Şimdi Ara

35,000TL'ye kadar hangi otomobil alınır? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
24.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Subaru Impreza ile ilgili olarak bulduğum yeni resimler.

     35,000TL'ye kadar hangi otomobil alınır?


     35,000TL'ye kadar hangi otomobil alınır?


     35,000TL'ye kadar hangi otomobil alınır?


    Otomobile oldukça kanım ısındı. İnşallah sonunda bir bit yeniği çıkmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BasriAlper -- 25 Eylül 2007; 20:30:57 >




  • hocam istiyorsan bir de test sürüşüne git ve sunduğu konforu gör. kullananlar gerçekten BMW veya mercedesin konforunu aratmadığını söylüyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onurdag89
    hiçbir honda bayiisi 40000 ytl ye vermez bu aracı bence
    işte tam subaru imprezalık bir topic dedim ki yukarıda arkadaş demiş zaten


    Konuştuğum iki Honda bayiside hiç nazlanmadan 40,000 TL'ye indiler arkadaşım. Yani iniyorlar.

    Asıl önemli olan "Yeni Subaru Impreza" hakkında neler bildiğiniz ve görüşleriniz. Ben şu an bunu daha çok merak ediyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onurdag89

    hocam istiyorsan bir de test sürüşüne git ve sunduğu konforu gör. kullananlar gerçekten BMW veya mercedesin konforunu aratmadığını söylüyor


    subaru impreza mı?
    impreza tavsiyesinde bulunan benim ama o araba konforuyla meşhur bir araç deil ki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onurdag89

    hocam istiyorsan bir de test sürüşüne git ve sunduğu konforu gör. kullananlar gerçekten BMW veya mercedesin konforunu aratmadığını söylüyor

    Kesinlikle hem otomobili incelemeye ve hemde mümkün ise test sürüşü yapmaya gideceğim.

    Eğer dediğiniz gibi bir izlenim oluşur ise, bir de servis yaygınlığı ve yedek parça fiyatlarını kontrol edip bu konuda bir sorun görmez isem ve düşündüğün fiyata da pazarlık edersek kesinlikle alabileceğim bir otomobil olacaktır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BasriAlper


    quote:

    Orjinalden alıntı: onurdag89
    hiçbir honda bayiisi 40000 ytl ye vermez bu aracı bence
    işte tam subaru imprezalık bir topic dedim ki yukarıda arkadaş demiş zaten


    Konuştuğum iki Honda bayiside hiç nazlanmadan 40,000 TL'ye indiler arkadaşım. Yani iniyorlar.

    Asıl önemli olan "Yeni Subaru Impreza" hakkında neler bildiğiniz ve görüşleriniz. Ben şu an bunu daha çok merak ediyorum.


    o zaman bizim izmirdeki bayiilerde(terakki, çamkıran) sorun var hocam hiç pazarlık falan dinlemiyorlar neyse asıl konu impreza şimdi dediğin gibi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln


    quote:

    Orjinalden alıntı: onurdag89

    hocam istiyorsan bir de test sürüşüne git ve sunduğu konforu gör. kullananlar gerçekten BMW veya mercedesin konforunu aratmadığını söylüyor


    subaru impreza mı?
    impreza tavsiyesinde bulunan benim ama o araba konforuyla meşhur bir araç deil ki


    Arkadaşım, "Yeni Subaru Impreza" ile ilgili olarak bildiklerinizi paylaşırmısınız?
    Bildiklerinize göre bu otomobilin iyi ve kötü yönleri nelerdir?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln


    quote:

