Şimdi Ara

2020 Renault Clio 5 [ANA KONU] (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir (3 Mobil) - 7 Masaüstü3 Mobil
5 sn
9.684
Cevap
220
Favori
765.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
74. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    hoş duruyor, ışığa göre de sanki rengi değişiyor gibi. dediğiniz gibi yüksek clio. iç detaylar hoş. fiyatını ne olur bilmiyorum. umarım istediğiniz araç gelir ve alırsınız.
    tamamen şehir içi kullanım için 4x4 gereksiz ve pahalıdır evet ama dağ bayır seven birisi olarak, asfalttan çıkıp telefonun bile çekmediği vadilere inmek, doğa ile tamamen başbaşa olmanın hazzı da bir başkadır. dediğim gibi zevkler ve tercihler tartışılmaz.
  • biraz önce arabadan bişey almam gerekti ve aklıma geldi. hiç bakmamıştım alırken, bagajı açıp kontrol etmedim. yedek lastiği kontrol ettim şimdi ve şok oldum. lastik michelin 185 65 15 çıktı. fiyat teklifinde tam boy mu yazıyordu yoksa sadece yedek lastik mi yazıyordu hatırlıyorum. inş teklifi atmamışımdır, kayseriye döndüğümde bakacağım. 17" lastiklerin yedeği 15" olabilir mi yahu. lastik patlayıp yedeği taktığımda topal tavuk gibi olacak araba. siz kontrol ettiniz mi yedek lastiği?
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Stepne standart 15 jant hocam. Hepsi aynı, merak etmeyin.
  • umarım öyledir de rahatlarım. yoksa bayide arıza çıkaracam :)
  • Stepne için standart 800 TL fark alınıyor.15,16,17 inç jantla gelen araçlar için hep aynı. Bende de 15 inç Continental geldi. Showroom daki tüm araçlara (RS Line dahil) bakmıştım, hepsi 15 inç stepneye sahipti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oto_sever -- 24 Nisan 2020; 9:40:46 >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Aynı boyda hocam. 17" ve aynı jant olsaydı, 3000TL gibi fiyat farkları çıkardı. RS Line'da da yurt dışı bazı ülkelerde tam deri koltuklarla geliyor. Bize yarı deri koltuklarla geliyor. Her ülkeye göre bazı donanımları ekleyip çıkarabiliyorlar. Tam deriyi ben sevmiyorum soğutma özelliği yoksa. Genelde ısıtma oluyor da soğutma lüks araçlarda oluyor.
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Hocam, arabanın sinyal kolunun takılmasından tutun da, gaz ve frene verdiği tepkilerin sürekli değişken olması. Yani frene bas bas durmuyor, yavaşlamıyor. Biraz daha basınca neredeyse lank diye duruyor. Spor moda da alsanız gazı yarıya kadar çok az alıyor, biraz daha basınca fırlıyordu. Üretimi böyleydi. Alışırım dedim ama keyif alamıyorsunuz böyle olunca. Uzun yolda sıkıntı yoktu. Pedalların kademe sistemi kötüydü. Anca o markaya alışanlar Leon'u rahat kullanır. Yoksa güzel araçtı ama Clio 5 bir gömlek üstün B sınıfı olmasına rağmen. Kimine göre bu düşünce değişebilir. Clio daha atak kalıyor 0-100 9 sn. olmasına rağmen. İç mekan Clio'nun daha kaliteli. Direksiyonu etli. Leon'un sert plastik üzerine geçirilmiş deri hissiyatı vardı. Kafaya takılacak durumlar değildi tabii bu son söylediklerim ancak bilgi olması açısından. Bir de far yükseklik ayarı otomatikti. Manuel ayarlayamıyordunuz. Farlar hep aşağıda kalıyordu.

