Şimdi Ara

2018 LG OLED TV (ANA KONU) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
256
Cevap
14
Favori
21.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam merhaba

    Öncelikle ilginize teşekkür ederim. Paketin kargoda hasar gördüğü ups tarafından kayıt altına alındı zaten. Ekte kargo takibi görüntüsü var. Benim anlamaya çalıştığım sizce bu bir panel hatası midir yoksa başkalarının da başına gelmiş mi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xenitis

    Hocam merhaba

    Öncelikle ilginize teşekkür ederim. Paketin kargoda hasar gördüğü ups tarafından kayıt altına alındı zaten. Ekte kargo takibi görüntüsü var. Benim anlamaya çalıştığım sizce bu bir panel hatası midir yoksa başkalarının da başına gelmiş mi.

    Hocam ürün hasar almış o bölgeden zarar görmüş ya biyere çarmış veya düşmüş cihaz siz öncelikl teknosa ile görüşün ona göre yol haritası çizin aynı gün yapın süre gecmeden çözüm üretmeye bakın araya zaman girince sıkıntı olur sizin için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xenitis

    Hocam merhaba

    Öncelikle ilginize teşekkür ederim. Paketin kargoda hasar gördüğü ups tarafından kayıt altına alındı zaten. Ekte kargo takibi görüntüsü var. Benim anlamaya çalıştığım sizce bu bir panel hatası midir yoksa başkalarının da başına gelmiş mi.

    Kargo imza alanına yazsağdınız kutu hasarlı diye




  • Hocam kargo geldiğinde ben evde yoktum, UPS'de hasarlı şerhi düştüğünden sorun olmaz diye düşündüm. Teknosa satış danışmanı arkadaşla görüştüm servis gelip bir baksın dedi. Ben de servis randevusu oluşturdum. Şimdi benim bu ürünü ayıplı diye değiştirebilmem için servisin rapor tutması mı gerekiyor? Servis bu sorun değil deyip rapor tutmayı olur da reddederse nasıl bir yol izlemem gerekir sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xenitis

    Hocam kargo geldiğinde ben evde yoktum, UPS'de hasarlı şerhi düştüğünden sorun olmaz diye düşündüm. Teknosa satış danışmanı arkadaşla görüştüm servis gelip bir baksın dedi. Ben de servis randevusu oluşturdum. Şimdi benim bu ürünü ayıplı diye değiştirebilmem için servisin rapor tutması mı gerekiyor? Servis bu sorun değil deyip rapor tutmayı olur da reddederse nasıl bir yol izlemem gerekir sizce?
    Hocam servis o ürüne rapor tutmaz kutuda hasar var diye kutuda hasar olmassağdı eğer ürün hasarlı diye servis rapor tutardı şuan raporu kargo şirketini arayın onların tutması lazım ürünü sigortalı gönderdiğse eğer sıgortadan değişim olur teknosa sıgortalı göndrmedğse eğer işiniz cok zor ALLAH yardımcınız olsun.çünkü teknosa şunu der bu ürünü kargodan hiç almadan geri iade göndercektiniz diyebilir.




  • Hocam sonuçta kutu hasarı olmadan da TV'si kutudan kırık vs. çıkan insanlar var. Bunlarda da süreç bir şekilde işliyordur diye düşünüyorum. Teknosa sitesinde ürünün ayıplı olduğunu servis rarporlamalı yazıyor. Kutu tertemiz olsaydı ve bu hasar yine olsaydı, raporu kim tutacaktı? Bunlarda inisiyatif almıyorsa kutuyu neden servise açtırıyoruz ki. Bu hasar kutunun görünür hasarının olduğu yerde değil zaten. Köpüklerle korunmuş olan panelin kenarında. Orayı kutu dışından eğmek için ya kutuyu yüksek bir yerlerden falan atmak lazım diye düşünüyorum. Ama ben yine de tavsiyenize uyup UPS'den hasar için bir evrak alabilir miyim öğreneyim. Sorun tüketici hakem heyeti ve mahkemesi olmadan çözülsün istiyorum açıkçası.
  • Banagore internetten ucuz diye alinan urunler herzaman risklidir.gozumle goregore secer alir giderim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xenitis

    Hocam sonuçta kutu hasarı olmadan da TV'si kutudan kırık vs. çıkan insanlar var. Bunlarda da süreç bir şekilde işliyordur diye düşünüyorum. Teknosa sitesinde ürünün ayıplı olduğunu servis rarporlamalı yazıyor. Kutu tertemiz olsaydı ve bu hasar yine olsaydı, raporu kim tutacaktı? Bunlarda inisiyatif almıyorsa kutuyu neden servise açtırıyoruz ki. Bu hasar kutunun görünür hasarının olduğu yerde değil zaten. Köpüklerle korunmuş olan panelin kenarında. Orayı kutu dışından eğmek için ya kutuyu yüksek bir yerlerden falan atmak lazım diye düşünüyorum. Ama ben yine de tavsiyenize uyup UPS'den hasar için bir evrak alabilir miyim öğreneyim. Sorun tüketici hakem heyeti ve mahkemesi olmadan çözülsün istiyorum açıkçası.
    Hocam zaten kutuda darbe olmasa lg yetkili servis rapor tutar değiştirir burda kutu hasarlı ve kargo firması tutması lazımki ürün sigortadan değişim olsun
    teknosa müşteri hizmetleriğle görüşün ona göre yol çizin osaman daha sağlıklı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraknisa1903

    Hocam zaten kutuda darbe olmasa lg yetkili servis rapor tutar değiştirir burda kutu hasarlı ve kargo firması tutması lazımki ürün sigortadan değişim olsun
    teknosa müşteri hizmetleriğle görüşün ona göre yol çizin osaman daha sağlıklı olur.

