Şimdi Ara

5.0 motor v8 429 hp lik HYUNDAİ GENESİS (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
4.572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details

    google translate terk


  • quote:

    Orijinalden alıntı: okemik


    quote:

    Orijinalden alıntı: R-34


    quote:

    Orijinalden alıntı: okemik

    bir hyundai ye 15.820 TL vergi vermek mi? aynı vergiyi gidip Viper'a vermeyi tercih ederim.Genesis Türkiyede E serisi varken sadece nal toplar.


    Araç bu yüzden Türkiyeye gelmez zaten

    Aman dostum gelmesin zaten. Hyundaiciler hiç susmaz o zaman






  • yani motoru mercedes 4140 tan daha büyük.
     5.0 motor v8  429 hp lik HYUNDAİ GENESİS


    peki bu motor gücü nerede kullanılacak? çok merak ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dekorasyonankara -- 29 Haziran 2011; 10:48:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darktreys
    http://www.youtube.com/watch?v=DphtJJxDnBQ

    Vidyoda izleyince hyundainin aldığı yol açıkça belli oluyor ve yurt dışında bentley ile karşılaştırılan hyundai modeli var ancak burda klasik kafa yapısına sahip insanlar utanmasalar ikiside arka çekiş olduğu için doğanla karşılaştıracaklar dolayısı ile böyle bir kalitedeki forumda genesis gibi bir modeli sunmak ağır olmuş diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sonatave6 -- 1 Temmuz 2011; 2:19:47 >
  • bu arabaya bu para , yıllık vergi falan verilmez ... gider porsche , lamborghini veyahut ferrari alırım hem havamı atar hemde raad ederim
  • Araç çok güzel bir araç aslında. İnsanların marka takıntısını Hyundai'ye sallayarak mantıklıymış gibi göstermeye çalışmayın. Araç Türkiye'de bir tane bile satılmasa da güzel olduğu gerçeği değişmiyor.
  • quote:




    audi a6 amerikada en ucuz 45.200 $ . Türkiyede ise 220.000 lira.

    hyundai genesis usada en ucuz 34.000 $ ama Türkiye fiyatı 200.000 lira.

    kaldı ki audi ülkemizde tutulmasına rağmen usada çok da tutulmuyor. aradaki farkı oranlayınca bunun hyundai ile ilgisi olduğu ortaya çıkıyor.


    Baz fiyattan gelse 165-170.000 TL gibi bir şey yapması lazım doğru, ancak burada 202.000 TL'ye satılan Genesis , muhtemelen Abd'de ki $34.000'lık baz fiyat değildir. ( Biraz daha opsiyonludur )

    Çünkü:

    1- ) Abd'de bazen giriş sınıfı donanımlar çok kıt olabiliyor.

    2-) Abd'den T.C'ye ithal edilirken genelde çoğu araç donanımlı ( bazıları ağzına kadar dolu ) geliyor. Chevrolet Camaro'dan tut, Corvette'ye, Escalade'ye hep böyle. Çünkü bu arabalar bir nevi "kupon araç" muamelesi görüyor. Onunda sebebi büyük motorlara sahip olmaları. Yani o motorların yakıt tüketimini, bu araçların ciddi değer kaybını, vergisini vs. karşılayan adamlar için çerez parası olduğunu biliyorlar. ( Exclusive olayları yani )

    3-) Hyundai, Genesis modeli ile kendini kanıtlama yolunda. Yani T.C'de "Accent" in imajı "teneke" modunda. Onun için T.C'ye donanımlı Genesis'ler getirildi ki, bir nevi gövde gösterisi yapılsın. Çünkü bu araç zaten 3.8 Lt motor, 165.000'de olsa 202.000 'de olsa fark etmez. Zaten ben T.C'de, Genesis için donanım pakedi sunulduğunu bile hatırlamıyorum doğru düzgün. V8 modeli bile gelmedi galiba...Haklılar getirmemekle çünkü kimse para verip binmez, bu ülkede Lexus bile düzgün yer edinemedi ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 1 Temmuz 2011; 3:48:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    quote:

