Şimdi Ara

2015 Vw Polo Lounge donanım paketi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
181
Cevap
4
Favori
46.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • B sınıfında HB olan birçok araç kullandım. Clio, Fiesta, i20, Ibiza, Polo.

    Bu araçların benzinli versiyonlarını kime kullandırırsanız kullandırın Polo cevabı alırsınız. Yeni nesil Bluemotion özellikli TSI motor var.
    Hem vergi avantajı hem de bu markalar içindeki en iyi şanzıman yani DSG kombinasyonu ile en iyi seçenek oluyor. Aynı zamanda TSI olmasının abantajıyla performans ve ekonomiyi bir arada sunuyor.
    Konfor konusunda da yine hepsini geride bırakır. Clio ve Fiesta özellikle uzun yolda inanın kalas gibi kalıyor. Sert ve rahatsız araçlar.
    Lounge paketi ile ciddi olarak doldu. Comfortline Jetta ve Highline Golf donanımını 1 - 2 farkla yakaladı. Hatta Comfortline Golf'ten daha dolu bir araç ki aralarında ciddi bir fiyat farkı var.
    B sınıfındaki en konforlu, en ekonomik, DSG avantajı ve TSI motor ile aynı zamanda 2. eli en kuvvetli araç oldu.

    Dizel olsa eski 1,6 TDI 90 PS motoruyla evet derdim. Ama 3 silindirli 1.4 TDI motoru ben beğenmedim.




  • Buradaki yorumları gördükçe bayiler satışçıları kovsunlar gerek yok çünkü buradaki ilginç yorumları yapanlar oldukça.. Arkadaş ölünde paketmiş

    Sene kasa değişiyor bu sene elimizdeki araçları nasıl çaksak diye plan yapmışlar.. Bu durumu savunan kişilerde mevcut bide fabia örneği vermişler

    Bu polonun bu lounge paketi olmadan fiyatı 50bin deilmiydi ? Aynı özellikleri hemde 110bg wv motoruyla( Polo hala eski motoru sata dursun) 50bin belkide altına daha geniş daha yenilikçi bir araç almak varken neden Polo..

    Ben poloyu begenenlere kasasını sevenler yanlış anlamasın yazdıklarım onlara değil, sanki ucuzmuş gibi lanse edenlere.. 49600 Leon, spaceback 49600.. Daha ne diim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dewr

    Buradaki yorumları gördükçe bayiler satışçıları kovsunlar gerek yok çünkü buradaki ilginç yorumları yapanlar oldukça.. Arkadaş ölünde paketmiş

    Sene kasa değişiyor bu sene elimizdeki araçları nasıl çaksak diye plan yapmışlar.. Bu durumu savunan kişilerde mevcut bide fabia örneği vermişler

    Bu polonun bu lounge paketi olmadan fiyatı 50bin deilmiydi ? Aynı özellikleri hemde 110bg wv motoruyla( Polo hala eski motoru sata dursun) 50bin belkide altına daha geniş daha yenilikçi bir araç almak varken neden Polo..

    Ben poloyu begenenlere kasasını sevenler yanlış anlamasın yazdıklarım onlara değil, sanki ucuzmuş gibi lanse edenlere.. 49600 Leon, spaceback 49600.. Daha ne diim..

    ben kendi adıma yorum yapayım. Polo nun fiyatı yada diğer B sınıf araçların fiyatlarını savunmak gibi kimsenin bir çabası olduğunu düşünmüyorum. Zira polo nun clio nun i20 nin alıcı kitlesi belli. Sırf fiyatı uygun diye bana yeterli olan B segment araç yerine sırf C sınıfı diye neden leon alalım. Bunun net bir cevabı var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: dewr

    Buradaki yorumları gördükçe bayiler satışçıları kovsunlar gerek yok çünkü buradaki ilginç yorumları yapanlar oldukça.. Arkadaş ölünde paketmiş

    Sene kasa değişiyor bu sene elimizdeki araçları nasıl çaksak diye plan yapmışlar.. Bu durumu savunan kişilerde mevcut bide fabia örneği vermişler

    Bu polonun bu lounge paketi olmadan fiyatı 50bin deilmiydi ? Aynı özellikleri hemde 110bg wv motoruyla( Polo hala eski motoru sata dursun) 50bin belkide altına daha geniş daha yenilikçi bir araç almak varken neden Polo..

