Şimdi Ara

2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ (118. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.983
Cevap
27
Favori
103.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Burak hocam bu işlerin bu noktaya gelmesindeki en büyük emek senindir.Yaptıkların için,bu sorunların çözümü için,gösterdiğin çabalar için sonsuz teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Burak hocam bu işlerin bu noktaya gelmesindeki en büyük emek senindir.Yaptıkların için,bu sorunların çözümü için,gösterdiğin çabalar için sonsuz teşekkürler.
    Murat hocam rica ederim
  • Hic lafi gecti mi bilmiyorum ama 55C9 ile ilgili sorun yasayanlara 65C9 icin guzel bir indirim secenegi sunsalardi daha iyi olurdu...
  • keyn K kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar teknik servis gelecek bugün de test yaparken açmamı tavsiye ettiğiniz video var mı? Tüm testleri içinde barındıran filan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2-3 gün içerisinde Abdullah beye ölü piksel sorunu olan C9 larla alakalı listeyi göndereceğim.Sorunu olanlar bana özelden yazsın mail adresimi vereyim.Bakın süre az kaldı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ansroad A kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun hocam
    Güle güle kullanın

    Sırayla videoları buraya bırakıyorum.Karanlik ortamda denemeye çalışın hocam.
    Gelen ekibe kahvelerini verirsin,sohbetini yaparsın bir yandan da testini yaparsın hocam.









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s_g_m_s -- 1 Haziran 2020; 18:41:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugun ikinci 55C9 da geldi kurulum yapildi... Bunda da olu pixel var ama digerine nazaran cok daha az... Servis olu piksel var seklinde tutanak tuttu yine ama 2-3 gun piksel tazelemeyi calistirin, duzelebilir, deneyelim dediler... Sanirim "stuck pixel" olabilecegini dusunuyorlar... Deneriz sikinti degil... En kotu 3 gun sonra degistirmis oluruz...

    Isin Vatan tarafina gelirsem; ikinci TV'yi yollarken yeni fatura kesip yollamislar ama "+3 yil garanti" olayini eklememisler faturaya... Tabii bana soran olmadi hic bu durumu... Musteri hizmetlerini arayinca duzeltip yeni fatura kestiler...

    Yukarida yazdigimi da tekrar edeyim; Telegram grubunda olmadigim icin LG'deki arkadas nasil bir cozum onerisi sundu veya cozum onerisi sundu mu bilmiyorum ama Vatan ile gorusup 65C9 icin indirim sunacaklarsa ben de adimi yazdirabilirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keyn

    Bugun ikinci 55C9 da geldi kurulum yapildi... Bunda da olu pixel var ama digerine nazaran cok daha az... Servis olu piksel var seklinde tutanak tuttu yine ama 2-3 gun piksel tazelemeyi calistirin, duzelebilir, deneyelim dediler... Sanirim "stuck pixel" olabilecegini dusunuyorlar... Deneriz sikinti degil... En kotu 3 gun sonra degistirmis oluruz...

    Isin Vatan tarafina gelirsem; ikinci TV'yi yollarken yeni fatura kesip yollamislar ama "+3 yil garanti" olayini eklememisler faturaya... Tabii bana soran olmadi hic bu durumu... Musteri hizmetlerini arayinca duzeltip yeni fatura kestiler...

