Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (287. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
38.985
Cevap
305
Favori
2.229.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 285286287288289
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • onurungor O kullanıcısına yanıt
    neredeyse her devirde 220 nm tork veren bir arac ile anlik 300 nm veren arac kiyaslanir mi hocam akkini basina al. 1.5 benzinli rampada durup sigara icer yine sahlanir yetisir en baba dizeli oyle anlatayım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • talbotlago kullanıcısına yanıt
    lastik yere tutunamadiktan sonra carbon disk balata kullansaniz neye yarar. bosa masraf yapmissiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 13 Temmuz 2016; 14:23:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni civic baz donanım 72-74 bin tl den giriş yapar,, bana göre yerli üretim olduğundan daha ucuz olmalı ve 64 lerden piyasada yer bulur, vw ve ford grubu ciddi sıkıntı yaşar ve ikinci eli değersizleşir,,

    Bu sene yazlık kovalıyorduk, sırf bu araç için bekletiyoruz,,

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    hocam ben anamur alanya taraflarina geldim bi hafta sonra döncem. ozamana kadar mersinde olan varsa bi baksa ii olur
    mersinde böyle ise baska bayilerde de vardir ayni sey yanılıyor muyum?? hazırlık vs...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    neredeyse her devirde 220 nm tork veren bir arac ile anlik 300 nm veren arac kiyaslanir mi hocam akkini basina al. 1.5 benzinli rampada durup sigara icer yine sahlanir yetisir en baba dizeli oyle anlatayım :)

    Dizel belli devir araliginda vermiomu tek bi anda mi veriyo? Zannetmiyom dizelde atiyorum 1750- 3000 araliginda falan veriyodur mutlaka. Ama 1.5 t benzinli rampada arac doluyken vs uzmez diyosun yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugurozer U kullanıcısına yanıt
    kesinlikle katılıyorum. turbo benzinli dizel araclari her türlü yer beygir yuksek, max torku 4000 devir boyunca veriyor. ekonomi yapilacaksa o ayri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onurungor O kullanıcısına yanıt
    ornegin 3000-1750= 1250 devir boyunca 300 tork

    5500-1750= 3750 devir boyunca 220 tork

    0-100 degerlerine de bakip karar verilebilir hocam. bence rampada falan bizi üzmez 1.5t. baskalarini üzer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • isomaxx İ kullanıcısına yanıt
    Bence de bayileri kolaçan etmekte fayda var herkes bos vaktinde bir çay içmeye gitsin Honda bayilerine
  • 1200 kg ağırlığa sahip linea'da kullanılan 95 hp 1.3 multijet motorun torku 200 nm ve tamamen dolu halde bol virajlı dağ yollarını rahat rahat tırmanıyor. 1300 kg bir araba için bol virajlı bir tırmanışta 220 nm tork gayet yeterli gelir.
  • Michelin'in de yanakları zayıfsa Goodyear EGP'den pek bir farkı yok o zaman.

    Dediğim gibi otobanda ve düzgün asfaltta bu tip lastikler gayet sessiz, konforlu ve tasarruflu. Fakat iş bozuk yola gelince maalesef hiç güven vermiyorlar.

    Anladığım kadarıyla hem sessiz ve konforlu, hem de sağlam lastik yok galiba. Türkiye gibi bozuk yolu bol olan memleketlerde mecburen sağlam ama kütük gibi konforsuz ve gürültülü lastik kullanacağız anlaşılan...
  • isomaxx İ kullanıcısına yanıt
    En azından yeni civic tırlardan inip bayilerde yerini alsın, diğer firmalara satış konusunda ciddi sıkıntı yaşatır,

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dallamos D kullanıcısına yanıt
    Continental eğer sağlam olsaydi 2 kez gümlemezdi Marmaris yolunda gecen yaz. Michelin yumusak hamurlu zayıf yani lastik yanaklari onlari kaldırma sıfır park etmedikce sorun olmaz ayrıca fren mesafesini arttırdığına katılmiyorum hem frende hemde virajlarda cok basarili ben 5 sene kullandım Energy Saver kesinlikle Continental dan veya diger marka lastiklerden daha güvenli.
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    continental in tek olayı yol konforu, onda çok ama çok başarılı. fakat diğer konularda vasat geliyor bana.

    goodyear efficient grip kullandım, şu anda da michelin energy saver var. michelin goodyeardan kesinlikle daha az yakıt tüketiyor ve daha sessiz. ama viraj performansı bence daha kötü. 5 yıldır her gün 75 km/h hızla döndüğüm virajı 3 aydır 65 km/h ile alabiliyorum ancak, arka taraf hemen kaymaya başlıyor. bir çok kişiden daha duydum bunu. sonuçta çok büyük problem değil, biraz yavaş döneriz olur biter
  • hondaprojason H kullanıcısına yanıt
    Şu marka lastik az yakıt tüketir konusunda çok artısı olduğunu benimseyemedim,, örneklersek üzerinde fabrika çıkışlı bristone vardı, 6 yıl olmuş ve lpg de 25 kuruş yakıyordu, efenciy gp alıp taktım tüketim değişmedi, sadece motor rahatlar ve hareket kabiliyeti artar,,

