Geçmiş olsun. S95B mağdurları git gide artıyor. Umarım sıkıntısız bir şekilde değişimini yaparlar. He mağdur dedim diye kimse beni diğer markaların fanboyu vs. diye yaftalamasın aynı tv bende de var. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E_81 -- 16 Kasım 2022; 14:4:34 > |
SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU) (64. sayfa)



-
-
Bendeki 1304 olarak gözüküyor.
-
Düzenli olarak pixel temizliği yaptırmak gerekiyor sanırım bu oledlere. 2-3 haftada bir yaptırıyorum ben. Geçen kontrol ettim youtube'dan test videosu açıp herhangi bir problem görmedim.
-
Ben bir haftadır kullanıyorum, bir kez yaptırdım piksel tazelemeyi. Hatta bundan sonra da haftada bir yaptırmayı planlıyorum. Bir zararı olur mu acaba sık yaptırmanın?
Hocam bir de kullandığınız kalibrasyon ayarı var mı? Varsa paylaşabilir misiniz? Rtings sitesindeki ayarları denedim ama sanki ön tanımlı ayar daha iyi gibi geldi bana.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam sakın yapmayın. Servis cahil gibi herkese böyle diyor. Panelin ömründen baya bir götürdünüz eğer panel refresh yaptı iseniz. ( pixel refresh değil)
Bırakın kendi yapsın
-
Aslinda Kendisi Otomatik yapmasi gerekmez mi? Var mi ayari? Daha iyi Bence varsa..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Piksel yenilemeyi çok sık yapmanın bir zararı var mı bilmiyorum. Ama olmasa gerek diye düşünüyorum. Zaten tv belli periyotlarda kendi de yapıyor. Renk kalibrasyonuna gelince bir arkadaş telefona smarttings yükleyip yapıldığından bahsetmişti. Bende denedim hatta ama hiç istediğim sonucu alamadım. O yüzden kendi göz ve seyir alışkanlığıma göre elle ayar yaptım. Tv nin fabrika ayarlı kalibrasyonu gözüme çok parlak ve biraz kırmızı baskın göründüğü için kendim elle ayarladım.
-
Allah allah öyle bir şey mi varmış bilmiyordum.
-
Kendi yapıyor zaten. hatta uyarı veriyor. Bir sonraki kapanışta panel bakımı yapılacaktır diye.
-
Bu mavi-kırmızı ekran olayları çok yaygın bir problem mi? Umarım başımıza gelmez, bende de pek şans yoktur bu gibi konularda.
Bir youtube'cunun da başına gelmişti, ama genelde çıkacaksa ilk ay içinde çıkıyor gibi. Üretim hatası/QA kaynaklı olabilir bu teorim doğruysa.
Garanti sonradan uzatılamıyor değil mi?
-
Valla inşallah çok yaygın değildir, bende dün sipariş verdim tvyi ancak sonradan mesajları okuyunca çok moralim bozuldu, YouTube de bir tane video görmüştüm ama o sanki panel arızası gibiydi ve başka kimse de problem görmeyince kronik değildir dedim ama burada da denk gelince korkmaya başladım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X