    Orjinalden alıntı: onurdag89

    hocam istiyorsan bir de test sürüşüne git ve sunduğu konforu gör. kullananlar gerçekten BMW veya mercedesin konforunu aratmadığını söylüyor


    subaru impreza mı?
    impreza tavsiyesinde bulunan benim ama o araba konforuyla meşhur bir araç deil ki



    evet öyle. ben şahsen kullanmadım elbet ama kullanan çevremdeki insanların görüşleri öyle(bmw-mercedes olayında biraz kabartma yaptım :))
  • 4 çeker olduğu için müsait olmayan koşullarda rakiplerine göre iyidir
    buna karşın çok yaktığı ve donanım yönünden zayıf olduğu da söyleniyor. zaten tiptronik değil eski usul otomatik versiyonu var. 4x4 olması bir yana bu da sarfiyatı arttırır.
    güvenlik donanımları zaten malum. yeni imprezayı bilmiyorum ama eskisinde 2 airbag vardı.

    bu arada bir mazda 3 bayisiyle de pazarlık yapın derim...hondacıları 40 a çekebilyosanız mazda3 dinamiği de 40 a alabilirsiniz sanırım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln

    4 çeker olduğu için müsait olmayan koşullarda rakiplerine göre iyidir
    buna karşın çok yaktığı ve donanım yönünden zayıf olduğu da söyleniyor. zaten tiptronik değil eski usul otomatik versiyonu var. 4x4 olması bir yana bu da sarfiyatı arttırır.
    güvenlik donanımları zaten malum. yeni imprezayı bilmiyorum ama eskisinde 2 airbag vardı.

    bu arada bir mazda 3 bayisiyle de pazarlık yapın derim...hondacıları 40 a çekebilyosanız mazda3 dinamiği de 40 a alabilirsiniz sanırım

    Herhalde yazıların arasında gözünüzden kaçtı. Ben 40,000 TL'ye değil 35,000 TL'ye otomobil arıyorum.
  • hımm ilginç bir araba.ama resimlerdekinde sanki jant 16 gibi.yani 2000 motor olanınki olmasın
    1.5 motor herhalde daha sade birşeydir.onun janto 15 miş.resimdeki hiç 15 jant gibi durmuyor. hocam.resimler ona ait olmayabilir
    resimdekini gösterip sana başka birşey satmasınlar hocam
    birde subarunun servisleri çok yaygın değil bildiğim kadarıyla.seyahatlerinizde olur ya başınıza birşey gelirse arabayı orada bırakmak zorunda kalmayın sonrasubaru o anlamda biraz riskli bir marka bence
    araba hoş.AWD dört çekişli filanda sanırım yinde dört dörlük değil gibi

    ama birşey dkkatimi çekti hyundai i30 u çok andırıyor.ilginç.bu işte bir ince işmi var acep



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 26 Eylül 2007; 0:25:18 >




  • arac alırken servis desteği,ikinci el piyasaınıda düşünmek lazım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BasriAlper


    quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln

    4 çeker olduğu için müsait olmayan koşullarda rakiplerine göre iyidir
    buna karşın çok yaktığı ve donanım yönünden zayıf olduğu da söyleniyor. zaten tiptronik değil eski usul otomatik versiyonu var. 4x4 olması bir yana bu da sarfiyatı arttırır.
    güvenlik donanımları zaten malum. yeni imprezayı bilmiyorum ama eskisinde 2 airbag vardı.

    bu arada bir mazda 3 bayisiyle de pazarlık yapın derim...hondacıları 40 a çekebilyosanız mazda3 dinamiği de 40 a alabilirsiniz sanırım

    Herhalde yazıların arasında gözünüzden kaçtı. Ben 40,000 TL'ye değil 35,000 TL'ye otomobil arıyorum.

    zorlarsam 40 a çıkarım dediniz gibi hatrlıyorum




  • Deneme
  • Öncelikle yardımcı olmak isteyen arkadaşlara çok teşekkür ederim.

