Şimdi Ara

2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
2.996
Cevap
27
Favori
106.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eLes

    Hocam, size verdiğim cevapta bir konu linki paylaştım Hertz kavramının detayları ile ilgili. O konuyu okuduysanız eğer zaten ilk paragraflarda neden Türkiye'de TV markalarının özelliklerini yazarken ;
    Refresh Rate (Yenileme Hızı) yani HZ oranını 50 ya da 100 olarak paylaştığını, neden 60 yada 120 olarak paylaşmadığını gayet iyi özetlediğini görebilirsiniz.

    Bu yüzdendir ki Türkiye'de verilen Native HZ değerleri yayın standartlarına göre 50 ya da 100 HZ'dir. Yurtdışında ise bu 60 ya da 120 dir.

    LG, Sony, Samsung yada Philips'in 120 HZ lik ürünü TR'ye 100 HZ e düşürüp göndermesi gibi bir durum yoktur.

    Dediğim gibi konuya biraz bakarsanız, HZ hakkında detaylı bilgi bulabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Linki simdi okudum gormemistim .pardon.olayi simdi anladim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Tamam hocam,o zaman ben önce servis işini hallediyim daha sonrada size ulaşıyım.
    Teşekkür ederim ilginiz için.

    Alıntıları Göster
    Hocam rica ederim siz alalı ne kadar oldu ürünü?
  • Biraz önce tam ekranın bitim yerlerinde 3 tane buldum.Şimdi üçüde kayboldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çetin169

    Biraz önce tam ekranın bitim yerlerinde 3 tane buldum.Şimdi üçüde kayboldu.

    Hocam etkilenmeyen varsa vardır yoksa yoktur
  • sadece ps4 de hdr li oyunlarda, hdr kapalıyken fazla ısınmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xyro -- 21 Nisan 2020; 22:25:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xyro

    sadece ps4 de hdr li oyunlarda, hdr kapalıyken fazla ısınmıyor.
    Hocam kullanıcı arkadaşlar yorum yapsın detaylı anlatın tam ısınma tv nin neresinde bilgi versin size
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam rica ederim siz alalı ne kadar oldu ürünü?

    Alıntıları Göster
    Ben 31.12.2019 da aldım hocam yılbaşı günü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Ben 31.12.2019 da aldım hocam yılbaşı günü.

    Alıntıları Göster
    Hocam tamamdır sizin üründe direk değişim olur
  • AxS A kullanıcısına yanıt
    Aynı dostum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar ölü piksel testini muhakkak detaylı yapın özellikle yeni alan arkadaşlar.

    Bence detaylı incelemedi daha önce alan bazı arkadaşlar kesinlikle santim santim inceleyin.

    Bu arada bende en çok yeşil renkte belli oluyordu ölü pikseller diğer renklerde daha az sayıda gözüküyorlar.Mesela yeşil renkte çok net belli olan bazı ölü pikseller diğer renklerde gözükmüyordu.İlginç olan bir konuda çok net belli olan 8-9 ölü pikselin dışında bazı ölü pikseller vir gözüküyor bir gözükmüyorlar yaklaşık 4-5 tanesi,böyle yanar söner gibi.

    Arkadaşlar şu atacağım linkte 5 dakika boyunca sabit yeşil renk testi bunu muhakkak yapın.Aynı sayfanın yine 5 dakika boyunca diğer renklerde de sabit testleri var bunlarıda yapın.

    Denizceyoutube
    Ekran Piksel Testi (Yeşil) | Screen Pixel Test (Green) 1080p
    https://www.youtube.com/watch?v=Vl1JZFExLsc&app=desktop

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/143022143?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

    Arkadaslar konuyu okudum. Bu corona surecinde sakin olun. 6 ay degistirme hakkiniz var. Bizde genelde yesil olmak uzere 8 10 olu piksel yuzunden vatan'dan aldigimiz tv icin servis cagirdik. 1 aydir televizyonsuz kaldik. Su hastalik sureci bitsin daha sonra degisim islemlerini yaparsiniz. Su an vatan ne maile cevap veriyor, ne telefona cikiyor. Konu acmistim oradan detayli okuyabilirsiniz. Bizim de ayni sizin gibi 4 kose panel kenarlarinda olu pikseller vardi. Ortasi temizdi. Servis çağırıdk ama keşke çağırmasaydık tv'siz kaldık. Sikayetvar'a konu acali 3 hafta oldu daha hic bir gelisme yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 22 Nisan 2020; 12:1:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UcanHollandali

    https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/143022143?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

    Arkadaslar konuyu okudum. Bu corona surecinde sakin olun. 6 ay degistirme hakkiniz var. Bizde genelde yesil olmak uzere 8 10 olu piksel yuzunden vatan'dan aldigimiz tv icin servis cagirdik. 1 aydir televizyonsuz kaldik. Su hastalik sureci bitsin daha sonra degisim islemlerini yaparsiniz. Su an vatan ne maile cevap veriyor, ne telefona cikiyor. Konu acmistim oradan detayli okuyabilirsiniz. Bizim de ayni sizin gibi 4 kose panel kenarlarinda olu pikseller vardi. Ortasi temizdi. Servis çağırıdk ama keşke çağırmasaydık tv'siz kaldık. Sikayetvar'a konu acali 3 hafta oldu daha hic bir gelisme yok.
    Hocam ankaralg@hotmail.com
    Buraya mail olarak atın gerekli yetkili birimlere ileteceğim.




