< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
muratman
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
muratman
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
muratman
|
|
Arkadaşlar merhabalar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var 77s95c oled tv kullanıyorum ürünü aldıktan 5 ay sonra ekranda lekelenmeler başladı servis ile görüştüm kullanıcı hatası dediler 94.000₺ ücret çıkafdılar ben kabul etmedim araştırdım c serisinde hsrkedin başına geliyormuş.Şikayetvara yazdım samsung aradı daha sonra müşteri memnuniyeti için %50 indirimli onarım yaparız 47.000₺ dediler.Onuda kabul etmrfim servis daha sonra müşteri memnuniyeti için paneli ücretsiz değişeceğini söyledi.Panel geldi değiştiler.Deiişirken tv afka kapağınıda kırdılar onuda değiştilet.Ben olayı thh taşıdım.Thh bilirkişi geldi ürünü inceledi dava yaklaşık 5 ay sürdü bu hafta karar çıktı.Tvde herhangi bir sorun yok diyip birde thh ücreti 2459₺ benim ödememe kararı vermişler.Nasıl bir yol izlemeliyim başına hiç böyle bir durum gelen oldu mu acaba? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Panel değişirken arka kapağınıda kırdılar tv hocam.Ben değişim istemiştim önce 94.000₺ istediler daha sonra müşteri memnuniyeti iöin değişiyoruz dediler arka kapağıda kırdılar tvnin paneli değişirken.Bilirkişiye bildirdim durumu servis belgedini sundum fakat sonuç böyle oldu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|