Şimdi Ara

3 silindir dizelin farkı ne??? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
37.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Vw de artık common rail le geçmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burhan80

    Vw de artık common rail le geçmiştir.

    biraz geç geçti sanki sanırım fiat 12 yıldır geçti yada 10
  • zaten 3 silindirli kaç motor var ki?

    bildiğim benzinli 1.0 opel motoru,ilk nesil 1.5 hyundai dizel motoru, vw grup 1.4tdi.

    bu dizellerde bildigin traktör afedersiniz ama.hem gürültülü hem de yüksek titreşimli.
  • 1.2htp diye geçen atmosferik benzinli vag grubu motor da 3 silindirlidir.. bizimki rölantide diğer 3 slindirlilerden biraz sesli,doğru..bu da egzantriken tahrikli 3 adet enjektör pompasından kaynaklanıyor..istediği kadar titreşsin-gürlesin yakıtı,sağlamlığı,torku yeter..
  • adamlar salak mı peki 2010 yılında dahi bu motorlaedan çıkarıyor?? neden sağlıklı olmasın neden motoru sağlam olmasın.
    benim performans ile zerre ilgim yoktur. kendi fabiamın 100 bg liğini özellikle istemedim çünkü sürat yapmaktan korkuyorum. eğer iç kabinbe çok fazla ses gelmeyecek ise ben her iki aracıda alırım. tabi en azından bi test sürüşü yaparım.
    açıkçası 18000 lira paraya alabileceğim en iyisini almak isterim. model olarak görüntü olarak konfor olarak. kusura bakmayın bir fiat palio alama yaa insan araçta birazda albeni arıyor...
  • 1.3 multjet ile 1.4 tdı traktör ü karşılaştıralım hemen.

    Multijet rölantide ve yüke bindiğinde sesiz kalır ama buna ters oranla elinden geleni yapar.

    Tdı ise rölantide ve yükde şak şak sibob seslerini kolaylıkla ayırt edebileceğiniz bir güç ünitesidir arkanızdan gelirse an itibari ile traktör geliyo diyebilirsiniz ancak unutmayın wag gurubuna dahil bir "B" sınıfı araç geliyor.

    Sağlamlığa gelirsek hemen hemen ikiside aynı sağlamlık değerlerine sahiptir düzgün kullanıldığında bakımları aksatılmadığında rahatlıkla 500 binli km leri görebilen motorlardır.

    Titreşime gelirsek tipik 3 silindirli hastalığıdır 3. silindiri karşılayan diğer bir silindir olmadığı için motor sürekli titreşim yayar ancak multijet 4 silindirin verdiği avantajla titreşimsiz bir çalışmaya sahip dir.

    İç tarafa alınan ses ise tamamıyla araç firmasının araca yatırımına bakar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    1.2htp diye geçen atmosferik benzinli vag grubu motor da 3 silindirlidir.. bizimki rölantide diğer 3 slindirlilerden biraz sesli,doğru..bu da egzantriken tahrikli 3 adet enjektör pompasından kaynaklanıyor..istediği kadar titreşsin-gürlesin yakıtı,sağlamlığı,torku yeter..

    kardeşim vw grubunun tüm 3 silindirli motorları pd mi merak ettim?benim boradaki motor pd nin de bir öncesi yani vp(verteiller pump) vp olan 3 silindirliler de var mı mesela?teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 25 Aralık 2012; 17:56:31 >
  • 1.4 TDI Pompa Meme Enjeksiyonlu motorun bilinen kronik bir sorunu var mı?
  • BENDE CORDOBA VAR 3 SİLİNDİR MUKEMMEK ÇEKİŞİ VE GİİDŞİ VAR TAVSİYE EDRİM YAKIT AZ PERFORMANS ÇOK ALMANLAR YAPMİŞLER KİMSE 3 SİLİNDİR DİYE BAŞKA ŞEYLER DÜŞÜNMESİN UNUMAYINKİ BORA 2004 16 VALF GEÇTİ ONDA ONCEKİLER 8 VALF OLANDA BİR SORUN YOK 16 VALF SORUN ÇIKABİLİYO

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW yeni nesil 3 silindirli 1.5 dizeli var oldukça güzel

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • agah07 A kullanıcısına yanıt
    Bu motor çıktı mı ki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 silindir biraz vuruntulu çalışır tabi markaya göre bu minimize edilir.Ömür bakımından yukarıdaki arkadaşların da dediği gibi pek bir fark olmaz.Perfomansı ise hacim küçük olduğu için doğal olarak 4 silindire göre daha düşüktür. Piyasa da pek kalmadı zaten markalar nadir modeller çıkarıyor 3 silindir onlar da belirli bir amaca yönelik üretilen araçlar.Eğer binek olarak alacaksan tavsiyem 4 silindirden yana
  • Sıkmış sallamış bidunya adam. Bende var 6 yıl oldu. Cordoba uzun yokda 4 lt dogrudur. Sehir ici 5.5.it gibide kaçıyor. Ha bu arada adini sanini duymadiginiz her benzinlikten en ucuzundan mazot alma imkanı sunuyor sizlere. Düşünün 1.5 dci nin sorun yasadig tyerden ertesi gun mazot almıştım. Tek marş.75 bindir tik demedi maşallah.erzurumda gazyagi bile koydum 10 lt ye kadar. Yeterki her 2 filtre değişiminde yakit filtresi ni de değiştirin. 470lt bagaji da cabası.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Led Zeppelin

    Bu motor çıktı mı ki

    BMW dizel 1.5 - 3 silindir 116 hp otomatik vites

    http://www.ototeknikveri.com/arac/bmw/1-serisi/950/116d-auto

    BMW dizel 1.5 - 3 silindir 116 hp

    http://www.ototeknikveri.com/arac/bmw/1-serisi/951/116d-efficientdynamics/teknikveriler

    BMW benzinli 1.5 - 3 silindir 136 hp otomatik vites

    http://www.ototeknikveri.com/arac/bmw/2-active-tourer/737/218i-otomatik/teknikveriler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi agah07 -- 5 Nisan 2016; 7:39:00 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hiçbir fark yok. Sadece beygir gücü farkı var. Araç içinde duyulan motor sesi de aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.