Şimdi Ara

2020 Renault Clio 5 [ANA KONU] (63. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.598
Cevap
209
Favori
653.478
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
31 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Valla benim de anlamadığım şey honda gibi büyük bir firma nasıl böyle akıl tutulması yaşatacak şeyler yapıyor. Örneğin adamlar 1.6 dizel 120 bg motora tam otomatik ZF şanzıman koyarken, tamamen performans için ürettikleri 1.5 182 bg araca CVT şanzıman koyup aracın içine ediyorlar. Yani bunu düşünmesi bu kadar zor bir şey olmamalı!

    hadi 1.6 tüplü araç zaten ekonomi amaçlı CVT şanzıman anlarım ama 182 bg araçta CVT nedir yahu?

    bizim clio bile basit mantıkla 1.0 ekonomi aracına cvt koyarken, 1.3 performans aracına edc koymuş. bu kadar basit bir olay..


    Şirket aracı toyota corolla var dizel 1.4 motor, aslında motor fena değil ama multimode denilen 1 kavramalı ilkel bir şanzıman koydukları için güzelim aracın içine etmeyi başarmışlar..

    Bu japonlar mühendislikte iyiler ama bunları yönetecek akıl verecek birilerine ihtiyaçları var bence..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofrost -- 28 Ağustos 2020; 11:49:31 >
  • nofrost kullanıcısına yanıt
    Avrupa görüşünü kaybettikleri 90'lı yılların ortasından sonra böyle oldular. 93'model Corolla vardı 17 yıl kullandık. Dişe dokunur arızası olmadan sattık. Döşemeler ilk günkü gibiydi neredeyse. 99 yılında yenilenen kasadan itibaren hep bir şeyleri eksik yapıyorlar. Bilerek yapıldığı kesin.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Kasım 2011 yılında sıfır corolla D4D aldım. 2015 kasımda sattığımda 140.000km idi. En ufak bi arıza, sıkıntı çıkarmamıştı. İlk gün ne ise sattığım da da aynıydı. Aynı gün, 2015 yeni kasa dizel corolla almıştım yine sıfır. Oda harikaydı, çileden çıkaran şanzuman dışında :)
    İşin özü corolla her zaman iyidir :))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Aynen benim sirket araci da 1.4 d4d m/m corolla. Allah icin hic ariza cikarmadi koy mazotu yuru.. ancak sanzuman o kadar kotu ki, gaza bastigimda motor sanzumana kufrediyor:)

    Japonlar biraz akilli olsalar su araclara ZF gibi adam akilli sanziman koysalar cok daha basarili olacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Sabırla ve güzel açıklamışsınız Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bumpuss kullanıcısına yanıt
    Diz yanlarındaki ağrılara genelde diz bükükken dizdeki dönmeler neden olur.Mümkün olduğunca pozisyonunuzu dizde az bile olsa dönme olmadan ayarlamanızda fayda var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Avrupalı kısmı, tasarım ve sürüş keyfi açısındandı aslında hocam. Sorunsuzluk ve servis kalitesi aynen devam ediyor tabii ki

    Ekleme: Döşeme ve malzeme kalitesini incelemediyseniz, imkanınız varsa inceleyin derim. Özellikle GL donanımını. Premium olmayan sınıfta 90'lı yıllarda böylesine kaliteli araçlar üretiyordu Japonlar ve diğer markalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silversmith -- 28 Ağustos 2020; 21:6:47 >
  • Bumpuss kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. Eksik anlatsam olmazdı ki hocam. Sürüş güvenliği sonuçta. Hatalarım da olabilir tabii.
  • asylmn A kullanıcısına yanıt
    Evet hocam ben ayağımı gaz ve frenin ortasında konumlandırmıyorum. Bu nedenle fazla döndürmek zorunda kalıyorum. Bu söylediğinize dikkat edeceğim mantıklı 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÖTV zammı gelmiş. Ben fiyat sabitledim araçta 175.000 ₺, 1.0 Xtronic icon paket demir mavi, kredi de çektim etkileniyor muyum? Vallahi uyuyamıyorum adeta. Araç 31 Ağustos'ta banttan çıkıyor haftaya teslim alacaktım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anil2645 -- 30 Ağustos 2020; 3:2:53 >
  • Sirkete iki adet clio aldim sabit fiyat 127.000 ve 128.500 den bunlarin fiyati dusucek anladigim kadariyla ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,
    2014 ten beri 0 aldığım BMW 1 serisi aracımı kullanıyorum. Araçla 6 sene içinde epey bir sorun yaşadım. Geçen haftada beni yolda bıraktı sağolsun. Bende aracı değiştirme kararı aldım. Üzerine para ekleme gibi bir niyetimde olmadığından küçük modellere yöneldim. Corsa ve Clio çok hoşuma gitti. Clio'nun aynı fiyatlara çok daha dolu versiyonlarının olması dikkatimi çekti. Fakat sütten ağzı yanmış biri olarak araçtan beklediğim birinci hatta tek şey, bana problem yaşatmaması. 6sene sonra tekrar 0 bir araç alacağım ve yine servis servis dolaşmak, yollarda rezil olmak istemiyorum. Test videolarını falan baya izledim. Şimdi ise aklımda 2 soru işareti kaldı.