    Ben poloyu begenenlere kasasını sevenler yanlış anlamasın yazdıklarım onlara değil, sanki ucuzmuş gibi lanse edenlere.. 49600 Leon, spaceback 49600.. Daha ne diim..

    ben kendi adıma yorum yapayım. Polo nun fiyatı yada diğer B sınıf araçların fiyatlarını savunmak gibi kimsenin bir çabası olduğunu düşünmüyorum. Zira polo nun clio nun i20 nin alıcı kitlesi belli. Sırf fiyatı uygun diye bana yeterli olan B segment araç yerine sırf C sınıfı diye neden leon alalım. Bunun net bir cevabı var mi?

    B sinifi araclarin fiyatindan habersiz bazilari. Bir de arac ihtiyaç meselesi dediginiz gibi. Ozellikle benzinli araclari alanlar son kullanicilar aileler. Ben cok kullanmam kullanirsam da beklentilerimi karsilasin diyenler. Ben de soruyorum Istanbul olsun sehrimiz. Nispeten daha az park sorunu olan, daha ekonomik Polo varken Leon niye alinmali? Tipik zihniyet aman bak bu daha ucuza geliyor sen bunu al. Ihtiyac degil fiyat odakli yaklasim cogu zaman memnuniyetsizlik yaratir. Ilk cumleme donecek olursam 1.2 edc clioya 54 bin tl vermek yerine lounge dsg poloya 55 bin tl daha ucuzdur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Bende zaten mesajimda bunu belirttim begenenler haric dedim.. leonu yazmamim sebebi fiyat karsilastirmasi icin.. polonun verdigi donanimi fiyat olarak zaten fazlasiyla yansitmakta.. tek tek secmek yerine direk paket olarak yansitmislar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    B sınıfında HB olan birçok araç kullandım. Clio, Fiesta, i20, Ibiza, Polo.

    Bu araçların benzinli versiyonlarını kime kullandırırsanız kullandırın Polo cevabı alırsınız. Yeni nesil Bluemotion özellikli TSI motor var.
    Hem vergi avantajı hem de bu markalar içindeki en iyi şanzıman yani DSG kombinasyonu ile en iyi seçenek oluyor. Aynı zamanda TSI olmasının abantajıyla performans ve ekonomiyi bir arada sunuyor.
    Konfor konusunda da yine hepsini geride bırakır. Clio ve Fiesta özellikle uzun yolda inanın kalas gibi kalıyor. Sert ve rahatsız araçlar.
    Lounge paketi ile ciddi olarak doldu. Comfortline Jetta ve Highline Golf donanımını 1 - 2 farkla yakaladı. Hatta Comfortline Golf'ten daha dolu bir araç ki aralarında ciddi bir fiyat farkı var.
    B sınıfındaki en konforlu, en ekonomik, DSG avantajı ve TSI motor ile aynı zamanda 2. eli en kuvvetli araç oldu.

    Dizel olsa eski 1,6 TDI 90 PS motoruyla evet derdim. Ama 3 silindirli 1.4 TDI motoru ben beğenmedim.

    1.4 TDI motoru kullandınız mı. Kullandıysanız sarsıntı ve gürültü düzeyi ne durumda?




  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    B sinifi araclarin fiyatlarini listeleyin gorelim hangi arac ne kadar full donanimlarla ?

    Biraz gercekci olun araci kotuleyen sinifini elestirdigim yada kalitesini elestirdigim bi yazim sadece motor konusuyken herzamanki gibi savunma durumuna geciyorsunuz. Polo sahibisiniz herhalde..

    Benim aracim yok, arac alma arifesindeyim poloyu begeniyorum ama bu fiyatlari kesinlikle haketmesigini dusunuyorum. Yeni fabia 300lt bagaj hacmi ve daha genis ic mekaniyla polonun cok onunde. Motor deseniz yeni motor start stop mevcut..

    Fabia alicam diye bir kaide yok ama neden 55bin verip seneye kasasi degisecek olan poloya 55bin vereyim ? Polo benim icin vazgecilmezse belki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lounge mounge geçin bunları bildiğiniz tipsiz polo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bende 1.2 tsi var ama yakın cevremde 1.6 tdi 1.4 tdi da var polocular olarak arkadaşlarımla karşılaştırdığımda 1.6 tdi ilk çalıştırmada soğukken daha sessiz 1.4 tdi daha sesli ve titreşim daha fazla ama araç ısınınca sanki durum değişiyor birde yeni kasada yalıtım ciddi manada artırılmış bununda etkisi var ama ısınınca sanki bana 1.4 tdi daha sessiz geldi bide yüksek hızlarda .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donanım baya baya iyi olmus tek sorun neden 1.2 tsi 110 beygir degilde 90 beygir aslinda

    Ama 1.2 tsi leon dsg arti led paket varken polo alinirmi tarisilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Hayır aşağı doğru uzayan listeyi okumasan sanarsın ağzına kadar dolu
    Bagaj aydınlatması bile yazmışlar utanmadan.

