Şimdi Ara

2016 MODEL YENİ KASA TİGUAN =ANA KONU= (314. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
14.522
Cevap
200
Favori
1.112.113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 312313314315316
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osus3535

    Hocam sizin dediğiniz ötv farkı, tiguanda da trendline ile highline arasında fark arada bi polo parası oldu, comfortline da 14 bin olan dsg farkı 29bin tl oldu,

    1000-1500 tl güncel kur farkı.

    Hocam şuanda 1.4 TSI ACT 150 PS DSG olan versiyonda Trendline, Comfortline ve Highline donanım paketlerinin üçü de şuanda %60'lık vergi diliminde.

    Yeni Tiguan 1.4 TSI ACT BMT 150 PS DSG Trendline ------------ 135.866,50 TL

    Yeni Tiguan 1.4 TSI ACT BMT 150 PS DSG Comfortline ------------ 147.185,50 TL

    Yeni Tiguan 1.4 TSI ACT BMT 150 PS DSG Highline ------------ 161.248,50 TL

    Bunların üçü de %60'lık vergi diliminde, donanımlar arasındaki fiyat farkı, Mayıs 2016'da Tiguan ilk çıktığı zamanki donanımlar arası fiyat farkı ile hemen hemen aynı şuanda.

    1.4 TSI 125 ile 1.4 ACT 150 arasında sadece otomatik şanzıman farkı yok bir de motor farkı mevcut. 25 PS, 50 Tork daha güçlü ve 125'likten ACT teknolojisi sayesinde daha az yakıyor.

    1.4 TSI 125'lik ile 1.6 TDI'ın bazı donanımları %50'lik vergi diliminde olduğundan dolayı bir üst donanımları ve ACT mıtorlular ile arada fazla farklar oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 13 Nisan 2017; 20:20:57 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altınkaya

    Ben aracı aldığımda bmw 3.18i m paket 145bin civarıydı.cepte 120bin nakit vardı kredi çekmemek adına tiguanı aldım.şimdi bmw 217bin tl olmuş.madem öyle tiguan da 190bin falan olsun da makas kapansın .yükselecekse hepsi yükselsin ya da hepsi düşsün hocam.

    Hocam 3.18 isterse 300.000 TL olsun o aracı iyi ki almamışsınız. BMW ile alakası olmayan bir araç olduğunu düşünüyorum. Performansından kimse memnun değil.
    Bir de Premium'ların fiyat listesi biraz şişirme yapılıyor. Volvo'da fiyat listesi üzerinden direk 70.000 TL indirim yapıldığını duydum. S60'da. Audi'de de aynı şekilde indirimler oluyor.

    Tiguan'ın da benzinli olanları yakında 200'ü geçer.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED

    quote:

    Orijinalden alıntı: osus3535

    Hocam sizin dediğiniz ötv farkı, tiguanda da trendline ile highline arasında fark arada bi polo parası oldu, comfortline da 14 bin olan dsg farkı 29bin tl oldu,

    1000-1500 tl güncel kur farkı.

    Hocam şuanda 1.4 TSI ACT 150 PS DSG olan versiyonda Trendline, Comfortline ve Highline donanım paketlerinin üçü de şuanda %60'lık vergi diliminde.

    Yeni Tiguan 1.4 TSI ACT BMT 150 PS DSG Trendline ------------ 135.866,50 TL

    Yeni Tiguan 1.4 TSI ACT BMT 150 PS DSG Comfortline ------------ 147.185,50 TL

    Yeni Tiguan 1.4 TSI ACT BMT 150 PS DSG Highline ------------ 161.248,50 TL

    Bunların üçü de %60'lık vergi diliminde, donanımlar arasındaki fiyat farkı, Mayıs 2016'da Tiguan ilk çıktığı zamanki donanımlar arası fiyat farkı ile hemen hemen aynı şuanda.

    1.4 TSI 125 ile 1.4 ACT 150 arasında sadece otomatik şanzıman farkı yok bir de motor farkı mevcut. 25 PS, 50 Tork daha güçlü ve 125'likten ACT teknolojisi sayesinde daha az yakıyor.

