Şimdi Ara

2015 PHİLİPS ANDROİD TV (196. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.390
Cevap
65
Favori
343.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 194195196197198
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama

    ÖNEMLİ OLABİLECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM

    az önce philips merkezi ile görüştüm... kendilerine bana yardımcı oldukları için teşekkürlerimi iletip, internette benim durumumda insanlar bulduğumu belirttim... onlar da gerekli toplantıları yaptıktan sonra bana yardımcı olduklarını, aynı durumda olan insanları müşteri hizmetlerine ve kendilerine kurulum yapan servislere yönlendirmemi rica ettiler... garantisi devam edenler aleti fazla kurcalamadan bir görüşsün derim...

    ve harf hatası olmadığını kontrol ederek söylüyorum:
    55PUK7100/12 televizyonum, içinde gerekli parçalar değiştirilerek 55PUS7100/R2 olarak geri gelmiştir... kumandası da değişmiştir bu değişim sırasında... (gereksiz teknik bilgi 6501 bazlı bir anakart takılmış olması lazım)

    ayrıca gelen giden özelliklere güncelleme yapacağım bu mesajdan sonra çünkü dijital kablo(DVB-C) kanal geçişleri biraz daha yavaşlamış durumda ama önemsemiyorum o konuyu pek...

    not: özel mesaj yerine burada cevap yada alıntı yaparsanız zaten bildirim geliyor, cevap veririm... birden fazla kişi aynı durumda olduğu için tek tek özel mesaja cevap vermek yerine forum sistemini kullanmak daha iyi olur...

    Öncelikle hayırlı olsun. Uzun zamandır foruma girmemiştim. Girip sorunun halloldugunu görünce mutlu oldum. Bende de 55puk7150 var. X box one x ile PS4 pro arasında gidip geldim. Daha dün PS4 pro aldim ve o da ne TV oyunun 4k ayarlarında oynatmiyor. Garantisi de yeni bitti. Bu anakart değişikligi garanti bitse de yapılır mı acaba? Yapılmazsa ücreti ile ilgili bı bilginiz varmı? Ve bu işlem kaç gün sürdü? Çok teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4k için tvden ayarı açtığına emin misin? Bir de konsoldan 4k ayarında olduğuna :)



    Bunların dışında ps4pro'nun her oyunda 4k vermediğini de unutmamak lazım ama o sadece görseli etkiler, sinyali etkilemez...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  2015 PHİLİPS ANDROİD TV



    Arkadaşlar selam 55puk7100 sahibiyim en son başka biryerden indirerek yukarıdaki sürümü yükledim baya oldu Arada güncelleme kontrolü yapıyorum yeni güncelleme yok diyor bu son güncelleme midir eğer varsa yenisini nerden yüklemeliyim bu sürümden daha iyi bir sürüm çıktı mı , film dizi vs izlerken ses gidiyor görüntü gidiyor arada restart yapmam gerekiyor fişi çekip tekrar başlatıyorum teli vs nasıl bulaştık bu tv ye bilmiyorum basiretim bağlandı sanırım 😀



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bariscapt -- 27 Mart 2018; 13:59:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama


    quote:

    Orijinalden alıntı: delpieroxt

    Hocam anakart değişiminden sonra usb den 4k 60fps film izleyebildiniz mi?

    bunu test ekmek için şöyle yaptım:
    Xbox One X'ten 4k 60fps oyun kaydı yaptım external harddiske(6 dakikalık)
    harddiski xboxtan söküp tv'ye taktım

    tv harddiski gördü, kayıt atılan klasöre gidip dosyayı oynattım, sıkıntısız çalıştı... film boyutunda bir şey denemedim bu arada ama anakart değişmeden bile netflix 4k çalışıyordu tv üzerinden... (evet 4k 60fps film yok elimde dosya olarak)
    dosya detayları:
     2015 PHİLİPS ANDROİD TV

    kayıt yaptığım oyun 30fps olsa da video 60fps olduğu için bir sıkıntı olacağını düşünmedim :)

    Müşteri hizmetleri hala dönüş yapmadı. Ne sıkıntılı ve bilgisizler... servis kağıdını paylaşacakmısınız bizlerle?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama

    4k için tvden ayarı açtığına emin misin? Bir de konsoldan 4k ayarında olduğuna :)



    Bunların dışında ps4pro'nun her oyunda 4k vermediğini de unutmamak lazım ama o sadece görseli etkiler, sinyali etkilemez...

