Şimdi Ara

2019 ROLLS-ROYCE CULLINAN TANITILDI (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ucube.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kendi haline bir adam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Phantum varken bu hilkat garibesi arabaya ne gerek var çok basit soru. Yılda 4 bin küsür araba satan firma niye volkswagen gibi düşünüp SUV üretti. SUV ne zaman prestij göstergesi oldu?

    Alıntıları Göster
    Cevabı basit: bütün dünyada SUV'lara müthiş bir yönelme var, trend bu yönde. RR'nin bu trende cevap vermesi kadar normal birşey yok. Porsche, Maserati hatta Lamborghini'nin bile SUV üretiyor, daha ötesi var mı ?

    Mercedes de RR ve Bentley'den sonra en prestijli markadır. Çok satabilmek, daha çok para kazanabilmek için A, B, CLA, GLA gibi Mercedes'in prestijine hiç yakışmayan arabalar üretiyor. GLC, GLE gibi tipsiz SUV'larını saymadım daha. RR en azında lüksten, prestijden, fiyattan ödün vermeden SUV üretiyor, Mercedes'in yaptığı gibi ucuz piyasa aracı üretmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 11 Mayıs 2018; 10:12:38 >
    _____________________________




  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    RR trend e göre iş yapacak firma değil onu anlatmaya çalışıyorum. MPV de trenddi bir zamanlar MPV de üretseydi o vakit. Lüks sedan/coupe/cabrio üretecek gerisi saçmalık. Porsche, Maserati ile de bir tutulamaz. Mercedes BMW vs bunlar milyon tane araba satıyor para kazanması lazım geçelim. X1,X2 vs bunlar BMW ye çok uydu sanki.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Phantum varken bu hilkat garibesi arabaya ne gerek var çok basit soru. Yılda 4 bin küsür araba satan firma niye volkswagen gibi düşünüp SUV üretti. SUV ne zaman prestij göstergesi oldu?

    Alıntıları Göster
    kardeşim para için yapılıyor her şey, şimdi durumu anlatayım lüks suv pazarında şuan lider olan bentayga yani rakibi yok ve 2016 yılında 5500 tane sattılar 1 yıl içinde yani bu çok büyük bir rakam lüks suv için, şimdi bentayganın en yakın rakibi range rover autobiography kaldı ki hem lükslük olarak hemde fiyat olarak range rover yanaşamıyor.

    kısacası RR bentayganın satışlarından pay kapmak için çıkardı bu arabayı, şimdi araplar 2'şer tane sipariş vermiştir bile.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Açıkçası ben hiç beğenmiyorum tiplerini. (Rolls Royce)



    Kişisel beğeni sonuçta, bir şey diyemem ancak bu kadar beğenilmesinde 'marka imajı' olduğu bence bariz gerçek.

    Alıntıları Göster
    Dediğiniz gibi marka imaji sayesinde begenmeyende beğeniyor neyse bakalım ben cok üzülmedim SUV çıkarmasına beni en cok uzen Lamborghini oldu ve Ferrari de bir kac sene sonra SUV çıkaracak böyle firmaların SUV cikarmasi bana gore saçmalık ama ikiside yillik satislarinin yarisinin o tarz modellerden olacağını iddia ediyorlarki haksız değiller yine maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Phantum varken bu hilkat garibesi arabaya ne gerek var çok basit soru. Yılda 4 bin küsür araba satan firma niye volkswagen gibi düşünüp SUV üretti. SUV ne zaman prestij göstergesi oldu?

    Alıntıları Göster
    Ne gerek mi vardı? Çünkü Rolls-Royce müşterileri istedi bu aracı. Pazar Araştırması, talep göz önüne alınarak üretildi bu araç. Rolls-Royce müşterileri klasik Rolls-Royce kalitesi, konforunda bir SUV istedi. Bentley bile 1 senede 5000 Bentayga sattı. Rolls-Royce daha butik bir marka olduğu için bu rakam daha düşük olacak. Ama talep vardı ve Rolls-Royce bu talebe cevap verdi.



    Çünkü Bentayga ve Cullinan gelene kadar Range Rover Autobiography dışında ultra Lüks SUV isteyen müşteriler için bir alternatif yoktu. Bentley onun için bu kadar talep gördü, Rolls-Royce müşterileri bunun için Cullinan'ı istedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • SUV segmentinde işler karıştı. Bu pazarda eskiden Vouge, Sport ve Cayenne'den başka tercih edilesi bir model ve dolayısıyla rekabet yoktu. Range Rover da neredeyse bütün arzı sildi süpürdü. Şimdi ise Urus Bentayga, Cullinan, Stelvio yakın gelecekte Ferrari'nin SUV modeli tartışılır olacak. Bütün büyük oyuncular bu pazarda yerini aldı, bakalım neler olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Efective -- 11 Mayıs 2018; 15:5:14 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    kardeşim para için yapılıyor her şey, şimdi durumu anlatayım lüks suv pazarında şuan lider olan bentayga yani rakibi yok ve 2016 yılında 5500 tane sattılar 1 yıl içinde yani bu çok büyük bir rakam lüks suv için, şimdi bentayganın en yakın rakibi range rover autobiography kaldı ki hem lükslük olarak hemde fiyat olarak range rover yanaşamıyor.

    kısacası RR bentayganın satışlarından pay kapmak için çıkardı bu arabayı, şimdi araplar 2'şer tane sipariş vermiştir bile.

    Alıntıları Göster
    Demek istedigim buydu dünden beri teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • McLaren64 kullanıcısına yanıt
    Çindeki cenin yiyen müşteri kitlesi istedi aynen. Arabanın tasarımından belli zaten onlara yönelik yapıldığı.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.