Şimdi Ara

(2016 disel) jetta mı fluence mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cadmium

    😅😅 ama o durum nadiren yaşanıyor araç hareket ediyosa 2 den devam diyor.

    Onun dışında vites geçişleri çok güzel hissettirmeden sessizce tık tık değişiyor
    Hocam normal seyir esnasında problem yok ama trafik ve keskin dönüşlerde iyi değil. Bilmiyorum dsg kullandınız mı ama :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknode kullanıcısına yanıt
    Dsg li golf kullandım hayattan soğuttu resmen rampa larda dur kalka gelmiyor hemen şanzıman ısındı uyarısı veriyodu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cadmium

    Dsg li golf kullandım hayattan soğuttu resmen rampa larda dur kalka gelmiyor hemen şanzıman ısındı uyarısı veriyodu.
    Kaç modeldi hocam ? Önceki dsg’lerde mekatronik gibi sorunlar da mevcuttu. Tsi’larda yağ yakma problemi de vardı tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurtdışındasınız başka araçlara yönelin bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Şimdi kaportaya vurunca çıkan teneke sesine çok takılmamak lazım. Önemli olan kaza esnasında arabanın parçalarının nasıl katlandığı. Evet fluence kağıt gibi duruyor kaportaya vurunca. İllaki jettanın kaportası daha iyidir. Fluence’da yalıtım gerçekten kötü. Genel olarak baktığında yakıtı iyi, iş için ideal ama ben şahsen edc’yi hiç beğenmiyorum. Rahatlıktan çok insanı yoran bir çalışma stili var. Çok kezleri manuele çekip kendim vitesi yükseltmek veya düşürmek zorunda kalıyorum. Edc’ye güvenip mesela sollamaya asla çıkmam. Bunu açık yüreklilikle söylüyorum. Muhtemelen dediğim gibi sağlamdır Jetta gibi o da 5 yıldız almıştır Ncap’ten ama önceliğe göre karar vermek lazım. Mesela bozulunca edc ne kadar dsg ne kadar masraf çıkarır vs gibi gibi şeyler.

    Alıntıları Göster
    Ben edc dsg çok anlamayrak bir soru sorayım. Bende symbol var her ay 10.000 km yapıyorum. 1. ve 2. viteste titriyor araba trafiğe girince hatta şimdi konusunu açtım. Arabayı değiştirme sebebim de bu illet. . Galiba volswagen bu konuda daha dayanıklı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cadmium C kullanıcısına yanıt
    ailecek sürekli kullandığımız 2 fluence 1 clio birde passat var.Edclerin hepsi aynı hocam.3'ten 2 ye düşerken vuruntu yokuş çıkarken kararsızlık.Dsg ile çok iyi anlaşıyorken edc bazen saçmalayabiliyor.clio için güncellemeye götürdüm değişen birşey olmadı.edc yerine dsg tercih ederim şahsen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ravrav

    Ben edc dsg çok anlamayrak bir soru sorayım. Bende symbol var her ay 10.000 km yapıyorum. 1. ve 2. viteste titriyor araba trafiğe girince hatta şimdi konusunu açtım. Arabayı değiştirme sebebim de bu illet. . Galiba volswagen bu konuda daha dayanıklı?

    Alıntıları Göster
    Aracınız edc mi manuel mi ? Edc ise hepsinde aynı problem var. Symbol’un manueline gelecek olursak iş yerimde var, kullandım çokça. Isınıyor mudur nedir, zamanında kiraladığım symbolde de aynı sorun vardı kalkışlarda titreme yapıyordu. Bundan dolayı sürekli ön lastikler eriyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Aracınız edc mi manuel mi ? Edc ise hepsinde aynı problem var. Symbol’un manueline gelecek olursak iş yerimde var, kullandım çokça. Isınıyor mudur nedir, zamanında kiraladığım symbolde de aynı sorun vardı kalkışlarda titreme yapıyordu. Bundan dolayı sürekli ön lastikler eriyordu.

    Alıntıları Göster
    Manueldi. Peki manuel fluence ve jetta şanzıman sistemi nasıl? Manuellerde fark yok mku?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ravrav

    Manueldi. Peki manuel fluence ve jetta şanzıman sistemi nasıl? Manuellerde fark yok mku?

    Alıntıları Göster
    Manuel vitesler genelde sorunsuzdur. O konuda markaya pek takılmam ama eski pejoların robotize şanzımanları çok dandikti mesela. Bakımları falan ucuzdu, maliyeti düşüktü ama konfor sıfırdı. Performans zaten hiç bekleme. Günümüze gelene kadar sorunlarını yavaş da olsa çözen volkswagen otomatiği olan dsg bence çok konforlu ve çok hızlı düşünüp karar veren bir vites. Sadece bazı sorunları var ve henüz aşamadılar. Eskiden mekatronik arızaları çok olurdu onu hallettiler. Sesli çalışıyor mesela. Ama bu sesli çalışma durumu kavramanın artık aşınması seviyesinin ilerlemesi ile alakalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.