    TV den 4:4:4 seçili. Bu durumda PS4 pro da çözünürlüğü 2160x3840 a getirmeye çalıştığımda "TV bu çözünürlüğü desteklemiyor" uyarısı geliyor. Hdr desteğini açmak için seçeneği tıkladığımda yine TV desteklemiyor diyor. Bu sizin bahsettiğiniz R1 kartlarla ilgili bı durum sanırım. Bir de bizim tvlerin tepkime hızı kaç acaba? Nette tam bı cevap bulamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: virusbass


    quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama

    4k için tvden ayarı açtığına emin misin? Bir de konsoldan 4k ayarında olduğuna :)



    Bunların dışında ps4pro'nun her oyunda 4k vermediğini de unutmamak lazım ama o sadece görseli etkiler, sinyali etkilemez...

    TV den 4:4:4 seçili. Bu durumda PS4 pro da çözünürlüğü 2160x3840 a getirmeye çalıştığımda "TV bu çözünürlüğü desteklemiyor" uyarısı geliyor. Hdr desteğini açmak için seçeneği tıkladığımda yine TV desteklemiyor diyor. Bu sizin bahsettiğiniz R1 kartlarla ilgili bı durum sanırım. Bir de bizim tvlerin tepkime hızı kaç acaba? Nette tam bı cevap bulamadım

    şunu belirtiym, PUK7100/12 halindeyken xbox one x de, ps4pro da tv'yi 4k görüyordu... HDR görmüyordu ama 4k çözünürlük seçiliyordu ve görüntü ekrana geliyordu... gelen görüntüde bozukluk vardı(ekranın sağ yarısı ve sol yarısı farklı renklerde geliyordu) ama geliyordu bir şekilde... ps4pro'nun kendi kablosu olduğundan yada 4kyı destekyelen bir hdmi kablo olduğundan emin misin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saitates


    quote:

    Orijinalden alıntı: FIR_Lama


    quote:

    Orijinalden alıntı: delpieroxt

    Hocam anakart değişiminden sonra usb den 4k 60fps film izleyebildiniz mi?

    bunu test ekmek için şöyle yaptım:
    Xbox One X'ten 4k 60fps oyun kaydı yaptım external harddiske(6 dakikalık)
    harddiski xboxtan söküp tv'ye taktım

    tv harddiski gördü, kayıt atılan klasöre gidip dosyayı oynattım, sıkıntısız çalıştı... film boyutunda bir şey denemedim bu arada ama anakart değişmeden bile netflix 4k çalışıyordu tv üzerinden... (evet 4k 60fps film yok elimde dosya olarak)
    dosya detayları:
     2015 PHİLİPS ANDROİD TV

    kayıt yaptığım oyun 30fps olsa da video 60fps olduğu için bir sıkıntı olacağını düşünmedim :)

    Müşteri hizmetleri hala dönüş yapmadı. Ne sıkıntılı ve bilgisizler... servis kağıdını paylaşacakmısınız bizlerle?

    geri kalan alanlar sırf benim adım adresim, tvnin seri numarası filan... ama alakalı kısım şu şekilde olabilir:
     2015 PHİLİPS ANDROİD TV

    bir bilgi vereyim, ben arıza bilgisi hakkında detaylı bir mail attım servise... tvyi teslim almaya gelenler özet olarak fotodaki arıza tanımını girdiler... mail ile bildirdiğim sorunlar şu şekildeydi:

    - Uzaktan kumanda kullanımında aksaklıklar var. Bazı tuşları cihaz bazen algılamazken, bazen geç, bazen de çift algılıyor. Herhangi bir kanal geçişi için kanal numarası girerken her tuşa basıp, ekranda görüp, eğer çift algılamamışsa ona göre diğer tuşa basmak gerekiyor.
    - PuhuTV yada Youtube gibi kaynaklardan yüksek kalitede vidyo izledikten sonra cihaz görüntü kaynaklarından görüntü vermemeye, sadece arayüzü göstermeye başlıyor. Mesela HDMI’a geçince HDMI port adını yazıyor ama görüntü yok, TV’ye geçince kanal adı, program bilgisi var, ama kanal görüntüsü yok, kanal değiştirince yeni kanalın bilgisi var ama görüntüsü yok gibi... Cihazın fişini çekip takarak sorun giderilebiliyor.
    - Netflix yada TV yayını izlerken cihaz durduk yere görüntü yada ses vermemeye başlıyor. Bunun üzerine kumandadan kapatıp açmayı deneyince 10-15dk açılmıyor. Sonra kendi kendine açılıyor. Alternatif çözüm cihazın fişini çekip takmak.
    - Conax modül ile 4K kanalları açınca 1 saniye kadar sadece ses geliyor(görüntü yok), sonra ses yada görüntü yok(bu sorun için Göztepe servisi 4K yazılım yükledi ama bu yazılımla HDMI ARC özelliği bozuldu, evdeki ses sistemini kullanamaz oldum. İsteğim üzerine yazılım orjinal yazılıma döndürüldü)(ayrıca meraktan conax modülü ben orjinal yazılımlı 49PUS6401 model bir cihazda denedim, 4K kanalları sorunsuz izletti)
    - 4K görüntü kaynaklarında(Xbox One X, Xbox One S, PS4Pro), Cihaz “4:4:4 yada 4:2:2” moduna alındığında bağlı cihazın ayarlarından bağımsız olarak ekranın sağ ve sol yarısında (3mt izleme mesafesinden anlaşılabilecek derecede) farklı tonlarda renkler veriyor. 3 Farklı kablo ve cihaz farklı kombinasyonlarla farklı HDMI portlarına bağlanarak test edildi. Sonuç 4K çözünürlük için her portta ve cihazda aynı. Test için rastgele bir görüntü kaynağı ve kablo Philips Göztepe servisine götürüldü, 4:4:4 ayarlarda tam modelini bilmediğim 6000 serisi bir cihaz ile test edildi ve sağlıklı görüntü elde edildi(kaynak ve kablo sağlamlığı ispatlandı).




