Şimdi Ara

2017 TÜRKNET'E GEÇENLER (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
210
Cevap
4
Favori
8.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: strategeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, TurkNet olarak kullandığınız hizmet aktifleştirilmeden müşterilerimize fatura çıkarmıyoruz. Faturalandırmamız internet/telefon hizmetiniz kullanmaya başladığınız tarihten itibaren başlar.

    Ortak kullanılan telekom altyapıları, modem veya ev iç tesisat bağlantıları gibi sebeplerle abonelerimiz zaman zaman bizim de istemediğimiz ping sorunları yaşayabiliyorlar.

    Hizmetinizi kontrol edip tarafınıza bilgi vermemiz için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

    Hizmeti aktifleştirmeden fatura çıkarmıyoruz diyorsunuz, fakat bana gelen faturayı anlamayacak kadar geri-zekalıyım öylemi? Fatura da yazan şey belli uğraş bela sonunda faturayı düzelttiniz. Sizin marka olarak probleminiz suçu müşteriye atmanız. Gerçekten rezalet.

    Destek yetkilisi olduğunu iddia eden arkadaş, hizmet aktif olmadan fatura çıkarmıyoruz diyerek önceki günlerde boş bir davranışa girmişti.
    Bu ay tekrar aktif olmayan hizmete yönelik fatura çıkardılar. Türknet anca suçu müşteriye atmayı bilir ötesi yok.




  • strategeist S kullanıcısına yanıt
    Türknet firması dolandırıcı arkadaşım, olmayan hizmete fatura gönderir vermesi gereken hizmeti vermez suçu diğer servis sağlayıcılara türktelekom'a atar müşterinin hattı bozuktur vs hep bir bahane bulur ve bir şekilde parayı alıp hizmeti vermeyerek ticari hayatını sürdürür.

    TÜRKNET PİŞMANLIKTIR UZAK DURUN
  • Bugün girdiğimde başka bir terbiyesizlik daha fark ettim!

    Ben kişisel veri işleme iznini vermeme rağmen aktif edilmiş. Türknet artık kabak tadını fazlasıyla verdi.
    Sizde kişisel veri işleme izninizi kontrol edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alican456

    Türknet firması dolandırıcı arkadaşım, olmayan hizmete fatura gönderir vermesi gereken hizmeti vermez suçu diğer servis sağlayıcılara türktelekom'a atar müşterinin hattı bozuktur vs hep bir bahane bulur ve bir şekilde parayı alıp hizmeti vermeyerek ticari hayatını sürdürür.

    TÜRKNET PİŞMANLIKTIR UZAK DURUN

    Sizin adınıza üzüldüm.Ama sizce telekomda hiç mi suç yok.Sonuçta türknet taşeron ve telekom ipleri eline almış.
    Arızayı söylüyorlar ama yapıp yapmamak telekoma kalmış.Madem port kiralıyorlar ilgilensinler biraz.Mesela benim kabloyu ankastreye bile bağlamadılar.Eski kiracının eski abonelikten kalan kablosunu ucuna kağıt takarak bıraktılar.Kendilerinden de abone olsam aynısını yaparlardı kesin.Ben ucuna ekleme yaptım sorunsuz şimdi.




  • strategeist S kullanıcısına yanıt
    Siz TurkNet'in bilgileri sakladığını mı düşünüyorsunuz? 3 hafta önce yaşadığım arızada portunuz şu adreste diyip başka abonenin açık adresini daire numarasına kadar benimle paylaştılar.
  • Ben 8 aydır kullanıyorum. Geçenlerde superonline fiber hizmetini kapınıza kadar getirdik diye kapımı çaldı. Bende türknet kotasız diye geçmek istemediğimi söyledim. Kapıya gelen eleman superonline hızının kesintisiz 25 mbit olacağını söyledi. Kabul etmedim. Türkneti aradım. Dedim ki süper online böyle böyle diyor. Müşteri hizmetleri 12 mbit den yukarı hız veremeyiz dedi. Neden diye sordum port yok dedi. Şimdi kafamda deli sorular. Modemim vdsl2 destekli ama port olmadığı için türknet fiber hizmeti veremiyor. Ben tabi bu tabirlerin cahili olduğumdan tamam dedim telefonu kapattım. Teşekkürler bile ettim. Telefondan facebooka giriyorum video açılmıyo modem yan odada. Hız testi yapıyorum 12 mbit gösteriyo. Şimdi müşteri hizmetlerini arasam ne diyecem. Çıkamadım işin içinden bana bi akıl verin. Modem de ayar mı yapmalıyım. Ya da.bu port ne zaman boşalır. Yada boşalan birşey mi. 😰😰😰

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TürkNet pişmanlıktır! 1 ay oldu hala ankastre kutusuna gelip etiketleme yapılmadı. Üstüne üstlük 2 adet te fatura gözüküyor! İptal ettiricem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pensamiento P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, örnek vererek anlatmak isterim; bulunduğunuz santralde boş VDSL portu olmadığı için ADSL olarak hizmet alıyorsunuz. Adresinizdeki santral dolabında 50 girişlik port olduğunu düşünürsek, siz 51. kişisiniz. O yüzden size port yok bilgisi bu sebeple verilmektedir. 50 kişi arasından iptal eden kullanıcı yerine sırada port bekleyen kullanıcılara tanımlanmaktadır. Siz talepte bulunursunuz boş VDSL portu olduğu takdirde hizmetiniz VDSL hatta geçirilebilir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim ilginiz için ancak telefondaki bayana aynen sizin dediğinizi söyledim. talep oluştururmusunuz dedim. ancak böyle bir uygulamamız yok dedi. nasıl bilecem portun boşaldığını dedim. ara ara arayın gibi bir şey söyledi. şimdi ben olayıda bilmediğim için bir tepki veremedim. cidden evin içinde başka odalardan cep telefonundan rahatça internette gezinebilsem 12 mbit bana yetiyor. ama ne yazıkki çok donuyor dolmuyor videolar. şimdi müşteri hizmetlerini arayıp n
    bana port sırası mı yazın diycem. ne yapmalıyım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pensamiento -- 8 Eylül 2017; 16:1:15 >
  • pensamiento P kullanıcısına yanıt
    Hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numaranızı PM üzerinden iletirseniz ben gerekli bilgilendirmeyi yaparım. Konunuzu da detaylıca yazmanızı rica edeceğim. Anlayışınız için teşekkürler. İyi günler dilerim.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.