Şimdi Ara

2014 Jetta DSG Sorunu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
1.690
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duveko

    Ben de benzer bir deneyim yaşadım normalde forumlara yazmak çok adetim değildir genelde okuyucu kesimdeyimdir ama sizin yazınızın bana çok faydası olduğu için hem deneyimimi paylaşmak hem de size teşekkür etmek için cevap yazmak istedim:) 3 sene önce 2013 model 90 bin km de bir golf almıştım.Servis bakımlı ve tramer kaydı da olmayan aracımı 3 yılda yaklaşık 50bin km de ben kullandım ve periyodik bakımlar dışında hiç servise gitme gereği duymadım.Aracımı her gün düzenli olarak işe gidip gelirken kullanıyorum. 3-4 hafta önce ilk kez sabah arabayı çakıştırdım D ye taktım ve gaza bastım ama araçta herhangi bir hareket olmadı. Bir an panikledim bir kaç kez daha P ye ve D ye alarak denedim düzelince önemsemedim.Sonraki iki hafta içinde benzer şekillerde D ye atınca hareket etmeme sorununu yaşadım ve artık bir sıkıntı olduğunun farkındaydım ama servise gitmek için salgın durumlarının bitmesini bekledim. Bu arada da forumlarda araştırma yapmaya başladım ama herkes farklı bir yorum ve maaliyet bildirmiş.Kimileri 2500-3000 tl lerden bahsederken kimileri 12-13000 tl lerden bahsediyordu. Neticede 2 hafta önce aracım artık yürümez oldu ve mecbur servisi arayıp acil yardım istedim. Aracımı servise çektirdim.Yapacakları tespiti beklerken bir yandan da forumalarda okuduklarımı aklımdan geçiyordum. Sanayide 3bin tl civarlarına onarım yaptıklarını okudum ama sizinki gibi bir kaç yazıda yetkili servislerde de bu işlemin yapıldığını okumuştum ama servisteki danışmana bu durumdan bahsetmeyip bana sunacakları arıza tespiti ve maaliyet teklifini beklemeye başladım. yarım saat içerisinde benimle ilgilenen arkadaş sorunun mekatronik kaynaklı olduğunu söyledi. Araçlardan çok anlamam ancak golf araç aldıktan sonra DSG şanzımanda mekatronik arızası ile ilgili bir çok şey okumuştum. Neticede danışman mekatronikteki sorunu mekatronik değişimi gerektirmeden onarım yöntemi ile giderilebileceğini ve bunun da 3500 tl civarında tutacağını servis bakımlarımın düzenli olması nedeniyle de zubizu indirimi ile yaklaşık 2500 tlye çözüleceğini belirtti. Sorunu yaşamaya başladıktan sonra piyasa araştırması da yaptığım için fiyatın piyasa ortalamasında hatta çoğu yerden daha uygun olduğunu biliyordum ama sonuçta bu bir onarım ve kısa sürede tekrar aynı sorunu yaşamaktan endişe ettiğimi belirttim. Bu işlemi 4-5 aydır çok sayıda araca uyguladıklarını ve olumsuz geri dönüşün yok denecek kadar az olduğunu kaldı ki 12 ay parça garantisi verildiğini söyleyince çok da düşünecek bir şey olmadığına karar verip onayı verdim. Pandemi nedeni ile çalışma saatleri kısaltıldığı için bir gün sonra teslim edebileceklerini bildirdiler. Aracımı teslim aldım ve paranoyakça sürekli tekrar tekrar deniyorum aynı arızayı yapacak mı diye ama maşallah hiç bir sorun yok :) Farklı bir durum yaşarsam yine mutlaka haber veririm.
    Gecmis olsun 12 ay garantisi bitmeden satarsiniz artik ne olacagi belli olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.