Şimdi Ara

2016 Renault Talisman (ANA KONU) (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.236
Cevap
50
Favori
286.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • logo küçültme opsiyonu olsa millet para verir logo küçülttürür
  • Adamlar yapmış çok abartılı bir fiyattan satışa sunmazlarsa iyi satar.
  • İsim değiştirmek yerine keşke laguna ile devam etse. Passatin satılmasını bi sebebide bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Söylemişy miydim bilmiyorum ama, mükemmel... Çok beklyen var, heyecan yarattı... DH'de de bekleyenler olması güzel.

    Reno bu sefer yapmış
  • Araç çok güzel Renault mercedesin %15 hissesini satın aldı mercedeste birşeyler katmıştır. ancak fiyatı kaçtan başlar bilmiyorum yeni Superb 1.4 tsı 120 hp 65 bin 150hp 80 bine ise buda bu fiyata yakın olur. Passatın superb den sonra albenisi kalmadı Talismandan sonra da superb nin albenisi kalmayabilir.
  • Ford mondeonun yapamadigini talisman yapar. 1.6 dci edc full 100.000 liraya patlama yapar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç ciddi manada güzel olmuş ben bile renodan böyle bir atak beklemiyordum megane 2 1.5 dci 100 hp si bile iyi giderken bunun 1.6 sını düşünemiyorum helal olsun uzun zaman sonra beğendiğim tasarımlar arasında sanki birazda nissanla iş birliği var gibi
  • Bence çok iyimsersiniz. Keşke dediğiniz gibi gelse fiyatlar.

    1.6 dci 160 + edc dolu haliyle sunroof, bose, adaptif led, deri döşeme, navigasyon, 18–19 jant bu kurla 130u vurur. Demedi demeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 25 Ağustos 2015; 21:05:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Plastik göremedim dış bölümde ama reno bu duramaz motoru plastikten yapmıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Full 100.000 TL olsun, bak nasil satiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 160 edc nin 0–100 ü 9 saniyenin altında, son hızı 225 in üzerinde olur mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kusursuz olmuş
    Kusur bulanlar da ya geyik yapıyor ya da alayı zevksiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tutmaz neden mi? bir kere 80 bin tlnin üzerinde bir fiyat politikası uygularlarsa araç öldü doğar. kimse 80 bin lira verip reno logosu görmek istemez. ben alırım ederim diyenler için söylüyorum siz de almazsınız emin olun. forumda bana volvo tavsiye edip almak istemeyen çok kişi vardı. neden tavsiye edip siz kullanmıyorsunuz dediğimde, benim marka algım var, ben içini beğenmiyorum, ben servisini bıdı bıdı bir sürü boş lakırtı yapıyorlar. sorsan servis bazında vag birincidir tabii. yani diyeceğim şu, marka algısı bizim halkımızın damarına işlemiş. bahçeye çıkıp ulan ben bu renoya 80 bini nasıl verdim der ve diyecektir de bunu dememek için aracı almaz. ha burada firma da suçlu. adi fransız malı görünümünü reno kendisi yarattı. bakın honda da gövdesi, iç tasarımda kullanılan malzemeler dandik ama adamların şanzımanı iyi. elektrik aksamı iyi. reno ise elektrik aksamının adını bile anmaması gereken bir araç. eğer reno tasarım işine 10 yıl felan önce başlasaydı emin olun gerçekten şu an piyasada güçlü bir yer edinirdi.




