Şimdi Ara

30.000 km’de Honda’dan soğudum (fahis bakım fiyatları) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
1
Favori
42.426
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Keşke Nissan X-Trail alsaymışsınız.
  • maalesef yetkili servislerin hepsi yamyam, garanti bitince sanayiye gidip ustaya yaptırmak en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • operadakises O kullanıcısına yanıt
    10 bin ya da 1 yıl

    Diğer markalarda 15 bin ya da 1 yıl

    1 yıl sonra bakım kesin .Hepsi aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sifir A7 alip galeriden eve giderken sanzimani oracikta birakanlar var. Biraz da sans veya cenabetlik mi dersin bazi mal insanin basina dert aciyor. Ayni araci baskasi almistir gram sorun cikmamistir. Honda dizel motor otomatik sanziman uyumu hususunda soru isareti bir firma. CRV ile ilk defa girdiler bu olaya. Patlamis da olabilirler E180'e gore yapilan tercih kotu olmus tabi. Benim basima gelse kendi kellemi kendim vurdururdum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı araca sahibim. Cuma günü 30.000 bakımına götürdüm aynen sizin gibi. Arka balatalar değişti fakat servise gitmeden önce fren hidrolik seviyesinde azalma diye bir uyarı verdi. Bu balataların bittiğine delaletmiş. Total 2089 TL tuttu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    10 bin ya da 1 yıl

    Diğer markalarda 15 bin ya da 1 yıl

    1 yıl sonra bakım kesin .Hepsi aynı

    1.6 multijet 20 bin veya 1 yıl

    Çok yol yapanlar için uzun vadede ciddi avantajlı oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4.5 yıldır 63 bin km'dir mazda3 e biniyorum.Bakimları ozel serviste yaptiriyorum sizin son bakimda verdiginiz parayi simdiye kadar toplamda vermemisimdir civic almaktan son anda vazgeçmiştim iyi ki vazgeçmişim. Üst segment diye düşünerek güzel bir araba aldiginizi düşünüyorsunuz ama yasadiklariniz üzücü geçmiş olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Şimdi gelir 1.6 atmosferik + LPG'ci ricer'lar bunu da savunur. Yetkili servislerin alayı bu şekilde düdükleme peşinde. Honda'sı, BMW'si, VW'si, Fiat'ı fark etmiyor artık ne yazık ki.
    Araba turbo motorlu atmosferik lpg ciler neden savunsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault kadjar , 20 bin km bakım periyodu. İlk bakım 600 tl 2. Bakım 40 binde döviz uçtuğu ana denk geldi , yakıt filtresi dahil 1240 ödemiştim. Şimdi o kadar değildir. Kısaca 60 bin km ye kadar bakım maliyeti 1800 TL.



    Araç alırken öncelik ekonomi ise sadece dizel olması yetmez aracın. Yürütme maliyeti, parça fiyatları , servis ücretleri , bir çok parametreyi hesaba katmak gerekiyor. Adamlar üç kuruş az yaksın diye dizel Volvo alıyor , ilk servis günü acısını misliyle çıkarıyorlar mesela.



    Türkiye gerçeği Renault ve fiat.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    10 bin ya da 1 yıl

    Diğer markalarda 15 bin ya da 1 yıl

    1 yıl sonra bakım kesin .Hepsi aynı
    Ben yılda ortalama 15 bin km yol yapıyorum.. 2 senede 30 bin yaptığımı düşünürsek eğer aracım Honda olsaydı 3 kere bakıma girecektim.1bakım kârdayım.hondanın bakım maliyetleri en son benim aracımdan %50 civarı daha pahalıydı..bu sebeple 10bin km bakımı bildiğiniz soygun.6yıl garantiyi sanırım bu şekilde çıkarıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • operadakises O kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. Servisleri tam bir saçmalık. Özel servise gitmek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BigMuffin kullanıcısına yanıt
    Galerilerde sıfır e180’ler vardı 150 bine sıfır km çiçek gibi almadık. İlla suv olsun inip binmesi kolay olsun dediler. Küçük de bir rahatsızlık olunca mecbur kaldık aldık. Sonuç hüsran :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Renault kadjar , 20 bin km bakım periyodu. İlk bakım 600 tl 2. Bakım 40 binde döviz uçtuğu ana denk geldi , yakıt filtresi dahil 1240 ödemiştim. Şimdi o kadar değildir. Kısaca 60 bin km ye kadar bakım maliyeti 1800 TL.



    Araç alırken öncelik ekonomi ise sadece dizel olması yetmez aracın. Yürütme maliyeti, parça fiyatları , servis ücretleri , bir çok parametreyi hesaba katmak gerekiyor. Adamlar üç kuruş az yaksın diye dizel Volvo alıyor , ilk servis günü acısını misliyle çıkarıyorlar mesela.



    Türkiye gerçeği Renault ve fiat.
    yahu ben inanamiyorum.



    ablam aldi honda crv, taner abi sagolsun facebook grubuna ekledi. o gunden beri gerek grupta gerek disarida hayret ediyorum bu araca ovguler yagdirana.



