Şimdi Ara

2017 Corolla vs 2015 Jetta

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
0
Favori
2.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.Babama yarın gün içinde araç alacağız. Dizel ve otomatik olarak alacağız.Gidip toyota bayilerinden aldığımız fiyat ve sahbinden baktığım jettalara göre konuşacak olursak.Jetta comfortline paket 95-100 bin arasına tekabül ediyor.Aynı şekilde toyota corolla 1,4 D orta paketlerde bu aralıklarda.Tabiki Corolla 2017 ve max 20 bin km de.Jetta lar ise 2015 model ve 45 binlerde.Alınıp uzun süre binilecek bir araç alacağız bu arada.Babamın ise araçtan beklediği az yaksın, ucuz parça ve uuz işçilik tam olarak.Sizin öneriniz nedir arkadaşlar.Biz biraz eksiğiz bu konuda.Bu forumda bilgisi olan arkadaşlar vardır mutlaka.



  • Corolla 1.4 d-4d dizel olarak rakiplerine göre bence en geri plandaki motor 90bg oluşu vs şanzıman multimode sarsıntılı tek kavrama o parayı hakedecek pekde bi yönü yok,

    İkinci elde jetta yerine Astra Megane4 vs bakardım;

    Astra J 1.6 Cdti 136bg olur tam otomatik konforlu sıkıntısız şanzıman biraz fazla yakar bence değer corolla ile kıyas etmem,

    Megane 4 1.5 Dci 110bg Edc var tüketimi Astradan daha iyi ve çift kavrama olduğu için konforlu seri geçişler yapıyor , araçta tasarım olarak güzel duruyor...

    100 civarına ikinci el alacak olsam şunları düşünürdüm yada birkaç yaş daha büyük D sınıf araçlar...
    Arkadaşın dediği gibi Megane 4 fena seçim değil. Bence bi test sürüşüne çıkın Megane 4'le. Ön yargılarınızı belki biraz yıkabilir. Megane 4'ü tercihlerine bile almayan, sürekli Reno bu diyen arkadaşlar test sürüşüne çıkıp aracı almaya karar verdiler . EDC, DSG'ye nazaran biraz kötü olsada sorunsuzluğu ile telafi edebilir. 1.5 dCi motoru anlatmama bile gerek yok.
  • Her iki modelde de ucuz parça ve işçilik olacağını zannetmiyorum. Servis tarifelerinde aman aman fark yok. Az yakma konusunda ikisi de az yakar. Yani her ikisi de kriterleri karşılar. Düşük km'li olan tercih sebebi olabilir. Bir de vites konforu olayı var onda da jetta ön plana çıkar. Karar sizin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bombar Dıman

    Her iki modelde de ucuz parça ve işçilik olacağını zannetmiyorum. Servis tarifelerinde aman aman fark yok. Az yakma konusunda ikisi de az yakar. Yani her ikisi de kriterleri karşılar. Düşük km'li olan tercih sebebi olabilir. Bir de vites konforu olayı var onda da jetta ön plana çıkar. Karar sizin.

    Hocam bilmiyorum çok arada kaldık.Bu fiyatlara bir de alternatif olarak skoda bulduk.Siz ne önerirsiniz otomatik ve dizel olması ilk şartımızdır.Orta paketten de aşağı olmasın diye çabalıyoruz.Ama fiyatlar da bu şekilde maalesef.
  • Corolla 1.4 d-4d dizel olarak rakiplerine göre bence en geri plandaki motor 90bg oluşu vs şanzıman multimode sarsıntılı tek kavrama o parayı hakedecek pekde bi yönü yok,

    İkinci elde jetta yerine Astra Megane4 vs bakardım;

    Astra J 1.6 Cdti 136bg olur tam otomatik konforlu sıkıntısız şanzıman biraz fazla yakar bence değer corolla ile kıyas etmem,

    Megane 4 1.5 Dci 110bg Edc var tüketimi Astradan daha iyi ve çift kavrama olduğu için konforlu seri geçişler yapıyor , araçta tasarım olarak güzel duruyor...

    100 civarına ikinci el alacak olsam şunları düşünürdüm yada birkaç yaş daha büyük D sınıf araçlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Storm Raider -- 25 Aralık 2017; 22:56:15 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Corolla 1.4 d-4d dizel olarak rakiplerine göre bence en geri plandaki motor 90bg oluşu vs şanzıman multimode sarsıntılı tek kavrama o parayı hakedecek pekde bi yönü yok,

    İkinci elde jetta yerine Astra Megane4 vs bakardım;

    Astra J 1.6 Cdti 136bg olur tam otomatik konforlu sıkıntısız şanzıman biraz fazla yakar bence değer corolla ile kıyas etmem,

    Megane 4 1.5 Dci 110bg Edc var tüketimi Astradan daha iyi ve çift kavrama olduğu için konforlu seri geçişler yapıyor , araçta tasarım olarak güzel duruyor...

