Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

50.000 YTL paranız olsa ?????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
75
Cevap
0
Favori
14.813
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    99 model bi honda civic vti alıp gerisini modifiyeye harcardım ucuz maliyetli de bi müziik sistemi yeter ( malum araç fazla ağır olmamalı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hondaci9 -- 19 Haziran 2005, 19:50:00 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1596 Mesaj
    28milyarına S40 T4 alırım 99model ona bi body-kit, far kaşı, 17''oxigin jantlar, 35yanak lastik,logo iptali, beyaz yan stoplar, king dragon filtre kiti, HKS blow-off, supercharge üstüne de para artar karıya kıza yedirirdim

    |
    |
    _____________________________
    banlandı
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bende aynı düşüncedeyim en iyisi honda accord modifiye neymiş adamlar modifiyeli satıyor zaten
    |
    |
    _____________________________
    · Söylediklerinizi duyurmak için, hiç kimsenin kolundan tutmayın, çünkü insanlar sizi dinlemeye istekli değillerse, onları tutacağınıza çenenizi tutmanız daha iyi olur.
  • Teğmen
    232 Mesaj
    al 30 kaada bi 2001 A4 1.8T Quattro
    sonra

    turboyu büyüt 1 000 (istersen nasıl yapıldığını anlatırım) yada garret T3 al :) ne kadar bilmiyorum...
    chip tuning yap 1 500 bu ikisi ile ben +100bg aldım (Revo yada Wimmer RST marka olsun Superchips sakın alma)
    yada çip tuning yerine bosch 'un yaptığı her türlü ayarı içeriden ekrandan yapabildiğin beyin al...2000$
    bbs 17"yada 18" jant tak 1 500 (17")
    michelin pilot sport lastik al 1 500 225/50/17 idi sanırım
    fren disklerini değiştir brembo kit al yoksa durmuyor bu meretler biliyorum 3 000
    coilover kit al 1 500
    ECS tuning VR6 hafif volan ve baskı balata al (sitesinden bak fiyatınawww.ecstuning.com) 400$ gibiydi sanırım
    ECS tuning 5,5bar a kadar ayarlı benzin basınç regülatörü al (FPR) 150$
    5,5 bar basabilen benzin pompası al 400ytl
    Ön tarafa oturtulan cinsten birde Forge intercooler al 1 500ytl
    Forge Dumpvalve al 400ytl
    Dr.Shrink egzantrik mili al 1500ytl
    Forget piston seti al 2000-2500$ olması lazım

    daha bir sürü şey var...ama araç tek olur yaklaşık 300hp civarında olur...
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    7923 Mesaj
    Subaru STI alırım eski kasa
    modifiyesini anlatırsam sayfalar yetmez :)
    |
    |
    _____________________________
    Badass Nova
  • Yüzbaşı
    838 Mesaj
    Tipo 2,0 16 v Sedicivalvole 94 model ama

    |
    |
    _____________________________
    PROJELERİMİ AŞAGIDAKİ LİNKTEN GÖREBİLİRSİNİZ
    www.istanbulgaraj.net
    Tuning artık emin ellerde...
  • Yarbay
    11558 Mesaj
    Yeni Passat Variant 1.6 FSI Comfortline Tiptronik...

    Evet...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7933 Mesaj
    Bitane temiz ve yeni model Z3 pek kalmaz ama kalan para ile de bakım ve benzin masrafları için bankaya..

    yada LPG taktırırım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanyuceer -- 30 Nisan 2006; 15:20:25 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    414 Mesaj
    Alırım bir alfa romeo 156 (kırmızı), bakarım keyfime. Karizmamda cabası.

    |
    |
    _____________________________
    Sonuca Odaklanın!