    Volvo polen filtresini yaziyor ne varki bunda bunda bu kadar sasiracak ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekkral34 kullanıcısına yanıt
    insanlar kendi doğrularını Herkesin doğrusu olması gerektiği gibi bir yanlışa düşüyor. Hangi amaç için araç alınıyor? Bu aracı Kaç kişi kullanacak? Kaç kişi aynı anda araçta olacak? Uzun yol için mi şehir içi için mi alınacak? Citroen c1 in fiyatı 43000 tl. Ama bu aracinda alıcısı var. Çünkü satın alanın ihtiyaçlarını karşılıyor. Trafikte tek kişi olarak golf e Passat a ceed e i30 a binenler var. Komşum tek başına sorento ile hergün trafikte. Bu paraya leon var mantıği nasılsa sorento alıp sabah aksam tek başına trafikte olanda hemen hemen aynı mantıkta. Şimdi B sınıfı yeterken fazlasına gerek var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beratgazi

    Hocam bende 1.2 tsi var ama yakın cevremde 1.6 tdi 1.4 tdi da var polocular olarak arkadaşlarımla karşılaştırdığımda 1.6 tdi ilk çalıştırmada soğukken daha sessiz 1.4 tdi daha sesli ve titreşim daha fazla ama araç ısınınca sanki durum değişiyor birde yeni kasada yalıtım ciddi manada artırılmış bununda etkisi var ama ısınınca sanki bana 1.4 tdi daha sessiz geldi bide yüksek hızlarda .

    Teşekkürler cevap için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    insanlar kendi doğrularını Herkesin doğrusu olması gerektiği gibi bir yanlışa düşüyor. Hangi amaç için araç alınıyor? Bu aracı Kaç kişi kullanacak? Kaç kişi aynı anda araçta olacak? Uzun yol için mi şehir içi için mi alınacak? Citroen c1 in fiyatı 43000 tl. Ama bu aracinda alıcısı var. Çünkü satın alanın ihtiyaçlarını karşılıyor. Trafikte tek kişi olarak golf e Passat a ceed e i30 a binenler var. Komşum tek başına sorento ile hergün trafikte. Bu paraya leon var mantıği nasılsa sorento alıp sabah aksam tek başına trafikte olanda hemen hemen aynı mantıkta. Şimdi B sınıfı yeterken fazlasına gerek var mi?

    Ayni düşünceye sahibiz ben de onceki mesajimda bunu desteklemistim. Son kullanici icin bircok kriter ve beklenti vardir. Ihtiyaca göre herkes tercihini yapiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fa229

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    B sınıfında HB olan birçok araç kullandım. Clio, Fiesta, i20, Ibiza, Polo.

    Bu araçların benzinli versiyonlarını kime kullandırırsanız kullandırın Polo cevabı alırsınız. Yeni nesil Bluemotion özellikli TSI motor var.
    Hem vergi avantajı hem de bu markalar içindeki en iyi şanzıman yani DSG kombinasyonu ile en iyi seçenek oluyor. Aynı zamanda TSI olmasının abantajıyla performans ve ekonomiyi bir arada sunuyor.
    Konfor konusunda da yine hepsini geride bırakır. Clio ve Fiesta özellikle uzun yolda inanın kalas gibi kalıyor. Sert ve rahatsız araçlar.
    Lounge paketi ile ciddi olarak doldu. Comfortline Jetta ve Highline Golf donanımını 1 - 2 farkla yakaladı. Hatta Comfortline Golf'ten daha dolu bir araç ki aralarında ciddi bir fiyat farkı var.
    B sınıfındaki en konforlu, en ekonomik, DSG avantajı ve TSI motor ile aynı zamanda 2. eli en kuvvetli araç oldu.

    Dizel olsa eski 1,6 TDI 90 PS motoruyla evet derdim. Ama 3 silindirli 1.4 TDI motoru ben beğenmedim.