    Orijinalden alıntı: darktreys
    http://www.youtube.com/watch?v=DphtJJxDnBQ

    Vidyoda izleyince hyundainin aldığı yol açıkça belli oluyor ve yurt dışında bentley ile karşılaştırılan hyundai modeli var ancak burda klasik kafa yapısına sahip insanlar utanmasalar ikiside arka çekiş olduğu için doğanla karşılaştıracaklar dolayısı ile böyle bir kalitedeki forumda genesis gibi bir modeli sunmak ağır olmuş diyorum.


    yurtdışında bentley ile hyundai modelini karşılaştıranlar da sizin gibi marka fanatikleridir. eyvallah hyundai iyi marka bunda mutabıkız. ancak hyundainin en üst versiyonu olan Equus, S serisi ve 7 serisinin gerisindeyken bentleyle karşılaştırmak biraz komik kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 1 Temmuz 2011; 9:28:18 >




  • Bu Genesis'in tasarımını nedense hiç beğenmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    amerika pazarı için geliştirilmiş klasik verimsiz kamyon motoru bulunan bir araç.iç mekan S sınıfı çakması.bırak bu işleri hyundai.


    nerden anladin acaba motorun verimsiz oldugunu?
    yazida verimlilikle ilgili hicbir veri sunulmamis.ruyanda mi gordun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    amerika pazarı için geliştirilmiş klasik verimsiz kamyon motoru bulunan bir araç.iç mekan S sınıfı çakması.bırak bu işleri hyundai.


    nerden anladin acaba motorun verimsiz oldugunu?
    yazida verimlilikle ilgili hicbir veri sunulmamis.ruyanda mi gordun?

    Bende anlamadım valla. Yani çoğu kişinin yaptığı gibi hacim/güç oranına baksak bile Hyundai kötü değilki? Mercedes S kasada kullanılan 5.5 litre motor 388 Ps üretiyor. Bu motor ise 5.0 litre'den 435 Ps ( 429 Hp ) çıkarabilmiş? Bu arada motorun torku 376 Lb/Ft olarak verilmiş, oda 510 Nm yapar.

    Ha Bmw M5 ile karşılaştırılıyorsa bir şey diyemem ancak o motor çok daha fazla devir çevirebiliyordu...

    quote:


    yurtdışında bentley ile hyundai modelini karşılaştıranlar da sizin gibi marka fanatikleridir. eyvallah hyundai iyi marka bunda mutabıkız. ancak hyundainin en üst versiyonu olan Equus, S serisi ve 7 serisinin gerisindeyken bentleyle karşılaştırmak biraz komik kalıyor.


    Yurtdışında Bentley Mulsanne ile Hyundai Equus karşılaştırıldı. Fakat bunu yapanların Hyundai fanatiği olduğunu düşünmüyorum, çünkü o test Abd'de yapıldı ve yapanda motortrend. Evet çekik gözlü bir eleman sunuyordu o videoyu ancak, motortrend'in böyle ilginç sayılabilecek pek çok testi var zaten.

    Bende o karşılaştırmada Bentley tercih ederdim. Yani Alman dergileride ara sıra çıkıp VW Passat ile Mercedes E serisini karşılaştırabiliyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 1 Temmuz 2011; 15:22:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Yurtdışında Bentley Mulsanne ile Hyundai Equus karşılaştırıldı. Fakat bunu yapanların Hyundai fanatiği olduğunu düşünmüyorum, çünkü o test Abd'de yapıldı ve yapanda motortrend. Evet çekik gözlü bir eleman sunuyordu o videoyu ancak, motortrend'in böyle ilginç sayılabilecek pek çok testi var zaten.

    Bende o karşılaştırmada Bentley tercih ederdim. Yani Alman dergileride ara sıra çıkıp VW Passat ile Mercedes E serisini karşılaştırabiliyorlar.



    sonuç olarak bu karşılaştırma tutarlı mantık çerçevesinde yapılan bir karşılaştırma değil, daha çok muziplik olsun diye yapılan bir karşılaştırma.

    demek istediğim Equus'un kötü araba olmadığı ama " yurtdışında hyundaiyi bentley ile karşılaştırıyorlar ama bizim insanımız anlamıyor" muhabbetinin de gerçeği yansıtmadığı. passat ile E serisi karşılaştırması ne kadar absürdse Equus'un Mulsanne ile karşılaştırılması da o kadar absürttür.