    Focuss
  • Yarbay
    6782 Mesaj
    Temiz, yasına gore az kullanılmıs, 2002 model SAAB 9-3 Aero Full alırım, keyfime bakarım... Agırbaşlı, asil, guclu, guvenli, hızlı... Artan para ile ampli, hoparlor, woofer, belki yeni bir muzik seti, ufak tefek de modifiye yaparım...
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    110 Mesaj
    2. el bi tane evo 9 alırdım veya impreza
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    112 Mesaj
    passat comfort 1.6 FSI sadece krom ön ızgara başka modifiye arama
    |
    |
    _____________________________
  • Honda Uzmanı
    9571 Mesaj
    type-r alır turbo moduna girerim
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    14773 Mesaj
    2. el güçlü bir TDI Audi A4 tiptronic alırım, chip+hafif çaplı bana yeticek müzik sistemi+17"jant+lastik yeter
    |
    |
    _____________________________


  • Binbaşı
    1613 Mesaj
    saab 9-3 veriyolarmı o fiyata bilmiyorum ama dehşet bi araba daşşş daşşş
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1285 Mesaj
    3 milyara bitane şahin alırım kalan 47 milyarıda arabaya harcarım
    Honda'ya , subaru'ya ,peugeot'ya erkes modifiye yapıyo amaç farklı bişey yapmak.
    bakın gitt'e nası meşhur oldu. niyeee ? çünkü 124.o parayı bi civic'e harcasaydı böyle olurmuydu hayırrr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi er9en -- 2 Mayıs 2006; 0:20:25 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1196 Mesaj
    88 model 3.25 alirim 190hp veriyor... 10milyar...

    4x4 yaptiririm 5 milyar (çekiş kontrol her şey dahil)

    twin turbo ve boff 5 milyar (buyuk 150k rpm lik turbolar)

    parlement mavisi sedefli renke boyatirim 3 milyar

    angel + xenon + bi-xenon + kilit + 19 luk borbet jant + 4 tane michelin perf önler 245 zr 40 arkalar 245 zr45 + çamurluk kabartma + full m-tech body kit + yeni nesil m-series aynalar + neon + özel yapim kaput + abarth double oval egzost... toplamda bunlar bi 15 olur heralde

    motora açik hava filtresi + cut-off + komple rektefiye + porselen disk frenler + eibach yaylar + kule gergisi + 70 lik double nos 4 te bu tutar

    lambo doors + 2 woofer + 2 anfi + 4 17cm hoparlör + 4 tweeter + sony mp3 cd çalar 6'li cd değiştirici ile + recardo koltuklar + 2 tane tüp bass oda 8 ossun

    toplamda 50 oluyor...

    aracin hp sini 320 civarinda olur ve 4x4 olur birazda gereksiz ağirlik atilarak (iç kısımdan ) tam bir drag aleti olur gibime geliyor
    |
    |
    _____________________________
    sucker love is heaven sent
    you pucker up, our passion's spent
    my hearts a tart, your body's rent
    my body's broken, yours is spent




  • Yarbay
    6213 Mesaj
    yeni honda civic hb 1.8 .43.000 ytl
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1285 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Slazer

    88 model 3.25 alirim 190hp veriyor... 10milyar...

    4x4 yaptiririm 5 milyar (çekiş kontrol her şey dahil)

    twin turbo ve boff 5 milyar (buyuk 150k rpm lik turbolar)

    parlement mavisi sedefli renke boyatirim 3 milyar

    angel + xenon + bi-xenon + kilit + 19 luk borbet jant + 4 tane michelin perf önler 245 zr 40 arkalar 245 zr45 + çamurluk kabartma + full m-tech body kit + yeni nesil m-series aynalar + neon + özel yapim kaput + abarth double oval egzost... toplamda bunlar bi 15 olur heralde

    motora açik hava filtresi + cut-off + komple rektefiye + porselen disk frenler + eibach yaylar + kule gergisi + 70 lik double nos 4 te bu tutar

    lambo doors + 2 woofer + 2 anfi + 4 17cm hoparlör + 4 tweeter + sony mp3 cd çalar 6'li cd değiştirici ile + recardo koltuklar + 2 tane tüp bass oda 8 ossun

    toplamda 50 oluyor...

    aracin hp sini 320 civarinda olur ve 4x4 olur birazda gereksiz ağirlik atilarak (iç kısımdan ) tam bir drag aleti olur gibime geliyor

    hocam 3.25'e 4x4 yaptırıcağına direk 3.25ix al onlar direk 4 çeker
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orjinalden alıntı: kanoute

    yeni honda civic hb 1.8 .43.000 ytl

    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal
Mobilya Takımları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
üniversite
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.