Şimdi Ara

2022 Toyota RAV4 Adventure, bu kez Avrupa pazarı için sahnede

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2022 Toyota RAV4 Adventure, bu kez Avrupa pazarı için sahnede



    Toyota, ürün gamındaki SUV modelleri çeşitlendirmeye devam ediyor. Japon üretici bu kez Avrupa için yeni 2022 Toyota RAV4 Adventure'ı tanıttı. Yeni RAV4 Adventure ile birlikte modelin mevcut seçeneklerine de bazı güncellemeler geldi.



    2022 Toyota RAV4 Adventure'ın ön tasarımına baktığımızda daha sert bir duruşa sahip olduğunu görebiliyoruz. Bu kapsamda mevcut panjur tasarımı yerine tamamı siyah detaylardan oluşan altıgen panjur kullanılmış. Logo da biraz aşağı çekilerek panjurdaki şeritlerin ortasına konumlandırılmış. Ayrıca LED farlar da değişmiş ve yeni grafikler kullanılmış.



    Ayrıca Bkz.Toyota Corolla Cross'un Japonya versiyonu farklı yüzüyle tanıtıldı



    Tampon da yeni RAV4 Adventure'ın maceracı ruhuna uyacak şekilde yenilenmiş ve alt kısımda daha geniş bir koruma plakasına yer verilmiş. Biraz daha yukarı taşınan sis farlarının çevresi de elden geçirilmiş. Bunun yanı sıra daha geniş dodikler, Urban Haki ve Dinamik Gri renklerinden oluşan çift tonlu gövde ve yeni 19 inçlik jantlar da RAV4 Adventure'ın dikkat çeken tasarım detayları arasında.



    2022 Toyota RAV4 Adventure, bu kez Avrupa pazarı için sahnede



    RAV4 Adventure'ın iç mekanında turuncu dikişlerle kombinlenen siyah suni deri döşemeye sahip koltuklar yer alıyor.



    Yeni model, 2022 yılından itibaren diğer RAV4 versiyonlarında da görebileceğimiz bazı detaylara da ev sahipliği yapıyor. Yeni projeksiyon tipi LED farlar, LED sis farları ve yeni 10 kollu alaşım jant tasarımı (parlak gümüş veya parlak siyah) dış taraftaki değişiklikler. Kabinde ise yeni LED aydınlatma, standart elektrikli ayarlanabilir ön yolcu koltuğu, aydınlatmalı cam kontrol düğmeleri ve yeni USB C girişleri mevcut.



    RAV4 Adventure'ın kaputu altında herhangi bir sürpriz yok. Toyota'nın dördüncü nesil hibrit sistemi ve AWD-i dört teker sistemi standart. 2.5 litre benzinli ünite ve iki elektrik motorunu kombinleyen sistem 222 beygir güç ve 221 Nm tork üretiyor.



    Yeni Toyota RAV4 Adventure ve yenilenen RAV4 model ailesinin Avrupa teslimatları 2022'nin ilk çeyreğinde başlayacak.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2022 Toyota RAV4 Adventure, bu kez Avrupa pazarı için sahnede
    2022 Toyota RAV4 Adventure, bu kez Avrupa pazarı için sahnede
    2022 Toyota RAV4 Adventure, bu kez Avrupa pazarı için sahnede








  • 2.5 litre benzinli hibrit.

    Türkiye için haber değeri bile taşımıyor.

  • 1.6 Turbo ve 1.2 turbo seçenekleri ile ciddi alıcı bulabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota nın kabahati değil hükümetin kabahati.

  • Gözüme ötv kaçtı 2022 Toyota RAV4 Adventure, bu kez Avrupa pazarı için sahnede 

  • senersongur kullanıcısına yanıt

    Bu arabaya 1200 turbo takacağıma motoru söküp atlara taşıtırım aracı. 2022 Toyota RAV4 Adventure, bu kez Avrupa pazarı için sahnede 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her şey güzel güzelde o multimedya ekranı değişmediği sürece toyotanın işi zor.

  • Döviz kuru + ÖTV + gözü aç bayi üçlüsü = senelik 12 satış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrt20 kullanıcısına yanıt

    Satın alınca da mtv başka yere kaçıyor

  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Satın alınca da mtv başka yere kaçıyor

    Şemsiye var orda oraya kaçamaz artık.

  • SUV araçta 221 Nm tork nedir ya, napıcaz yokuşta inip arkadan iticez mi?

  • Toyota tasarımları çok sıkıcı geliyor gözüme

  • Kim ne derse desin bir bmw mercedes konfodu rahatligi yok.


    Esimin, eski ofisinden bayan arkadasi kendisine mazda 2020 model 20.000 den suv almis... kayinpederin e350si var... yani biri suv biri sedan olmasina ragmen, merco kalitesi yok diger arabalarda. ne yapiyorlarsa bilmiyorum. Birtek jaguar ve Volvo`lara binme sansim oldu, bu ikisi bwm ve mercedes kalitesine yakin konfor sunuyorlar.

  • 2.5 litre benzinli ünite ve iki elektrik motorunu kombinleyen sistem 222 beygir güç ve 221 Nm tork üretiyor.

    2,5 litrelik motor 100 beygir mi üretiyor? 2 elektrikli motora rağmen 221 bg güç?

  • fantomasds kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlamıyorsam içten yanmalı motor max 180PS üretiyordu. Toyota'nın sistemi veririmlik odaklı tasarlanmış iki motor hiç bir zaman birlikte maksimum gücünü vermiyor.

  • pskillercheto P kullanıcısına yanıt
    Konfor subjektif bir konu (bence bu aracın yalıtım dışında büyük bir konfor eksiği yok) ama Toyota ve diğer Japon - Koreli üreticilerdeki donanım özellikleri (sürüş yardım, güvenlik ve otonom sürüş asistanları) Almanlarda hala opsiyon ekstra para verilecek özellik olarak satılıyor. Hatta Türkiye'ye gelen araçlarda yok diyebiliriz çünkü bayideki araçta o opsiyon var ise sahip olabiliyorsunuz yoksa zaten sipariş ile araç getirmek imkansız gibi. Örneğin RAV4'de 360 kamera, adaptif hız sabitleme, aktif şerit takip, çapraz trafik asistanı, arka çapraz çarpışma önleme gibi bir çok donanım varken bugün 1 milyona yakın bir bedelle alacağınız E serisi ve 5 serisinde yok.

  • berkolo88 kullanıcısına yanıt
    Gerçekten de multimedya ve gösterge ekranına biraz yatırım yapıp bir kaç oyuncak eklemeliler. İç mekanı sıkıcı olmaktan çıkaracak bir şeyler lazım. Rengi ayarlanabilen bir ambiyans aydınlatma bile yok

  • MTV olmasa bi kere parayı bayılıp ömürlük binilecek araç.Gerçi iç mekan da berbat corolla neyse bu da o.Kuga-focus sendromu burada da var.

  • XX58 X kullanıcısına yanıt

    Cok haklisiniz. Bende zaten onu anlamiyorum. Cok ufak eklemelerle guzel seyler cikabilir. Ancak japonlar kesinlikle bunu yapmiyorlar. Rav 4 ici cok karanlik bir arac. Bu paralara boyle bir ic dizayn cok kotu cidden2022 Toyota RAV4 Adventure, bu kez Avrupa pazarı için sahnede 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.