|
12.sınıfa geçmiştim fen lisesine giden ailemin ve kendimin büyük beklentileri olan çevresi tarafından sevilen bir adamdım. dershaneye de yazılmıştım sınava iyi bir şekilde hazırlanıp iyi bir üniversite kazanıp kariyer basamaklarını adım adım çıkmayı planlıyorum. Dershanem başlamadan önce ailecek sinop tatiline gitmeye karar vermiştik. maddi durumumuz çok iyi olmadığı için antalya alanya gibi yerleri karşılamamız mümkün değildi. Sinop'ta temmuz ayında deniz çok soğuktu buz gibiydi ama ben denizi havuzu çok sevdiğim için aldırış etmedim. denize girdim. Daha sonrasında vucudum şişmeye başladı kumsalın kalabalık tarafına gitmiştim oradan ailemin yanına dönmek için hızlı hızlı yürümeye başladım. vucudum kaşınıyor ve şişiyordu ailemin yanına az bir mesafe kala görüş açım bozulmaya başladı. renkler gitmişti sadece şekiller kalmıştı. en son ailemin yanına vardım ve bayıldım. Ambulans geldi hastahaneye götürdüler ilk başta bir şey anlaşılmasa da ilerleyen zamanlarda soğuk alerjim olduğu anlaşıldı. Asıl mevzu o gün o kumsalda ölseydim bugün bu kadar hayal kırıklığını aileme ve kendime yaşatmaz olurdum. sınava 2 kez girdim ikisi de kötü geldi en son eşit ağırlıktan iktisat'a gittim. saçma sapan bir vakıf üniversitesine gittim hazırlıkta kaldım 2 sene ömrüm boşa gitti. devlete geçtim ortalamam düşük derslerim iyi değil. okula gitmiyorum kulüplere katılmıyorum. okulda arkadaşım yok (dışarda var) ve hayatımda iyiye giden bir şey var mı diye düşünüyorum maalesef hiçbir şey yok ve muhtemelen 2 sene sonra mezun olup işsiz kalıcam ve ağır işlerde çalışmak zorunda kalıcam. Eğer 2020 yılında ölseydim ne kendime ne aileme bu sıkıntıları yaşatmayacaktım |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
Leyla ile Mecnun Fan Club
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