    Alıntıları Göster
    Servis raporunu UPS'den talep ettim, onu da alıp servisin de kontrolü sonrası Teknosa'ya tekrar müracaat edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xenitis

    Servis raporunu UPS'den talep ettim, onu da alıp servisin de kontrolü sonrası Teknosa'ya tekrar müracaat edeceğim.

    Alıntıları Göster
    Tamam hocam inşllah biran önce sorun sıkıntı yaşamadan çözülürde sorunsuz kullanırsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris007

    Banagore internetten ucuz diye alinan urunler herzaman risklidir.gozumle goregore secer alir giderim.
    Hocam ben mağazadan aldım zaten, aslında internetten almak en mantıklısı. Satış temsilcisi arkadaş yardımcı oldu biraz, hem emeği boşa gitmesin hem de karşımda bir muhattap olsun diye mağazadan almayı tercih ettim. Bakalım süreçteki katkısı ne olacak. Teknosa'nın internet sitesinden alsam kargo ücreti de ödemeyecektim.
  • c8 de ekran bölme özelliği varmı acaba ,ps4 de oyun oynarken aynı anda pc de film izleyebilirmiyim
  • rambocuk kullanıcısına yanıt
    Aynı anda, oyun oynayabilir filmde izleyebilirsin. Fakat sadece bir ekrandan ses alabilirsin. Örneğin; bir HDMI dan Ps4 diğer HDMI dan Bluray, harici kutu (Digiturk, Dsmart vs.) bağlaybilirsin.
    Bir önemli nokta da; ekranı ortadan ikiye bölmüyor. İki ekranı ortaya ayrı ayrı koyuyor. Üstte ve altta bant oluyor. Tam olarak hatırlamıyorum, yanlış bilgi olmasın ama ekranlar 24-25 inç gibi bir boyuta düşüyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 23.11.2018 25.11.2018 tarihleri arasında ANKARA KENTPARK AVM LGSHOP mağzasına özel fiyat gelecek düşünen müşterilrimiz varsawww.lg.com/tr takip edebilir.
    LG OLED FUAR ALANI KENTPARK AVM de gezebilir tüm oled tvler segilenecektir.
    Fiyat konusunda yardımcı olacak kişi benim yardımcı olurum bilginiz olsun.
    BURAK KESKİN
    0506 620 31 32
    0312 219 91 35
    LG marka tüm ürünlerde özel fiyat sunulacaktır bilginiz olsun.








  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraknisa1903

    Tamam hocam inşllah biran önce sorun sıkıntı yaşamadan çözülürde sorunsuz kullanırsınız

    Alıntıları Göster
    Servis televizyonu alıp incelenmek üzere götürdüler. Umarım benim açımdan olumlu bir karar çıkar da LG ve Teknosa ile mahkeme süreçleri yaşamak zorunda kalmam. Sonucu burdan paylaşırım ki başına benzer bir şey gelebilecek arkadaşalara referans olsun.
  • Lg c8 dün akşam kuruldu bir şey yoktu sabah açtığımda dikey şekilde evasa ışık sızmaları vardı yazılımsal olarak çözülebiliyormu resimde pek belli olmuyor, daha ilk günden nedir bu ya şaka gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rambocuk kullanıcısına yanıt
    Oledtede isik sizmasi oluyorsa yuh artik nediyim Lg sicti batirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris007

    Oledtede isik sizmasi oluyorsa yuh artik nediyim Lg sicti batirdi
    Bin pişmanım hocam karanlık oda performansı dışında çok fazla eksisi var , yada b7 de olduğu gibi bu panel sıkıntılı geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rambocuk -- 21 Kasım 2018; 10:40:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rambocuk kullanıcısına yanıt
    merhabalar, üzücü bir durum gerçekten ben de satın alma arifesindeyken böyle problemle karşılaşma korkusu yaşıyorum.. ürünü nereden satın aldınız acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenkaya16

    merhabalar, üzücü bir durum gerçekten ben de satın alma arifesindeyken böyle problemle karşılaşma korkusu yaşıyorum.. ürünü nereden satın aldınız acaba?
    Mediamarkt ama fark etmiyor hepsi sattıktan sonra servisi arayın diyor, lg müşteri hizmetleri ışık sızması normal dedi oledde mahkeme kapısı göründü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.