    1- 1.0 x-tronic versiyonu. Daha önce bu şanzımanı deneme fırsatım olmadı. Sürerken araba boğuluyormuş hissine kapılırsam psikolojik olarak sürüşten keyif alamıyorum. Bir çok kişinin aksine motorun bağırması beni hiç tatmin etmiyor hatta deli ediyor. Sessiz giden arabalara hastayım. Vites geçişinide mümkün olduğunca az hisstetmeyi isterim. Performansla işim pek olmaz. 100-120, şehir dışı yol güzelse max 150-160 görürüm. Bu model sizce beni üzer mi?

    2- Burda okuduğum kadarı ile kronik arızalardan bahsedilmiş. Klima ve Start-stop vb. Bu tarz olaylara aşırı derecede sinir oluyorum. Dediğim gibi Premium sınıf bir aracı 0 aldığım halde 6 yılda çok şey yaşadım. Açıkçası tahammül seviyemin sonuna geldim çoktan. Araçtan sadece sıkıntısız olmasını, bakımdan bakıma serviste girmesini bekliyorum. Ve tabiki konfor.

    Sizce clio 5 beni memnun edebilir mi?
    Şimdiden teşekkür ederim.




  • ST4RK kullanıcısına yanıt
    5 aydır 1.3 EDC rs line kullanıyorum. Hiç bir sorun yaşamadım. Yazdıklarınıza göre motor şanzıman olarak en iyi seçiminiz bu olacaktır. Donanım tercihi ise size kalmış. 2 yıl da garantisini uzatırsanız 5 yıl garantisi olur.
  • anil2645 A kullanıcısına yanıt
    Fiyat listeleri güncelleniyor ancak bu durumda sizi ÖTV etkilemez.
  • Vergisiz fiyatı 85.000TL'nin altında kalacağı için Ötv oranı %45 olarak hesaplanır.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Yorumunuz için çok teşekkür ederim. RS Line ve 1.3 EDC olmasını inanın çok isterdim fakat şuan bütçe olarak 1.0 x-tronic'e daha yakınım malesef. İcon donanım olacak kesin kes. O arabadaki doluluk hoşuma gitti en çok. Hatta ekstralı bir model bakıyorum. Malum bayilerde araba olmayışı yelpazemi daraltsada, en azından bi geri görüş kamerası ve kablosuz şarj üniteli bulabilirsem tadından yenmicek Garanti uzatmayı yetkili bayiden değilde, galeriden alsamda yaptırabilir miyim acaba? Şuan ki aracımda yaptırmadığıma çok pişman olduğum bir detay oda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ST4RK

    Yorumunuz için çok teşekkür ederim. RS Line ve 1.3 EDC olmasını inanın çok isterdim fakat şuan bütçe olarak 1.0 x-tronic'e daha yakınım malesef. İcon donanım olacak kesin kes. O arabadaki doluluk hoşuma gitti en çok. Hatta ekstralı bir model bakıyorum. Malum bayilerde araba olmayışı yelpazemi daraltsada, en azından bi geri görüş kamerası ve kablosuz şarj üniteli bulabilirsem tadından yenmicek Garanti uzatmayı yetkili bayiden değilde, galeriden alsamda yaptırabilir miyim acaba? Şuan ki aracımda yaptırmadığıma çok pişman olduğum bir detay oda
    Rica ederim. Bu durumda Motor şanzıman sizin için çok önemli olmayacaksa, doğru tercih 1.0 Icon'dur. Önemliyse 1.3 EDC Touch.




