|
2022 Toyota RAV4 Adventure, bu kez Avrupa pazarı için sahnede
-
-
2.5 litre benzinli hibrit.
Türkiye için haber değeri bile taşımıyor.
-
1.6 Turbo ve 1.2 turbo seçenekleri ile ciddi alıcı bulabilir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Toyota nın kabahati değil hükümetin kabahati.
-
Gözüme ötv kaçtı
-
Bu arabaya 1200 turbo takacağıma motoru söküp atlara taşıtırım aracı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her şey güzel güzelde o multimedya ekranı değişmediği sürece toyotanın işi zor.
-
Döviz kuru + ÖTV + gözü aç bayi üçlüsü = senelik 12 satış
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Satın alınca da mtv başka yere kaçıyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: commandxSatın alınca da mtv başka yere kaçıyor
Şemsiye var orda oraya kaçamaz artık.
-
SUV araçta 221 Nm tork nedir ya, napıcaz yokuşta inip arkadan iticez mi?
-
Toyota tasarımları çok sıkıcı geliyor gözüme
-
Kim ne derse desin bir bmw mercedes konfodu rahatligi yok.
Esimin, eski ofisinden bayan arkadasi kendisine mazda 2020 model 20.000 den suv almis... kayinpederin e350si var... yani biri suv biri sedan olmasina ragmen, merco kalitesi yok diger arabalarda. ne yapiyorlarsa bilmiyorum. Birtek jaguar ve Volvo`lara binme sansim oldu, bu ikisi bwm ve mercedes kalitesine yakin konfor sunuyorlar.
-
2.5 litre benzinli ünite ve iki elektrik motorunu kombinleyen sistem 222 beygir güç ve 221 Nm tork üretiyor.
2,5 litrelik motor 100 beygir mi üretiyor? 2 elektrikli motora rağmen 221 bg güç?
-
Yanlış hatırlamıyorsam içten yanmalı motor max 180PS üretiyordu. Toyota'nın sistemi veririmlik odaklı tasarlanmış iki motor hiç bir zaman birlikte maksimum gücünü vermiyor.
-
Konfor subjektif bir konu (bence bu aracın yalıtım dışında büyük bir konfor eksiği yok) ama Toyota ve diğer Japon - Koreli üreticilerdeki donanım özellikleri (sürüş yardım, güvenlik ve otonom sürüş asistanları) Almanlarda hala opsiyon ekstra para verilecek özellik olarak satılıyor. Hatta Türkiye'ye gelen araçlarda yok diyebiliriz çünkü bayideki araçta o opsiyon var ise sahip olabiliyorsunuz yoksa zaten sipariş ile araç getirmek imkansız gibi. Örneğin RAV4'de 360 kamera, adaptif hız sabitleme, aktif şerit takip, çapraz trafik asistanı, arka çapraz çarpışma önleme gibi bir çok donanım varken bugün 1 milyona yakın bir bedelle alacağınız E serisi ve 5 serisinde yok.
-
Gerçekten de multimedya ve gösterge ekranına biraz yatırım yapıp bir kaç oyuncak eklemeliler. İç mekanı sıkıcı olmaktan çıkaracak bir şeyler lazım. Rengi ayarlanabilen bir ambiyans aydınlatma bile yok
-
MTV olmasa bi kere parayı bayılıp ömürlük binilecek araç.Gerçi iç mekan da berbat corolla neyse bu da o.Kuga-focus sendromu burada da var.
-
Cok haklisiniz. Bende zaten onu anlamiyorum. Cok ufak eklemelerle guzel seyler cikabilir. Ancak japonlar kesinlikle bunu yapmiyorlar. Rav 4 ici cok karanlik bir arac. Bu paralara boyle bir ic dizayn cok kotu cidden
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Gözüme ötv kaçtı |
Bu arabaya 1200 turbo takacağıma motoru söküp atlara taşıtırım aracı. |
2.5 litre benzinli hibrit.
Türkiye için haber değeri bile taşımıyor. |
Benzer içerikler
- whatsapp tek tık
- instagram şifremi unuttum
- whatsapp sohbet aktarma
- instagram profil görme
- instagram telefon numarası
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X