    1.4 TDI motoru kullandınız mı. Kullandıysanız sarsıntı ve gürültü düzeyi ne durumda?

    Kullandım eski Bluemotion seceneginin devami niteliginde. Performans yok, daha gürültülü. Evet daha ekonomik ama yalitimi iyilestirilmis bu kasaya 1.6 TDI cok iyi giderdi. Uzun yolda daha ekonomik veriler alinabilirdi. Atakligi da ortada zaten. Cok memnun kalmistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Hayır aşağı doğru uzayan listeyi okumasan sanarsın ağzına kadar dolu
    Bagaj aydınlatması bile yazmışlar utanmadan.

    Volvo polen filtresini yaziyor ne varki bunda bunda bu kadar sasiracak ?

    şaşırmadım. şu anda da şaşırmıyorum




  • Vw Polo 1.2 TSI BMT 90 PS Comfortline 46.100 TL

    Vw Polo 1.2 TSI BMT 90 PS Lounge 50.600 TL

    Comfortline için;

    Klimatronik 3.600 TL
    Sürüş konfor paketi (Hız sabitleyici, ön ve arka park mesafe sensörleri) 2.150 TL
    %65 karartılmış arka ve arka yan camlar 710 TL

    Toplam; 52560 TL

    Daha bunun içinde yağmur ve far sensörü, sis farı, 6.5" lik ekran vs yok. tamamen tarafsız bir yaklaşımla bu donanım paketi Polo nun "boş" olan imajını bir nebze olsun değiştirmiş durumda. sürüş konfor paketi ekletip birkaç ay sıra beklemektense stokta olduğu takdirde bu aracı almak daha mantıklı. kısaca vw de rakipleri gibi opsiyondan ziyade standart donanıma geçiş yapmış görünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    Vw Skoda nın Yeni Fabia modeline karşılık Lounge adını verdiği yeni bir donanım paketi hazırlamış. açıkçası bugüne kadar polo alanlar büyük hayal kırıklığına uğrayacaklar. çünkü Polo diğer rakiplerine göre zayıf kaldığı standart donanım seviyesini bu pakette epey bir yükseltmiş...


    Lounge paketin kısaca farkları;

    -'Tartan' kumaş koltuk döşemesi
    -'Deep inox' iç dekor
    -'Lounge' marşpiyel kaplamaları
    -'Composition Media' Radyo-CD-MP3-WMA çalar (Türkçe dil seçenekli, 6,5' renkli dokunmatik ekran)
    -USB-in müzik çalar bağlantısı
    -5,5 J x 15 'Novara' alüminyum alaşımlı jantlar, 185/60 R15 lastikler
    -Ön çamurlukta 'Lounge' amblemi
    -Ön sis farları ve entegre statik dönüş farları
    -%65 karartılmış arka ve arka yan camlar
    -Karartılmış stop lambaları
    -Bluetooth'lu mobil telefon hazırlığı
    -Hız sabitleyici (Cruise Control)
    -Klimatronik (Tam otomatik klima)
    -Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
    -Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu (Coming-Leaving Home)
    -Otomatik yanan kısa farlar
    -Park mesafe sensörleri (ön/arka)
    -Yağmur sensörü
    -Sürücü ve yolcu yan hava yastıkları
    -Yorgunluk tespit sistemi



    Fiyat listesi;

    -Yeni Polo 1.2 TSI BMT 90 PS Lounge 50.600 TL

    -Yeni Polo 1.2 TSI BMT 90 PS DSG Lounge 55.900 TL
    quote:


    -Yeni Polo 1.2 TSI BMT 90 PS DSG Lounge 55.900 TL
    55.900 TL fiyat, yok artık!!!

    Ocak'ta teslim aldığım 1.2 TSI BMT 105 PS, Comfortline+Sürüş Konfor paketli "golf" ile aynı fiyatta.
    B sınıfı bir araç için çoooooooookk fahiş bir fiyat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snoppy -- 3 Nisan 2015; 22:26:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snoppy

    quote:


    -Yeni Polo 1.2 TSI BMT 90 PS DSG Lounge 55.900 TL
    55.900 TL fiyat, yok artık!!!

    Daha 1 ay önce aynı fiyata 1.2 TSI BMT 105 PS, Comfortline+Sürüş Konfor paketli "golf" aldım.
    B sınıfı bir araç için çoooooooookk fahiş bir fiyat.

    ikinci el mi?
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    hayır hocam, sıfır kilometre.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.