Şimdi Ara

2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
300
Cevap
26
Favori
32.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://m.youtube.com/watch?v=KzPHA30Cn7I

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkaaann kullanıcısına yanıt
    Link için teşekkürler, ancak bir kaç kelime ile bu videonun ne olduğunu yazsanız daha iyi paylaşım olacaktı.

    Ben yazayım,
    Hollanda'da yapılan Vitara S test sürüşü, ingilizce altyazılı.

    bu videodan bir bilgi,
    Hollanda'da ki satış fiatı 33.200€, yani 110.00₺ civarı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    Son olarak size bir sürpriz.....HEDİYE

    Suzuki Baleno test sürüşü yapanlara, android ve ios cihazlar için "power bank" güç depolama hediye ediyorlar.

    işte;

     2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye

     2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye

    usb ile doldurabiliyorsunuz, 5v ve 300-350miliamper ile doluyor. kağıtta yazılan 2 amperlik güç veriyormuş ama deneyip görmek lazım. (8saatx0.3ma=2.4amper doğru olabilir)
    telefona bağlanan uç mikro usb yani genel android bağlantısı ama küçük bir aparatı da var, isterseniz ios lightning şarjı oluyor.
    şu anda 8 saatlik dolum aşamasında, sonrasında iphone şarjı yaparım bakalım ne olacak.

    Cihazın şarj durumlarını test ettim.
    cihaz 5 saatte 0 dan tam dolu hale geliyor.
    ipad miniyi ise 0 dan tam dolu hale 3 saat gibi şarj ediyor.

    ipad mini ne kadarlık bir pil kapasitesine sahip acaba?

    neyse, acil durumla için çantanızda, cebinizde duracak kadar küçük bişey, işe yarayacak....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün Urla Güvendik Özbek mevkilerinde orman ve dağ yollarındaydık.
    Güzel video ve fotolar aldık, yarın hazırlar youtube ve burada paylaşırım.

    Yemek için durduk, vitarayı mercedes c180 önüne park ettim, hanım yemekte vitaraya bakıp, "çok güzel görünüyor" dedi ve ekledi "arkadaki mercedes mi? onunla birebir takas diyecekler vermeyiz değil mi?"
    ancak, dağ yollarında biraz tırstı ama alışacak artık.
    anlayın bizdeki vitara keyfini.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suzuki vitaranın şanzımanı konusunda merak edilen bilgileri kısa bir araştırma ile buldum.

    İşte ;

    AWTF-80 SC
    The Aisin AW TF-8# SC series is a 6 speed automatic transmission designed for use in transverse engine applications. It is designed to handle a maximum of 440 N·m (324.5 ft·lbf) of torque[citation needed]. It is built in Anjo, Japan.[1] It is also called the TF-80SC[2] (AWF21, AF40-6, AM6, AW6A-EL) and TF-81SC (AF21).[3]

    The design team set out to create a 6 speed automatic that fits in the same space as a manual gearbox. It measures 358 mm (14.1 in) in length and weighs 90 kg (198 lb). Its combined use of a conventional 5-pinion planetary gearset and a compound Ravigneaux gearset makes it incredibly light and compact. This combination is known as a Lepelletier arrangement. The shifting of gears is managed by a sophisticated computer programme which oversees a clutch-to-clutch actuation. Gear changes are accomplished by one clutch engaging the instant the clutch from the previous gear disengages. The transmission control module (TCM) is located inside the transmission housing, instead of being located outside it. The advantage of this is to reduce external wiring as well as to provide a constant environment for TCM operation which encourages longevity. One aspect of the advanced nature of the electronics is at idle, it automatically selects neutral gear to reduce internal temperatures and improves fuel economy.

    It utilises a special AW-1 transmission fluid which is labelled as being maintenance free.

    All wheel drive transfer cases can be fitted to the AWTF-80 SC, making it ideal for use in cross-over type SUVs.

    Specifications Edit

    Gear Ratios:
    1-4.148
    2-2.370
    3-1.556
    4-1.155
    5-0.859
    6-0.686
    R-3.394
    Final Drive-3.20

    Maximum Shift speeds:

    7000 rpm (up to 350 Nm)
    6500 rpm (350 Nm to 400 Nm)

    Torque Converter Diameter:

    260 mm (10.2 in)



    Bu şanzımanın türevleri bir çok araçta kullanılıyormuş. renaultan volvoya kadar, üstelik usa da yüksek hacimli dizellere kadar.

    bizim araç için yazılanda şu.

    Suzuki
    2014–Present Suzuki Vitara All Series (FWD & AWD)


    Teknik bilgileri olanlar bu şanzıman değerlerini bizim için yorumlarsa iyi olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler işte bulunamayan kod numarası bulundu
    Dişli oranları tutuyor (Kaynak:http://www.suzuki.gr/vitara/pinakas-texnikon-xaraktiristikon.pdf)
    En son wikipedia linkini de ekleyelim:https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

    Bu bulduğunuz bilgileri ilk mesaja ekleyebilir misiniz? Diğer konuda aynı sorular tekrar tekrar soruluyor.