  • ST4RK kullanıcısına yanıt
    giulietta kullanırken, swift in pratikliğini özlemiştim, fakat
    clio dan sonra, yakınıma kaptırdığım giulietta ya dün binince, yanlış yaptığımı düşündüm
    bmw 1 den sonra clio, önermem
    sorun istemiyorsan, japon bak denir
  • yüta Y kullanıcısına yanıt
    Hocam teşekkürler yorumunuz için. Bmw 1 i hiçte ayıla bayıla sürdüğüm söylenemez. Yalan olmasın keyif aldığım çok an oldu arabayı komple kötülemem doğru olmaz. Ama bende birde Golf var. Golf kesinlikle bmw 1 den daha konforlu hissettiriyor. Babam kullanıyor onu şuan. Yani araba için ayırabileceğim bütçe bu civarlarda olmasa gözüm kapalı Golf alırdım. Bütceye göre en güzel clio gözüküyor. Ama tabiki bu tamamen dışardan bakış. Hiç kullanmadım daha önce. Japon konusuna gelicek olursakta herşeyden önce araba bi dış görünüşünü sevdirmeli. Malesef ben japon markaları pek beğenemiyorum. Kalitesinden şüphem yok kullanmışlığımda var. Valla 1-2 hafta daha düşünücem alıcam birşeyler. Corsa'yada kayabilirim her an




  • ST4RK kullanıcısına yanıt
    Hocam 1.0 cvt kullanan biri olarak şunu söyleyebilirim; 0-100 km dsg şanzımanlı araçlara göre yaklaşık 1 saniye gibi küçük bir farkla geride kalsa da (sayılar varsayımdan ibaret), gaza ilk bastığınız anda sizi koltuğa tam anlamıyla yapıştırmadığı için sanki 1 değil de 2 3 saniyelik bir fark varmış gibi bir algı oluşuyor. Ancak benim aracım joy paket olduğu için sport modu yok. Belki o modla bu durum değişiyordur. Bu beni fazla etkilemiyor çünkü araç hemen toparlanıp hızlanmaya başlıyor.

    Bunun haricinde aracın performans bakımından bir sıkıntısı yok. Üniversitede çalışıyorum. Kampüsün uzun, virajlı ve oldukça dik bir yokuşu var. Yokuşta istediğim gibi hızlanabiliyorum hiçbir sorun yok. Yokuşu çıkarken halk otobüslerini çok rahat solluyorum. Arabada kaç kişi olursa olsun durum değişmiyor. Gaza bastığında diğer cvt araçlara kıyasla tepkisi çok iyi. Ama dsgye kıyasla ilk anda biraz hantal kalıyor.

    Aracın özellikle şehir içi kullanımı muazzam konforlu. Cvt şanzıman geçişleri hissetirmediği için şehir içi trafikte konforlu bir sürüş yaşatıyor. Hem de yokuşta ya da trafikte manuel moda alınması tarzı saçma durumlar yok. Uzun yolda da 100km hızı sabitlediğimizde 4.1-4.6 litre civarı yakıyor. Genelde kullandığım yol olan aydın-nazilli arası hız sınırı 90 olduğu için daha yüksek hızları uzun süreli deneme fırsatım olmadı. Yalnız Aydının yolları çok kaliteli başka şehirde nasıl olur bilemeyeceğim.

    Araç rüzgar sesini, segmentindeki araçlara kıyasla, çok başarılı şekilde engelliyor. Motoru da çok sessiz. İlk defa binen arkadaşlarım bu gerçekten clio mu tarzında tepki veriyor genelde. Motor yalıtımı önceki kasaya kıyasla çok iyi. Ancak bmw ile farkı nedir bilemem. Bu benim ilk aracım denilebilir. O nedenle fazla tecrübeye sahip değilim. Tecrübeli arkadaşlar daha iyi anlatabilirler. Umarım yazdıklarım biraz da olsa yardım eder. Bence kesinlikle test sürüşü yapmalısınız

    Bir süre 2016 model manuel, dizel polo sürdüm. Cliodan tekrar poloya geçtiğimde attan inip eşeğe binmiş gibi oluyorum. Direksiyon hakimiyeti, performans ve konfor poloya kıyasla muazzam derecede.. Bence clio bu sefer standart B segmentinin üzerinde bir araç yapmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bumpuss -- 1 Eylül 2020; 3:29:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.