Şimdi Ara

285 HP 1.6 ŞAHİN (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
209
Cevap
0
Favori
115.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fakirlik felan değil saçmalık, git Amerikan arabası al bu beygirleri çok kolay yakalarsın...
  • Vw nasıl Dünya'da bir tutkuysa Kuş serisi arabalar da Türkiye'de bir tutkudur.

    Kolay para kazanamayan ama ayağım yerden kesilsin diyenlerin ilk tercihi kuş serisidir.Eskiler ilk araba sürmeyi kuş serisi araçlarda öğrenmişlerdir.Bakmı masrafı azdır yedek parçası çoktur ve ucuzdur.Dağa taşa nereye sürersen sür gider.Motorda da bir sorun çıkarsa da maksimum 50liraya yaptırabilirsin.Baba parası yiyipte direk altına lüks sınıf bir otomobil çekenler bu arabaların kıymetini anlayamaz.

    İlk araba sürmeyi emektar Şahin'imiz de öğrendim.Şu an sahip olduğumuz 206'mıza da aşığım ama halen Şahinin yeri bende apayrıdır.Çoğu kişinin hatırası vardır bu araçlarla.O yüzden lütfen bu arabaları kötülemeyelim.

    Vtec Doğan olayına gelince de aracın yapılışını ve sahibini bizzat bilen bir kişiyim.Üstünde 2.2lt gücünde 200hp'lik Vtec motoru var.Şahin arkadan çeker ama motor önden çeker bir araca uygun olduğundan motoru araca adapte etmek çok ama çok zor oldu.Bir kere beyni yandı özel beyin getirttiler yurtdışından.Şanzımanla çok uğraştılar.Araç sahibine motor ve diğer aksaklıklarıyla beraber araba 40 bin liraya mal oldu.




  • İşte milletin bu kuş serilerine bu kadar garez duymalarının tek nedenidir şu apaçi tayfaları.Sizlerde farkındasınız zaten şöyle sokakta dönün bi etrafınıza bakın muhakkak 5 dk da bir göreceksinizdir bum tıs dum tıs son seste müzik 4 cam aşağıda ve içeride balık istifi dizilmiş genç kardeşlerimiz vs. vs. bunun ne kadar itici olduğunun sizde farkındasınız eminimki ha istisnalar çıkıyor tabiki adam 2009 BMW ile de aynı şeyi yapabiliyor Ve bu arada kuş serisinin yakıt tüketimide aşırı fazla şehir içi 400 - 500 kuruşu gören var neyse tabiki zevk meselesidir ama keşke birazcık yerinde olabilse

    Düzenleme : Lira,kuruş hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnarKin -- 18 Şubat 2009; 8:47:08 >




  • @AnarKin

    İşte o tip senin ve benim bahsettiğim kişiler yüzünden bu araçları kullananlar da ciddi anlamda modifiye edenlere de imtiyaz edilmiyor..

    Sorun bu.
  • @AnarKin
    400-500 derken eksik söylemişin kardeş 1,5-hatta 5 tl yakıyo
    yakıta okadar para verecek gücüm olsa uçak yada helikopter alır ona binerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pegassus01 -- 17 Şubat 2009; 22:53:04 >
  • vay be bu araçta ne varki full artı full diyebilio
  • E36 kasa M3 ler 96 yılına kadar 286 Hp uretıldı sonrasında 321 Hp e gecıldı tabı bunun öncelerı var yazmıyorum neyse.. Zamanında 97 M3 tecrubem oldugundan , sımdı bu konuyu gördugumde ufak bir tebessum ettim :) Aracın resımlerıne baktım , şasi yi defransıyeli şanzımanı fren sistemini ruzgar direncini ağırlığı bir kenara bırakın ki bunlar cok önemli,, ılk gözume takılan jantları ve lastıklerı oldu o arac o guclerı yere aktaramaz o halıyle ! 285 ciddi bir güctür , zamanında sahınım de vardı aracı kucumsemıyorum kımse yanlıs anlamasın yazdıklarımı orjınal halıyle cıcek gıbıydı .. olsa bile belki bi drag lık ömrü anca olur aracın, sonra alır elıne aracın parcalarını.. Tamam ne arabalar yapılıyor hastalık hobi uğruna veya tunıng dukkanı reklamında etrafımda arkadaslarımda var 5 araba parası harcıyanlar Fuar lara dergılere yarışmalara hazırlananlar ,bende severım imkanım dahılınde aracıma bıseyler yapmayı abartmadan ,ama bu aracın sahıbı görsellık olarak arabasına Eziyet ten baska birsey yapmamıs bu şahsi fikirim.. Ve bu zevke sahip birinin aracını 285 hp lere cıkartacagına ınanmıyorum :) İnanasımda gelmiyor yaptıysa da gönülden Helall olsunn Vesselam..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: pegassus01

