Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (755. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
187
Favori
1.187.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 753754755756757
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cosicoz

    arkadaşlar şirket aracım değişecek siz olsanız hangisini tercih edersiniz ;
    uzun yol yapılacak, konfor,güvenlik ön planda.performans üzmeyecek kadar olsun yeterli

    1. Mercedes C200D comfort (baz model): ok premium sınıf ama çok şikayet oludum bu forumda.
    2. Audi A4 2.0 TD (baz model) : hiç kullanmadım audi.
    3.Opel insignia grand sport 1.6 136hp dizel (full+full): deri koltuk ısıtma havalandırmalı, intelilux led farlar,bose ses sistemi,app car play,masaj fonksiyonlu agr onaylı koltuklar, direksiyon ısıtma, sportif direksiyon , metal pedallar vd vd vd. şimdiki aracım 2.0 tdci insignia biraz gürültü dışında memnun kaldım..

    2 ve 3 kapışır. Kararım 2 olurdu gibi. Ama donanımından dolayı İnsignia da tercih edilebilir, kişiseş karar orası.
    Kullanım ve inceleme sonucu karar verebilirsiniz ancak ikisi arasında.




  • Evet zor karar bir yanda premium sınıf diğer yanda full İnsignia. Şirket araç listesi kesinleşsin artık bir karar vereceğim. Full İnsignia daha ağır basıyor bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba
    daha önce cla 200 üm vardı 156 hp benzinli turbo önden çekişliydi....sattım...başka araç aldı ama rahat edemedim yine yıldız a dönmek istiyorum c 180 benzinli ile cla 200 arasındaki farklar nedir ...aynı motoramı sahip turbo önden çekiş vs..yardımcı olursanız sevirim...herkese mutlu yıllar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgtyzl

    Merhabalar bişey öğrenmek istiyorum 2014 c180 avantgarde aracım var buna amg ön arka tampon taktırabiliyormuyuz?görüntü olarak çok hoş duruyor..

    Böyle bir konu hakkında bilgisi olan yokmu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hundai ix35 klübü

    Herkeze hayirli seneler.2018 devletimiz ve milletimiz icin

    . 2017 den daha iyi gecer insallah

    amin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgtyzl


    quote:

    Orijinalden alıntı: cgtyzl

    Merhabalar bişey öğrenmek istiyorum 2014 c180 avantgarde aracım var buna amg ön arka tampon taktırabiliyormuyuz?görüntü olarak çok hoş duruyor..

    Böyle bir konu hakkında bilgisi olan yokmu?

    kesin bir bilgim olmamakla beraber takılmaması için bir neden göremiyorum ama maliyetli olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cosicoz

    arkadaşlar şirket aracım değişecek siz olsanız hangisini tercih edersiniz ;
    uzun yol yapılacak, konfor,güvenlik ön planda.performans üzmeyecek kadar olsun yeterli

    1. Mercedes C200D comfort (baz model): ok premium sınıf ama çok şikayet oludum bu forumda.
    2. Audi A4 2.0 TD (baz model) : hiç kullanmadım audi.
    3.Opel insignia grand sport 1.6 136hp dizel (full+full): deri koltuk ısıtma havalandırmalı, intelilux led farlar,bose ses sistemi,app car play,masaj fonksiyonlu agr onaylı koltuklar, direksiyon ısıtma, sportif direksiyon , metal pedallar vd vd vd. şimdiki aracım 2.0 tdci insignia biraz gürültü dışında memnun kaldım..

    2>3>1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kelebek05

    Arkadaşlar merhaba
    daha önce cla 200 üm vardı 156 hp benzinli turbo önden çekişliydi....sattım...başka araç aldı ama rahat edemedim yine yıldız a dönmek istiyorum c 180 benzinli ile cla 200 arasındaki farklar nedir ...aynı motoramı sahip turbo önden çekiş vs..yardımcı olursanız sevirim...herkese mutlu yıllar

    arada dağlar kadar fark var. kısaca ikinci el bile olsa c serisi alın
  • Bir iki gündür gps'de bir gariplik vardı, aracın gerçek park konumundan 1km uzağı gösteriyor, bu en son sinyali oradan alabildiğinden kaynaklanıyor olabilir mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali_ihsan21 -- 2 Ocak 2018; 23:26:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • C serisini kış lastiğiyle karlı buzlu yollarda kullanan arkadaşların tecrübelerini öğrenmek isterim. Şehiriçi 2 santim kar değil zorlu koşulları kastediyorum. BMW5 in yokuşu çıkamadığını bilirim karlı havada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cgtyzl C kullanıcısına yanıt
    Taktirabilirsin ama cok siritir.

