Şimdi Ara

306-escort-astra-clio-polo-corsa (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smoke93

    97 model 306 diamond u 2.5 yıl, 97 model corsa 1.4 gls yi 1 yıl kullandım. Clio 2'nin 5 kapılısını kardeşim 2 yıl, 3 kapılısını ise ben halen kullanıyorum. 306 mükemmel bir araçtır. Müthiş yol tutuş, geniş iç hacim, o döneme göre iyi denilebilecek donanım mevcut. İç hacim gerçekten arabanın boyutlarından beklenemeyecek kadar geniş. Negatif yönü ise küçük küçük tonla soru çıkarabilir. Bir gün cam otomatiği çalışmaz ertesi gün farlardan biri yanmaz gibi. Ben sattığımda 60 bin km deydi araç gerisini hesap et. Ama sanırım 2001 yılında çıkan platinium modelini bulursan al derim.
    Corsa 306 ya göre çok daha diri ve sorunsuz bir araçtır. Çok keyifli kullanımı ve ortalama konforuyla sevimli bir araba. Ancak çok kötü bir yol tutuş mevcut arabada. 1 yıl boyuca hiç güvende hissetmemiştim kendimi.
    Clio ise eğer temizini bulabilirsen en mantıklı tercih gibi duruyor. Derli toplu ve kullanımı oldukça kolay bir araç. Otomatiğini tavsiye etmem, hem çok yakıyor hem de şanzıman arızası çıkarsa arabanın yarı parasını ona yatırırsın. 2000-2001 modellerin içinde orjinal fransızlar vardı, onlardan bakabilirsin.
    Sonuç olarak her ne kadar Clio desek de, gerçekten temiz ve iyi kullanılmış bir 306 yı her zaman tercih ederim.

    Aşağı yukarı 190bin km kullandık 306'yı. 99 model griffe idi. Dediklerin aynen doğru. Ağır masraf çıkartmaz durduk yere. Ufak tefek ama ne zaman olacağı belli olmayan arızaları olur. Kapı otomatiği ara sıra arızalanıyordu mesela. Soğutma fanları sapıttı bir dönem. Yakın tanıdığımız pug servisi vardı da bizim başımız pek ağrımadı. Diğerleriyle karşılaştırma yapamam ama benim düşüncem bu yaşa gelmiş araçlar her an arıza çıkarabilir. O yüzden model seçmek yerine temiz, bakımlı, geçmişi belli araba seçmeli arkadaş.
    _____________________________




  • 2 seneye yakın 96 model 1.6 escort cl(karbüratörlü model) kullandım.Yakıt sorunu dışında herşey güzeldi.
    Yol tutuşu çoğu araca göre iyidir.Parçaları tofaş,r9 v.s araçlara bakarak biraz pahalıdır.Ama her ay sanayiyede gitmez.
    1.6 motor kasaya biraz ağır geliyor.Alınacaksa 1.8 almanızı tavsiye ederim.98 model üstü 1.8 escortlar 115 hp'dir.Fazlasıyla yeter size.
    Sorunuz olursa yanıtlarım....
    _____________________________





    Clio Rs''2000 cc''172 hp
  • gecen hafta babama 99 1,5 gls klimali accent aldik full enjeksiyon 12valf serbes suspansiyon yol tutusu yakiti cok iyi geldi bana gore hemde gideride var otobanda 210 yapti bi arastir derim
    http://www.youtube.com/watch?v=NhshSlELzVE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    >>>DH FIAT MAREA KULÜBÜ<<<
  • beyler cok teşekkür ederim tercihimi escort yada astradan yana kullancam eğer uygun bi araç gözünüze çarparsa haber bekliyorum tekrar teşekkür ederim uğraştırdık sizide
    _____________________________
  • 1998 Polo Sportline kullaniyorum , uzun yolda tam bir kabus hic tavsiye etmem
    _____________________________
  • Janjan kullanıcısına yanıt
    Yakıtığı kadar gitmediği için mi ?
    _____________________________
    Herşeyin birşeyini , birşeyin herşeyini bileceksiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pi10

    Yakıtığı kadar gitmediği için mi ?

    Yaktigi kadar gidiyor da,

    1- Suspansiyonlar asiri sert , konfor denilen birsey yok.
    2- Yalitim 0.
    3- En onemli sorun; sanzuman oranlari asiri kisa , alet 120 ile giderken 4.000 devir ceviriyor....

    Konu sahibine tavsiyem Clio'dur bu arada , suspansiyonu ve koltuklari yumusaciktir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 21 Eylül 2013; 1:51:34 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: pi10

    Yakıtığı kadar gitmediği için mi ?