  • Geçen gün bahsettiğim kısa bir offroad gezisinin videosunu bitirdim, paylaşıyorum.

    Amaç Urlada Çeşmealtından Güvendik yolu ile Özbek limana kestirme yolu keif gezisiydi, ama yarı yolda toprak ve taşlı yolu görünce dayanamadım girdim, Özbek daha sonra gidilecek.

    ilk iki videoyu hanım iphone ile çekti, üstteki PIP videolar ise (yan ve ön kameralı) araç yol kayıt cihazından, çözünürlük düşük bu nedenle küçük verdim.
    Ayrıca, yolun en sert bölümü yolun sonundaydı, resmen vitara hopladı tümseklerde, ama araç kamerası bu hoplamalarda kaydı durdurmuş, çekmemiş, üzüldüm.

    Bu ilk dağ yolu denemesiydi, bu nedenle tedirgen bir şekilde yavaş sürdüm, ama artık biraz rahatladım, 4x4 işini biliyor, bundan sonra daha seri olacağım.

    iyi forumlar





  • Benimde eğlenirken çektiğim videolar var :)

    https://youtu.be/bk7ceI6uKLU


    https://youtu.be/4G1pNsXYvlk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpcvs

    Benimde eğlenirken çektiğim videolar var :)

    https://youtu.be/bk7ceI6uKLU


    https://youtu.be/4G1pNsXYvlk


    Bende iki hafta önce oradaydım. O çimenliğin biraz alt tarafında dere var oralarda biraz zorlamıştım çimenli tepede arazi modu devre dışı kalmıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bagaj havuzu aldım. Köpük değil, keçe.
    Tavsiye ederim.

    Aykon bayiden.


     2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adapazari A kullanıcısına yanıt
    bütün dert, bagaja bir sıvı dökülürse keçe emdiğinde ne olur?
    sanırım atılır.
    bunu engellemek için silikon esaslı sprey varmıdır? yani bu keçenin üstüne sıkılacak olursa oluşturacağı tabaka sıvı geçmesini engeller.
    yıllar önce resim yaptığımda, son olarak spreylerdim, boyanın güneşten etkilenmesini ve buharlaşmasını önlerdi.

    ne kadara maloldu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu Almanca videoda, vitaraya takılabilecek tüm aksesurların montajı var,
    bu işi kendim yaparım diyenler veya servisde başında durarak doğru yapmalarını sağlayacağım diyenler için çok faydalı.
    toplam 52 dakika.
    Kromculara, nikelajcılara duyurulur.




    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • redloves kullanıcısına yanıt
    cok guzel bir test parkuru aslında, yağmurlu ve karli havalarda tekrar gidip deneme yapicam :) hele o kumlu alan cok guzel, esp acik ve kapali olarak bir cok deneme yaptim. ESP'nim nasil hayat kurtaran bir sistem oldugunu cok rahat anlayabiliyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpcvs

    cok guzel bir test parkuru aslında, yağmurlu ve karli havalarda tekrar gidip deneme yapicam :) hele o kumlu alan cok guzel, esp acik ve kapali olarak bir cok deneme yaptim. ESP'nim nasil hayat kurtaran bir sistem oldugunu cok rahat anlayabiliyorsunuz.

    Bana çok yakın orası. 3-4 sene önce oralarda az uzaktan kumandaşı model araç kullanmamıştık. Kar yağdığında orası çok güzel olur kar lastiklerim hazır nasıl olsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • böyle bisey buldum, gerci bizde led mevcut, sinyal olarak kullanilmasi cok guzel olmus. boyle bisey yapabilirmiyiz ko acaba?


    Suzuki Vitara 2015 2016, Sarı Dönüm Sinyal Röle Su Geçirmez ABS Kasa Araba DRL 12 V LED Gündüz işık Günışığı
    http://s.aliexpress.com/IJF7RJrm
    (from AliExpress Android)

    edit: ve bunu buldum, normalde kısık yaniyor, frene basınca daha kuvvetli yaniyormuş. bundan alabilirim sanirim.

    Çok fonction LED Arka Tampon Işık Arka Sis Lambası Fren Işık Reflektör Için Suzuki Vitara 2015 2016
    http://s.aliexpress.com/QV7NJfim
    (from AliExpress Android)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpcvs -- 23 Ekim 2016; 16:14:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni 2016 Vitara teknik özelliklerinde veya diğer araçlarda, hep bagaj ölçüleri olarak litre veriliyor, haliyle kimse bu bagaja ne kadar bavul veya bebek puseti sığar bilemiyor.
    Bugün aracın iç ölçülerini aldım, yardımı olacaktır.

    Ön Koltuklar Ölçümü..................................