    Egp ıslak zeminde çok iyi, michelin e saver bir tık altı, bana göre daha sessiz ve yıpranma konusu ve ikinci el değeri başarılı

    Continantal ise daha güvenli,, en azından çok kötü tosladığımı hatırlamıyorum :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • redferrari R kullanıcısına yanıt
    özellikle michelin'e geçtiğimden beri, gerek ekranda gerekse de pompadan hesapladığımda bariz bir düşüş var (bariz dediğim %2-3 falan anca :D). placebo da olabilir tabii ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hondaprojason -- 13 Temmuz 2016; 15:41:11 >
  • ugurozer U kullanıcısına yanıt
    Tam tersi, EBC leri kullandığım ve tecrübe ettiğim için mutluyum. Standart frenlerle arasındaki müthiş fark, kullanırken güven veriyor. Ancak, bu aşırı güven bazen iyi değil, her zaman son ana kadar tutar düşüncesi hataya sebep olabilir.
    Standart frenlerle lastiklerin sınırlarını anlamak daha zor, bundan bahsetmiştim. Brembo'nun fiyatı uygun, orjinal muadili, frenlemesi de öyle. Fren gücü lastikleri zorlayacak kadar yüksek değil şu an. EBC ile hangi lastiğin iyi frenlemeye sahip olduğunu anlamak çok kolay. Fiyatı yüksek ve dikkatli kullanım gerektiriyor (balatayı ısıtmak şart), herkese uygun değil.
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    Michelin Energy Saver+ düşük sürtünme dirençli bir lastik, km olarak ömrü uzun diyorlar zaten. Bilindiği gibi düşük sürtünme, frenleme için kötü bir özellik maalesef. Testlerdeki iyi olmayan frenleme performansları da ortada. Ayrıca hem standart frenlerle hem de spor frenlerle uzun süre kullandım. Çok net biçimde söyleyebilirim, standart frenlerle lastikleri zorlayacak kadar güçlü tutuş çok zor (Honda için böyle, şirketteki EDC li yeni Clio 4 lerin frenleri süper o sınıf için, o kadar tutş hiç olmadı Jazz'da). Spor frenlerle ise hangi lastik iyi tutunuyor zemine, hangisi tutunamıyor çok rahat anlaşılıyor. Dediğim gibi Nokian WR D4 kış lastiğimin frenlemesi Michelin'den daha iyi (spor frenlerle defalarca tecrübe ettim, aynı yol, hava vs şartlarda).
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    Conti Marmaris yolunun neresinde gümledi çok merak ettim. Oraları dağ yolları dahil çok dolaştım ama ciddi anlamda tehlike yaratacak kadar kötü bir yol hatırlamıyorum.

    Yanakları zayıf lastikler bir tek kaldırıma sıfır yanaşınca zarar görmüyor maalesef. Taşlı, çukurlu ve bozuk yollarda da aynı şekilde yırtılıyor zayıf yanaklar. Tıpkı geçen hafta başıma geldiği gibi...

    Eğer Continental de dayanıksızsa o zaman elimizde bir tek kütük Bridgestone mu kalıyor sağlam olarak? Valla üste para verseler Bridgestone lastik kullanmam. Corolla'nın eski lastiği oydu, hayatımda bu kadar sert ve konforsuz lastik görmedim ben. Dolma teker taksak konfor açısından bir farkı olacağını sanmıyorum.
  • Bayramda kendini bilmez bir minibüsün sıkıştırması nedeniyle yolun sol şeridinde bulunan derin çukura 100 km hız ile girmek zorunda kaldım. Ön ve arka amortisörler derin çukuru sönümleyemedi ve metal metale vurma sesini iliklerime kadar hissettim. Allah korusun takla atacağız diye korktum. Böyle bir durumda bile continental lastikler patlamadı. Bence Honda bu lastikleri bu kadar gürültü almasına rağmen boşuna seçmemiş. Neredeyse hergün park esnasında lastiklerin yanaklarını kaldırıma sürtüyorum 3.5 yıldır banamısın demediler.
  • Dallamos D kullanıcısına yanıt
    Marmaris - Bodrum arasi virajlı yollarda gümledi tamircide arka lastikten çıkan ufacik bir raptiye idi çivi bile değildi yani, ön lastikten çikan ise çiviydi.
  • 
Sayfa: önceki 285286287288289
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.