  • Renault 100.000 TL den başlayan bir fiyatla markete giriş yapar..Ayda 30-40 satışla yılı kapatır..tam yıl sonu özel bakkal çakkal vs meslek grubu indirimi ile satışları %10 arttırır totalde yılda 1000 tane zor satar ..2 sene sonra üretimi durur ..biraz ara verirler ..Ne yapalım ne yapalım ??? HALİSMAN geliyor ..hadi aynı terane ..bazı saftorikler de bando mızıka gelmesini bekler gene hüsran gene hüsran. Bkz. VAY VAY SATIŞ- Labuna-Latidütdüt .Yıllar böyle geçer gider..Renault bir türlü dikiş tutturamaz D sınıfında..zaten neden heves eder onu da anlamak mümkün değil..Sat Megane ı Fluence ı otur aşağı..Olamayacaksın işte bir VW-Ford-Opel..Ne diye debeleniyorsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winneras

    tutmaz neden mi? bir kere 80 bin tlnin üzerinde bir fiyat politikası uygularlarsa araç öldü doğar. kimse 80 bin lira verip reno logosu görmek istemez. ben alırım ederim diyenler için söylüyorum siz de almazsınız emin olun. forumda bana volvo tavsiye edip almak istemeyen çok kişi vardı. neden tavsiye edip siz kullanmıyorsunuz dediğimde, benim marka algım var, ben içini beğenmiyorum, ben servisini bıdı bıdı bir sürü boş lakırtı yapıyorlar. sorsan servis bazında vag birincidir tabii. yani diyeceğim şu, marka algısı bizim halkımızın damarına işlemiş. bahçeye çıkıp ulan ben bu renoya 80 bini nasıl verdim der ve diyecektir de bunu dememek için aracı almaz. ha burada firma da suçlu. adi fransız malı görünümünü reno kendisi yarattı. bakın honda da gövdesi, iç tasarımda kullanılan malzemeler dandik ama adamların şanzımanı iyi. elektrik aksamı iyi. reno ise elektrik aksamının adını bile anmaması gereken bir araç. eğer reno tasarım işine 10 yıl felan önce başlasaydı emin olun gerçekten şu an piyasada güçlü bir yer edinirdi.

    Çoğu Tespitiniz yüzeysel.
    Sonuç olarak Talisman 100 TL civarında Full 160 Hp Edc gelsin sıra olur.
    Kör taklidi yapmaya gerek yok, Passat'tın yenilmezliğinin çok iyi araba olmasından falan değil,
    Otomatik ve düşük hacimli verimli, F/P si yüksek bir rakibi olmamsından.
    D sınıfında temel kriterleri bile sağlamadan kombinasyon yapıyor diğer markalar.
    Birinde dizel yok, birinde adam gibi otomatik, birinde bilmem ne.
    Talisman iddialı bir araba, bekleyip göreceğiz, o Renault logosu hikayesi falan Lafonten masalı geçiniz.
    Motor+Şanzıman+Malzeme Kalitesi+Yalıtım+Hacim bu konularda verimli olsun, görürüz o Renault logolu araba neler yapıyor.

    Örneğin ben gözümü kırpmam ilk müşterisi olurum, muhatap olacağım servis Renault, bu avantaj bile neresi dezavantaj anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tartekin kullanıcısına yanıt
    evet Ford Mondeo, Opel Insignia satış rekorları kırıyor zaten.

    Türkiye'de D segmentinde premium markalar haricinde, tutulan - çok satan tek model Passat. Nedenide değer kaybı korkusu.


    Talisman tutar mı tutmaz mı zaman gösterecek ama bir Passat gibi satmasını beklemek gerçekci olmaz. Ayrıca kendimizi kandırmayalım bu sınıfta 80,000'e kim dizel+otomatik araç veriyor? Bu aracın fiyatı en baz donanımda bile 90'ın üstünde olur hatta muhtemelen bu aracın alt versiyonu olmaz, sadece dolu versiyonu olur fiyatıda 100+ olur.