    Bu forum sayesinden haberdar olduğum Subaru Yeni Impreza'yı bayisinin çok yakın ilgisi sayesinde iki farklı test sürüşü sonunda yaklaşık 140 km boyunca test etme şansı buldum.
    İlk testi anadolu yakasından hareket ile TEM yolundan beylikdüzüne kadar gidip dönerek yaptık. Bu parkur köprü girişlerinizde yaşadığımız yoğun trafik dışında daha çok şehirdışı yolculuğu tarzında idi.
    İkinci testi yine anadolu yakasında kadıköy, üsküdar ve boğaz yolu ile ikinci köprüden avrupa yakası ve boğaz yolu ile yeniköy, beşiktaş ve birinci köprüden dönerek yaptık. Bu parkurda daha çok trafiği olan sehirçi trafiği şeklinde idi.

    Test sürüşü ve incelemeler sırasındaki izlenimler şöyledir;

    1. Impreza dış tasarım olarak güzel bir otomobil. Kaporta, kapı, motor kaputu, bagaj kapağı gibi yerlerde malzeme, boya ve işçilik olarak oldukça tatmin eden bir yapısı var. Yerden yüksekliği yeterli. Hondalar gibi 4 kişi olduğumuzda hafif kasislerde altını sürtme eğilimine girmedi. Impreza'dan önce test ettiğim ve çok benzer olan Hyundai i30 ile benzer tasarımda ama bence i30'dan çok daha olgun ve sağlam bir yapıya sahip.
    2. İç mekanda malzeme ve işçilik için rahatlıkla ortalamın üstünde denebilir. Zevkler değişseda bana göre içi mekanda kullanılan malzeme, işçilik ve tasarım benim hoşuma gitti. Ön konsol ise sade ve hoştu. Ben beğendim. Bir test sürüşünde 4 kişiydik ve hepimizde oldukça rahattık. Arkada oturanlar ise kesinlikle bir rahatsızlık duymadıklarını söylediler. Ancak arka koltukta 2 kişi uzun yolda rahat eder, 3 kişi pek rahat etmez. Ama benim kriterim uzun yolda 4 kişinin rahat edebileceği bir otomobil almak olduğundan rahatlık ve konfor anlamında bir kusur bulamadım.
    3. Motoru 1500cc 107ps olan ve otomatik vitesli bir modelini kullandım. Kullandığım tüm otomatik vitesli otomobillerde olduğu gibi düşük devirlerden yüksek devirlere çıkarken düz vitesliler kadar seri değil. Bu anlamda diğer otomatik vitesliler ile karşılaştırınca bir dezavantajı kesinlikle yok. Hatta birçoğundan iyi. Bazıları daha yüksek güçte olmasına rağmen bana daha sağır gelmişlerdi. Mesela, impreza'dan önce i30 kullanmıştım. i30 daha güçlü motora sahip olmasına rağmen daha sağır bir araç. Impreza'nın otomotik vites geçişleri sessiz ve sarsıntısız, bu anlamda başarılı bir şanzıman kullanılmış anlaşılan. Yokuş yukarı ve 4 kişi ile yaptığım testlerde otomatik vites ve 1500cc olmasının herhangi ciddi bir olumsuzluğunu görmedim. Toyota corolla'nın dizel motoru ve multimode vitesi olan modeli impreza'dan kesin çok daha kötü ve sağır idi.
    4. Yakıt tüketimi üzerinde en çok durduğum konuydu. Zaten bu nedenle sağolsun subaru bayileri bana sadece şehiriçinde dolaşacağımız ikinci bir test ayarladılar. İlk testimiz TEM yolu üzerinde, 2 kişi ve yaklaşık 110 km sürdü. Bu şehirlerarası yolculuğa benzeyen parkurda ortalama tüketim olarak yol bilgisayarı 6.8 lt gösteriyordu. Ancak köprüye girişlerde yoğun trafiğe yakalandığımızı belirtmem lazım. İkinci test sürüşünde ise otomobilde 4 kişiydik. Çok ciddi trafik sıkışıklıkları yaşamasakta hızımız hiçbir zaman 100 km/h üzerine çıkmadı. Bu yaklaşık 60 km'lik ikinci test sürüşü sonunda ortalama yakıt tüketimi olarak yol bilgisayarı 9.2 lt gösteriyordu. Bizimle birlikte olan subaru satıcısı aracın sıfır olduğunu ve 10.000 km'lre yaklaştıkça bu yakıt tüketimin düşeceğini ama çok yoğun trafik ve yüksek süratli yolculuklarda kesinlikle 10-12 lt arasında olacağını bahsetti. Korktuğum gibi değildi ve yakıt tüketimi bence makuldü. Yakıt tüketiminin yüksek olmasını dört tekerlekten çekişli olmasına bağladılar. Dört tekerlekten çekişin verdiği yol tutuştaki güvenlik ve rahatlığa 100 km'de 1-2 litre daha fazla harcanabilir dedim.