    Arka tamponla beraber; amg on tampon, yan etekler, amg jant ve istege bagli olarak arka spoiler lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bağa mı didin? kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ladinkayin

    C serisini kış lastiğiyle karlı buzlu yollarda kullanan arkadaşların tecrübelerini öğrenmek isterim. Şehiriçi 2 santim kar değil zorlu koşulları kastediyorum. BMW5 in yokuşu çıkamadığını bilirim karlı havada

    "Zorlu koşul"da gitmez. Gaza dikkatsiz basılırsa arkası atar. Yokuşta kalınırsa büyük ihtimal kalkamaz. Her şekilde karlı yollarda önden çekişli araca göre daha dezavantajlı. Buzlu yolda çivili lastiği olmayan hiçbir araç gidemez zaten.

    Zorlu koşulda gidenler bunlar (kardeşimin arabası):
    https://www.youtube.com/watch?v=NROjggs0c8Q


    Abant'a çıkarken:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2e


    quote:

    Orijinalden alıntı: ladinkayin

    C serisini kış lastiğiyle karlı buzlu yollarda kullanan arkadaşların tecrübelerini öğrenmek isterim. Şehiriçi 2 santim kar değil zorlu koşulları kastediyorum. BMW5 in yokuşu çıkamadığını bilirim karlı havada

    "Zorlu koşul"da gitmez. Gaza dikkatsiz basılırsa arkası atar. Yokuşta kalınırsa büyük ihtimal kalkamaz. Her şekilde karlı yollarda önden çekişli araca göre daha dezavantajlı. Buzlu yolda çivili lastiği olmayan hiçbir araç gidemez zaten.

    Zorlu koşulda gidenler bunlar (kardeşimin arabası):
    https://www.youtube.com/watch?v=NROjggs0c8Q


    Abant'a çıkarken:




    Ova valla harika

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • c 180 exclusive kullanıyorum araç 1 yaşını doldurdu
    ekranda servis süresi 25 gün geçti uyarısı veriyor
    şu an şehir dışındayım aracı 1 ay sonra servise götürsem 3.yıl garantisinden faydalanabilirmiyim?
    (maksimum 3 ay diye biliyorum ama bazı servislerin 2.aydan sonra sorun çıkardıklarını duymuştum bu doğru mu?)

    birde 1.yıl bakımında aracı servise götürdüğümde nelere dikkat etmeliyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.exclusive

    c 180 exclusive kullanıyorum araç 1 yaşını doldurdu
    ekranda servis süresi 25 gün geçti uyarısı veriyor
    şu an şehir dışındayım aracı 1 ay sonra servise götürsem 3.yıl garantisinden faydalanabilirmiyim?
    (maksimum 3 ay diye biliyorum ama bazı servislerin 2.aydan sonra sorun çıkardıklarını duymuştum bu doğru mu?)

    birde 1.yıl bakımında aracı servise götürdüğümde nelere dikkat etmeliyim?


