Şimdi Ara

5 Yıldızlı Otelde Çalışıyorum Sorularınızı Alıyım (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
4
Favori
40.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diffriend


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

    quote:

    Orijinalden alıntı: diffriend

    Hocam bahsettigin otele gittim, yani side de S ile baslayan 3 otele gittim ucunden biridir muhakkak. Sibel can'in ciktigi luna parkli, yemek sokagi gibi birseyi olan bir yer degil mi? Ben pek begenmemistim o oteli, bayagida Turk vardi.


    Olabilir Lunapark'ı var , bahsettigin yer side sokağı olarak adlandırılıyor ise aynı yerden bahsediyoruz :)

    Evet hocam ayni yerden bahsediyoruz. Fazlaca kaydiragi var, buyukce bir iskelesi var vs vs.
    Ben arka tarafta kalmistim gol evi diye geciyor. Bi orayi begenmistim sahsen. A la carte restoranlarda da 2-3 tanesine girdim. Servisi iyiydi.
    Kafa dinlemek icin gitmistim ben, bayagi kalabalik biryerdi

    Aynen :) Bende hemen göl evlerinin yanında lojmanda kalıyorum :) Hangi restaurantlarda yemek yediniz , birde ne zaman geldiniz hep siz soru sorcak değilsiniz
    _____________________________




  • alkol şişelerinden alıp dışarda sattıgın oldumu hiç yada alıp izin gününde içtiğin
    _____________________________
    "En büyük savaş cahilliğe karşı yapılan savaştır." - MUSTAFA KEMAL ATATÜRK - Asla bir aptalla tartışmayın.Sizi kendi seviyesine çeker ve sonra tecrübesiyle sizi yener.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senvo1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

    quote:

    Orijinalden alıntı: V-Immortal

    Benim yaş 18 daha öğrenciyim öyle çalışmak için gelsem beni alırlar mı otele?

    İngilizce falan şart mı?

    Girebililirsin , ingilizce şart değil Fakat hangi departmana alırlar bilemiyorum . Bar olabilir , Banket olabilir , Genel restaurant olabilir

    Hocam pm attim

    Cevaplandı
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrNobody

    Buzlu badem ?

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asiruhh1903

    alkol şişelerinden alıp dışarda sattıgın oldumu hiç yada alıp izin gününde içtiğin

    Pet şişede tekila götürmüştüm bir kere . Bardakilerle aram iyi zaten değişik kokteyller denedim :D
    _____________________________
  • afiyet olsun hayırlı işler
    _____________________________
    "En büyük savaş cahilliğe karşı yapılan savaştır." - MUSTAFA KEMAL ATATÜRK - Asla bir aptalla tartışmayın.Sizi kendi seviyesine çeker ve sonra tecrübesiyle sizi yener.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

    quote:

    Orijinalden alıntı: diffriend


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

    quote:

    Orijinalden alıntı: diffriend

    Hocam bahsettigin otele gittim, yani side de S ile baslayan 3 otele gittim ucunden biridir muhakkak. Sibel can'in ciktigi luna parkli, yemek sokagi gibi birseyi olan bir yer degil mi? Ben pek begenmemistim o oteli, bayagida Turk vardi.


    Olabilir Lunapark'ı var , bahsettigin yer side sokağı olarak adlandırılıyor ise aynı yerden bahsediyoruz :)

    Evet hocam ayni yerden bahsediyoruz. Fazlaca kaydiragi var, buyukce bir iskelesi var vs vs.
    Ben arka tarafta kalmistim gol evi diye geciyor. Bi orayi begenmistim sahsen. A la carte restoranlarda da 2-3 tanesine girdim. Servisi iyiydi.
    Kafa dinlemek icin gitmistim ben, bayagi kalabalik biryerdi

    Aynen :) Bende hemen göl evlerinin yanında lojmanda kalıyorum :) Hangi restaurantlarda yemek yediniz , birde ne zaman geldiniz hep siz soru sorcak değilsiniz