  • saitates kullanıcısına yanıt
    Aynen kardeşim.Maalesef durum içler acısı.Bu gün philipsi aradım malum ankart güncellemesi için.Garantim bittiği için durumu etraflıca izah etmeye çalıştım. Avrupada ki süreçten bahsettim hani cem yılmaz esprisi varya '' hangi don ? Adamın donun icadından haberi yok '' mesle bundan ibaret. Neyse bir teknik ofis numarası verdiler aradım ilk bayan çıktı. getir 40liraya yaparız dedi la bu ne diyor dedim.Bakın benim talebim bu durumu yine izah ettim u..uzun uzun. HAA durun sizi birine bağlayayım o anlatsın dedi.Neyse abimiz aldı telefonu bir uzun uzun izahat ta ona. Dedi'' abicim bizde sadece phlips sitesinde ürün altında ki destek bölümünden bulunan güncelleme dışında birşey yok. Adam madem konuyla ilgileniyorsun servisi bir daha ara durumu izah et en azından servis ağına konu hakkında bilglendirme geçsinler dedi. Ben de tamam kamu yararına yapalım dedim kapadım.

    toangel forum philips support ta Alexi biliyorsunuz. Ona Türkiye de ki durumdan bahsetmiştim. Cevap yazmış tam olarak verdiği kodun ne anlama geldiğini bilmiyorum bi tür arıza kodu olabilir.

    ''
    Merhaba, servisi tekrar arayın ve SCC_114579'a yönlendirin - donanım güncellemesi için doğru servis bülteni budur.''
    Toengel @ Alex



    velhasıl kelam akşam olduğu için arayamadım. deneyen olursa yazsın lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byhayati -- 28 Mart 2018; 23:47:6 >




  • Bunların yapacakşarı işe ben.... Hala dönüş yapacaklar sözde .Adamların dünyadan haberleri yok.. rezalet..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bariscapt B kullanıcısına yanıt
    aynı tv bendede var kullandığım sürüm şu QV151E_5.38.219 sizinki epey eski 4k desdekleyen bi sürüm ben bu sürümden memnunum idare ediyor bi hata ettik aldık bu tv yi katlanacaz artık. link şu sitede var 2015 modellerin kısmında ordan indirin yükleyin nasıl yüklendiği geçmiş sayfalarda vardı.

    https://toengel.net/philipsblog/firmware-download/
  • Merhaba arkadaşlar 2015 yılında aldığım 55PUS8809 televizyonum bugünlerde iyice kafayı yedi.Çalışırken birden donuyor,ekran mavi oluyor,kapanıyor ve tekrar açılıyor.Böyle bir sorun yaşayan varmı ?TV'yi yeniden kurdum fakat birşey değişmedi.Garantisi bitmeden öncede donuyordu,fişini çekmeden açılmıyordu.Kartı değişince düzelmişti.Şimdi de böyle sorun çıktı...
    Burada yeni tv almak için araştırma yapan birileri varsa,ammannn ha Philips Android Tv lerden uzak durun.Görüntü kalitesi çok güzel,amblight harika ama 3 yılda elinizde arızalı bir tv ile kala kalıyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hako7445

    aynı tv bendede var kullandığım sürüm şu QV151E_5.38.219 sizinki epey eski 4k desdekleyen bi sürüm ben bu sürümden memnunum idare ediyor bi hata ettik aldık bu tv yi katlanacaz artık. link şu sitede var 2015 modellerin kısmında ordan indirin yükleyin nasıl yüklendiği geçmiş sayfalarda vardı.

