Şimdi Ara

ꕥ DEATH STRANDING ꕥ | PS4 | PS5 ANA KONU | Türkçe | 08.11.2019 | (141. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.792
Cevap
59
Favori
367.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 139140141142143
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ingilizce altyazılı video geldi.

  • - Bu bölüm, spoiler vermemesi için fuara özel olarak kırpılmış.
    - Yükümüzden dolayı dengemizi kaybettiğimizde sağ-sol yaparak dengeyi sağlıyoruz ve bu da staminanın hemen bitmemesini sağlıyor.
    - BB sudan nefret ettiği için nehre girdiğimizde ağlamaya başlıyor. Sakinleştirmek için onunla ilgilenmemiz ve kamerayı ona yaklaştırmamız gerekiyor.
    - Giysilerimiz suyu emdiği için ıslak kalmıyoruz, su sıkıntı çıkaran bir durum değil.
    - Sam'in başkasına ait olan kargosu bir müzisyene ait. (Kendisi ünlü japon bir müziyenmiş bu arada, Kojima-san'ın yanındaki abla kendisini tanıdı) Preppers denilen bir grupla birlikte sığınakta yaşıyor.
    - Kırmızı ve mavi çizgilerle ayrılan kısım, Kiral Ağın bağlı olup olmadığını anlatıyor. Bağlantımız kesildiğinde Kiral Grafiğini kullanamıyoruz. (Sanırım göreve başlamadan önce ulaşabildiğimiz haritadan bahsediyor)
    - Kargomuz ne kadar az zarar görürse o kadar çok "like" alıyoruz. Evet, görev bitiminde like alıyormuşuz.
    - Tanıştığımız NPClerle aramızı iyi tutarsak onları UCA'e bağlayabiliyoruz ve Kiral Ağ aktifleşiyor bu sayede de bilgi alışverişi yapabiliyoruz. Ayrıca, bağlanmak için pazarlık da yapabiliyoruz.
    - Ancak Kiral Ağ bağlantısı yapılan bölgelerde diğer oyuncuların inşalarını görebiliyoruz, merdiven, ip gibi.
    - Dinlendiğimizde autosave devreye giriyor.
    - Botlarımızın da seviyeleri var.
    - Islık çalışımızı geliştirebiliyoruz.
    - Sam çok fazla yorulduğunda kendi kendine dinleniyor.
    - Dinlendiğimiz yerler de diğer oyuncular tarafından görülebiliyor.
    - Haritada kilitli dolaplara rastlayabiliriz. İçerisinde hem herkesle paylaşılan araç-gereçler hem de kişisel eşyalar var. İstersek biz de inşa edebiliyoruz.