    Ben gecen sene gittim hocam. Balik restorani, italyan restorani ve isvec veya isvicre restorani(fondu verdikleri artik hangisiyse lunaparkin yakinindaydi acik hava) na gittim.
    Acikcasi sadece isvicreden memnun kalmistim. Zaten gol evinin ortasindaki ve iskelenin ortasinda cikan kurabiyelerden surekli doyuyordum.
    Kaydiraklari iyiydi ama, botla kayilanlardan bayagi kaymistim. Zaten side sokagi ile bu ikisini sevmistim sadece.
    Birde otel disindan bir kiz bulmustum, otele girmeye kalktigimizda lobide sadece 10dk oturmasina izin verdiler daha fazla durucaksa 110 lira vermemi istemislerdi. Kiza bay bay demistim bende lanet otel yuzunden :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

    quote:

    Orijinalden alıntı: senvo1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

    quote:

    Orijinalden alıntı: V-Immortal

    Benim yaş 18 daha öğrenciyim öyle çalışmak için gelsem beni alırlar mı otele?

    İngilizce falan şart mı?

    Girebililirsin , ingilizce şart değil Fakat hangi departmana alırlar bilemiyorum . Bar olabilir , Banket olabilir , Genel restaurant olabilir

    Hocam pm attim

    Cevaplandı

    Hocam direk barda baslama sansimiz var mi barboy olarak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "If you are not born shredded, it's not your mistake. But if you die not shredded, it's definatly your mistake." Bill Shredded




  • otelin titreyengöldeyse geceleri açık olan bar disco kaldımı titreyengölde? eskiden titanicle ilerisindeki yer vardı adı aklıma gelmiyor geçen yıl arkadaşları götürdüm kapanmıştı bi ton küfür yedim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diffriend


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

    quote:

    Orijinalden alıntı: diffriend


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

    quote:

    Orijinalden alıntı: diffriend

    Hocam bahsettigin otele gittim, yani side de S ile baslayan 3 otele gittim ucunden biridir muhakkak. Sibel can'in ciktigi luna parkli, yemek sokagi gibi birseyi olan bir yer degil mi? Ben pek begenmemistim o oteli, bayagida Turk vardi.


    Olabilir Lunapark'ı var , bahsettigin yer side sokağı olarak adlandırılıyor ise aynı yerden bahsediyoruz :)

    Evet hocam ayni yerden bahsediyoruz. Fazlaca kaydiragi var, buyukce bir iskelesi var vs vs.
    Ben arka tarafta kalmistim gol evi diye geciyor. Bi orayi begenmistim sahsen. A la carte restoranlarda da 2-3 tanesine girdim. Servisi iyiydi.
    Kafa dinlemek icin gitmistim ben, bayagi kalabalik biryerdi

    Aynen :) Bende hemen göl evlerinin yanında lojmanda kalıyorum :) Hangi restaurantlarda yemek yediniz , birde ne zaman geldiniz hep siz soru sorcak değilsiniz

    Ben gecen sene gittim hocam. Balik restorani, italyan restorani ve isvec veya isvicre restorani(fondu verdikleri artik hangisiyse lunaparkin yakinindaydi acik hava) na gittim.
    Acikcasi sadece isvicreden memnun kalmistim. Zaten gol evinin ortasindaki ve iskelenin ortasinda cikan kurabiyelerden surekli doyuyordum.
    Kaydiraklari iyiydi ama, botla kayilanlardan bayagi kaymistim. Zaten side sokagi ile bu ikisini sevmistim sadece.
    Birde otel disindan bir kiz bulmustum, otele girmeye kalktigimizda lobide sadece 10dk oturmasina izin verdiler daha fazla durucaksa 110 lira vermemi istemislerdi. Kiza bay bay demistim bende lanet otel yuzunden :)


    Hocam sende gire gire lobi den girmişsin . Plajdan giricektin bi Allahın kulu bişey demez zaten . Otelde bug var sahilden çoğu kişi girip otelin imkanlarından faydalanıp çıkıyorlarmış :D
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senvo1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

    quote:

    Orijinalden alıntı: senvo1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

    quote:

    Orijinalden alıntı: V-Immortal

    Benim yaş 18 daha öğrenciyim öyle çalışmak için gelsem beni alırlar mı otele?

