Şimdi Ara

2014 Dünya Kupası | FİNAL | Şampiyon ALMANYA

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
28.979
Cevap
62
Favori
368.205
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Dünyadan Futbol >> 2014 Dünya Kupası | FİNAL | Şampiyon ALMANYA
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1265 Mesaj
    Almanya - Kolombiya
    Arjantin - Hollanda yarı final



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7168 Mesaj
    Şili iyi oynadı ve turu hakeden taraftı. Brezilya bu futbolla çeyrek finalde elenir.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    63 Mesaj
    Bu brezilya cok yasamaz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    944 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kenshi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Cane®

    Ömer üründül: brezilya iki penalti kacirip kazandiysa, demek ki sili kaybetti?¿!!

    Bu adam ne içiyor abi.

    Haha

    Ağır bir Ömer Zulümdül taraftarıyım ancak adam arada derin sözler de söylüyor.

    Meali : 2 penaltı kaçırıp hala yenemiyorsanız kaybetmeye mahkumsunuz.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    16 Not
    OLEY OLEEEEYYYY ŞAMPİYONNN BREZİLYAAAA ŞİLİ GO HOME
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    6 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: ŞahinAbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackwater

    ohhhhhhhhh şilililere gelsin ahahhahahahhahahahaha

    BREZİLYA ŞAMPİYON

    doğru yolu bulduğuna sevindim E-Z-D-İ-K ŞAMPİYON BREZİYA

    hocam ben hep brezilyalıydım fakat takımı eleştiriyorum yeri geldiği zaman. 2 maçtır berbat oynuyoruz. gerçek brezilya bu değil ikimiz de biliyoruz
    _____________________________




  • Teğmen
    202 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cane®

    Ömer üründül: brezilya iki penalti kacirip kazandiysa, demek ki sili kaybetti?¿!!

    Bu adam ne içiyor abi.

    Aslında "Brezilya kazanmadı, Şili kaybetti" manasına getirdi. Tamam adam kötü yorumcuda her lafında bit yeniği aramayın yahu.
    _____________________________
    "The Lich King has given me true power."
  • Binbaşı
    1019 Mesaj
    Çok yazık oldu abi. Ah şu direklerin gözü kör olsun.
    _____________________________
  • Yarbay
    7175 Mesaj
    Şili' ye yazık oldu. Ama kendi sonlarını kendileri hazırladılar. Bu kadar kötü penaltı atarsan, elenmen kaçınılmaz olur. 5' de ki 2 penaltı nedir arkadaş !!
    |
    |
    _____________________________
    Fenerbahçe büyüklüğü, ne kupa büyüklüğü, ne de şampiyonluk büyüklüğüdür.Fenerbahçe büyüklüğü öyle bir büyüklüktür ki, adı konamaz.

    İslam ÇUPİ
  • Teğmen
    176 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PeNcİLMaN

    quote:

    Orijinalden alıntı: rhombeus

    Brezilyaya ceyrek finalde hollanda cakar hic acimaz

    Kolombiya veya uruguay ile oynayacak çeyrek finalde.Suarez gitmese uruguay elerdi ama şimdi brezilya yarı finale rahat çıkar.

    Uruguay kolombiya galibi geliyomus evet 2. Kez fail olduk bu aksam :) ama kolombiya uruguayi eler brezilyayida eler gibime geliyo cok vasat bir takim sili yi zor zor ite kaka penaltilarla eleyebilmek nedir allasen



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2464 Mesaj
    Almanya,Fransa,Hollanda parçalar bu çakma Brezilya'yı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    bütün çiçekleri kopartabilirler ama baharın gelişini engelleyemezler.
  • Yarbay
    10294 Mesaj
    Favori Kolombiya görünsede, Uruguay' dan sürpriz bekliyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    139 Mesaj
    Şu konuda 2-3 troll var yemin ederim soğuyorum bu tip adamlar yüzünden,sürekli takım değiştiren biri mi olsun burayı tribüne çeviren mi olsun ne arasan var ilginç şeyler be .
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    uruguay alır
    |
    |
    vinsenty kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Şili mücadelesiyle takdir topladı ama kötü oynayan brezilyaya hücum yapamayınca devam etmesinin bir anlamı kalmamıştı.

    Gene de şiliyi takdir etmek lazım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3014 Mesaj
    eleneceksen adam gibi elen be kardeşim.

    atm ve şili milli takımı nasıl kaybedilir biliyorlar. acısız kaybetmenini de bi stili vardır.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2476 Mesaj
    Panzerler şampiyon.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    75 Mesaj
    Yazık oldu Şili'ye önce son anlarda direkten döndü topları sonra 3 tane penaltı kaçırdılar. Brezilya da böyle devam ederse işi zor
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    16 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fernando Hierro

    Şu konuda 2-3 troll var yemin ederim soğuyorum bu tip adamlar yüzünden,sürekli takım değiştiren biri mi olsun burayı tribüne çeviren mi olsun ne arasan var ilginç şeyler be .

    haklısın kardeşim vallahi bende bıktım yav
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    493 Mesaj
    Atamayana atarlar Şili iyi direndi ama çalık oyuncuları penaltıları doğru düzgün atamadı. Penaltılarda şans Brezilya'nın yanındaydı. Konudaki Şilili taraftarlar her mesajı eksilemekten vazgeçin.
    |
    |
    _____________________________
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
emek server
Media Sözlük
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
1,224
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.