    28. Dakikaya kadar toparladıklarım şimdilik bunlar. Not: Devamı gelecek.

    ---

    - Diğer oyuncuların yağmurdan korunmamız için yaptığı minik korunaklarda kargomuzu tamir edebiliyoruz, bu da yaklaştığımızda aktifleşen sprey ile gerçekleşiyor. Bu spreyden bizde de mevcut ve kargolarımız üzerinde kullanabiliyoruz. Korunaklara İstersek müzik de ekleyebiliyoruz.
    - Etrafta "Mule" denilen askerler var ve kargomuzu çalmaya çalışıyorlar. Kargomuzu üzerimizde taşımadığımızda, onların bölgelerinde olsak da sensörler algılayamadığı için orada olduğumuzdan haberleri olmuyor. Diğer tüm oyunculardan çalınan kargoları, Mule askerlerinin kamplarında bulabiliyoruz. Kısaca Roket Takımı oluyorlar.
    - Mule kamplarındaki dolapları açmamız için onları hacklememiz gerekiyor ancak bu da gizliliğimizi yok ediyor ve saldırıya geçiyorlar.
    - Askerleri etkisiz hale getirdiğimiz silahın adı "Bola Gun".
    - Hızlı koşmamızı ve yüksek atlayışlar yapmamızı sağlayan teknolojiye "Speed Skeleton" deniyor.
    - Yakalandığımızda ayakkabılarımıza kadar alabiliyorlar. Kısaca donumuza kadar soyulabiliriz, aşırı erkekliğe çok gerek yok.
    - Kamptan belli bir mesafeye kadar uzaklaştığımızda artık takip edilmiyoruz.
    - Haritada Speed Skeleton'ı şarj etmek için şarj üniteleri bulabiliyoruz, inşa edebiliyoruz.
    - Daha önceden de bildiğimizi düşündüğüm gibi BTler sadece yağmur yağdığında ortaya çıkıyor ve bizim dünyamızdan değiller... Çok fazla yüz göz olmamamız için hava durumuna bakabiliyoruz.
    - Yağmurlu bölgelerde "Kiral Kristali" bulabiliyoruz, otoyol inşası için ya da "Floater"ımızı -kargomuzu taşıyan ya da kaykay olarak kullanabildiğimiz araç- şarj etmek için işimize yarıyabiliyor
    - BT bölgelerinde Fragile'ın yediği böceklerden bulabiliyoruz. Kan şekeri seviyemizi düzenliyorlar. Daha sonra yemek için yanımıza alabiliyoruz.
    - BB, öteki dünyadaki annesine bağlı olduğu için BTleri kendi dünyamızda görebiliyoruz. Bu yüzden, BByi zaman zaman sakinleştirmemiz çok önemli ki strestli olmadığında bu gücünü kullanabilelim.
    - BTlerin nerede ve ne kadar yakında olduğu gösteren sensöre "Odradek" deniyor.
    - Gazer türündeki BTler bizi göremiyorlar ancak en kısık sesleri bile duyabiliyorlar, bu yüzden yanlarından geçerken nefesimizi tutuyoruz.
    - Göreve çıkmadan önce yanımıza aldığımız ya da doğada bulduğumuz kan torbalarını Bola Gun ile birleştirip BTlere karşı kullanabiliyoruz, bu onları öldürmese de etkisiz hale getiriyor.
    - BTler tarafından fark edildiğimizde yer altından bizi içlerine çekmek isteyen yaratıklara "Hunter" deniyor, eğer kargomuz fazla ağırsa bizi daha kolay bir şekilde ele geçirebiliyorlar.
    - Boss savaşı yaptımığız hem sevimli hem de dehşet verici kedimsi yaratığa "Catcher" deniyor ve birçok farklı türü var.
    - Eğer bizi yemeyi başarırsa "Voidout" denilen -önceki mesajlarımda da bahsetmiştim- patlamayla birlikte devasa kraterler açılıyor ve şehir tamamen yok olabiliyor.
    - Catcher ile yaptığımız savaşta kullandığımız el bombaları içinde Sam'in kanını muhafaza ediyor, bu yüzden bu yöntemle ona zarar verebiliyoruz. (Ayrıca, Cathcher, oyundaki en zayıf yaratıklardan biri)
    - Yardım çağırdığımızda, çevrimiçi olan başka bir oyuncu, cephanemiz bittiğinde gelip yardımcı olabiliyor.
    - Catcher öldüğünde ödül olarak Kiral Kristali elde ediyoruz.

    42. Dakikaya kadar da bunlar gözüme çarptı. Devamında Kojima-san bize yeni neler anlatacak bakalım. Bir yemek molası veriyorum, sonra yine devam.

    ---

    - Tam olarak dinlenebilmemiz için güvenli bir eve girmemiz gerekiyor, doğada dinlenmek hiçbir zaman %100 dinlenmeyi sağlamıyor. Eğer gireceğimiz bir ev yoksa doğadaki kaplıcalar da iş görüyor. Kaplıcaların da farklı türleri var. Sunumdaki kaplıca, Sam'in bataryalarını şarj etme özelliğine sahipti. Bir de illaki kaplıcalara girmemiz gerekmiyor, sadece üzerinde durmak bile onlardan faydalanmamıza yarıyor.
    - Başka bir oyuncunun bırakmış olduğu motor, aslında Norman Reedus'un yeni televizyon dizisindenmiş.
    - Diğer oyuncuların ayak izlerini ancak yağmur yağdığında ve sensörümüzü aktifleştirdiğimizde görebiliyoruz.
    - Kargomuzu teslim ettiğimiz Port Knot Şehrinde duş alıp, dinlenip %100 olarak iyileşebiliyoruz. Ayrıca, kanımız özel olduğu için de kanımızdan biraz muhafaza ediyorlar.

    Oyunda hem yalnızlığı hem de yalnız olmadığımızı aynı anda hissediyoruz. Kojima-san'ın, insanlar ilk oynayışta oyunun anlatmak istediğini anlayamayacaklar belki ama ilerde bunu daha iyi anlayacaklar derken, günümüz teknolojisinin bizi hem çok sosyal hem de çok yalnız insanlara çevirmesini anlatmaya çalıştığını düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hedysseus -- 18 Eylül 2019; 20:9:13 >





  • Death Stranding çevrimiçi oyunun isteğe bağlı olacağını onayladı..

  • Oyunun yarısına kadar pek bir eğlence yok demişler bence ikinci bir Rdr2 vakası geliyor "aksiyon" manyakları tarafından topa tutulacak oyun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İzlerken fıtık oldum.

