Şimdi Ara

42-43 Bin TL 2. el araç tavsiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba
    Nasip olursa yılbaşında veya 1 2 hafta sonra bu bütçe ile bir araba almayı düşünüyorum
    B-C Hatchback olabilir ama C sedan da olabilir
    Dizel veya az yakan benzinli olabilir,LPGye çok sıcak bakmıyorum
    Ağır hasar kayıtlı komple boyalı istemiyorum
    Piyasa takıntım yok sorunsuz olsun yeterli
    Önerilerinizi bekliyorum herkese şimdiden teşekkür ederim



    _____________________________
  • Kia Venga 1.4 veya 1.6 bulabilirsiniz o fiyatlara B segment hb olmasına rağmen C segment genişlik ve bagaj hacmi var.



    40 bin altına da bulunabilir 2011 modeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Sabrın sonu selamettir.
  • Senin ilacın 1.33 life auris bulabilirsen kaçurma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • i20 sense paket
    _____________________________
  • kia venga

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Temizini bulabilirsen 2010 2011astra h cdti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ASTALAVISTA BABY- Guns'n Roses
  • Hocalarım hepinize teşekkür ederim
    Kia Venga bana pek hitap etmedi o yüzden onu seçeneklerim arasına almadım maalesef
    Auris 1.33 olabilir araştırmaktayım
    Astra H temizleri 50 bin liraya çıktı hocam 50 bin vermektense 15 bin borca girer sıfır astra j sedan alırım sanırım
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Araç tavsiyesi (14-15.000 TL)
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mugla48matci

    i20 sense paket

    Güzelmiş bunu da listeye ekledim
    _____________________________
  • eylül ayında 36900'e auris 1.33 sattım 2011 model 76000 kmde 8000 tl cıvarında hasar kaydı vardı tavsıye ederim senede 5000 km yaptıgım için tüp yada dizel düşünmedim
    _____________________________
  • Lounge paket linealar var bakılabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • C segmenti alabilecek butceniz var b segmentlere hic bulasmayin



    Dizel otomatik bravo ,308 veyahut lpgli cruze bakabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teeKin

    eylül ayında 36900'e auris 1.33 sattım 2011 model 76000 kmde 8000 tl cıvarında hasar kaydı vardı tavsıye ederim senede 5000 km yaptıgım için tüp yada dizel düşünmedim

    teeKin Hocam benim de yılda olsa olsa 10000 olur dizele çok sıcak bakmıyorum aslında dizel alsam sınıf düşerim
    BölücüDeğilÖlücüyüm hocam Bravo ve 308 aklımda olan araçlar bilhassa bravo Cruze ve LPG nin sıkıntı çıkardığını duymuştum bu konuda bilginiz var mı acaba
    ZETEC hocam Linea değil de Punto düşünebilirim 1.3 dizel cam tavanlı falan denk gelirse olabilir puntoya ne dersiniz
    _____________________________
  • oozgur16 kullanıcısına yanıt
    LPG takılmamış bir cruze bulup kendiniz taktırırsanız, 75 bin km civarı sıkıntısız kullanabilirsiniz. Sonra subap değişim zamanı yaklaşır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    LPG takılmamış bir cruze bulup kendiniz taktırırsanız, 75 bin km civarı sıkıntısız kullanabilirsiniz. Sonra subap değişim zamanı yaklaşır.

    Sadece sübap ise çok sıkıntı olmaz hocam maliyeti ne kadar ki acaba ?
    _____________________________
  • oozgur16 kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 1500-2000 liraya hallolur heralde, ben de net bilmiyorum malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    1000TL gibi çözülüyormuş aslında
    Ama hem az yakacağım diye 2 3 bin TL ye LPG takıp makas bu kadar azken LPGde binip bi de üzerine 60000km sonra 1000TL-1500TL masraf çıkacaksa almak pek de mantıklı değil bence
    _____________________________
  • 1.6 lounge linealar var düşük km bulunabilir. toplumda lineaya karşı yanlış bir ön yargı var. ben de babama bakıyorum o fiyatlarda linea.
    _____________________________
    Nokia 6600 (2006)
    Nokia E71 (2011)-Nokia E72 (2012)
    iPhone 5s (2014)
    2011 Fiat Linea 1.3 m.jet (2017)
    İphone 14 Pro (2023)
  • oozgur16 kullanıcısına yanıt
    Yani kişisel tercih ama sağladığı tasarrufun yanında çok küçük bir meblağ oluyor. 60 bin km sonra sıkıntı çıkarmaz aslında ben 75 bin kilometre kullandım, daha belirtiler başlamamıştı. Araçtan araca, kullanım tarzına ve sisteme göre de değişebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Yani kişisel tercih ama sağladığı tasarrufun yanında çok küçük bir meblağ oluyor. 60 bin km sonra sıkıntı çıkarmaz aslında ben 75 bin kilometre kullandım, daha belirtiler başlamamıştı. Araçtan araca, kullanım tarzına ve sisteme göre de değişebilir.

    Haklisiniz hocam

    1.4T motorlara bakiyorum dogru mudur ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lionel1

    1.6 lounge linealar var düşük km bulunabilir. toplumda lineaya karşı yanlış bir ön yargı var. ben de babama bakıyorum o fiyatlarda linea.

    Tesekkurler hocam aslinda linea dusunmuyordum ama cok oneren var dikkate alinmali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.