    5. Senede en ay 6 kere uzun ve virajlı yollarda araç kullanan ve başından tatsız bir kaza geçmiş biri olarak en önem verdiğim konu güvenlik idi. Bu fiyatlarda otomobillerde ESP ve VSA gibi donanımlar pek bulunmuyor. 40.000 TL'ye çıktığınızda ancak bu tip güvenlik donanımları olan modeller var. Internette yaptığım araştırmalarda okuduğun yazılarda dört tekerlekten çekişin ESP ve VSA gibi özelliklerden çok daha iyi olduğu ve değişik yol koşullarında ve sürüş tekniklerinde daha geniş kapsamda avantajları olduğunu okudum. Tabii bunu test etmesem olmazdı. İlk test sürüşüm sırasında bazı dönemeçlere 90-120 km gibi hızlarda girdiğimde yol tutuşun cidden çok mükemmel olduğunu gördüm. Sanki impreza yol örümceği gibi olmuştu. Çok hoşuma gitti. Daha önce test ettiğim hyundai i30'da ESP yoktu ve daha düşük hızlarda önden kaymaya meyilli olduğunu görmüştüm. Tasarım ve şekil olarakta impreza'ya en çok benzeyen aracın Hyundai i30 olması nedeni ile yol tutuşta ve konfor açısından bu kadar fark beklemiyordum açıkçası. Impreza yol tutuşta ve konfor açısından beni daha fazla memnun etti. Impreza ile derler ya kendinizi "yol örümceği" olmuş gibi hissediyorsunuz, o kadar başarılı açıkçası.
    6. Kabin içinde ses anlamında kasislerde ciddi bir ses yok. Beklentimin ve denediğim bir çok otomobilin altında. Düşük devirlerde motor sesi olsa da çok fazla değil. Yüksek hızlarda motor sesi herhangi bir rahatsızlık verecek boyutlarda değil. Zaten denediğim tüm otomobillerde düşük devirlerde motor sesi vardı, o yüzden Subaru Impreza'nın bu ortalama da olduğunu ve makul seviyede olduğunu söyleyebilirim. Motor devri arttıkça bu ses azalıyor. İlginçtir, 120 km üstünde kesinlikle aynı sınıftaki araçlardan çok daha sessiz bir otomobil oluyor. Zaten bayinin satıcısıda bu modelin eski impreza'lara göre daha yumuşak süspansiyona sahip olarak üretildiğini ve biraz daha konfor özelliklerine önem verdiğini söylemişti. Haklıymış.
    7. Anladığım kadarı ile servis yaygınlığı ve yedek parça fiyatları bu otomobilin en zayıf yönü. Bayinin satıcısı olan arkadaş bana servislerin hızla sayısının arttırılmaya çalışıldığı ve yedek parça konusunda bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Yaşamayınca bilinmez tabii ama, bana Türkiye'de nerde olursa olsun yolda kalırsanız size en kısa zamanda ulaşak gezici servislerinin olduğu söylendi. Yedek parça fiyatları ve servis/bakım ücretleri birçok alman otomobilinin altında. Bu anlamda da kabul edilebilir bir durumda. Ancak, aklımı kurcalayan sadece servislerinin diğerleri kadar çok yaygın olmaması oldu. Cebimdeki paranın tam anlamıyla karşılığı olduğunu düşündüğüm bu otomobilin bu kusurunu da yaşayarak göreceğiz artık. (aslında 6 senedir kullanmakta olduğum otomobilde kaza yapmadığım süre içinde uzun yolda herhangi bir sorun yaşamadım bu güne kadar, ilginçtir sorunlar hep daha çok şehiriçinde kullandığım zamanlarda olmuştu, subaru'nun da sağlam bir otomobil olduğunu düşünüyorum)

