Şimdi Ara

2018 ilk 6 ay otomobil satışları değerlendirmesi (Marka, Model, Segment) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
2
Favori
4.451
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • elcas kullanıcısına yanıt
    tr de üretimin avrupa'da üretime göre hiçbir faydası yok diyemeyiz bence. en basitinden işçilere TL ile maaş ödeyen bir ülke ile özlük haklarının yüksek olduğu eurozone ülkelerinin üretim maliyetini kıyaslayamayız.

    ancak benim düşüncem üreticiler siyasi risklerimizden ötürü fabrikalarını tr ye taşımaktan ziyade, tr piyasası için güvenlik ve konfor donanımları eksik, kalitesiz araçlar üretecektir.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    24 bin ticari, 14 bin binek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Teoride öyle olması lazım peki pratikte böyle mi ? Bunu da bir araştırın bence.

    Alıntıları Göster
    Pratikte de öyle. Zamanında şirket Opel'den Filo alımı yaptığında (Kiralama şirketleri henüz ortalıklarda yokken) bayi çalışanların aldığı araçları da filoya dahil edip filo indirimini yaptı. Zamanında 6750 tl'ye satılan Opel Agila'yı 3000 tl gibi bir fiyata aldık. 2 sene sonra arıza çıkarmaya başlayınca da Fiat'a 9750 TL'ye takasa verdik



    Birde bu yerli bile değil. İthal araba. Yerli olanları kaça aldıklarını sen hesapla



    Not: 18 sene önce alınan arabanın net değerini hatırlamıyorum ama bu ayarlarda birşeydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dostum öncelikle teşekkürler,çok güzel veriler ve analizler var yazında.bana otomobil ve hafif ticari araçların ülkemizde geriye dönük lastik satış verileri gerekiyor.bunları google amcadan araştırdım fakat bulamadım maalesef .// sen verilerini nereden aldın/buldun ?
  • muammer816 M kullanıcısına yanıt
    veriler odd sitesindeki raporlardan
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Haklısınız ticari satışı çok fazla ancak FORD malesef Dünya üzerinde değil birincilik ilk 3'te bile değil. Son 5 senede çok kötüye gidiyorlar.
  • Keşke ODD gerçek perakende satışları açıklasa.

    Yani;

    - Bu araçların kaç tanesi kaç adet olarak bireysel kullanıcılar tarafından alınmış?

    - Kaç tanesi filo ve kiralama şirketleri tarafından?

    - Ve kaç tanesi devlet tarafından alınmış?
  • Araç satışlarında sürekli filoya satıyor , filo olmasa satışları çok düşük diyen ekibe de hastayım. Sanki filoya satınca adam hayrına veriyor .Adı üzerinde satış yapıyor adamlar. Kar marjı parakendeye göre az da olsa kar elde ediyor. Bu tip insanlar genelde kendi istedikleri firmalar az satan , sevmedikleri firmalar da çok satan insanlardan oluşuyor. Diğer az satan firmalarda filoya göre araç tasarlasın onlarda çok satsın. Adamların başarısını gölgede bırakmak için yok filodur, satışlar bilmem ne demek nasıl bir kafa ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmaner

    veriler odd sitesindeki raporlardan
    çok teşekkür ederim.sanırım sadece lastik satış verilerini barındıran bir site ya da oluşum yok gibi
  • Segment açısından Passat olmasa; D segmenti sonuncu olur net.Avensin,Mondeo vs çok satan araçlar değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • copycat kullanıcısına yanıt
    istihdam olarak dememiştim. satın alma açısından dedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsiretinMarjinalCocugu

    Segment açısından Passat olmasa; D segmenti sonuncu olur net.Avensin,Mondeo vs çok satan araçlar değil.
    Yok hocam sedan olduktan sonra bizim ülkede sonuncu olunmaz. O kadar çok segment var ki gerilerde. Hiçbir sedan segmenti ilk 10'dan çıkmaz ülkemizde
  • stradivardi kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum satışların filo olması satış olmadığı anlamına gelmez. Ancak şunu da unutmamak lazım bireysel müşteriler tamamen zevk ve arzularına göre seçim yapar. Filo alımlarında ise daha farklı parametreler geçerlidir. Dolayısıyla eğer bireysel müşterileri etkileyip onlara satış gerçekleştiremiyorsanız bu bir soru işareti oluşturmalıdır. Sanırım filo satışlarının altını çizen arkadaşlar bu sebeple eleştiri getiriyorlar.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    yüzde 80 çok abartı olmuş hocam. Özellikle passat, megane ve focus gibi ülkemiz insanının çok sevdiği modeller için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redmaner -- 7 Temmuz 2018; 12:44:41 >
  • geçenlerde oto kiralama kuruluşları derneginin bir yazısı vardı oto kiralama şirketlerinin senede 150,000 araç aldığından bahsediyordu .
  • redmaner kullanıcısına yanıt
    Yazdıklarım hayal ürünüdür diye imzası var hocam, dikkate almayın.



    Filo oranı yüksek bu araçlarda ama megane ve egea modellerinde bireysel satış da çok yüksek. Artık fiyatlarından dolayı focus ve passat modelleri bireysele çok gitmiyor.



    Bireysel olarak baktığında segmentinde en uygun fiyatıyla direk hedef oluyor zaten egea. Megane da baz paketleri çok satıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Hocam Passat bu ülke babalarının gizli hayali Kesinlikle ne yapıp edip almak için her şeyi göze alıyorlar
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.