    Yukarida yazdigimi da tekrar edeyim; Telegram grubunda olmadigim icin LG'deki arkadas nasil bir cozum onerisi sundu veya cozum onerisi sundu mu bilmiyorum ama Vatan ile gorusup 65C9 icin indirim sunacaklarsa ben de adimi yazdirabilirim...
    Hocam telegram grubu fikri bencede sacma oldu bu konunun populerligini oldurdu. Bende grupta degilim sadece abdullah beyin toplantisina katildim. Sanirim Cx ile degistirmeyi deneyecekler. Ben maduriyete destek amacli evime gelen 2 olu pikselli tvnin seri nolarini paylasabilirim dedim ama arkadas sanirim gormedi mailini yazarsa buradan gonderebilirim hasarli tv sayisinin fazla gozukmesi acisindan. Acikcasi ben dediginiz gibi bir sonuc cikacacagini sanmiyorum. Hatta Abdullah bey ve Burak beyin iyi niyetli cabalarina ragmen hic bir sonuc cikacagini sanmiyorum acikcasi. Bana direktorden mail geldi bir sey yapamayiz diye. Orada ben ikna oldum bir sey degismeyecegine maksimum c9 stogu bitine kadar degistirip dururuz tv'yi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 2 Haziran 2020; 20:23:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamlar tv bugün aldım ki vatan dışında hiç bir yerde stok yok. Fiyat yükselmeden stok bitmeden alayım dedim malum vergi vb artışlar geldi.
    Ayrıca teslim edildikten sonra en az 1 ay acılmadan evde bekleyecek yeni ev tutulana kadar.
    Forumdaki yazilanlari okuyunca hata mi ettim acaba? Kesin sorunlu mu çıkacak ? diye dusunuyorum. Hiç teslim ettirmeden iade mi etsem ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dextermania -- 2 Haziran 2020; 20:41:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 sefer de değiştirilse sorun çözülmez. Ben 3. değişimden gidiyorum misal hepsi hatalı geldi panellerin. Konuda 2 sefer değişim yaptıran bir sürü adam var, kabullenen de var. Alayı hatalı tv’lerin kullanıp kullanmamak kişisel tercih meselesi. 5-10 kişiyle ibaret değil yani konu birçok kişi sonuç çıkmayacağını bildiği için buralarda dert yanmıyor.

    Özet olarak seri komple hatalı yetkililer önce bunu kabul etsin tüketiciyi oyalamak yerine. Ben mesela hiç bir girişime dahil olmadım kaldı ki bir sonuç alınacağını düşünmüyorum. Ne olacaksa herkes kendi bireysel çabasıyla yapacak bir şeyler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Telegram grubu C9 ölü piksel problemleri için kurulmadı.Zaten adıda LG OLED TV KULLANICILARI GRUBU.Bütün Lg oled kullanıcıları için bilgi paylaşımı fikir alışverişi için kurulmuştur.

    Abdullah Bey in misafirimiz olduğu gün,yani sizin günübirlik anlaşıldığı üzere sadece kendi çıkarınız için geldiğiniz gün gruba o kadar kişi size yardımcı olmaya çalıştık,maalesef bu yazdıklarınız hiç yakışmadı size.

    Kimseyi gruba katılın diye zorlamadık zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alsem -- 3 Haziran 2020; 1:7:49 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ayrıca sorunun çözümü için girişimde bulunulacak yakında merak etmeyin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Madem birşey çıkmayacağına ikna oldunuz o zaman katılmayın listeyede boşu boşuna.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Madem birşey çıkmayacağına ikna oldunuz o zaman katılmayın listeyede boşu boşuna.
    Hocam alınganlık yapmanıza gerek yok tekrar okursanız yazdığımı kötü bir şey söylemedim ne bana yakışmadı onuda anlamadım. Bana kalırsa oled c9 madurları konusuna sürekli yazıp o konuyu üstte tutmanız gerekiyordu ki gündem olsun. Fakat grupla birlikte foruma kimse yazmaz oldu bu da bir gerçek. Bir şey çıkmayacağını düşünmekle bir şey çıkması için uğraşmak farklı şeyler. Ben bu rezaletin duyurulması elimden geleni yaptım açıkcası ekşi sözlük dahil her popüler platforma bu durumu yazdım. LG'nin bu rezaletinin, lg'de çalışan veya potansiyel müşteri olarak kaç kişiye ulaştırırsak benim için o kadar iyi. Bunun da bir telegram grubundan daha çok forumda yapılabileceğini düşüyorum burada kırılacağınız ne var anlamadım. Bu arada katılmayın listeye ne demek onuda anlamadım. Ne kadar çok mağdurla, bozuk tv ile başvurursanız LG'den dönüş alma şansınız o kadar yüksek davaya yardımcı olmak için seri no vermek istiyorum fakat siz kendi gurunuzdan reddediyorsunuz. Zaten size nezaketten ötürü buradan mesaj attığımı belirtmek istedim. Aslında size dün yazmıştım mail adresinizi verin diye ama dün mesajı görmenize rağmen cevaplamışsınız. Konu telegram grubunundan sadece Abdullah bey için gelip sonra çıkmamsa eğer ben daha önce defalarca abdullah bey ile telefonla görüştüm zaten Burak Bey'in sayesinde ama bir çözüm üretemedik açıkcası. Biraz o yüzden Lg Türkiye'nin konuyu çözeceğine inanmıyorum ama tabiki de denemekten zarar yok mail adresinizi verirseniz listeye benim tvlerin seri nolarınıda size gönderebilirim. Ne kadar kalabalık o kadar iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 3 Haziran 2020; 2:49:32 >