    Kolçaktan kolçağa mesafe tam 131cm, kolçaktan ölçtüm çünkü sürücü ve yolcunun sınırlarını belirliyor.
    Koltuğun en alt oturma bölümünden tavana mesafe 100cm, belki buna sünger esnemesi ilave edilirse 101 /102cm olur. Uzun boylu arkadaşlar şimdi bir koltuğa/sandalyeye oturacak ve alttan kafalarının üstüne kadar olan mesafeyi ölçecekler. Kafaları tavana değecekmi görecekler.
    Ancak yolda sarsıntılar/hoplamalar nedeniyle oluşacak zıplamayıda hesaplasınlar.

     2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye

    Arka Bagaj Ölçümleri..................................

    Bagaj 3 bölüm bildiğinizi gibi,
    1- tavandan aşağı cam hizası "pandozid" ile ayrılan bölüm
    2- Pandosit den alt tabana oluşan bölüm
    3- Bir panelle ayrılan "gizli" bölüm
    (Pandosit deyimini bu forumda duydum, doğrumudur bilmem)

    1. bölüm yüksekliği H1;30cm, hareketli olduğu için hem sürüş güvenliği hem de malzeme güvenliği için buraya ağır yük koymamakta fayda var.
    2. Bölüm yüksekliği H2;40cmve en dar yeri 103cm, derinlik ise 75cm. yani buraya eşya koyacağınız hacim 103x75x40=309lt
    bu 2. bölümün sağ ve solundaki genişlemeler 20x20cm kadar, yani 20cm derinliğinde 103+20+20=143cm uzunca bir eşya koyabilirsiniz. ne mi olur bu eşya? oklava, T cetveli, balık kamışı vs....
    3. gizli bölüm yine 75cm kadar derinlikte ve 103cm kadar genişlikte, 3cm lik pp "köpük" panelden aşağı derinlik ise 13cm kadar. buraya az kullanılan eşyalarınızı veya benim gibi fotoğraf ekipmanlarını kutulayıp koyabilirsiniz. 13cm yükseklik az gelirse bu köpük paneli yerinden çıkaıp, bastığı kanalın üzerine koyarsanız 1.5cm kadar bir avantajınız oluyor, yani 14.5cm yüksekliğe ulaşıyor. (ben bu şkeilde kullanıyorum, kutularım 14cm yüksekliğinde)
    yukarda bahsettiğim sağ ve soldaki genişlemeler birer panelle bu gizli bölümden ayrılıyor, isterseniz bu panellerin sürgüsünü açarak çıkarın bu sefer altta 143x20 bir uzunluğunuz olsun. Orta panel ise, biraz çekip arkadaki açılı yuvaya sokarsanız, yaklaşık 30 derecelik bir açıyla durabiliyor

    Bu bagaj ne büyük ne de küçük...............
    orta halli bir aileye yeter, pandositi çıkarırsanız yukarı doğru bayağı bir hacim elde ediyorsunuz.
    Ben Yükleme konusunda, Honda Jazz günlerimden sonra civic sedana bir türlü alışamamıştım, zor geliyordu eşya koymak almak.
    Hatta bir seferinde Jazz, otelimizin (artık yok) 8 odasının nevresim, çarşaf, yastık yüzü ve battaniyelerini taşımıştı, hayran kalmıştım.
    Vitara tercihimdeki sebeplerden biri de budur, Hatchback veya Suv olacak demiştim.

    Unutmadan, bagaj halısı, velcro denen cırt bantların yapışmasına uygun dokuda. alacağınız malzeme çantalarında bu bantlardan (tırtıklı yüzü) olursa ve ya siz monte ederseniz, çantanız sabit bir şekilde yapışıp duruyor.

     2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye

    Bu fotoda ise benim gizli gözü nasıl kullandığım görülüyor. Tüm foto malzemelerim burada, temizlik çantamı ise ahtapot lastiklerle kafalıklara bağladım, çanta arkası ve tabanı bahsettiğim velcro bantlı, böylece orta panelin üzerinde eşya olmuyor, rahatlıkla eğik durumda açılıp duruyor.

     2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye


    şimdilik bu kadar, herkese iyi forumlar.




  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Ben bagajı direk alt zeminde kullanıyorum. Daha konforlu ve geniş bir alan oluyor. Memleketten gelirken 2 yetişkin 2 çocuk için gerekli valizler ve bir kaç ufak çuval köy ürünleri getirdim tamamiyle yetti. Zaten 2çocuğun koltukları başlı başına yer işgal ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Merak ettiğim bilgilerdi.
    Tşk ederiz.

    Bu arada kar lastiklerini taktırdım.
    Sava 215/55/17

     2016 Suzuki Vitara Deneyimler, Test, Aksesuar, Modifiye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkurler, referans olacak bir paylasim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • redloves kullanıcısına yanıt
    Aynen ben de sizin gibi kullaniyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.