    Yaktigi kadar gidiyor da,

    1- Suspansiyonlar asiri sert , konfor denilen birsey yok.
    2- Yalitim 0.
    3- En onemli sorun; sanzuman oranlari asiri kisa , alet 120 ile giderken 4.000 devir ceviriyor....

    Konu sahibine tavsiyem Clio'dur bu arada , suspansiyonu ve koltuklari yumusaciktir

    Yakıt durumu nedır hocam ? Birde denk gelmişken sorayım kuzenımde var dedıklerınız son derece dogru Lpg konusunda onda sıkıntı olmadı ama LPG ye uyumlu degıl dıyorlar dogru mu acaba ?
    _____________________________
    Herşeyin birşeyini , birşeyin herşeyini bileceksiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pi10

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: pi10

    Yakıtığı kadar gitmediği için mi ?

    Yaktigi kadar gidiyor da,

    1- Suspansiyonlar asiri sert , konfor denilen birsey yok.
    2- Yalitim 0.
    3- En onemli sorun; sanzuman oranlari asiri kisa , alet 120 ile giderken 4.000 devir ceviriyor....

    Konu sahibine tavsiyem Clio'dur bu arada , suspansiyonu ve koltuklari yumusaciktir

    Yakıt durumu nedır hocam ? Birde denk gelmişken sorayım kuzenımde var dedıklerınız son derece dogru Lpg konusunda onda sıkıntı olmadı ama LPG ye uyumlu degıl dıyorlar dogru mu acaba ?

    Fabrika verisi sehir ici 9.6 , ortalamada ise 6,9 lt tuketim aciklanmis , Ankara'da hafif devirli kullanimda 9.3 - 9.7 arasi bir tuketimi var (yol bilgisayari yok , depodan depoya olcum yapiyorum , shell fuelsave 95 oktan aliyorum , asiri yogun trafige girmiyorum elbet ama cok fazla dur-kalk yapiyorum ve cevre yolundan falan gitmiyorum )

    LPG taktirmadim ama internetteki ilanlarda epey bir LPG'li olan var. Cok noktadan enjeksiyonlu , atmosferik klasik eski nesil VW grubu motorlarindan , subaplarda erime yapmiyorsa sorun cikartmaz muhtemelen ama kendi aracimda olmadigi icin inanin ne desem bos
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: pi10

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: pi10

    Yakıtığı kadar gitmediği için mi ?

    Yaktigi kadar gidiyor da,

    1- Suspansiyonlar asiri sert , konfor denilen birsey yok.
    2- Yalitim 0.
    3- En onemli sorun; sanzuman oranlari asiri kisa , alet 120 ile giderken 4.000 devir ceviriyor....

    Konu sahibine tavsiyem Clio'dur bu arada , suspansiyonu ve koltuklari yumusaciktir

    Yakıt durumu nedır hocam ? Birde denk gelmişken sorayım kuzenımde var dedıklerınız son derece dogru Lpg konusunda onda sıkıntı olmadı ama LPG ye uyumlu degıl dıyorlar dogru mu acaba ?

    Fabrika verisi sehir ici 9.6 , ortalamada ise 6,9 lt tuketim aciklanmis , Ankara'da hafif devirli kullanimda 9.3 - 9.7 arasi bir tuketimi var (yol bilgisayari yok , depodan depoya olcum yapiyorum , shell fuelsave 95 oktan aliyorum , asiri yogun trafige girmiyorum elbet ama cok fazla dur-kalk yapiyorum ve cevre yolundan falan gitmiyorum )

    LPG taktirmadim ama internetteki ilanlarda epey bir LPG'li olan var. Cok noktadan enjeksiyonlu , atmosferik klasik eski nesil VW grubu motorlarindan , subaplarda erime yapmiyorsa sorun cikartmaz muhtemelen ama kendi aracimda olmadigi icin inanin ne desem bos


    Anladım hocam cevabınız için çok teşekkür ederim.Kazasız, cezasız sürüşler.
    _____________________________
    Herşeyin birşeyini , birşeyin herşeyini bileceksiniz..




  • böylelikle poloyuda elemiş olduk sağol kardeşim verdiğin bilgiler için
    _____________________________
  • opel corsa tavsiyem olur, tatlı ve güzel bir araç
    _____________________________
  • 3 yıl 2001 clio rxt 98 beygir olanı kullandım. 26 litre lpg ile 320-360 km arası şehirdışıı yol yapıyordu.hız 90-110 arası falan Konya ovasının düz yollarında
    donanım yılına göre fulldür.fransız imalatlıdır. bakım maliyetleri normaldir. 2012 aralıkta skoda octavia almak için acil 12500 liraya satmıştım. 206bindeydi sattığmda..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.