    1.4 TSI 125'lik ile 1.6 TDI'ın bazı donanımları %50'lik vergi diliminde olduğundan dolayı bir üst donanımları ve ACT mıtorlular ile arada fazla farklar oluyor.



    1.4 tsi 150ps 1.4 125ps den daha az yakmııyor ben hiçbiryerde böyle bişey görmedim. Burada paylaşılan tüm tüketim resimlerinde ve ayrıca facebooktaki gruplarda yapılan paylaşımlarda 1.4tsi act 125ps den fazla yakıyor. ama 1 lt ama 2lt yada 0,5lt. Ama az yakmıyor.




  • (1.4 TSI 125 ile 1.4 ACT 150 arasında sadece otomatik şanzıman farkı yok bir de motor farkı mevcut. 25 PS, 50 Tork daha güçlü ve 125'likten ACT teknolojisi sayesinde daha az yakıyor)

    -Teknik olarak motor farkı yok motor aynı motor sadece yazılım farkı var şeklinde bişi duymuştum, act ise kabaca silindir kapatarak tasarruf sağlama, 100km de kaç gr tasarruf sağlar tartışılır, vw süsleyip güzel bi şekilde pazarlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osus3535



    (1.4 TSI 125 ile 1.4 ACT 150 arasında sadece otomatik şanzıman farkı yok bir de motor farkı mevcut. 25 PS, 50 Tork daha güçlü ve 125'likten ACT teknolojisi sayesinde daha az yakıyor)

    -Teknik olarak motor farkı yok motor aynı motor sadece yazılım farkı var şeklinde bişi duymuştum, act ise kabaca silindir kapatarak tasarruf sağlama, 100km de kaç gr tasarruf sağlar tartışılır, vw süsleyip güzel bi şekilde pazarlıyor.

    ACT motorun egzantirik mili ve krank mili özel tasarım olan son teknoloji bir motor. Yazılım farkı falan değil.

    Yazılım farkı dediğiniz motor, eski Tiguan'daki normal 1.4 TSI olan motorlar.

    1.4 TSI ACT olan motor en kötü ihtimalle 1.4 TSI 125 PS ile aynı yakar. Bu hem Golf'te hem de Tiguan'da tecrübeyle sabittir. Genellikle daha az yakar. İnternette paylaşılan menzili 30-40 km'lik yoğun trafik(!) denen ama ortalama hızın 55-60 KM/H olduğunu gördüğüm tüketimlerden sonra internette gördüğüm değerleri ciddiye almıyorum.

    1.4 TSI ACT motorun rodaj dönemi olmasına rağmen 500 KM ortalaması 5 kişi full bagaj 5,5 lt yaktığına şahit oldum. Tamamen kullanıma bağlı olarak şekilleniyor tüketim.

    Bu konuda 1.4 TSI ACT sahibi olan bir hocamızın 300 KM ortalaması 4,9 olduğunu dahi gördük.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 13 Nisan 2017; 21:22:21 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    300km uzun yolda 15.2lt yakıyor aracım. 100km de 5lt yani.4.9lt de yaktırılabilir inanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uguraral kullanıcısına yanıt
    Direksiyon kutusu sesine benziyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    https://www.youtube.com/watch?v=PVYZ2N9AoOs

    act çok başarılı bi sistem değilmiş ki vw tarafından golften kaldırılmış
  • https://www.youtube.com/watch?v=gx1pfJVboUQ

    yazılım-act-dsg-hgs üzerine hoş bi video.
  • Mrb arkadaşlar. Aracım Tungsten gri.. Tamponları boyatmayı düşünüyorum. Tavsiye edebileceğiniz yer varmı? Yoksa servisemi vereyim. tahmini fiyat ne olur?
  • https://www.youtube.com/watch?v=B9JEjYlZRQc