    Tabii üstün özellikleri de vardı. Arka havalandırma kanalları, arkada çift usb şarj çıkışı, arka tavan aydınlatması, cam tavan, soğutmalı torpido gözü, çift bölgeli oto klima, yükseklik ayarlı ön kol dayama, bel destekli ön koltuklar, yükseklik ayarlı ön yolcu koltuğu. Ama bunlar benim için önemli değildi. Sürüş keyfi her daim önemli. Uzun yolda kaymak asfaltta, bol virajlı yollarda on numara arabadır Leon. Ona diyecek bir lafım yok. Clio'yu aynı yollara bir sokayım bakalım da daha net yazarım.




  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam. Captur'da güzeldir diye tahmin ediyorum. 2008'in süspansiyonları sertmiş. Ben de 2008'e baktım ancak galericiler ilk partilerin hepsini almışlardı. :) Test sürüşü de yapamamıştım. Bir de Citroen C5 Aircross Suv var. Arka koltukları üç kişi için dizayn edilmiş. Değişik güzel bir araca benziyor. Kadjar düşünmediniz mi peki?
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Yok hocam, ismi geçen modellerin yanında çok sönük kalıyor. Ama yeni kasasından epeyce umutluyum. Clio-Megane çizgisi devam ederse harika olur. :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Tabii yeni çıkan araçlar daha güzel ve güncel güvenlik standartlarını barındırıyor.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Leon ların böyle huyları olduğunu bilmiyordum. Far konusunda şöyle yaparım hep. Yeni clio mu alırken daha binmeden ayarlattım. 0 da iken normal yüksekliktedir her araçta. 3-4 e getirince sis gibi yere iner ki, kimse bunu kullanmaz. Pratikte pek uygulanmaz yani. Sık sık seyahat eden biri olarak, gece karşıdan gelen ayarı bozuk araçlar ciddi rahatsız ediyor. Bende normal yüksekliği ayarı 2 konumuna getirerek yaptırıyorum. Uzun yolda 1 e alıyorum, böylece hem karşıdan gelen araç farı fazla rahatsız etmiyor, kesiyor. Hem de benim görüşüm azalmıyor. Sizlere de tavsiye ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Hocam valla o kadar forumunu yıllarca takip ettim. Bir tek bu saydıklarım için olumsuz yorum yapılmamış. Varsa yoksa ses yalıtımı, trim sesleri. Onlar da makyajlı kasada tamamen ortadan kalktı zaten. İçeriden aynaları kapatmak istediğimde bazen kapanmıyordu. Bir kaç denemeden sonra kapanıyordu. İşte bilmem şu ayarı varmışta ondanmışta. Fren balataları 400km'de alışacakmışta bilmem ne. Golf ile bir çok parçası ortak olmasına rağmen bunları yaşadım. Servise götürmeden sattım gitti. Şimdi orasını burasını kurcalayacaklar orjinalliği gidecek belki.. 2018 model olmuş makyajlı kasa ki 6 yıl olmuş araç piyasaya sürüleli. Düzeltseler düzeltirlerdi diye düşündüm. Şimdi bizde çıksa bazı problemler, hadi araç daha yeni çıktı felan bir nebze tolerans tanınabilir ancak onca yıl düzelmediyse hiç tanımam ben o işi.




  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Leon'un far yüksekliğini de kaç kere ayarlatanlar olmuş, yine olmuyormuş O yüzden hiç gitmedim servise. Kuş serisi mi bu zırt pırt sıfır arabayı servise götüreceksin. Sorun bir iki tane olsa hadi neyse. Ama çoğu insan benim gibi takılmıyor böyle şeylere. Mutlu mesut yaşayıp gidiyorlar.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Allah'tan şimdiye kadar aldığım arabaların hiç birinde böyle sorunlar yaşamadım. Can sıkan meseleler bunlar, başıma gelse bende sizin gibi elden çıkarırdım. Zırt pırt sanayi ile uğraşamam. Şimdilik memnunum arabadan, ne kadar ne zamana kadar binerim bilmiyorum. Eskiden (20 yıl kadar önce) araba alır 3-5 ay biner, keyfini alır sonra hemen değiştirirdim. Arabayı almam da, satmam da 10 dk sürerdi. :))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Toyota C-HR makyajsız kasa ilk çıktığında testine katılmıştım. 80KM'de ön taraftan rüzgar sesi gelmeye başlıyor diye test forumunna yazmıştım. İşte rüzgarlı hava felan ondandır dedi oradaki görevliler. Pat 1-2 hafta sonra, marka sattığı araçları geri çağırdı bu problem için. Ön cama ekleme mekleme bir şey yapmışlar sorun çözülmüş. Olabiliyor. Başımıza her an bir şeyler gelebilir. Önemli olan, markanın bu sorunu kısa sürede çözebilmesi. Bu, markanın değerini arttırır.