    Arkadaşlar, kimse yanlış anlamasın. Ben Subaru satıcısı filan değilim. Yazdıklarım tamamen kişisel görüşlerimdir. Sizler gibi otomobil sahibi olma peşinde koşuyordum. Tabii ki, cebimdeki paraya uygun ve cidden hoşuma giden bir otomobil bulmuş olmanın keyfi ile belki bazı yerlerde abartmış olabilirim.

    Sonuçta, kaporamızı verdik. :) Teslim edileceği günü beklemeye başladık. :)
    İnşallah, yakın bir zamanda metalik gümüş RK donanımlı 1.5 motor ve otomatik vites Subaru Yeni Impreza sahibi olacağız. Darısı otomobil sahibi olmak isteyenlerin başınıza.

    Herkese tekrar çok teşekkür ederim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln


    quote:

    Orjinalden alıntı: BasriAlper


    quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln

    4 çeker olduğu için müsait olmayan koşullarda rakiplerine göre iyidir
    buna karşın çok yaktığı ve donanım yönünden zayıf olduğu da söyleniyor. zaten tiptronik değil eski usul otomatik versiyonu var. 4x4 olması bir yana bu da sarfiyatı arttırır.
    güvenlik donanımları zaten malum. yeni imprezayı bilmiyorum ama eskisinde 2 airbag vardı.

    bu arada bir mazda 3 bayisiyle de pazarlık yapın derim...hondacıları 40 a çekebilyosanız mazda3 dinamiği de 40 a alabilirsiniz sanırım

    Herhalde yazıların arasında gözünüzden kaçtı. Ben 40,000 TL'ye değil 35,000 TL'ye otomobil arıyorum.

    zorlarsam 40 a çıkarım dediniz gibi hatrlıyorum

    Arkadaşım. Zorlanmadan sahip olacağım bir otomobil buldum artık. Zaten daha pahallı otomobil daha iyidir diye birşey yok.
    Umarım ileride de mutlu kalacağım bir tercih yapmışımdır.
    Teşekkürler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hlkkln

    subaru impreza ... evrekaaaaa?

    Cidden EVREKA oldu sonunda. :) Sağol arkadaşım.

    Sanırım sonunda fiyat/performans otomobilini bulduk.
    Umarım ileride mutlu kalmaya devam ederim.
    Herkese kazasız ve belasız günler dilerim.

    Tabii ki "hlkkln" arkadaşım, bana bu fikri verdiğin için sana da ÇOK TEŞEKKÜRLER.
  • hocam hayırlısı olsun
    şu arabayi birde biz test edek bakalım
  • hayırlı olsun dostum içine sinmiş ya en önemlisi o
    işallah kazasız belasız sorunsuz uzun zaman kullanırsın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BasriAlper


    quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    HOCAM SİZİN İSTEDİĞİNİZ AYARDA TEK BİR ARAÇ VAR!

    SKODA ROOMSTER 1.6 105 HP 16 VALVE TİPTRONİK COMFORT LİSTE FİYATI 36BİN YTL




    Sevgili arkadaşım sana cevap yazmayı unutmuşum. Skoda roomster'i gördüm. Ama tipi bana biraz ticari araçları andırdı, pek beğenmedim. Birde zaten "Skoda Roomster Scout" önerdiler, onunda fiyatı düşündüğümün üzerindeydi.



    arkadasım sen bizden yardım istemişsin ama ben bişi sorcam scout modeline fiyata ne dedilerrr




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.