Şimdi Ara

2019 Megane RS Trophy'nin özel sürüş etkinliğinden kameralara yansıyanlar [Galeri] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
1.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • kalite yerine daha ucuza nasıl yaparım diyen almanlara göre reno da bence ilerleme var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yc#1

    4 Control'de arka tekerlekler de direksiyonla bağlantılı ancak güç sadece ön tekerleklere verildiği için önden çekişli araçlar sınıfına giriyor.

    Alıntıları Göster
    Yanlış okumuşum sildim mesajı. Sonra da düşündüm 4Control başka bir şeydi diye.

    Düzeltme için teşekkürler
  • işi çok zor. Ama çok canlı , devir çeviren bir motor ise , ara hızlanması , yola tutunma kabiliyeti rakiplerinden üstün ise düşük bir ihtimal iyi süre yapabilir. Rekor geleceğine ihtimal vermiyorum normalde. Sadece Nürburgring asfaltı yenilenmeye devam ediyor. Zaten sürelerin düşmesinin bir sebebi bu. Yeni asfaltta iyi süre yakalayabilir belki.

    280 olanı yapılan testlerde rakiplerinin çok gerisinde kaldı maalesef. Leon cupra , type-r bu konuda lider . Megane ancak 308gti ve hyundai N ile kıyaslanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    işi çok zor. Ama çok canlı , devir çeviren bir motor ise , ara hızlanması , yola tutunma kabiliyeti rakiplerinden üstün ise düşük bir ihtimal iyi süre yapabilir. Rekor geleceğine ihtimal vermiyorum normalde. Sadece Nürburgring asfaltı yenilenmeye devam ediyor. Zaten sürelerin düşmesinin bir sebebi bu. Yeni asfaltta iyi süre yakalayabilir belki.

    280 olanı yapılan testlerde rakiplerinin çok gerisinde kaldı maalesef. Leon cupra , type-r bu konuda lider . Megane ancak 308gti ve hyundai N ile kıyaslanıyor.
    aynen işi zor. reno bu yakışıklı arabaya şöyle 2.0 lt 300-350 hp arasında güce sahip bir motor koymalıydı.
  • Pist surelerinde bazi rakiplerinden geride kaliyor arac.Eski baskin performansinin yanina yaklasamiyor.Ilaveten gorece agir bir arac olmus.Hemen hemen i30n haric hepsinden daha agirdi yanlisim yoksa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araç da yumuşadı ne yazık ki, ilk izlenimlerde "kurumsallık adına" pek ileri gitmiyorlar ama eski nesillerdeki sürücü etkileşiminin, heyecanın yok olduğu ortada. Bu sınıftaki son saf sürücü otomobili kalesiydi bu araç. Pist süresi ring süresi falan pazarlama dışında çok çok önemli değil, eski nesillerin saflığını kaybetmemesi önemliydi. Dijital çağ aman dinlemiyor malesef.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.