Şimdi Ara

LG 2017 OLED TV [B7-C7-E7-W7] (394. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.807
Cevap
86
Favori
404.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 392393394395396
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tranco buscas

    Arkadaşlar merhaba, lg 65b7v buldum. Cihaz teşhir. Burn in yada logo yanığı veya ölü piksel var mı diye bakmadan almayacağım. Ancak kullanan arkadaşların tecrübesine ihtiyacım var. Image retention veya kalıcı burn in sorunu olan var mı? Varsa garanti kapsamına giriyor mu? Lg nin bu konudaki yaklaşımı nedir? Birde kullanım saatine bakmamız için illa servis kumandası mı gerekiyor? Teşekkür ederim.
    Teşhir oled tv alınmaz almayın aldırmayın kapalı kutu bulursanız alın 65b7 oled güzel tv



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tema59 -- 10 Mart 2019; 18:4:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim cevaplarınız için sağolun. Almadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar biliyorsunuz. Bizim b7 ve c7'lerin kumandasında, info tuşu yok. O yüzden misal netflix izlerken, hangi çözünürlükte çalıştığını, hangi veri akışı ile olduğunu göremiyorduk. Telefonunuzdan google play'den veya apple store dan, lg tv plus uygulamasını indirin, tv'yi tanıtın, sonra resimdeki i simgesine basın. Sol üst köşede tüm bilgileri görebilirsiniz.

    LG 2017 OLED TV [B7-C7-E7-W7]


    LG 2017 OLED TV [B7-C7-E7-W7]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • GT_55 kullanıcısına yanıt
    üstad kaç mbs hızlı internet kullanıyosun bende 100mbs fiber var ve tv ye kablo ile bağlı modem netflixde hep hız 7-8 mbs lerde cıkıyo sizdede bölemi çünkü 4k içeriklerde netflix en az 25mbs hız almanız lazım diyor yani bugüne kadar ben 4k içerik tam anlamıyla izlemedim sizde de böle bi sorun varmı
  • Arkadaşlar puhu TV bende çalışmıyor neden olabilir acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cogitoergo

    üstad kaç mbs hızlı internet kullanıyosun bende 100mbs fiber var ve tv ye kablo ile bağlı modem netflixde hep hız 7-8 mbs lerde cıkıyo sizdede bölemi çünkü 4k içeriklerde netflix en az 25mbs hız almanız lazım diyor yani bugüne kadar ben 4k içerik tam anlamıyla izlemedim sizde de böle bi sorun varmı
    Merhaba, netflix.com üzerinden ayarlarınıza bakın. Ayarlardan en yüksek olanı seçin. Otomatikte de bırakabilirsiniz ama yüksek olanı seçmenizde fayda var. Sizin ayarlarınız bence düşük yada ortaya ayarlı. Netflix ayarlar, yürütme ayarları en yüksek ayarı seçin kaydedin ve çıkın. Tüm oturum açılan cihazlarınız yüksek streaming yapacaktır. Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cogitoergo

    üstad kaç mbs hızlı internet kullanıyosun bende 100mbs fiber var ve tv ye kablo ile bağlı modem netflixde hep hız 7-8 mbs lerde cıkıyo sizdede bölemi çünkü 4k içeriklerde netflix en az 25mbs hız almanız lazım diyor yani bugüne kadar ben 4k içerik tam anlamıyla izlemedim sizde de böle bi sorun varmı
    Ben 50.mbit kullanıyorum. 4k içerikli bir filmi ilk açtığımda 480p ile başlıyor sonra 15-20 saniye sonra kademe kademe 2160p'ye kadar çıkıyor. O şekilde devam ediyor sonra. Veri akışı da 15 mbps oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cogitoergo C kullanıcısına yanıt
    hocam yurtdışı testi yaptınızmı netflix testi hariç yurtiçi 200mbs de olsa pek anlamı yok netflix için
  • Arkadaşlar panelinde yapışma olan,değişim olan vb birşeyle karşılaşıp eve servis çağaran kişilere birşey sormak istiyorum...Bu ürünlerde tv kapatıldıktan sonra biz tv piksel temizleme yapıyor diye biliyoruz.Hatta fişin çekilmemesi gerekiyor diyede paylaşımlarda bulunuyoruz.Ama kurulum yapılan bu ürünlerde fabrika çıkışı bu özellik mağalesef kapalı olarak geliyormuş ne alakaysa.Servis ilk kurulum yaparken bu özelliği açması gerekiyormuş.Adını tam hatırlayamadığım bir menüden fabrika çıkışı burası 3.Ama otomatik her kapanışta temizleme yapması için buranın 0 olması gerekiyormuş diye birşey öğrendim...
    Size gelen servisler bu veya buna benzer bir işlem yaptılarmı?
  • berbuğ kullanıcısına yanıt
    bu dediğiniZ değişim yapılan panellere mi özgü bir durum, tam anlayamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr

    bu dediğiniZ değişim yapılan panellere mi özgü bir durum, tam anlayamadım.
    Yok. Kullandığımız ürünlerin ilk kurulumunda servis bu özelliği servis menüsüne girip aktif hale getirmesi gerekiyormuş. Yanık panel için gelen servis bu tarz bir işlem veya kontrol yaptığı. Bunu merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berbuğ kullanıcısına yanıt
    Bn hiç hatırlamıyorum böyle bişi yaptığını. Yaptıysa da, neyi niye yaptıklarını hiç anlatmadıkları için farketmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berbuğ kullanıcısına yanıt
    Gelen servis dediğiniz ayarı açıyor kendiniz kurmadiysaniz tüm kurulumlarda servis ayarı açıyor bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berbuğ kullanıcısına yanıt
    Üstad merhaba evet servis kumadasıyla giriliyo ismini umuttum ama benim ayarı 1 e getirdi seviyeler 0 dan 5 e kadardı ama yanlış hatırlamıyosam bana şu kadar saatten sonra otomatik temizleme yapacak dedi makul seviyesi 1 dedi ve bir yaptı ama yine yandı ekran :)) şimdi mahkemeye verdim lg yi bakalım 1 yıl sürer yeni cihaz ile değiştirmesi için yoksa arızalı pnelleri döndrüp döndürüp müşterilere takıyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GT_55 kullanıcısına yanıt
    15 bile cok az kaç mns internetiniz var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    Fast.com dan test yaptım evet speed teste 100 mbs hız cıkarken fast com da 7-8 mbs cıkıyor evet malesef internet sağlayıcılarımız video içerikli uygulamalarda destek veremiyor benim anladığım bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feryad80

    Gelen servis dediğiniz ayarı açıyor kendiniz kurmadiysaniz tüm kurulumlarda servis ayarı açıyor bilginize
    Benim üründe servis menüsünden açılmamıştı mesela.Ya servis bunu açmayı unuttu yana yeni gelen firmware lerde değişiyor.
  • cogitoergo C kullanıcısına yanıt
    hocam internette sorun olmadıktan sonra verebiliyor mesela benim bağlantım 24mbs fastcomdan yada speedtestten yurtdışı testler yaptığımdada 22 çıkıyor 21 çıkıyor 4k sorunsuz izleyebiliyorum siz sorunu farklı yerde arıyorsunuz

    LG 2017 OLED TV [B7-C7-E7-W7]LG 2017 OLED TV [B7-C7-E7-W7]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cogitoergo

    Üstad merhaba evet servis kumadasıyla giriliyo ismini umuttum ama benim ayarı 1 e getirdi seviyeler 0 dan 5 e kadardı ama yanlış hatırlamıyosam bana şu kadar saatten sonra otomatik temizleme yapacak dedi makul seviyesi 1 dedi ve bir yaptı ama yine yandı ekran :)) şimdi mahkemeye verdim lg yi bakalım 1 yıl sürer yeni cihaz ile değiştirmesi için yoksa arızalı pnelleri döndrüp döndürüp müşterilere takıyolar
    İnşallah istediğiniz sonuç çıkar.Aslında sıfır bir panel takmaları gerekiyor ama yedirebildiklerine kullanılmış panelleri takmaya çalışıyorlar sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cogitoergo

    15 bile cok az kaç mns internetiniz var
    Mesajımda yazmıştım. 50 mbit diye. 15 mbps belki az gelebilir ama görüntü kalitesi gayet iyiydi. Hızlı sahnelerde herhangi bir karelenme vs. yoktu. Sanırım netflix'in sıkıştırma formatı üst düzeyde. O yüzden görüntü kalitesinde herhangi bir kayıp görülmüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 392393394395396
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.