    motor kapağı takıntısı olan sadece ben değilmişim.
  • uguraral kullanıcısına yanıt
    Merhaba aynısı başıma geldi sol tarafa çevirirken direksiyonu bir hırlama gibi bir ses geliyordu serviste sol ön amortisör burcu garantiden değişti yarım gün gibi bir işlem sürdü bilginiz olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • vonbaeyer V kullanıcısına yanıt
    Bendede tungsten gri var aynı düşünce içine bende girdim dışarıda bir boyacıya sordum astarlı boya 2000 tl ve işlem 4 gün dedi ama abi boyatma güzel olmaz dedi çok soğuttu beni öyle kaldım daha boyatmadım bekliyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osus3535

    https://www.youtube.com/watch?v=PVYZ2N9AoOs

    act çok başarılı bi sistem değilmiş ki vw tarafından golften kaldırılmış

    Hocam, referans verdiğiniz hocamız hakkında forumda pek iyi şeyler söylenmiyor.

    Tahminimce ACT Yeni Golf'te kaldırılmadı çünkü tüm teknik verileri ACT ile aynı. Yeni kasalardan itibaren ek olarak ACT ibaresi kullanılmıyor anladığım kadarıyla.
    Yeni Golf'te ACT'nin geliştirilmiş versiyonu da başlıyor. 1.5 TSI EVO motorlar.

    ACT başarısız olsa daha geliştirilmiş versiyonunu geliştirmezlerdi heralde.

    ACT motor yazılım farkı ile alakası yok. Bildiğim kadarıyla yazılım ile motordaki parçaların tasarımı değiştirilemiyor.

    Yazılım farkı denilen şey, Golf'teki 1.6 TDI 90 PS ile 1.6 TDI 115 PS motorlar aynı motorlardır tek farkları yazılımdır.

    Ama ACT motor ile neredeyse 15 yıla yakın zamandır kullanılan 1.4 TSI 122 PS, 125 PS motorların birbiri ile ilgisi alakası yok.

    ACT Teknolojisi ilk 2012 Yılında Golf'te kullanılmaya başlandı, Golf'te başarılı olduğu görülünce B8 Passat'ta da kullanılmaya başlandı, B8 Passat ve Golf'te başarısını ispatlayan motor, son olarak Polo BlueGT ve Yeni Tiguan'da kullanılmaya başlandı.

    Bundan sonra ACT'nin daha gelişmişi de kullanılmaya başlanacak. Motor neredeyse tamamen kapanabilecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 14 Nisan 2017; 13:36:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osus3535

    https://www.youtube.com/watch?v=gx1pfJVboUQ

    yazılım-act-dsg-hgs üzerine hoş bi video.

    Diğer mesajımda da söyledim, yine söylüyorum. ACT teknolojisinin yazılım ile alakası yok. Yazılım ile kolayca yapılabilse dışarıda yazılım yapan yerler ve VAG COM'cular sonradan kendi 1.4 TSI 125 PS olan araçlarını, yazılım ile 1.4 TSI ACT 150 PS yaparlardı. Fakat motorlar arasında sadece yazılım farkı olmadığından böyle bir şey mümkün değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osus3535

    https://www.youtube.com/watch?v=B9JEjYlZRQc

    motor kapağı takıntısı olan sadece ben değilmişim.

    Hocam o motor kapağını nereden temin etmişler. Biz de alıp takalım.




  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    buda benim 1.6 tdi comfortline aracın kendi motor kapağı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkoral

    buda benim 1.6 tdi comfortline aracın kendi motor kapağı

    Hocam fotoğrafı yükleyemediniz galiba ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Hocam vw'nin stoperi ✋ gibisin maşallahın var

    o zaman şöyle sorayım, 2015 eski kasa tiguan motoru ile yeni kasa tiguan motoru aynı motormu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osus3535

    Hocam vw'nin stoperi ✋ gibisin maşallahın var

    o zaman şöyle sorayım, 2015 eski kasa tiguan motoru ile yeni kasa tiguan motoru aynı motormu?

    Hocam, 1.4 TSI 125 PS olan motorlar aynı.

    Ama önceki kasada bulunan 1.4 TSI 150 PS ve 1.4 TSI 160 PS motorlar bu kasada kullanılmıyor. Onlar farklı motorlar. Bildiğim kadarıyla eski kasadaki 150 ve 160 PS'lik motorlarda turboya ek olarak kompresör mevcut.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 312313314315316
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.