    @AnarKin
    400-500 derken eksik söylemişin kardeş 1,5-hatta 5 tl yakıyo
    yakıta okadar para verecek gücüm olsa uçak yada helikopter alır ona binerim


    Düzeltilmiştir
  • Bu konunun 3. sayfaya kadar uzamış olduğuna inanamıyorum ya.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: @NTARES

    Bu konunun 3. sayfaya kadar uzamış olduğuna inanamıyorum ya.


    Eeee,sevenide çok sevmeyenide.değil 3,103 e bile uzar .
  • uzar daha çok uzar... hatta hiç bitmez...
    Seveni var, sevmeyini var,hor göreni var, Fanatik olanı var, Aşık olanı var v.s. o yüzden Şahin, Doğan dedin mi akan sular durur konu durmaz



    quote:

    Orjinalden alıntı: @NTARES

    Bu konunun 3. sayfaya kadar uzamış olduğuna inanamıyorum ya.
  • İyi demişsiniz.
  • Hiç ihtiyacım yok ama...

    Temiz bir 1998 model Şahin bulursam, beyaz, alıp evin önünde park etmek ve ara sıra boş zamanlarda ufak tefek uğraşmak isterim. Cumartesi günleri aksesuar takma günüydü. LPG takarım, dörtlü manifold, hafif alaşım jant, 185 lastik, sis farı, okuma lambası, arka perde, 3. fren lambası, motor kaputu koruma fiberi, karter koruması, kauçuk paspas, göstergelerin ampullerini güçlendiririm, içini-dışını-altını-bağajını-motorunu iyice yıkarım, sadece güneşli havada binerim, maksat uğraş ve meşgale olsun.

    ŞAHİN otomobili seviyorum... ne taksan aslında yakışıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Hiç ihtiyacım yok ama...

    Temiz bir 1998 model Şahin bulursam, beyaz, alıp evin önünde park etmek ve ara sıra boş zamanlarda ufak tefek uğraşmak isterim. Cumartesi günleri aksesuar takma günüydü. LPG takarım, dörtlü manifold, hafif alaşım jant, 185 lastik, sis farı, okuma lambası, arka perde, 3. fren lambası, motor kaputu koruma fiberi, karter koruması, kauçuk paspas, göstergelerin ampullerini güçlendiririm, içini-dışını-altını-bağajını-motorunu iyice yıkarım, sadece güneşli havada binerim, maksat uğraş ve meşgale olsun.

    ŞAHİN otomobili seviyorum... ne taksan aslında yakışıyor.

    arkadaşımın babasında kaç model olduğunu bilmiyorum ama beyaz 50000km'de var ama satılık değil




  • Kuş serisi bir tutkudur Ben ondan aldığım keyfi şimdilik kullandığım hiç bi avrupa araçta almadım..Çok benzin yakıyor ama dışında hiç bi konuda cep yakmıyor parçası aspirin gibi heryerde var..Birde bizim gözümüz alışmış ,keşke şuan üretimi devam ettirilseydi şöle abs-esp lüks donanım ve tofaş logosu :))
  • zevkler görecelidir ve tartışılmaması gerekir. nasıl kimi metal dinlerken kimi arabesk dinliyorsa, kimi sarışın severken kimi esmer seviyorsa bu olayında onlardan hiçbir farkı yoktur. bizden olmayan kötüdür mantığından vazgeçilmelidir. aksine farklı tarzda bireyler olsunki çeşitlilik sağlasın.

    o yüzden isteyen kişi istediği aracı modifiye edebilir, açıkcası benimde imkanım olsa bende yapardım. zevk sonuçta..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HRMNKY

    Vw nasıl Dünya'da bir tutkuysa Kuş serisi arabalar da Türkiye'de bir tutkudur.

    Kolay para kazanamayan ama ayağım yerden kesilsin diyenlerin ilk tercihi kuş serisidir.Eskiler ilk araba sürmeyi kuş serisi araçlarda öğrenmişlerdir.Bakmı masrafı azdır yedek parçası çoktur ve ucuzdur.Dağa taşa nereye sürersen sür gider.Motorda da bir sorun çıkarsa da maksimum 50liraya yaptırabilirsin.Baba parası yiyipte direk altına lüks sınıf bir otomobil çekenler bu arabaların kıymetini anlayamaz.

