2015 model 1.5 dci edc icon full paket Kadjar olarak noktaladık. İlk Sahibinden 61 bin km'de sadece bagaj kapağı ve arka tampon değişmiş. Yekili serviste onarılmış. 60 binde yine yetkili serviste fren disk ve balataları, triger seti, motor yağ filtre bakımı vs a'dan z'ye bakımı yapılmış (7 bin tl'lik faturası mevcut) aracı 223 bin liraya satın aldım. EDC arızası dsg gibi her araçta max 60 binde 80 binde olur gibi sıkıntı çıkarıyor mu hocam. 180 bin km'dir kullanıyorum en ufak problem yok diyen de var. |
220 bin liraya Kadjar? Octavia? (2. sayfa)
-
-
İlla çıkacak diye bir şey yok, risk daha yüksek sadece. Dsg için de aynısı geçerli.
-
Verso'da otomatik yok. en azından dizeline. ek olarak eğer benzinli ve otomatik var ise o CVT veya tam otomatiktir. robotize sadece dizel auris ve corolla'larda kullanıldı. tek kavrama
-
Hocam lastikler ince yanak mi? Jantlar kaç inch?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kadjar icon sahibiyim 107bin km devirdim. Tamamen kullanışlık olarak çok güzel bir araç. Rahat edersiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kadjar alıp satan bir arkadaş hiç bulaşma demişti. geçen yıl araç ararken 2020 touch roof edc sıfırını 185 bine veriyorlardı. geçen yıldan dolar % 30 arttıysa bu arabanın fiyatı % 100 arttı, ötv farkı da eklesen yine mantıksız o kadar fiyat yükseltmeleri. rakiplerine göre uygun fiyatlıyken birden rakipleriyle tucsonla falan aynı fiyata çektiler.
yakından inceleyince zaten pek bi numarası yoktu, 185 bine sıfır 2020 kadjar almaktansa 210 bine 2018 model daha dolu tucson almak daha mantıklı geldi.
Qashqai yine iyidir. en azından piyasası var. arkadaş piyasada en az 150 bin ilan olan kadjarı 120 bine zor sattık demişti. hiç ciddi alıcı çıkmamış aylarca ki piyasa böyle durgun da değildi o zamanlar.
-
Hafızalı koltuğundan açılır cam tavanına kadar donanımlı dizel otomatik kia ceed sportywagon tavsiye ederim.
-
jantlar 19 inç lastikler ince yanak. 225.45.19 ama jant lastik birlikte değiştireceğim 225-55-18e geçeceğiz araç bu haliyle fazla sert.
-
quote:
Orijinalden alıntı: MaDMaxiBokadjar alıp satan bir arkadaş hiç bulaşma demişti. geçen yıl araç ararken 2020 touch roof edc sıfırını 185 bine veriyorlardı. geçen yıldan dolar % 30 arttıysa bu arabanın fiyatı % 100 arttı, ötv farkı da eklesen yine mantıksız o kadar fiyat yükseltmeleri. rakiplerine göre uygun fiyatlıyken birden rakipleriyle tucsonla falan aynı fiyata çektiler.
yakından inceleyince zaten pek bi numarası yoktu, 185 bine sıfır 2020 kadjar almaktansa 210 bine 2018 model daha dolu tucson almak daha mantıklı geldi.
Qashqai yine iyidir. en azından piyasası var. arkadaş piyasada en az 150 bin ilan olan kadjarı 120 bine zor sattık demişti. hiç ciddi alıcı çıkmamış aylarca ki piyasa böyle durgun da değildi o zamanlar.
hocam favorimdeki ilanlar çatır çatır satılıyor. Yollarda sürekli kadjar görüyorum gayet sattı bence. Tucson ile fiyatın yakından uzaktan alakası yok. Ben zaten alırken uygun aldığımı düşünüyorum emsalleri 240-245 iken ben 223e aldım o yüzden satarken değer kaybı konusunda kaygım yok .
-
quote:
Orijinalden alıntı: turcoblancohocam favorimdeki ilanlar çatır çatır satılıyor. Yollarda sürekli kadjar görüyorum gayet sattı bence. Tucson ile fiyatın yakından uzaktan alakası yok. Ben zaten alırken uygun aldığımı düşünüyorum emsalleri 240-245 iken ben 223e aldım o yüzden satarken değer kaybı konusunda kaygım yok .
Alıntıları GösterHayırlı olsun güzel Fiat icon olması artısi edcye gelince zaten hem sol ayağım cennete hem de ekonomik masrafsız olmayacağını bilerek almissinizdir muhakkak EDC hızlı az yaktıran şanzıman tabi ki çift kavramdan ötürü belli km sonra kendini bırakacaktır çok çok serviste 12-14 bine halledersiniz ama konforlu telafi edecektir inşallah .Keyifli sürüşler kazasız günler dilerim .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X