Şimdi Ara

3DS max yaptığım morpher'ları Unity içerisinde kullanamıyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Unity içerisinde karakterimin iskelet dışında yüz hareketleri var. Bu morpher'larda gülme, göz kapayıp açma gibi animasyonlar var. Bunları Unity 3D içerisinde kontrol etmek istiyorum. Fakat export edemedim. Sonrasında farklı bir yol deneyim dedim.

    Karakterden bağımsız bir circle çizip z ekseni ile morpher'den seçtiğim bir animasyonu "Parameter Wiring #1" ekranında birbirine bağladım. 3DS Max'te circle'ı hareket ettirdiğimde karakterin yüzü sorunsuz oynuyor. Yani circle'ı z ekseninde hareket ettirdiğimde karakterin gözünü kapatıp açabiliyorum. Daha sonra Unity 3D için export ettim. Fakat Unity'de yine oynatamadım. Circle Unity içersinde mevcut fakat x,y,z eksenlerinde kaydırmama rağmen karakterin yüzünde hiçbir değişiklik olmuyor.

    3DS Max içerisindeki morpher'ları Unity 3D içerisinde nasıl yönetebilirim ?

    Ayırdığınız zaman için teşekkürler.







  • Konu güncel arkadaşlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.