    Genel kanının aksine oldukça beğendim, bunun başlıca sebebi Kojima'nın ta kendisi elbette, bir diğer sebep ise MGS'den bu yana Kojima ilk defa Death Stranding oyununda hem yapımcı, hem yazar hem de tasarımcı olarak bulunuyor. Bu adam her şeyini verdiği MGS ile oyun dünyasını değiştirmiş biri, o yüzden DS konusunda hayal kırıklığı yaşanılacağını sanmıyorum. Bunu da çok basit bir örnek ile somutlaştırabilirim, videoda Sam, yolda motoru bulduktan bir süre sonra motorun daha fazla ileriye gidemeyeceği taşlı bir araziye geliyor, başka bir oyun olsa böyle saçmalık mı olur diye eleştirilir, ama Sam yürümeye başladıktan bir süre sonra bulunduğu yamaçtan aşağıya baktığında, Fuji dağının yamacından esinlenilerek yapıldığını söylediği Port Knot şehrini görüyor. Aynı esnada Silent Poets'in "Biz senin için buradayız, tek başına acı çekme, söyle." dediği oyunun yapısına vurgu yapan sözlere sahip şarkısı başlıyor ve Kojima en çarpıcı ifadeyi kullanıyor; "Buraya eğer motorla gelinseydi bu duygu verilemezdi."

    Bu adam başka şekilde bakıyor, yaptığını anlayabilmek için onun gibi bakmaya çalışmak gerekiyor bence, zira gösterilen oynanış videosu "Silahlar nerede, çatışma çok zayıf?" gözü ile izlendiği sürece zaten beğenilmesi mümkün değil.




  • Çevrimiçi olabilmek için PSN+'a ihtiyacımız olacak mı? Umarım olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levenbreh

    Oyunun yarısına kadar pek bir eğlence yok demişler bence ikinci bir Rdr2 vakası geliyor "aksiyon" manyakları tarafından topa tutulacak oyun
    Hiç bir şeye kolay erişilmez bu böyledir. Aslında her oyunda bu böyle silahlarınız birden gelişmiyor. Hikaye konu olarak da öyle başlarda yavan geçer birden oyun vayyy dedirtecek bir yerlere gider.

    Elbet topa tutulacak bunu zaten biliyoruz ama akıllıca mantıklıca olursa öyle yoksa havadan sallayıp youtube videolarını izleyerek bu kanıya varamazlar.

    Oyun çok beğenilecektir kanımca çünkü Kojima'nın bir açıklaması vardı gerçekten eğlenceli diye. Oyun genel itibari ile güzel olacaktır ama işte bir kısım oyuncularda topa tutacaklardır. :)

    Bir çıksın da 1-2 hafta burada kötü yorumlar olur sonrasında o kötü yorum yapanlardan kimse bir daha uğramazlar buraya..

    İşte o zaman konu güzelleşir. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Return to Monke

    Çevrimiçi olabilmek için PSN+'a ihtiyacımız olacak mı? Umarım olmaz.
    PSN+ olması zorunlu olmaz hocam, dayatmazlar yani illa plus üyeliğiniz olacaktır diye. :)
  • Bahsi hiç açılmamış, bende mi bir sıkıntı var çözemedim lakin yayınlanan 50 dakikalık oynanış videosu'nun bağlantısını paylaşıyorum;
    "https://www.youtube.com/watch?v=2JdEeGHEaNU&feature=youtu.be " 30. Dakika, 52. Saniye'ye getirin, adamı bağlama olayı ani ve absürt bir hareketle gerçekleşmiyor mu sizce de, koskoca oynanış videosun da sadece buraya takıldım, ya bende bir anormallik var ya da oyunda :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tsushima

    Bahsi hiç açılmamış, bende mi bir sıkıntı var çözemedim lakin yayınlanan 50 dakikalık oynanış videosu'nun bağlantısını paylaşıyorum;
    "https://www.youtube.com/watch?v=2JdEeGHEaNU&feature=youtu.be " 30. Dakika, 52. Saniye'ye getirin, adamı bağlama olayı ani ve absürt bir hareketle gerçekleşmiyor mu sizce de, koskoca oynanış videosun da sadece buraya takıldım, ya bende bir anormallik var ya da oyunda :)
    orasi biraz komik gelmisti banada, hareketler cok hizli birden zaman yavasliyor, bu dovusurkende oluyor.her adami indirirken bir slow motion efekti giriyor.




  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    Son 1.5 - 2 yıldır özellikle AAA yapım simülasyona kayan her oyunda belli bir gerçekçilik düzeyi yer alıyor, yani dediğinizin aksine oyuncuların oyun içerisinde gördükleri gerçekçi bir duruma "böyle saçma şey mi olur" dediklerini sanmıyorum, tam tersine oyunu güzel ve oynamasını zevkli kılan en değerli özellikler bunlar ve açıkcası bu kadar basit bir durumda " Kojima " ya has bir yenilik göremiyorum, yanlış anlaşılma olmasın Kojima'yı severim ve merakla beklediğim bir yapım Death Stranding, ama Kojima'nın çok ayrı bir kefeye koyulmasını biraz abartı olarak görüyorum, saygılarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Levenbreh