  • Bundan evvel burada defaatle söyledim (benim gibi yeni alanlar için)

    6 ay değişim süreciniz var.O süre zarfında CX serileri stoklara girecektir.
    Bu 6 aylık süreçte de oled TV deneyimi yaşamış olursunuz.
    Belki beğenmediniz?En azından bunu görmüş olurdunuz.

    4-5 ölü pixel -konumlari da önemli olmak şartıyla- normal kullanımda olumlu olumsuz hiçbir etkisi yok arkadaşlar.
    Sadece orada ölü pixelin var olduğunu biliyorsunuz konu bu.

    Bu durum midenizi bulandirabilir elbette.Saygi duyarım.Ben ise krizi fırsata çevirmeyi daha doğru buluyorum.Degisim sağlayacağım ürünün daha iyi olacağının garantisi yok.

    Ek olarak,C9 serisi TV'lerin stokları bitiriliyor arkadaşlar.Artik yeni seriler gelecek.Bundan 1-2 hafta sonra değişim için gönderdiğinizde "stok yok ve ürün gelmeyecek.Para iadesi verelim" cevabıyla karşılaşabilirsiniz.Yeni seri de olmadığı için muadil bir ürün tavsiyesi yapılamayacak.

    Paneliniz temizse,banding sorununuz yoksa 4-5 pixel sorunu için TV'den sogumayin.Tadini çıkarmaya çalışın.
    Baktınız sizi rahatsız ediyor ,6 aylık hakkınız zaten mahfuz.Kullanirsiniz olur biter.Bu süre zarfında oledi de deneyimlemis olursunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dextermania kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki Sorun çıkma ihtimali yüksek hocam.

    Ölü pixelden ziyade panelin temiz mi diye kontrol etmende fayda var.

    Piyasada bulabilecegin en iyi TV'yi aldın.İçin rahat olsun.
    CX serisi C9'un kırpılmış hali.Ozellikle de parlaklık konusunda.

    Volkan hocamın dediği gibi "C9'larin üretimi LG'ye maliyetli geldi"

    Ben de öyle düşünüyorum.

    Umarım en kötü 3-4 tane bozuk pixelin çıkar.Test gündeme koymanı tavsiye ederim


    Bahsettiğim kirpilmayi görebilmek için aşağıdaki videonun 6:13 ' den sonrasinı izleyebilirsiniz.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s_g_m_s -- 3 Haziran 2020; 10:55:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Merak etmeyin mail adresimi vereceğim özelden.Sadece biraz beklememiz gerekiyor Abdullah beyin isteğiyle.Gerekli bilgilendirmeyi yapacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • s_g_m_s kullanıcısına yanıt
    Tessekurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.