  • quote:



    sonuç olarak bu karşılaştırma tutarlı mantık çerçevesinde yapılan bir karşılaştırma değil, daha çok muziplik olsun diye yapılan bir karşılaştırma.

    demek istediğim Equus'un kötü araba olmadığı ama " yurtdışında hyundaiyi bentley ile karşılaştırıyorlar ama bizim insanımız anlamıyor" muhabbetinin de gerçeği yansıtmadığı. passat ile E serisi karşılaştırması ne kadar absürdse Equus'un Mulsanne ile karşılaştırılması da o kadar absürttür.


    Şimdi aslında "mantık" bazen tek taraflı işlemiyor. Yani bunu yapmalarının amacı muziplik, ancak tamamen muziplik diyemeyiz.

    Vw , bilindiği gibi Alman devletinin dahi hisseleri olduğu devasa bir "milli" kuruluş konumunda. Bu devasa milli kuruluşu savunanlarda gene Alman "milli" güçleri. Kendi arabaları olan Mercedes E vs. ile karşılaştırmalarıda bu yüzden.

    Bunun tam tersini İngilizlerde yaptı, Jaguar'ı övüp, mesela Passat için ruhsuz ibaresini yapıştırmak gibi.

    Şimdi Hyundai'nin burada yaptığıda buna benzer. "Eskiden Teneke idik, ancak bakın artık F sınıfı arabamız var ve Dünya'ya dahi pazarlıyoruz." Aslında, Equus yeni bir araba değil, ilk kasası 1998'de mi ne çıkmış, ama o zamanlar pek ortalarda yoktu, sanırım her pazardada satışı yoktu.

    Ancak Genesis ve 2. Jenerasyon Equus sesini epey duyurabildi. Abd'de artık Toyota'ya ciddi bir alternatif...Tabi bende belirttim yukarıda, Bentley, çok daha özel bir otomobil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 1 Temmuz 2011; 15:46:37 >




  • Bizim milletimiz cahil,cahil konuşuyor geçenlerde biri diyordu elantra nedirki daha yeni çıkmış piyasaya be arkadasım gir araştır elantra 1988 yılında ortaya çıkmıştır,lakin sonatada öyle 1988 yılında çıkmıştır.Bazıları bilmeyebilir ama hyundai e segmenti grandeur(Azera)modeli var1986 yılında piyasaya çıkmıştır..Türkiyede bir ara satılmıştır.Şu an satılmamaktadır.Hyundai grandeuru getirse eminim gene derlerki bu araç daha yeni çıkmıştır piyasaya..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Şimdi aslında "mantık" bazen tek taraflı işlemiyor. Yani bunu yapmalarının amacı muziplik, ancak tamamen muziplik diyemeyiz.

    Vw , bilindiği gibi Alman devletinin dahi hisseleri olduğu devasa bir "milli" kuruluş konumunda. Bu devasa milli kuruluşu savunanlarda gene Alman "milli" güçleri. Kendi arabaları olan Mercedes E vs. ile karşılaştırmalarıda bu yüzden.

    Bunun tam tersini İngilizlerde yaptı, Jaguar'ı övüp, mesela Passat için ruhsuz ibaresini yapıştırmak gibi.

    Şimdi Hyundai'nin burada yaptığıda buna benzer. "Eskiden Teneke idik, ancak bakın artık F sınıfı arabamız var ve Dünya'ya dahi pazarlıyoruz." Aslında, Equus yeni bir araba değil, ilk kasası 1998'de mi ne çıkmış, ama o zamanlar pek ortalarda yoktu, sanırım her pazardada satışı yoktu.