    İlk araba sürmeyi emektar Şahin'imiz de öğrendim.Şu an sahip olduğumuz 206'mıza da aşığım ama halen Şahinin yeri bende apayrıdır.Çoğu kişinin hatırası vardır bu araçlarla.O yüzden lütfen bu arabaları kötülemeyelim.

    Vtec Doğan olayına gelince de aracın yapılışını ve sahibini bizzat bilen bir kişiyim.Üstünde 2.2lt gücünde 200hp'lik Vtec motoru var.Şahin arkadan çeker ama motor önden çeker bir araca uygun olduğundan motoru araca adapte etmek çok ama çok zor oldu.Bir kere beyni yandı özel beyin getirttiler yurtdışından.Şanzımanla çok uğraştılar.Araç sahibine motor ve diğer aksaklıklarıyla beraber araba 40 bin liraya mal oldu.


    Simdi durum degisti. 2.2 vtec 200 hp lik bir motor varsa o araba zaten tofas olmuyor bunu bir gecelim. Ayrıca bu modifye de olmuyor. Motoru degistirmek ayrıdır. Modifiye etmek ayrıdır. Ayrıca arkadas bu motorun 600 olacagını soylemis. 200 hp ye ne yaparsan yap 600 hp olması imkansız. Turbo+nosla demis. Turboyla en fazla 50 hadi 100 diyelim 100 hp artar. Nosla alınan guc anlık oldugu icin hesaba katılmamalıdır. O zaman ne oluyor bu araba 600 hp olmuyor. Ayrıca ben tofasa karsı degilim. Gercekten cok da severim. Ancak bu çakallar yuzunden cok sovuyorum. Parcasının ucuz olması tofas kullanmayanların zararına oluyor. Adamlar nasılsa ucuz diye basıyorlar gidiyorlar. Olan baskasının arabasına carptıklarında oluyor. Modifiye gercekten profesyonel anlamda yapılıyorsa her zaman desteklerim. Ancak bi jant iki stop farı bir de arabayı pıstırmakla modifiye olmaz. Ayrıca 1.6 olan motoru sokup de onu tofasa takmak da modifiye olmuyor.

    MJU plakalı araca gelince evet gercekten bayagı saglam arabaları gecti. Ancak su da bir gercek ki o gectigi arabalarda ya hic modifiye yok. Ya da tofasın yarısı kadar bile modifiye yok. Draglarda aslında aynı sartlardaki araclar kapısmalıdır. Yani aynı emsalde araclar kalkar. Ama aradaki farkı yapılan modifiyenin kalitesi belirler. O zaman ne olmalıdır. Mesela alırsın tofası yaparsın modifiyeni. Ancak modfiye dedigim motorun degismesi degil. Bir baskası da alır tipoyu temprayı neyse artık o da yapar modifiyesini hangisi gecerse o kaliteli modifiye yapıyordur. Olay budur. Ama siz full modifiyeli bir tofasla modifiyesiz bir mercedesi gecerseniz orada artislik yapmak sacma olur.

    Ankarada duyanınız varsa bir zamanlar eryamanda bir vosvos vardı. Adam sanırım porshe motoru takmıstı. Otobanda passatları falan geciyormus. Sadece duydum.

    Ayrıca asagıdaki linkteki araba bir evo ve fabrika cıkısı olarak 250 hp civarında bu arabaya yapılan modifiyelere bir bakın ve arac ancak 470 hp olmus. Bir tofasın motorunun modifiyeyle 285 hp olması mantıksız. Ve tekrar soyluyorum. baska bir aracın motorunu takmak modifiye degildir.
    http://www.araba.com/815830.html?r=#foto



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mprivateturun -- 19 Şubat 2009; 21:49:40 >




  • makinaya bak bee helal
  • Öncelikle 285 hp bana da çok iddalı geldi..

    Ancak;
    Autoshow dergisindeki, Onno Usta'yı birçoğunuz bilir..

    90 ların sonunda, Onno Ustanın şahinin 1.6lt lik motorundan yaklaşık 200 hp güç aldığı turbo çalışmaları vardı..

    Motor ömürlerinin çok kısa olduğunu hatırlıyorum, bu uygulamaların sonucu olarak..

    Ayrıca dalga geçilen o arka kanat, 120 km nin üstünde aracın arka tarafının yol tutuşunda ciddi katkı sağlar bana göre
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis

    şahine 285 beygir vursan da şahin yine şahindir..



    işte durumu en açıklayıcı sözler..
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.