    https://toengel.net/philipsblog/firmware-download/
    teşekkür ederim ; sorma nasıl aldık hakikaten bilemiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hako7445

    aynı tv bendede var kullandığım sürüm şu QV151E_5.38.219 sizinki epey eski 4k desdekleyen bi sürüm ben bu sürümden memnunum idare ediyor bi hata ettik aldık bu tv yi katlanacaz artık. link şu sitede var 2015 modellerin kısmında ordan indirin yükleyin nasıl yüklendiği geçmiş sayfalarda vardı.

    https://toengel.net/philipsblog/firmware-download/
    bu arada o site almanca yazılım da almanca falan değildir heralde değilmi şaçma bir soru olabilir ama sonra türkçe destek falan olmaz ise ondan dedim :)
    siz ordanmı yüklediniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bariscapt

    bu arada o site almanca yazılım da almanca falan değildir heralde değilmi şaçma bir soru olabilir ama sonra türkçe destek falan olmaz ise ondan dedim :)
    siz ordanmı yüklediniz

    Alıntıları Göster
    aynen ben hep ordan indirip yüklerim kurulumda dil seçeneği çıkıyor gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GCGorusu

    ÖNEMLİ OLABİLECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM

    az önce philips merkezi ile görüştüm... kendilerine bana yardımcı oldukları için teşekkürlerimi iletip, internette benim durumumda insanlar bulduğumu belirttim... onlar da gerekli toplantıları yaptıktan sonra bana yardımcı olduklarını, aynı durumda olan insanları müşteri hizmetlerine ve kendilerine kurulum yapan servislere yönlendirmemi rica ettiler... garantisi devam edenler aleti fazla kurcalamadan bir görüşsün derim...

    ve harf hatası olmadığını kontrol ederek söylüyorum:
    55PUK7100/12 televizyonum, içinde gerekli parçalar değiştirilerek 55PUS7100/R2 olarak geri gelmiştir... kumandası da değişmiştir bu değişim sırasında... (gereksiz teknik bilgi 6501 bazlı bir anakart takılmış olması lazım)

    ayrıca gelen giden özelliklere güncelleme yapacağım bu mesajdan sonra çünkü dijital kablo(DVB-C) kanal geçişleri biraz daha yavaşlamış durumda ama önemsemiyorum o konuyu pek...

    not: özel mesaj yerine burada cevap yada alıntı yaparsanız zaten bildirim geliyor, cevap veririm... birden fazla kişi aynı durumda olduğu için tek tek özel mesaja cevap vermek yerine forum sistemini kullanmak daha iyi olur...
    Bende ayni sorunlari yaşamaktan bıkan bi müşteri olarak sizin izlediğiniz yoldan giderek servisi çağırıp durumu anlattim kendiside geldi gördü cihazdaki yavaşlıgi kilitlenmeyi kapanıp acilmayi ve en önemlisi seste bozulmalar yaşadığımı. Cihazin anakartinin değişmesi gerektiğini söyledi ve alıp gitti bikac gün sonra geri geldiginde servis formunda degisen parça sizinkiyle aynı yani anakart değişmiş.



     2015 PHİLİPS ANDROİD TV





    Cihazi acip anakart bilgilerine baktigimda bilgileride şunlar.





     2015 PHİLİPS ANDROİD TV



    Cihaza en son güncellemesini yükledim hiçbir sorun olmadan birkaç gün kullandım sonra seste bozulma tekrardan başladı. Fişi cekip takmadan asla sesi düzelmiyor sizdede bu sorun varmi ?

    Görüşleriniz benim için önemli hangi yazilim versiyonunu kullaniyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım açıkçası... Yalnız ben tvnin hoparlörlerini kullanmıyorum... HDMI ARC özelliği ile ses sistemine bağlı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GCGorusu

    Bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım açıkçası... Yalnız ben tvnin hoparlörlerini kullanmıyorum... HDMI ARC özelliği ile ses sistemine bağlı...
    Bana donamimsal olarak R2 oldugunu gostericek bir resim atma imkanın varmi ? Cihazin heryerine baktım hiç R2 ibaresine rastlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • virusbass V kullanıcısına yanıt
    Turkvodu nasil kurdunuz. Linkleri atar misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • titi001 T kullanıcısına yanıt
    donanımsal olarak görünen bir şey yok. Yazılım seviyesinde tv'nin modeli puk7100/12 yerine pus7100/r2 oldu... Ha donanımı ispatlayan yazılımda görünen fark 5ghz wifiların artık görünür olması tv için...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kadirman37 kullanıcısına yanıt
    Turkvodu son guncellemeden önce kullandığım yazılımda kullanıyordum. Play store dan kodi indirip, turkvod kurulum dosyasını da bilgisayardan flasha atıp kodi depodan kurulum yapmıştım. Ama son 4k yazılımlı guncellemeden sonra hiç kurmadim. Artık ya laptop u bağlıyorum ya PS4'ı. TV nin kaprislerinden bıktım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 194195196197198
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.