|
TURKCELL 3 Aralık İtibariyle 10GB 185TL - 20GB 235TL - 40GB 325TL - 60GB 390 TL (39. sayfa)
-
-
16 Aralık 2024 08:30 da Türkcell bayiden geçiş yaptım sim kartı hemen teslim aldım her şey çok hızlı devam ediyor çarşamba günü geçmiş olucam selamlar 🖖quote:
Orijinalden alıntı: lider06
Gidişat bilgilendirmesi : 16/12/2024 tarihinde saat 03:30 de,xxxxxx nolu hattinizin BİMCELL numara tasima islemi tamamlanacaktir.Bu tarih ve saat itibariyla BIMcell sim kartinizi kullanabilirsiniz. Kolay gelsin dostlar
Alıntıları Göster -
Kampanya 19 Aralık 2024 23:59 itibariyle son bulacaktır.
-
Eski müşteri olarak resmen soyuluyoruz. Yazıklar olsun Turkcell.
-
ben 10 gb pakete geçeli 2 ay oldu ama yetmiyor 20 gb a yükseltmek istiyorum. Hat benim üstüme değil üstüme devralsam tekrar aynı pakedin 20 gb olanından alabilir miyim ya da başka bire yol biliyor musunuz?
-
Yıl sonuna kadar uzama şansı var mı ki? -
Hiç e-devlet üzerinden aktivasyonu tamamlayıp migros hediye çeki alabilen oldu mu?
Ben Migros hediye çeki sebebiyle e-devlet üzerinden aktivasyonu tamamladım. Şimdide migros hediye çeki muhabbetini siteden kaldırmışlar. Hat 20 sinde açılacak. Pazartesiden pazartesiye Migros çeki gönderileceği yazıyordu. Bakalım sözlerinde durup migros çekini verecekler mi? Bekleyip göreceğiz.
Elinde hiç migros hediye çeki yazan ekran görüntüsü alan var mı? SS'de almadık sonra sorun yaşamayalım.
-
hayır
-
Bu fiyatlara ekstra vergi ekleniyor mu Telsiz kullanım ücreti dışında? -
Hayır. Sadece tkü -
+1 bende aynı şekil bugun hat açıldı. pazartesi göreceğiz artık.
-
Sanmıyorum uzatacaklarını.
-
Arkadaşlar babamın hat için online adrese sim kart teslimi ile işlemleri yaptık siteden hat aktivasyonu kısmından hat numarasını ve puk kodunu vs girdik e devletten de bilgi teknolojileri kurumundan e kayit sözleşme başvuru formu ve sözleşme onayını yaptık baska yapacağımız bir şey yok sanırım 1 kaç güne geçiş olur herhalde anladığım bir kısım varmı? -
Arkadaşlar Turkcell kamu mega 12 tarifesi kullanıyordum 160 TL idi ücreti hat babamın üstüne idi 9 aralık da hattı kendi üstüme aldım fatura kesim tarihim 10 aralık idi hat devir ücretleri 800 TL dediler tamam dedim cayma bedeli de 160 TL dediler ona da tamam dedim aynı gün bimcell geçtim sonra geri Turkcell büyük festival 10 gb tarifesine döndüm 10 aralık tarihli kesilen faturam 516,80 TL son ödeme tarihi 23 aralık sonra 11 aralık da hattı taşıdığım için ve taksit yaptığı hat devir ücretleri için bir fatura daha çıkarmışlar 579,53 TL 9 Ocak ödeme tarihli ve ben numaramı tekrar Turkcell taşıyınca fatura kesim tarihini 20 aralık yapıp 14 aralık da geçiş olan hattım için 6 gün sonra 20 aralık da 480 TL bir fatura daha çıkarmışlar toplamda aynı ay içinde 3 fatura çıkarıp toplamda 1600 TL ye yakın bir fatura durumu var canlı destek den yazdım 11 aralık da kesilen faturada operatör değişikliğinden kaynaklı beklemede kalan faturanız son fatura kesilince iletişime geçin dediler 20 aralık tarihli fatura kesilince iletişime geçtim kayıt alındı sonuç bekliyorum 579,53 TL faturanın iptal olması lazım inşallah sorun yaşamadan hallederler başka nereden iletişim kurayım sizce şikayet vara yazmadım henüz kayıt sonucu bekliyorum canlı destek den kayıt oluşturdum inceleniyormuş hala.
-
quote:
Orijinalden alıntı: oktay1910
Arkadaşlar Turkcell kamu mega 12 tarifesi kullanıyordum 160 TL idi ücreti hat babamın üstüne idi 9 aralık da hattı kendi üstüme aldım fatura kesim tarihim 10 aralık idi hat devir ücretleri 800 TL dediler tamam dedim cayma bedeli de 160 TL dediler ona da tamam dedim aynı gün bimcell geçtim sonra geri Turkcell büyük festival 10 gb tarifesine döndüm 10 aralık tarihli kesilen faturam 516,80 TL son ödeme tarihi 23 aralık sonra 11 aralık da hattı taşıdığım için ve taksit yaptığı hat devir ücretleri için bir fatura daha çıkarmışlar 579,53 TL 9 Ocak ödeme tarihli ve ben numaramı tekrar Turkcell taşıyınca fatura kesim tarihini 20 aralık yapıp 14 aralık da geçiş olan hattım için 6 gün sonra 20 aralık da 480 TL bir fatura daha çıkarmışlar toplamda aynı ay içinde 3 fatura çıkarıp toplamda 1600 TL ye yakın bir fatura durumu var canlı destek den yazdım 11 aralık da kesilen faturada operatör değişikliğinden kaynaklı beklemede kalan faturanız son fatura kesilince iletişime geçin dediler 20 aralık tarihli fatura kesilince iletişime geçtim kayıt alındı sonuç bekliyorum 579,53 TL faturanın iptal olması lazım inşallah sorun yaşamadan hallederler başka nereden iletişim kurayım sizce şikayet vara yazmadım henüz kayıt sonucu bekliyorum canlı destek den kayıt oluşturdum inceleniyormuş hala.800tl ne için alındı sizden ? Hat devir işlemi ücretsiz.
-
Bimcell hatta 1 TL yüklüyor ondan kalan tutar bende de aynısı oldu, 41 kuruş harcamışsınız kalanı da isterseniz ibana alabilirsiniz
-
quote:
Orijinalden alıntı: Sucre Maricruz800tl ne için alındı sizden ? Hat devir işlemi ücretsiz.
Alıntıları GösterDevir ücretsiz ama yeni hat tahsisi gibi muamele gördüğü için çeşitli vergiler alınıyor o sebeple faturasıza geçişte vergileri peşin alıyorlar yani devir aslında ücretli diyebiliriz, faturalıda ise aylık olarak 12 taksit faturaya yansıyor bayide ödenen ücret olmuyor. Sitede yazan ve edindiğim tecrübelere göre
-
"Numara taşıma talebiniz alınmıştır" diye mesaj geliyor bu işlemlerin ardından geldiyse sorun yoktur.
-
Vodafone dan turkcelle geçtim.vodafone yanımda uygulamasindan borcumu goruyordum.simdi giremiyorum.son kalan borcumu nasıl öğrenebilirim?
-
Mobil bankacılık uygulamalarından fatura ödeme kısmından Vodafone seç numaranı yaz varsa çıkar daha kesilmediyse fatura çıkmaz ara ara dene.
Yada Vodafone İnternet sitesinde fatura sorgulama kısmı vardır Google yaz numaranı ve TC isterse tc yaz sorgula bu şekilde gözükür varsa.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X