Şimdi Ara

308 VS GOLF YARDIM (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
1.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sağolun arkadaşlar 308 daha ağır basıyor şuanda verdiğiniz fikirler için teşşekür ederim
  • Dizel kar eder zarar eder bilmem ama.
    Dizel olduğu Zaman yakıt alımını daha az düşünüyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi...

    Anladığım kadarı ile ÖTV indirimi ile bir araç alacaksınız...Bende ÖTV indirimi ile araç aldım.Üstelik DSG hani şu bizim forumun FANBOYlarının yere göğe sığdıramadığı kahrolası DSG...

    Neyse 2 yıldan biraz fazla kaldı,yılım dolduğu gibi satıp kurtulacağım ve asla ve asla 7 ileri kuru kavrama DSG almayacağım...Hatta belki de vag grubuna uğrama bile uğramam...

    308 i test etmeye Golf 7 ile gitmiş birisi olarak size iki aracın + ve - le rini yazayım en azından kafanızda ki bazı soru işaretlerini gidermiş olurum...


    Motor : Kesinlikle 308 (dizeller üzerinden gidiyorum)

    Şanzıman : Kesinlikle 308

    Yalıtım :308 (motor karter muhafazası dahi yalıtım malzemesi ile kaplı..!)

    Konfor : 308-Golf

    Süspansiyon: 308-Golf

    Yol tutuş : 308- Golf

    Bagaj : 308

    Diz mesafesi: Golf

    İkinci el: Golf (5 yıl şartınız var sizin için okta önemli değil)

    Sonuç olarak : 308

    Golf kötü bir otomobil değil ama 308 daha kaliteli bir otomobil...Şu an yılım dolmuş olsa ve iki araç arasında kalsam 308 i alır çıkarım...

    Umarım yardımcı olmuşumdur...Keyfili forumlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 27 Mayıs 2015; 12:30:03 >




  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    hocam şanzıman konusunda japon aisinin geliştirdiği eat6 şanzıman kullanıyor tork konvertörlü sorunsuz bir şanzıman dsg ise kuru kavrama içinde 1.5 litre falan yağ var diye biliyorum ve çok nazik kullanmanız lazım yoksa 1 ve 2 . viteslerde titreme kavrama değişmesi gibi problemler ortaya çıkmakta fakat bizde caddy var 2013 model bir problemle karşılaşmadık ve çok rahat kullanması zevkli
  • Test etmedim ancak galeride inceldiğim kadarıyla yeni 308 oldukçca zarif ve kaliteli bir araç.


    Manuel Golf 7 sahibi olarak iki modelin otomatikleri arasında muhtemelen 308 i tercih ederdim, 308 test etmedim ancak Pug sürüş konusunda tecrübeli bir markadır ve yeni 308 özenle geliştirilmiş bir model, aracın iyi olduğuna eminim.
  • FuNNx kullanıcısına yanıt
    50 bin km de evden 200 km uzakta gece yarısı mekatronik arızası ile yolda kaldım...

    80 binde kavramam değişti...

    Ben dersimi aldım
  • 308 in hem dizel motoru hemde benzinli motoru golfün tdi ve tsi motorundan üstündür. ayrıca pejo eski pejo değil. 308 dizel oldukca mantıklı bir araç satarken üzse de kullanırken güldürecektir.
  • ..NeyzeN.. kullanıcısına yanıt
    görüşünüz için teşekkür ederim hocam
  • evet hocam 308 için baya uğraşmışlar bunu görüyoruz zaten fakat yollarda görememek üzüyor
  • FuNNx kullanıcısına yanıt
    Rica ederim...

    Bu seçimden en doğru karar ile çıkmanız dileği ile...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 27 Mayıs 2015; 17:36:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    Hangi şirketse ben geçeyim o şirkete :)

    Bir tane şirket aracı golf görmedim istanbulda , ki şirketler tercih etmiyor.


    Sırf benim çevremde ve Çorum gibi küçük bir kentte iki kişi var, ikisi de ilaç firmasında çalışıyor (Allergan ve Pfizer olması lazım). Daha fazlasını da burda gördüm. Şimdiden özgeçmiş yollamaya başla.



    İki araçta da beş sene sonra ne olacağını bilemezsiniz. Fakat aşağı yukarı maliyet çıkaralım:

    Peugeot 308, şehir içi 4 lt yakıyor
    Golf ise (122 ps bmt) 6.2 lt yakıyor. Hoş bu rakamı ciddi geçer ama, iki firmada da inanalım.