    Renault için tek pazar Türkiye olmadığından Türk insanının düşüncelerini salladıklarınıda sanmıyorum. Bu aracın asıl pazarı avrupa olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Renault 100.000 TL den başlayan bir fiyatla markete giriş yapar..Ayda 30-40 satışla yılı kapatır..tam yıl sonu özel bakkal çakkal vs meslek grubu indirimi ile satışları %10 arttırır totalde yılda 1000 tane zor satar ..2 sene sonra üretimi durur ..biraz ara verirler ..Ne yapalım ne yapalım ??? HALİSMAN geliyor ..hadi aynı terane ..bazı saftorikler de bando mızıka gelmesini bekler gene hüsran gene hüsran. Bkz. VAY VAY SATIŞ- Labuna-Latidütdüt .Yıllar böyle geçer gider..Renault bir türlü dikiş tutturamaz D sınıfında..zaten neden heves eder onu da anlamak mümkün değil..Sat Megane ı Fluence ı otur aşağı..Olamayacaksın işte bir VW-Ford-Opel..Ne diye debeleniyorsun

    Siz araç markalarını yaşayan birer kişilik kimlik olarak görüyosunuz, Renault da sınıfın sünepe, çirkin çocuğu falan.
    Mercedes, Bmw sınıftaki hem yakışıklı hem zengin tikicanlar, Volvo'lar, Subarular kendi tarzı olan stil sahipleri,
    Fiat, Renault falan da ezik fakir kesim falan, güzel bir hayal dünyanız varmış.

    Global Marketing'de hangi markanın hangi markayla ne ilişkisi var, kim kimin sahibi, ortağı falan bir baksanız, kim kime hangi teknolojileri satıyor, öyle markaların insanların hayal dünyalarında ürettikleri algı gibi olmuyor pek, örneğin Renault'un Mercedes-Benz'in lokomotif araçlarının dizel motorlarını yapıyor olması, diğer markalarda sahip olduğu Hisseleri,motor sporlarındaki başarısı vs bakıldığında pek öyle sadede Fluence ti yapıp oturan bir firma gibi durmuyor.

    Renault isterse kesinlikle bir F sınıfı araçta yapar, şirket stratejisi olarak orta/lüks segmentte diğer markalarla paslaşarak bulunmak istemiş olabilir, şuan da kendi markasıyla D sınıfında iddialı bir araçla söz sahibi olmak istemiş olabilir.

    Yukarıda dediğim gibi verimli, Türkiye pazarına uygun bir araç getirsin, peynir ekmek gibi satılır.
    He şahsi istediğim Keşke satılmasa araçlar bayilerde patlasa, millet 120 milyara 120 Hp Comforline Passat alırken biz 100 bine 160 Hp, EDC, Bose,Deri, geniş bilgilendirme ekranı,NaVi, Full Led, 18" ateş gibi bir arabayı 100 Bin liraya alsak, keşşşke...

    Ama nerde o günler, bekleyip göreceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Renault 100.000 TL den başlayan bir fiyatla markete giriş yapar..Ayda 30-40 satışla yılı kapatır..tam yıl sonu özel bakkal çakkal vs meslek grubu indirimi ile satışları %10 arttırır totalde yılda 1000 tane zor satar ..2 sene sonra üretimi durur ..biraz ara verirler ..Ne yapalım ne yapalım ??? HALİSMAN geliyor ..hadi aynı terane ..bazı saftorikler de bando mızıka gelmesini bekler gene hüsran gene hüsran. Bkz. VAY VAY SATIŞ- Labuna-Latidütdüt .Yıllar böyle geçer gider..Renault bir türlü dikiş tutturamaz D sınıfında..zaten neden heves eder onu da anlamak mümkün değil..Sat Megane ı Fluence ı otur aşağı..Olamayacaksın işte bir VW-Ford-Opel..Ne diye debeleniyorsun

    Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğindir. SOKRATEZ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: winneras

    tutmaz neden mi? bir kere 80 bin tlnin üzerinde bir fiyat politikası uygularlarsa araç öldü doğar. kimse 80 bin lira verip reno logosu görmek istemez. ben alırım ederim diyenler için söylüyorum siz de almazsınız emin olun. forumda bana volvo tavsiye edip almak istemeyen çok kişi vardı. neden tavsiye edip siz kullanmıyorsunuz dediğimde, benim marka algım var, ben içini beğenmiyorum, ben servisini bıdı bıdı bir sürü boş lakırtı yapıyorlar. sorsan servis bazında vag birincidir tabii. yani diyeceğim şu, marka algısı bizim halkımızın damarına işlemiş. bahçeye çıkıp ulan ben bu renoya 80 bini nasıl verdim der ve diyecektir de bunu dememek için aracı almaz. ha burada firma da suçlu. adi fransız malı görünümünü reno kendisi yarattı. bakın honda da gövdesi, iç tasarımda kullanılan malzemeler dandik ama adamların şanzımanı iyi. elektrik aksamı iyi. reno ise elektrik aksamının adını bile anmaması gereken bir araç. eğer reno tasarım işine 10 yıl felan önce başlasaydı emin olun gerçekten şu an piyasada güçlü bir yer edinirdi.

    Çoğu Tespitiniz yüzeysel.
    Sonuç olarak Talisman 100 TL civarında Full 160 Hp Edc gelsin sıra olur.
    Kör taklidi yapmaya gerek yok, Passat'tın yenilmezliğinin çok iyi araba olmasından falan değil,
    Otomatik ve düşük hacimli verimli, F/P si yüksek bir rakibi olmamsından.
    D sınıfında temel kriterleri bile sağlamadan kombinasyon yapıyor diğer markalar.
    Birinde dizel yok, birinde adam gibi otomatik, birinde bilmem ne.
    Talisman iddialı bir araba, bekleyip göreceğiz, o Renault logosu hikayesi falan Lafonten masalı geçiniz.
    Motor+Şanzıman+Malzeme Kalitesi+Yalıtım+Hacim bu konularda verimli olsun, görürüz o Renault logolu araba neler yapıyor.

    Örneğin ben gözümü kırpmam ilk müşterisi olurum, muhatap olacağım servis Renault, bu avantaj bile neresi dezavantaj anlamadım.

    passatı o konuma bizim halk getirdi. ben vag fanı değilim honda kullanıcıyım dediklerin bir nebze doğru ama halkı göze almadan kişisel konuşuyorsun. anlatmak istediğim reno belli d sınıfı statüsü yok. adamların düzene oturtamadığı bir segmenti sen gelip satar satar dersen kusura bakma da kör olan ben değilim. laguna tutmadı yerine talisman geldi. peki değişen ne? marka imaj statü? eğer reno geçmişte bir d sınıfı yaratıp bu segmenti rakipleriyle eş değer biçimde fiyat-donanıma bürüseydi 120 bin tlden bile satardı. çıkın sokağa aracın resmini gösterin ve baz fiyat olarak da 100 bin deyin her 10 kişiden 6 sı 100 bin vermem der. passat, mondeo, insignia dururken reno logusu görmeyi istemem der. halkımızın marka algısı var marka algısı. şehvetine, şevkine düşkün egoist bir milletiz. kusura bakma ama passatı bu halk premium yapıp renoyu marka bile yapmıyorsa o halk daima şevkine düşkün olacaktır




  • 100.000 TL den başlar dedim zaten..Fullunu bu fiyatla verseler belki daha çok satarlar ama veremezler..Renault D sınıfını oturtamadı bir türlü,becerebileceğini de pek sanmıyorum..Bekleyeceğiz göreceğiz.Aynı fiyatlara olduktan sonra millet gider gene Passat alır benim gibi Doğuş tan haz etmeyen patlak DSG ye razı gelmeyenler de ya İnsignia ya Mondeo..Bence Renault , B ve C segmenti için satın alma aşamasında her zaman düşünülecek, hatta yerli üretim modellerinde, rakiplerinden uygun fiyat verdiği taktirde alınabilecek bir marka..Daha önceleri fiyatı uygundu ancak Hyundai ile birlikte o da fiyatları havalandırdı..Latitude un satışları ortada, bu aracın da sonu aynı olur..Kimse 100.000 TL ve üzerini Renault markasına bağlamak istemez
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.