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Hocam çözümü olsa zaten marka kendisi çağırıyor. Şimdi çağırmayınca demek ki bu problemi çözememişler demektir. Biz gidersek bir şeyler yapıyormuş gibi yaparlar ancak. Bir çok sorun olunca da özensiz bir durum söz konusu zaten.
  • Aslında clio almaya karar verip almam da yine 10 dk sürdü. 1-2 ay ikinci el araba aradım. Fiyatların yüksekliği saçma sapan araba sahipleri canımı sıktı. 70-80bin liradan başladım. 100bin sonra 120 bin derken 163bine çıktım. 2014-2015 arabaların çoğu 120-130bin civarı olmuş. 5-6 yıllık arabaya o kadar para vereceğime gider sıfırını alırım dedim. Gittim baktım, sürdüm, hayırlı olsun dedim. Pişman da değilim, arabamı seviyorum. Kalite, performans, yakıt, donanım bence bu fiyata oldukça yeterli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Hocam 2. el tam bir sürpriz. Geçen biri internette haberi dolaşıyordu. BMW hiç kaza yapmamış. Ama motorunda bir sorun çıkınca tekrar teste almışlar. İç orta havalandırmayı sökünce her şey ortaya çıkmış. Meğerse arabanın motorunda yangın çıkmış ama aracın içine doğru yanmış. Hani illa kazalı olması da gerekmiyor.
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    1 ay kadar önce 2017 eger dizel otm ilanına baktım. Hatasız boyasız km si düşüktü. İlk sahibiyim dedi, tek elden bindim aracın hiçbir şeyi yok dedi. Peki dedim, arabanın kronik bişeyi var mı, sonradan çıkmasın söyle dedim. Yeminler etti sahibi. Aldım ruhsatı, sigortacı arkadaşa gönderdim. Sonrada ana serviste tanıdık arkadaş var ona da gönderdim. Baktı servis kayıtlarına. Evet kazası yok ama, km si ile oynanmış olma ihtimali %99 sonrasında geçen sene araba şanzuman arızası ile çekici ile servise gitmiş, 6bin TL lik tamir garantiden yaptırılmış çıktı. Adama söyledim bunları, sen nerden öğrendin diye şaştı kaldı. Ben vazgeçtim tabii, adamda 5bin TL daha almayayım teklifinde bulundu. Tersleyip kapattım mevzuyu. Kıssadan hisse, seninde verdiğin örnekte olduğu gibi iyi araştırmak gerek, sürprizler çok çıkıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • halilozturk38 H kullanıcısına yanıt
    Benim sürpriz oldu hocam. Bir kaç sene araba almam diyordum. Moralim bozulmuştu ama fiyat artışlarını görünce, Corolla HB baktım, Corsa'ya baktım. Felan derken Clio hep aklımın bir köşesinde duruyordu. Teste çıktım 1.0 motorla. Gaz fren bilmem diğerinde karşılaştığım sorunlar yok, iyice inceledim aldım geçtim. 1.3 motoru test etme şansım yoktu ama yeni mercedes A200 testinden az çok biliyordum. Çok okumuştum, izlemiştim bir de bu motor hakkındaki gelişmeleri. Aslında ilk çıktığı gibi bir arabayı almam, en azından aradan bir sene geçmesini beklerim ancak şartları biliyorsunuz işte. Diğerini de senelerce takip ettim de ne oldu sanki.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.