    Yıllık 15.000 km yapan biri için beş yılda;

    Peugeot toplam 3000 lt mazot harcayacak.
    VW ise 4650 lt benzin harcayacak.

    Opet'in İstanbul fiyatları baz alınarak, -imkansız ama- yakıt fiyatının değişmediğini varsayarsak;

    Peugeot aynı yolu gitmek için toplam 3,99*3000= 11.970 TL harcayacak,
    Golf ise 4,66*4650= 21.669 TL harcayacak.

    Bunlar yoruma kapalı rakamlar. Yani siz, yaklaşık 10.000 lira parayı yakıta ödeyeceksiniz. Değer kaybı kaygılarınızı bu azaltır sanırım.

    Şimdi diğer boyuta bakalım. Peugeot'daki şanzıman yeni nesil Aisin tam otomatik. Garanti süresi iki sene. Golf'teki ise 7 ileri malum dsg. Arızalarıyla meşhur, ikinci elde talep görmeyen bir araç. Haydi garantiyi beş sene yaptınız, üç sene daha yetkili servis kazığı yiyeceksiniz. Artı harcama en az 3.000 liraya yakın olacak. Eski 308, 15.000'de bir bakıma giriyordu, yeni 308 ve Golf benzinlinin bakım aralığını bilmiyorum.

    Piyasa kaygısını boşverin, 13.000 lira en az tasarrufunuz olacak. Şimdi sahibinden'e girip, Golf 1.6 FSI ilanlarına bakın. Dizellere göre, hatta atmosferik 1.6 102 hp olanlara göre ne kadar ucuz değil mi? Hah, beş sene sonra sizin araç da öyle olacak.


    Şimdi koltuğunuza yaslanın ve 308 ile gideceğiniz rotaları hayal etmeye başlayın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aytürk -- 27 Mayıs 2015; 15:54:51 >




  • Şu anda Kütahya'dayım. Her yerde yeni 308 ve 2008 görüyorum. Genelde Allure donanım çok fazla var. Ayrıca Active donanım da tutmuş bence. Burada ne hikmetse Golf çok az. Vw bayisi olmadığı için olabilir. Afyon'da ve Antalya'da Golf daha çok görüyordum. İstanbul'da bile bu kadar 308 yoktur. Ciddi söylüyorum iki arabadan biri ya yeni i30 yada 308. Bu arada biz de aynı tarz araçlara baktık. i30 elite dizel otomatik aldık. Değer kaybı olmasın diye Golf alacaktık ama şunu söyleyeyim bizim diğer arabaya bu sabah arkadan çarpmışlar, kaskosu da yoktu. Yani arabayla kâr yapılmaz. Durup dururken boya yapılacak, belki değeri düşecek. Arkadan çarptılar dediğim aracı engelli indirimiyle aldık 7 sene önce. Dizel olması en büyük avantajdı bizim için. Size tavsiyem dizel alın ve mutlaka içinize sinen otomobili alın. Zarar etmek istemiyorum diyorsanız otomobil almanıza gerek yok çünkü otomobili sürmeseniz bile zararları büyük. Yakıtıydı, bakımıydı derken ocağa incir ağacı dikiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aytürk kullanıcısına yanıt
    Yaptiginiz hesaplama ve zaman ayirdiginiz icin tesekkur ederim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Rica ederim...

    Bu seçimden en doğru karar ile çıkmanız dileği ile...

    Şu mesajı eksileyen zihniyete de yazacak çok şey var ama neyse diyelim yine..!
  • Al peugeot , 5 sene sonra çöp.
    trim sesinden içinde duramazsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    308 in arka diz mesafesini saymazsak 308 akar her türlü golf yanında b segment gibi kalır.

  • Valla 1.4 TSI kullanıyorum ama aynı paraya aynı donanımda dizel 308 alabiliyorsan durma al.
    Şu saçma iç tasarımı olmasaydı bende 308 düşünüyordum ama buz gibi soğudum.

    Ah Peugeot çok mu zordu klasik, ergonomik bir konsol ve gösterge tasarımı yapmak.
  • entelim kullanıcısına yanıt
    klima düğmelerini bari ekrana koymayaydı iyi olcaktı
  • Golf

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG li Golf almak yürek işi..İkisi arasında 308 i seçerdim..Acil değil beklerim derseniz ..Yıl sonu gelecek yeni kasa Astra K yı da bir görün derim..ikisinden de daha başarılı gözüküyor
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.