    160hp cok iyi diyorlar, hic alakasi yok, sanzimani cok iyi diyorlar, bildigin yurdum zf’i. ekonomik degil, istanbul sehir ici 10-11 litre gordum. 4X4’u efektif calismiyor. e bakim maliyeti anasinin orekesi. neden ikinci el mercedes almadik ki biz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şimdiye kadar 10u geçti sahip olduğum araç sayısı ocağıma incir ağacı diken honda accord olmuştu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    yahu ben inanamiyorum.



    ablam aldi honda crv, taner abi sagolsun facebook grubuna ekledi. o gunden beri gerek grupta gerek disarida hayret ediyorum bu araca ovguler yagdirana.



    160hp cok iyi diyorlar, hic alakasi yok, sanzimani cok iyi diyorlar, bildigin yurdum zf’i. ekonomik degil, istanbul sehir ici 10-11 litre gordum. 4X4’u efektif calismiyor. e bakim maliyeti anasinin orekesi. neden ikinci el mercedes almadik ki biz?

    Alıntıları Göster
    Ülkede genel bir sorun bu. İnsanlar satın aldıkları veya hayalini kurdukları ürünü en iyisi olarak görüyor ve herkese tavsiye ediyor. Aynı kişi yere göğe sığdıramadığı aracı sattığı günün ertesinde yerden yere vurabiliyor. TV tavsiyesi için de , bilgisayar , araba , hemen herşey için bizim insanımız objektif olmaktan uzak , kendi malına eleştiri geldiğinde holigan taraftar gibi abuk tepkiler verebiliyor.





    Crv 2.0 benzinli sürmüştüm bir arkadaşımın. Motor performansını da , rüzgar , yol sesini de beğenmemiştim ki yakıtına hiç girmiyorum. Dizel tarafta ekonomi dedin mi 2.0 hacimde 320d , 2.0 altında dci - multijet harici tanımam. Şirkette kullandığımız c elyesse, corsa , Polo tdi , dacia logan tipi dizeller içinde logan en az yakanı , en güçsüzü olduğu halde motoru en canlı olanı.



    E180 ve 520i için de tekrar düşünün inceleyin derim. Modellerin tüketim konusunda adı çıktı artık. Bugün orta sınıf herhangi bir araç fiyatına neredeyse az km e180 520i alınabilmesine rağmen çokta tercih edilmediği ortada.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Allah korusun ben de 3-5 trim sesi çıkarıyor diye arabaya kızıyorum, neler neler var. O eski japon sorunsuzluğu herhalde mazda ve mitsubishi de kaldı, belki toyota da dahil ama honda değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Ülkede genel bir sorun bu. İnsanlar satın aldıkları veya hayalini kurdukları ürünü en iyisi olarak görüyor ve herkese tavsiye ediyor. Aynı kişi yere göğe sığdıramadığı aracı sattığı günün ertesinde yerden yere vurabiliyor. TV tavsiyesi için de , bilgisayar , araba , hemen herşey için bizim insanımız objektif olmaktan uzak , kendi malına eleştiri geldiğinde holigan taraftar gibi abuk tepkiler verebiliyor.





    Crv 2.0 benzinli sürmüştüm bir arkadaşımın. Motor performansını da , rüzgar , yol sesini de beğenmemiştim ki yakıtına hiç girmiyorum. Dizel tarafta ekonomi dedin mi 2.0 hacimde 320d , 2.0 altında dci - multijet harici tanımam. Şirkette kullandığımız c elyesse, corsa , Polo tdi , dacia logan tipi dizeller içinde logan en az yakanı , en güçsüzü olduğu halde motoru en canlı olanı.



    E180 ve 520i için de tekrar düşünün inceleyin derim. Modellerin tüketim konusunda adı çıktı artık. Bugün orta sınıf herhangi bir araç fiyatına neredeyse az km e180 520i alınabilmesine rağmen çokta tercih edilmediği ortada.

    Alıntıları Göster
    hocam ben crv yerine Mercedes GL veya ML dusunmustum.



    yoksa zaten ben yuksek hacimli araclar kullaniyorum bu ara. gecen V8 motorlu aracla ankaraya gittim, 10.5 litre ortalama tukettim ki 160-180kmh surekli. ve bu arac 4 ceker.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • integral77 İ kullanıcısına yanıt
    Bende arabadan hiç anlamayan ve 2 aylık araba ve şoförlük geçmişi olan biri olarak mevcut polo otomatik 2004 model arabamı satıp üstüne nakit ekleyip honda niyetim var..otomatik arabada honda bir numara deniliyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Aslında bu tür yeni teknoloji ve motorların ilk kullanıcısı olmamak gerekiyor.
    Ayrıca araç alırken eşi dostu çok dinlemeden kendi zevkinize, araştırmanıza ve ihtiyaçlarınıza uygun olanı almak lazım. Eşi dostu derken en yakınınızdakini(eş, ana-baba, çocuk)bile az dinlemek lazım. Özellikle aracı siz kullanıyor çok az diğerleri kullanıyorsa kendinize göre alın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakım fiyatlarına bakınca sövmeden edemedim bu ne yahu balata 400 küsur lira nedir , yuh çüşş ohaaa
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.