    100 civarına ikinci el alacak olsam şunları düşünürdüm yada birkaç yaş daha büyük D sınıf araçlar...

    Hocam astrayı kesinlikle düşünmüyoruz.Megane a gelecek olursak evet onuda inceledik fakat .Renoya bu ücreti vermek yerine toyota da daha uygun gördük.Toyota ile Renault u malzeme açısından kıyasladığımızda toyota daha sağlam dye düşünüyorum.Bu arada toyotadaki şanzımandaki sarsıntı dediğiniz olay nedir.Yanlış anlamayın pek bilgim olmadığı için soruyorum.




  • Jaycees kullanıcısına yanıt
    Her ürünün avantaj ve dezavantajları var. Corolla otomatik vitesi aslında yarı otomatik. Vites geçişleri hem yavaş hem de çok belli ederek geçer ama Jetta dsg ile hızlı ve sarsıntısız geçiş sağlar. Diğer taraftan sorun ve masraf çıkarmaya daha fazla müsaittir. Araştırınca göreceksiniz çok örneği var. Corolla ile mutlaka test sürüşü yapın kafanıza yatarsa ne ala ama tatmin etmeyebilir. Ben test ettim ve beğenmedim açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bombar Dıman

    Her ürünün avantaj ve dezavantajları var. Corolla otomatik vitesi aslında yarı otomatik. Vites geçişleri hem yavaş hem de çok belli ederek geçer ama Jetta dsg ile hızlı ve sarsıntısız geçiş sağlar. Diğer taraftan sorun ve masraf çıkarmaya daha fazla müsaittir. Araştırınca göreceksiniz çok örneği var. Corolla ile mutlaka test sürüşü yapın kafanıza yatarsa ne ala ama tatmin etmeyebilir. Ben test ettim ve beğenmedim açıkçası.

    Hocam toyota için mi sorun çıkarmaya müsait diyorsunuz acaba? Ama işte bir yandan da daha 1 yaşını doldurmamış araç var bir yandan da 2 yaşında bir araç çok arada kaldık gerçekten.Toyotadaki geçişlerdeki sorunları pek anlayamadım açıkcası bilmediğimden.
  • Jaycees kullanıcısına yanıt
    Tek kavrama şanzıman vites geçişleri 1-2 ye atarken ve vites düşüşlerini hissedersiniz , hill holder devreden çıkınca geri kaçırır alışıncaya kadar arabayı acemi biri sürüyormuş gibi hissettirir. Klasik manuelden farkı yok sadece bir robot atıyor sarsıntı olmasın diyorsanız ayağı gazdan çekip kulakçıkla değiştirmeniz lazım oda bildiğin manuel araç kullanmak bence...



    ben eaay-r dualogic mcp denedim hoşuma gitmedi ablam hiç süremedi alışma meselesi var , tam otomatik kullanınca ayak gazdan çekilmiyor vites değişince araç hafiften yığılıyor , vites düşürmeler daha kötü sonuçlanıyor test sürüşü yapmadan tavsiye etmiyorum...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Storm Raider

    Tek kavrama şanzıman vites geçişleri 1-2 ye atarken ve vites düşüşlerini hissedersiniz , hill holder devreden çıkınca geri kaçırır alışıncaya kadar arabayı acemi biri sürüyormuş gibi hissettirir. Klasik manuelden farkı yok sadece bir robot atıyor sarsıntı olmasın diyorsanız ayağı gazdan çekip kulakçıkla değiştirmeniz lazım oda bildiğin manuel araç kullanmak bence...



    ben eaay-r dualogic mcp denedim hoşuma gitmedi ablam hiç süremedi alışma meselesi var , tam otomatik kullanınca ayak gazdan çekilmiyor vites değişince araç hafiften yığılıyor , vites düşürmeler daha kötü sonuçlanıyor test sürüşü yapmadan tavsiye etmiyorum...

    Şimdi biraz anladım hocam demek istediğinizi.Evet test şürüşü şart o şekildeyse yarın anlarız durumu.Fakat hocam bu fiyata sedan otomatik fiyat alternatifimizde çok yok maalesef.Öneriniz var mı?Yarın wolskwagene gidip 2. el jetta ve octavialarada bakacaüız 2015 fakat pek umutlu değilim açıkcası fiyat olarak.




  • Arkadaşın dediği gibi Megane 4 fena seçim değil. Bence bi test sürüşüne çıkın Megane 4'le. Ön yargılarınızı belki biraz yıkabilir. Megane 4'ü tercihlerine bile almayan, sürekli Reno bu diyen arkadaşlar test sürüşüne çıkıp aracı almaya karar verdiler . EDC, DSG'ye nazaran biraz kötü olsada sorunsuzluğu ile telafi edebilir. 1.5 dCi motoru anlatmama bile gerek yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jaycees kullanıcısına yanıt
    Vites geçişi ile ilgili konuya cevap vermişler. Masraf ihtimali konusunda ise Toyota değil Jetta masrafa yatkın diyorum. Toyota şanzımanı sorunsuzdur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Just_Playboy

    Arkadaşın dediği gibi Megane 4 fena seçim değil. Bence bi test sürüşüne çıkın Megane 4'le. Ön yargılarınızı belki biraz yıkabilir. Megane 4'ü tercihlerine bile almayan, sürekli Reno bu diyen arkadaşlar test sürüşüne çıkıp aracı almaya karar verdiler . EDC, DSG'ye nazaran biraz kötü olsada sorunsuzluğu ile telafi edebilir. 1.5 dCi motoru anlatmama bile gerek yok.

