|
Merhabalar. Gerekli programlar; Easy Tune, Aida64 web browser (videoyu izlemek için). Videoyu forumdaki diğer overclock konusunda gördüğüm gereksiz voltaj uğraşları sonrası, daha basit bir şekilde de yapılabildiğini göstermek için paylaştım. Forumda üyelerle mesajlaştım ancak voltajsız bu değerlere çıkanı görmedim. Voltajsız = Auto VOLTAGE Umarım yararlı olur. EDİT: video eklemek için kod gerekmiyormuş. Link ekledim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EBÖB -- 9 Ocak 2021; 22:1:39 > |
|
_____________________________
BMW 745Li E65 / BMW 530d E60
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