    Oyunun yarısına kadar pek bir eğlence yok demişler bence ikinci bir Rdr2 vakası geliyor "aksiyon" manyakları tarafından topa tutulacak oyun
    Rdr 2 yi övmeyen yokki hocam. Gerek user score u gerek reviewlar gerekki yabancı forumlarda çoğu kişi için son yılların en iyi oyunu. Forumda da gayet övülüyordu. Beğenmeyen kişi çok azınlıktadır yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blackzeros B kullanıcısına yanıt
    Dövüşme sahnelerinde ki animasyonların en azından belli bir ağırlığı var o kadar göze çarpmıyor, ama arkadan yaklaşıp düşmanı bağlama animasyonlarında sıkıntı var gibi, işin üzücü kısmı böyle bir kalitede oyunun böyle bir seviyesiz animasyon kullanması, kim kontrol ediyor bunları ben anlayamıyorum, çünkü o animasyon oyuna eklenebilecek düzeyde iyi bir animasyon değil, sen 2005 yılında oturmuş Counter Strike yapmıyorsun, Kojima'sın sen biraz daha kas kendini, animasyonları gordüğümüz anda The Last of Us: Part 2'nin ilk oynanış videoları, Red Dead Redemption 2'nin ilk yayınlanan oynanış videolarında ki gibi ağzımız açık kalsın, bunları istiyorum ben, kim üst seviye animasyonlarla akıcı bir oyun oynamak istemez ki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tsushima -- 18 Eylül 2019; 22:15:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koftehor1 K kullanıcısına yanıt
    Kimi görsem 2 - 3 saat oynayıp "Bu oyun ilerlemiyor" diyip siliyordu, belki sahte hesaplardır ama çok gördüm bu tarz yorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Multiplayer Detayları da geldi.



    Death Stranding Multiplayer Details Revealed, Players Can Transform the Terrain and Construct Highways

    https://mp1st.com/news/death-stranding-multiplayer-details-revealed-at-tgs-2019
  • o studyolara gore cok kucuk kojimanın studyosu, 400-500 kisi yapiyor belki de daha fazla last of us, rdr gibi oyunları.80 kisilik studyodan her seyi mukemmel beklememek lazım birde bu acik dunya oyunu, detay cok fazla tabi hersey gercekci tasarlanip bu tarz seyler olunca insanın gozune biraz daha fazla batiyor.Yine de ben cok takilacak birsey goremiyorum oynanis eglenceli olduktan sonra kimse fazla umursamaz.

    bu oyun ile ongoru zor biraz , kojimaya bakiyorum adam yaptigi isi seviyor zevkle anlatiyor, kotu birsey cikmaz gibi duruyor bu hevesten ama bir yandan soru isaretleri cok fazla, long dark var mesala hayatta kalma oyunu sandboxti , cok fazla birsey yoktu oyunda ama severek oynuyorsun oyunu,onun gibi bir atmosfer olusturabilirse insanlar tasiyicilik yapmaktanda sıkılmazlar.Atmosfere sokamazsa oyun ciddi sıkıntılı olacak en azından belli bir kısma kadar ozellikle.Herkese de post apokaliptik dunya cazip gelmeyecektir.
  • Şaka maka 50 gün sonra oyun çıkıyor. Yamulmuyorsam, singleplayer moduna diğer insanların katkı sağladığı ilk oyun Dark Souls serisiyle oldu, eğer Koji'nin dediği gibi "Strand" adında yeni bir tür doğacaksa, bunda From Software'in de katkısı büyük diyebiliriz. Hatta Super Mario Maker serisinde bile diğer oyuncular bölümlerin içine mesaj, çizim ekleyebiliyorlar.

    --

    @Raising Kratos, Multi bilgileri de yine TGS çevirilerinden derleme. Şimdilik elimizde yeni bir detay yok gibi duruyor. Kojima-san'ın Twitter'ını dikkatle takip etmekte fayda var. Yanlış hatırlamıyorsam sunumda, diğer oyuncuların oynadığımız oyuna etki etmesi özelliğini çok fazla test ettiklerinden bahsetmişti. Bu işi kazasız belasız kotarabilecekler mi göreceğiz. Bir de mesela Fallout 76'da tüm oyuncular aynı haritada değildi, farklı serverlarda belirli miktarda oyuncuyla iletişime geçiliyordu. Minicik yerde milyonlarca merdiven ve ip görmeyiz umarım, yoksa o yalnızlık, duygusallık yalan olur.




  • Sırada oyun var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Salyalı topluluk "omooo hoç aksoyon yohg yoo" diye diye basıcak meta critic te 1 puan, of of RDR 2 açılışına laf etti millet "çog oğor yoa" diye. Aksiyondan çok dolaşırken gerilsem bile yeter benim için.
  • 
Sayfa: önceki 139140141142143
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.