    İngilizce falan şart mı?

    Girebililirsin , ingilizce şart değil Fakat hangi departmana alırlar bilemiyorum . Bar olabilir , Banket olabilir , Genel restaurant olabilir

    Hocam pm attim

    Cevaplandı

    Hocam direk barda baslama sansimiz var mi barboy olarak?

    Evet başlayabilirsiniz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TragedyDH

    otelin titreyengöldeyse geceleri açık olan bar disco kaldımı titreyengölde? eskiden titanicle ilerisindeki yer vardı adı aklıma gelmiyor geçen yıl arkadaşları götürdüm kapanmıştı bi ton küfür yedim

    Titreyengöle 1 kere gittim Otel ' de titreyen gölde değil Sorgun Kavşağı/Side ' de . Bu konu hakkında pek bi bilgim yok açıkcası kusura bakmayın
    _____________________________
  • Konuyu patlatıyorum lojmanlar nasıl bellekte iyi bir otele gidcem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corsd

    Konuyu patlatıyorum lojmanlar nasıl bellekte iyi bir otele gidcem
    bellek
    _____________________________
    We're all born from the burst of a star !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corsd

    Konuyu patlatıyorum lojmanlar nasıl bellekte iyi bir otele gidcem
    Lojman otele göre değişir , aşçı olarak gidersen rahat edersin mutfak iyidir , garson/komi olarak gidersen ameleliktir. Ruslarla takılacaz falan diyede düşünmesin kimse hemen , girişken , eğlenceli ve yakışıklı değilseniz kolay kolay elde edemezsiniz.
    _____________________________
    | Dell 7567 Gaming PC | Xiomi Redmi Note 7 | Xiomi Band 4 | | Peugeot 301 (2015) |



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

    quote:

    Orijinalden alıntı: D@rbeli M@tk@p

    Bu ara tatile çıkacağım...Oteliniz madem lüks...Adını yazarsan sizin oraya gelirim...Baş harflerini yazsan da olur...Oradan çıkartırım...

    Baş harfi S otel Manavgat/Side ' de . :) Buradan irtibata geçerseniz elimizden geldiğince yardımcı oluruz

    Alıntıları Göster
    2008'de Side Çolaklı Jandarma Kampında askerlik yapmıştım.Bahsettiğin otel Selin Otel'mi yoksa?Nöbet tutarken bu otelin tabelasını görürdüm hep.Zaten kampın yanındaydı.
    _____________________________




  • Yav ulan niye hortlattiniz sabahdan beri okuyom maas niye oyle dusuk dicekdim bi bakdim 6 yillik konu XD

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beels

    Lojman otele göre değişir , aşçı olarak gidersen rahat edersin mutfak iyidir , garson/komi olarak gidersen ameleliktir. Ruslarla takılacaz falan diyede düşünmesin kimse hemen , girişken , eğlenceli ve yakışıklı değilseniz kolay kolay elde edemezsiniz.

    Alıntıları Göster
    Barmen olarak gidiyorum yarın bakalım nasıl çıkacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corsd

    Barmen olarak gidiyorum yarın bakalım nasıl çıkacak

    Alıntıları Göster
    Hangi otel
    _____________________________
    | Dell 7567 Gaming PC | Xiomi Redmi Note 7 | Xiomi Band 4 | | Peugeot 301 (2015) |



  • Hocam hep 4-5 yıldız arası farkı merak etmişimdir. İkisinde de bulundum ancak fiyat dışında fark göremedim. Bir de odadaki ücretsiz nescafeler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.