    Ancak Genesis ve 2. Jenerasyon Equus sesini epey duyurabildi. Abd'de artık Toyota'ya ciddi bir alternatif...Tabi bende belirttim yukarıda, Bentley, çok daha özel bir otomobil.


    dediğim gibi bir kurum veya kuruluş yaptığı testte iki aracı karşılaştırıyorsa o iki araç denk anlamına gelmeyebilir. Equus'u yakından görmedim ama fotolardan gördüğüm kadarıyla bentley olamaz. zaten olması da mümkün değil. el üretimi araçla fabrikasyon aracı karşılaştırmak doğru değil.

    hyundainin Equusla denediğini VW Pheatonla denedi. başarılı olamadı. teknikerler veya mühendisler aracın gerçekten bir mühendislik harikası olduğunu söylüyorlar(dışarısı 42 dereceyken 240kms hızla giderken klima içerisini 18 derecede tutabiliyormuş vs.).

    ancak F sınıfı farklı bir segment. bir çok etken var. arka koltuğa her kumanda koyanı F sınıfında başarılı yapmıyorlar. mercedes de bmw de yıllardır F sınıfına yatırım yapıyorlar. D ve E sınıfı araçlarından yarattıkları gelirleri F sınıfı ar-gelerinde kullanıyorlar. Bentley ile Rolls Royce'u saymıyorum çünkü onlar farklı segment. fabrikasyonla el dikimi arasındaki fark kadar fark var diğer üreticilerle aralarında. en küçük örnek rolls royce arabalarına sadece avustralyanın bir bölgesinde yetişen geyiklerin derilerini kullanıyormuş çünkü oradaki çitlerin telleri olmuyormuş ve derilerde de kılcal çizgiler bulunmuyormuş. dolayısıyla son 10 senede atılım yaptı diye Bentleyle yarışabilecek bir firma değil Hyundai(aynı şey vw için de geçerli). karşılaştırmak sadece fanatizmi gösterir.




  • Phaeton'daki o hız, 240 km/s değil, tam 300 km/s! 250 km/s limitli hız olmasına rağmen Pierch, öyle talimat vermişti vs.

    Yanlız Phaeton'da elde yapılıyor. Mercedes S ona göre daha fabrikasyon belkide. Ancak Ar-ge'ye harcadıkları para çok ama çok fazla Mercedes'in. Hyundai, Toyota gibi firmalar biraz "reverse" engineering moduyla iş yapıyorlar, ha yaptıkları işi çok iyi yaparlar, kalitelidir arabaları ama sektörde dediğiniz gibi yenilikleri pek getiremiyorlar.

    Gerçi, VW Phaeton'daki durum biraz farklı. O araba Bentley ile aynı şaseye sahipti, yani Bentley olmasa Vw'in tek başına öyle bir şeye cürret edeceğini sanmam.
  • O karşılaştırmayı yapma nedeni "Mulsanne almaya paranız yetmiyorsa Equus da konfor beklentilerinizi karşılayabilir" demektir. Yoksa Mulsanne ile Equus'u birbirine rakip olarak gördükleri için yaptıkları bir test değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    O karşılaştırmayı yapma nedeni "Mulsanne almaya paranız yetmiyorsa Equus da konfor beklentilerinizi karşılayabilir" demektir. Yoksa Mulsanne ile Equus'u birbirine rakip olarak gördükleri için yaptıkları bir test değil.

    Evet hatta, Equus'da arka yolcular için elektrikli ayak serbestisi varken, Mulsanne'de olmaması çok ilginçti. Sonra , Equus'ta arka orta konsolda ekran olmasına rağmen, Bentley'de sadece bir tane olması vs.

    Tabi genede, Bentley kadar özel ve asil olamaz. Zaten arada 4 katı mı ne fiyat farkı vardı...

    Hani T.C için, Equus gene pahalı bir araba, belki eşşek kadar görüntüsüyle itibar yaratabilir. Ancak, Abd'de o araba biraz orta sınıf statüsüne giriyor.Ama Bentley, Dünya'nın neresinde olursa olsun statü sembolü...




  • süper olmuş bu araçın.. fakat alınmaz bir araç.. Türkiye'ye göre..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.