    1. bakıma da 2. bakıma da 3 aya kadar gecikmeli gidebilirsiniz. Ben ikisine de 2 ay kadar geç gittim ve 3. yıl garantisini aldım.
    3 ay veya 3000 kilometreden fazla gecikmezseniz hiçbir sorun çıkmaz, ytd :))) Şu lafı da bu sıralar her yerde (coin başlıklarında) göre göre öneri şeklinde olan her cümlenin sonunda görür veya yazar gibi oldum yaw :))))))

    Kısacası: Sorun olmaz.
    Bence dikkat etmeniz gereken ilk şey aracı teslim aldığınızda ön sütunlarda kumaş kısmında el izi var mı diye bakmak. Her iki bakından sonra da aldığımda sol ön sütunda el izi vardı, ustalar aracı iterken yapıyor bunu. Söylediğimde yıkama bölümüne götürüp sildiler ve tamamen çıktı hemen, her iki seferinde de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isimbulunamadı -- 6 Ocak 2018; 13:44:19 >




  • 2e 2 kullanıcısına yanıt
    maşallah Audi kar temizleme aracı gibi :-) teşekkürler cevap için
  • Arkadaşlar, 1 yıl önce aldığım C200 D aracımın geçen ay 15 bin km bakımını Marsel’de yaptırdım. Silecekler ve arka balata değişimiyle birlikte tuzlu bir servis ücreti çıktı ortaya. Bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittiğim servistekilerin yoğun ilgisi

    (!) beni şaşırtmadı tabii :) Açıkçası servisler arasında bir fark olmadığına, fiyat ve “ilgi” araştırması yaparken iyice kani oldum.



    Neyse; asıl bahse geliyorum..Servisin üzerinden 1 ay geçti ve aracım şu an 16.500 km’de. (Ortalama yakıtım 8.5’dan aşağı düşmedi hiç. Servisdekiler de kısa mesafe ve İstanbul içi için “normal değer” diyorlar hep-bu ayrı konu) Son 2-3 gündür aracın motorundan, özellikle de her gaza bastığımda ıslık sesi gibi bir ses almaya başladım. Yakıttandır diye düşünürken bu sesin hiç gitmemesi üzerine işgillenip bugün aracı, dilimin yandığı değil hiç gitmediğim servise götüreyim dedim. Mengerler Bostancı’da, “aracın motorundan gelen sesin turbo arızası olabileceği” belirtildi ve bunun neden kaynaklandığının anlaşılması için aracın kalması gerektiği söylendi. Eğer bir turbo arızasıysa, Almanya ile tutbo değişimi konusunda yazışmalar olacağı ve sürecin 1-2 ay bile sürebileceği de aktarıldı. Şoke oldum tabii. Daha 16 bin km’de aracın turbo arızası vermesi, hele Mercedes kalitesinde bir araca yakışmıyor bana göre. Ama asıl şoku internet ortamında araştırırken yaşadım. Bu sorunu yaşamayan C200 D kullanıcısı neredeyse yokmuş! Ya da ben öyle algılıyorum artık. Aracımı bıraktım ve çıktım. Moralim de bozuldu haliyle. Haber verecekler 1-2 güne; kesin teşhis için.

    Bu tür bir durumu yaşayan arkadaşlar varsa aramızda, neyi nasıl yapmam konusunda tavsiyesine ihtiyacım olduğu kanaatindeyim. Şayet varsa böyle bir turbo arızası ve de kronikse; aracın değişmesini talep etmemiz gerekmez mi sizce? 16 bin km aracın turbo arızası vermesi olağan kabul edilip, salt turbo değişimi mi istenmelidir? Bilmiyorum..Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Sevgi ve saygılarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • corova kullanıcısına yanıt
    Maalesef turbo sıkıntısı kronik gibi C200d’ lerde.
    Ben de Ekim 2015’ ten beri severek kullanıyorum C200d aracımı problem yaşamadım bu zamana kadar. Turbo değişmesine gerek kalmadan servisler son 6 aydır turbo hortumunu tüm araçların değiştiriyorlar. Yakıtınız da çokmuş. Ben de %95 şehir içi kullanırım ortalamam 7,5 sürekli. Sizin 1 LT daha yüksek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corova

    Arkadaşlar, 1 yıl önce aldığım C200 D aracımın geçen ay 15 bin km bakımını Marsel’de yaptırdım. Silecekler ve arka balata değişimiyle birlikte tuzlu bir servis ücreti çıktı ortaya. Bir arkadaşımın tavsiyesiyle gittiğim servistekilerin yoğun ilgisi

    (!) beni şaşırtmadı tabii :) Açıkçası servisler arasında bir fark olmadığına, fiyat ve “ilgi” araştırması yaparken iyice kani oldum.



