai-7-dct-sanziman-problemi--123289408







    CVT Kullanıcısıyım (Mitsubishi Attrage) sıkıntısı yok 80.000 de bir yağı değişiyor aksatılmaması lazım modelini kullanıcı yorumlarını vs araştırıp almak lazım...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 ler 4 ileri diye biliyorum araştırırsan daha iyi olur ,ayrıca hatasız demiş boyalı araba onada dikkat et istersen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doubt777

    2014 ler 4 ileri diye biliyorum araştırırsan daha iyi olur ,ayrıca hatasız demiş boyalı araba onada dikkat et istersen



    ilandaki araç örnek olması açısından eklendi.
    araştırmadan otomatik almayız zaten ilk otomatik araç olacak hiç bi bilgimiz yok.
    cvt şanzımanlılarıda listeye ekleyelim.
  • Yaris Hybrid'e bir bakın, inceleyin.


    Artılar:

    - 3,5-4,5lt/100km arası şehir içi benzin tüketimi,
    - sorunsuz otomatik vites. (araçta mekanik olarak zaten bir şanzıman yok)
    - kolay şehir içi kullanımı (manevra kabiliyeti, yağmur sensörü, geri görüş kamerası, dokunmatik ekran...) ve sessiz sürüş.


    Eksiler,

    - şehir dışı dizel kadar ekonomik değil,
    - şehir dışı C segment kadar konforlu değil.


    Not: Test sürüşü yapmanızı öneririm çünkü aracın sistemi CVT şanzımanlı bir araç gibi çalışır ve sportif kullanıma pek uygun değildir. Yani herkes sevmeyebilir sürüş şeklini.
  • bunlardaki bataryada c-hr deki gibi kendi kendinimi sarj ediyor acaba. şarj için istasyona gerek varsa problem olur. birde bazı firmalarda batarya kirası falan var o tarz bişey bu modelde var mı acaba. 1.5 motor herhalde bahsettiğiniz araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T.CN

    bunlardaki bataryada c-hr deki gibi kendi kendinimi sarj ediyor acaba. şarj için istasyona gerek varsa problem olur. birde bazı firmalarda batarya kirası falan var o tarz bişey bu modelde var mı acaba. 1.5 motor herhalde bahsettiğiniz araç

    C-HR'deki sistemin aynısı, sadece motor 1.5, MTV avantajı var.

    Pil kirası yok. Pil 5 yıl garantili, servis bakımlarına devan ederseniz +5 yıl daha garanti veriyorlarmış. Bunu geçen gün Autoshow 2017'de Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış CEO'su Ali Haydar Bozkurt açıkladı. Araştırmalarıma göre, mesela Californiya sıcaklarında Prius'un pili (aynı hibrit sistem) 240.000km'de değişmiş, İngiltere'de Prius pilleri 600.000km'nin üzerinde kullanılıyormuş.

    Yaris Hybrid; yokuş aşağı giderken, fren ile yavaşlarken (rejeneratif fren enerjisi) veya benzin motoru yardımıyla pilini doldurur. Prize takma olayı yok.




  • bulentcandan B kullanıcısına yanıt
    teşekkürler. bunuda listemize ekleyelim.pil değişim periyot ve maliyetlerinide öğrenmek gerek.
  • T.CN kullanıcısına yanıt
    Mutlaka bayiden test sürüşü talep edin ve deneyin aracı. Bunu neden söyledim? Çünkü;

    - CVT şanzıman hissi veren sürüş tarzını herkes beğenmeyebilir,
    - Hibrit araç çok sakin kullanılmalıdır. Saki ve sabırlı biri değilseniz hiç bulaşmayın daha iyi.
    - Bir kez hibrit araç kullanınca bir daha konvansiyonel araçları kullanmak tatsızlık verebilir.
    - içi geniştir ama bagajı küçüktür.



    Aracın sıfırı bence pahalı ama 2.elde makul fiyatlı diye düşünüyorum.

    Şehirler arası yol yapılacaksa B segment olan Yaris Hybrid yerine, C segment manuel vites başka bir araç daha uygun olacaktır. Yok eğer şehir içinde kullanılacaksa (özellikle yoğun trafikli bir şehirde) Yaris Hybrid biçilmiş kaftan olur bence.

    Mutlaka başka alternatifler de vardır. Ben sadece kendi tecrübe ve fikirlerimi paylaştım yardımım dokunsun diye. ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T.CN

    teşekkürler. bunuda listemize ekleyelim.pil değişim periyot ve maliyetlerinide öğrenmek gerek.

    Türkiye'de ilk Yaris Hybrid modeli 2012'dir. 4-5 senedir henüz pil değiştiren ben duymadım. Geçen sene bir bayiyi aradım ve sordum pil değişim ücretini. Dediler ki: "Biz de bilmiyoruz çünkü daha hiç pil değiştirmedik. Öğrenip size dönelim." dediler. Bir, iki saat sonra arayıp 7.500 gibi fiyat söylediler.

    Dediğim gibi, pil ömrü çok fazla sorun değil şimdilik. Malum sitede 210.000km'de Yaris Hybrid satıldığını gördüm. Acaba yanlış mı yazılmış, 21.000km olabilir mi diye düşündüm ama fiyatı makul tutulmuştu. Demek ki gerçekten 210.000km'lerdeydi araç.
  • Honda Jazz da sizi tatmin edebilir. Sorunsuz CVT sanzimanla, benzin olduguna ragmen yakiti uygun. Ic hacmi cok buyuk, disi kompakt. Onu da dusunebilirsiniz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.