Arkadaşlar Mobee Marka 9,7'' tablet aldım..Şarjı ile ilgili sorun vardı ve Bimeks müşteri hizmetlerini arayarak tableti 10/08/2014 tarihinde yolladım.. Bugün yani 17/09/2014 (Tam 38 gün sonra) iletişime geçtiğimde ürünü başka bir firmaya yönlendirdiklerini öğrendim..Firmayı aradığımda da ürünün ellerine dün (16/09/2014) tarihinde ulaştığını ve henüz işleme alınmadığını söylediler.. Tekrardan Bimeks'i aradım ve yasal sürenin 20 gün olduğunu ürünün değişimi yapılması gerektiğini söyledim.. Ürünün faturasının aslını değil fotokopisini ibraz ettiğimi Ürünün faturasının benim adıma olmadığını Ürünün üzerinde kılcal çizikler bulunduğunu vs. vs. söylediler..Talebi aldıklarını ancak saydıkları bu nedenlerden dolayı iadenin zor olduğunu açıkladılar..