    Neyse; asıl bahse geliyorum..Servisin üzerinden 1 ay geçti ve aracım şu an 16.500 km’de. (Ortalama yakıtım 8.5’dan aşağı düşmedi hiç. Servisdekiler de kısa mesafe ve İstanbul içi için “normal değer” diyorlar hep-bu ayrı konu) Son 2-3 gündür aracın motorundan, özellikle de her gaza bastığımda ıslık sesi gibi bir ses almaya başladım. Yakıttandır diye düşünürken bu sesin hiç gitmemesi üzerine işgillenip bugün aracı, dilimin yandığı değil hiç gitmediğim servise götüreyim dedim. Mengerler Bostancı’da, “aracın motorundan gelen sesin turbo arızası olabileceği” belirtildi ve bunun neden kaynaklandığının anlaşılması için aracın kalması gerektiği söylendi. Eğer bir turbo arızasıysa, Almanya ile tutbo değişimi konusunda yazışmalar olacağı ve sürecin 1-2 ay bile sürebileceği de aktarıldı. Şoke oldum tabii. Daha 16 bin km’de aracın turbo arızası vermesi, hele Mercedes kalitesinde bir araca yakışmıyor bana göre. Ama asıl şoku internet ortamında araştırırken yaşadım. Bu sorunu yaşamayan C200 D kullanıcısı neredeyse yokmuş! Ya da ben öyle algılıyorum artık. Aracımı bıraktım ve çıktım. Moralim de bozuldu haliyle. Haber verecekler 1-2 güne; kesin teşhis için.

    Bu tür bir durumu yaşayan arkadaşlar varsa aramızda, neyi nasıl yapmam konusunda tavsiyesine ihtiyacım olduğu kanaatindeyim. Şayet varsa böyle bir turbo arızası ve de kronikse; aracın değişmesini talep etmemiz gerekmez mi sizce? 16 bin km aracın turbo arızası vermesi olağan kabul edilip, salt turbo değişimi mi istenmelidir? Bilmiyorum..Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Sevgi ve saygılarımla.

    Hocam benim araç C180, dizel değil ama şöyle bir yorum yapacağım. Her araçta bazı parçalarda kronik sorun çıkabilir, satilan araçların neredeyse tamamında o parça bozuk çıkabiliyor, bu sorun 16bin değil 2bin kilometrede de olabilir, önemli olan markanin bu sorunu kabul edip hemen degistirmesi ücretsiz. İsterse 500 kilometrede iken olsun, bu bir araç değişim nedeni olamaz bence. Parçada sorun olabilir. Parça değişir. Garanti bu demek zaten.

    Bu parçalar çok denetimden gecmesine rağmen o parça sorunlu çıkabiliyor ve milyonlarca parça servise çağırılarak değiştiriliyor. Mercedes'in kendi parçası değilse başka markadan satın almışsa zaten alırken de bi ihtimaller göze alınarak anlasma yapılıyor. Mesela benim önceki araç 1.5 dci motorlu Laguna 3, bütün seri turbo hortumu çatlama sorunu verdi ve çatlayan catlamayan bütün araçlar çağırılıp bir günde hortum değiştirildi, benim araç dahil. Islık sesi çıkıyordu aynı sizinki gibi. Hortum yırtık olunca o yurtiktan ses çıkıyor ve oradan basınç kaçtığı icin aracbanin turbo gazlamasi düşüyor. Sizin sorun farklı olabilir bilemem.



    Sonuç olarak sorun ister sadece sizin araçta olsun isterse satılan bütün c200'lerde olsun araç değişim sebebi olamaz bence. Önemli olan kullanıcı mağdur edilmeden sorunun hızla duzeltilmesi. Duzeltmek cok vakit alacaksa o süre zarfında kullanıciya ikame araç verilmesi yani her şekilde mağdur edilmemesi lazım.

    Tamir suresi belli bir gün sayısını gecince bazi haklarıniz oluyor ama tam hatırlayamıyorum, bunu araştırırsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 753754755756757
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.