    Hocam toyota ile mukayese edildiğinde toyota daha ağır basar diye düşünüyorum.Fakat haklısınız test sürüşü yapmak lazım Toyota ile de Megane 4 ile de .Bir de toyota nın 90 beygir olma durumu var tabi bu da önemli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bombar Dıman

    Vites geçişi ile ilgili konuya cevap vermişler. Masraf ihtimali konusunda ise Toyota değil Jetta masrafa yatkın diyorum. Toyota şanzımanı sorunsuzdur.

    Evet hocam.Fakat işte toyotodaki geçişler için biraz ben de şimdi baktım ve sizlerin yorumu da eklenince duruma sanırım biraz kullanım açısından rahatlık vermeyeceği söyleniyor.Bir jetta dsg ye göre.Bu durum akşam akşam kafamı çok karıştırdı aslında.Şu anda jetta ve skodalara da tekrardan bir bakıyorum.
  • Yeni megane hem kalite,hem motor hemde otomatik vites olarak toyotadan çok daha önde.Bende megane sedan kullanıcısıyım bir test edin,önyargı kalmaz sizde,bende renoya sizin gibi bakıyordum,ama şimdi iyiki almışım diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam tabiki toyota. Babanızın zaten performans beklentisi olmayacaktır. 1,4 corollalarda gayet ortalama bir gidişi var. Jettaya göre parçaları daha kolay ve ucuz bulunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Yeni megane hem kalite,hem motor hemde otomatik vites olarak toyotadan çok daha önde.Bende megane sedan kullanıcısıyım bir test edin,önyargı kalmaz sizde,bende renoya sizin gibi bakıyordum,ama şimdi iyiki almışım diyorum.

    Hocam bilmiyorum gerçekten çok aradayım birde megane da otomatiğinde nasıl bir randıman alırım onu da bilmiyorum.Toyota hakkında bilginiz var mı acaba? Onun için ne düşünüyorsunuz hocam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    Hocam tabiki toyota. Babanızın zaten performans beklentisi olmayacaktır. 1,4 corollalarda gayet ortalama bir gidişi var. Jettaya göre parçaları daha kolay ve ucuz bulunuyor.

    Sanırım şuanki yorumlarda tek toyota diyen kişisiniz hocam Evet açıkcası babamın pek konfor beklentisi yok.Ancak toyotaların otomatiklerinin iyi olmadığından titrettiğinden manuel hissi verdiğinden bahsetmişler.Ona şaşırdım biraz.
  • Jaycees kullanıcısına yanıt
    2016 ekiminde bende sizin gibiydim.C sınıfı bütün otomatik dizel araçları test ettim.Toyota cansız ve hantal bir motora sahip.Tek kavrama otomatik vites geçişlerde çok belirgin.En üst pakette bile cruise control yok.Octaviadan dsg korkusu için vazgeçtim.Hyundai elentra da baktım.Iç mekan çok kalitesiz geldi.Bakımların 20.000 de bir olması ve en ucuzu olması yakıt tüketimi çok iyi olduğu ve vites geçişleri belirsiz olması nedeniyle megane aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    2016 ekiminde bende sizin gibiydim.C sınıfı bütün otomatik dizel araçları test ettim.Toyota cansız ve hantal bir motora sahip.Tek kavrama otomatik vites geçişlerde çok belirgin.En üst pakette bile cruise control yok.Octaviadan dsg korkusu için vazgeçtim.Hyundai elentra da baktım.Iç mekan çok kalitesiz geldi.Bakımların 20.000 de bir olması ve en ucuzu olması yakıt tüketimi çok iyi olduğu ve vites geçişleri belirsiz olması nedeniyle megane aldım.

    Evet hyundai elantrayi o yüzden ben de direkt eledim.Fakat hocam bir yanda reno bir yanda toyota dururken renoyu almak biraz mantıksız değil mi sizce?Bir de birşey sormak istiyorum.Megane larda otomatikte kavrama nasıl?Yani sizin aldığınız araç otomatik miydi bilgi alabilir miym acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Yeni megane hem kalite,hem motor hemde otomatik vites olarak toyotadan çok daha önde.Bende megane sedan kullanıcısıyım bir test edin,önyargı kalmaz sizde,bende renoya sizin gibi bakıyordum,ama şimdi iyiki almışım diyorum.

    daha once reno ya onyargili idim ama fiyat performan ve kalite konfor anlaminda ben tatmin etti megane 4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.