  • Merhaba bugün servis gelip tv yi kurdu.Hiç bir sorun çıkmadı çok şükür. Yalnız ölü piksel testi yapmadı böyle bir uygulamaları olmadığını belirtti. Ben o gittikten sonra kendim yaptım testleri şu an için herhangi bir ölü piksel gözükmüyor ilerde de çıkmaz umarım. Burak Bey belki biliyodur böyle uygulama lg tarafıondan zorunlu tutulmuyor mu servislere diye, çok şükür çıkmadı benim yaptığım testler ama çıkabilirdi. Tvde henüz bi ayar yapmadım detaylı olarak hangi ayarları yapmak lazım şu an servisin yaptığı ayarlarda da mükemmel bir görüntü var zaten çok beğendim tvyi umarım sorunsuz bir şekilde uzun yıllar kullnaırım. Ayrıca garanti uzatma da serviste yapılmıyormuş vatandan da satın almadım onu yaptırmaya gerek var mı acaba ?
  • emforny E kullanıcısına yanıt
    Yukarıda linkini attığım yeşil sabit renk ölü piksel testini YouTube üzerinden yapın muhakkak.Detaylı inceleyin santim santim özellikle çerçeve kenarlarına yakın kısımları kenarları.Siz vatandanmı aldınız tv yi,eğer vatandan aldıysanız hangi vatan şubesinden geldi tv niz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emforny

    Merhaba bugün servis gelip tv yi kurdu.Hiç bir sorun çıkmadı çok şükür. Yalnız ölü piksel testi yapmadı böyle bir uygulamaları olmadığını belirtti. Ben o gittikten sonra kendim yaptım testleri şu an için herhangi bir ölü piksel gözükmüyor ilerde de çıkmaz umarım. Burak Bey belki biliyodur böyle uygulama lg tarafıondan zorunlu tutulmuyor mu servislere diye, çok şükür çıkmadı benim yaptığım testler ama çıkabilirdi. Tvde henüz bi ayar yapmadım detaylı olarak hangi ayarları yapmak lazım şu an servisin yaptığı ayarlarda da mükemmel bir görüntü var zaten çok beğendim tvyi umarım sorunsuz bir şekilde uzun yıllar kullnaırım. Ayrıca garanti uzatma da serviste yapılmıyormuş vatandan da satın almadım onu yaptırmaya gerek var mı acaba ?
    Hocam merhaba güzel günlerde kullanın +3 yıl garanti bizim mağzamızda yaptırabilirsiniz özelden iletişime geçin gerekli bilgiler veririm hocam.




  • emforny E kullanıcısına yanıt
    Hocam tv nizin dibine girin yesil kırmızı acık mavi renklerinde kontrol edin yalnız gercekten cok yaklaşmanız lazım, ufak ufak noktolar halinde birşeyler görürseniz ölü pixel. Servis yapsada zaten uzaktan 10 sn bakıo yok deyip cekip gidio sağlamasını siz yapın. Ayrıca sizin servisin verdiği cevap ta cok yanlış, nasıl yok öyle uygulama servislere söyledinmi
    Çatır çatır yapmak zorunda! Bu testi mağzadan aldığında yapamıyorsun servisin işidir bu. Bence yetkili merkeze şikayette bulunun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Yukarıda linkini attığım yeşil sabit renk ölü piksel testini YouTube üzerinden yapın muhakkak.Detaylı inceleyin santim santim özellikle çerçeve kenarlarına yakın kısımları kenarları.Siz vatandanmı aldınız tv yi,eğer vatandan aldıysanız hangi vatan şubesinden geldi tv niz.
    Ankara söğütözü magazasindan gonderildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AxS

    Hocam tv nizin dibine girin yesil kırmızı acık mavi renklerinde kontrol edin yalnız gercekten cok yaklaşmanız lazım, ufak ufak noktolar halinde birşeyler görürseniz ölü pixel. Servis yapsada zaten uzaktan 10 sn bakıo yok deyip cekip gidio sağlamasını siz yapın. Ayrıca sizin servisin verdiği cevap ta cok yanlış, nasıl yok öyle uygulama servislere söyledinmi
    Çatır çatır yapmak zorunda! Bu testi mağzadan aldığında yapamıyorsun servisin işidir bu. Bence yetkili merkeze şikayette bulunun.
    Hocam servis ile kim sorun sıkıntı yaşıyorsa ne sorun yaşadığsa bana mail atın gerekli birimlere ileteyim. ankaralg@hotmail.com




  • Üstad neden uğraştırıyorsun milleti.

    Ver şu C9'ları, +3 yıl garanti dahil 9000 TL'ye, hepimiz alalım.

    24 saatte 100 den fazla satılır, en azından biri bende garanti.
  • deepkurt kullanıcısına yanıt

    Beni de yaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.