Şimdi Ara

2013 Mercedes E180 CGI FL ELITE 156hp (52. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.315
Cevap
26
Favori
199.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuperSantorelli

    C63 6.0lt + devasa motor hacımı ıle 4.0lt'lık M3 karşısında elbette bır fark yaratacak,yaratmalıda lakın bu fark oyle aman aman bır fark degıl.

    Pıstte ve norm kullanımlar da M3'un cok daha basarılı,kontrollu ve rafıne bır arac oldugu kanısındalar.

    C serısı ıcın sedan yada coupe pek bısey farketmez o kadar devasa motor hacmı ıle yapsın artık bır seyler..

    Motorun yüksek hacimli olması şu aşamada çok önemli değil çünkü araçların güçleri birbirine yakın ve amg motorunun düşük devirde dolanması ve şanzımanı göz önünde bulunduracak olunursa c63 lehine dezavantaj var, ayrıca ton başına güçte de yine c63 lehine dezavantaj var. Ama buna rağmen coupe c63 daha iyi turlayabiliyor günlük kullanım performansına hiç değinmiyorum çünkü 0-200 süreleri arasında 2 saniye fark atıyor c63, hatta performans paketli c63, V10 M5'ten daha iyi yürüyor. Sedan C63 ile Coupe C63 arasında ise 15 saniye fark var ringte yani bayağı farkı var anlayacağın. Ama M3'ün normal bir kullanıcı için daha optimum kolay zapt edilebilir bir otomobil olduğunu kabul ediyorum, mesela ben bu halimle ikisi ile turlasam m3 ile daha iyi sonuçlar alabilirim diye düşünüyorum c63'ü limitlerde kullanmak hayvani pilotaj ister.




  • 63 ve 65 amg serılerı zaten yururken bıle o motorun ınanılmaz yırtıcı homurtusu başa bela,lakın C serısın de bu kadar performansı yola aktarmanın onemı kadar pılotaj rahatlıgı ve ergomısı de dusunulmelıydı.

    Keza corvette'ler gıbı,arac hatayı kabul edecek bır cıhaz degıl,ufak tefek hatalı gaz tepkımelerınız de kendınızle beraber aracı baska yerlerde bulabılırsınız.

    Yuksek guc ve zamanlama oranları her daım fınalı belırlesede,kullanım sekıllerı ve rahatlıgı arada kı 1-2 salıse ve az bıraz uzerı sımetrı zamanları ört pas ettırebılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber-shot

    E serisi kullanan arkadaslar merhabalar, orta konsoldaki bardaklik cikiyor mu? Bizde bardaklik yok acaba keyless go tusu gibi cikip takilabilen birsey mi bizim aracta mi koymayi unuttular merak ettim. Iyi aksamlar


    Opsiyonel donanımdır, normalde yoktur. Fiyatı 250 TL civarıdır, ben almadım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance

    Bugün dışarda yakından gördüm E180 i. Gayet güzel ve hoş araç olmuş motoru da yeterli gibi adam yanımdan basıp geçti iyi hızlanıyor 1.6 mototrun eleştirilmesini anlamıyorum sonuçta atmosferik bir motor değil. Formula 1 araçları bile 1.6 motor kullanmaya başlıcak

    Ben yavaş yavaş motorun ne kadar yeterli olduğu görüşünün ağırlık kazanacağını biliyorum. Sadece biraz sabır gerekiyor. Sadece yanınızdan basıp geçmesi değil, kullanımı da oldukça rahat ve performans sıkıntısı yok.

    2009 model C180'im ile karşılaştırıldığında 150 kg fazlası olmasına rağmen daha az yakıyor. C180 ile 9,5 litre ortalamayla gittiğim iş yolumda, E180 ile 8,5 ortalamayla gidiyorum. Bu arabayı alırken kesinlikle C180'den az yakacağına ihtimal vermiyordum. Ancak kompresörden turbo şarjlı motora dönemk tam isabet olmuş. Kesinlikle ve kesinlikle bu araba için mükemmel bir motor seçeneği olmuş. 1.6 motor ve 156 beygir C ile aynı görünse de motorun çalışma prensibiyle farkı ortaya koyuyor. Örneğin, sürekli kullandığım bir yokuşta hafif gaza dokunduğumda C serisi patinaja düşerken, E serisinde ne yaptıysam bu sorunla karşılaşmadım. Ayrıca yine aynı yokuşun sonunda durduğumda C ile kalkmakta zorlanırken, E ile bunu yaşamıyorum. Kompresör düşük devirlerde daha iyi olabilir, ama kontrolsüz güç, güç değildir tezi bir kez daha doğru çıkıyor. 150 kg daha ağır araba bana mısın demiyor. Belki kırmızı ışıkta kalkışlarda C serisi daha hızlı tepki verebilir ama hafif ıslak veya hafif yokuş olan bir yerde E serisinin, C'ye bu sorun sebebiyle acımayacağını düşünüyorum.

    Bu sebeplerle tespitiniz çok doğru. Ben bu başlık altında birkaç mesaj atıp bildiğim tüm detayları paylaştım ve bu aracı sipariş aşamamdan itibaren hem eski arabam C serisiyle, hem de yine testini yaptığım 520i ile kıyasladım. Yaptığım seçimin doğru olduğu konusunda hala kararım net ve çok da mutluyum. Zevkler tartışılmaz, kimse BMW'ye de laf edemez. Ama iç konfor ve malzeme kalitesi ile, dış görüntünün birleşimine bakınca ben gözüm kapalı Mercedes dedim. Hele ki Mercedes'in sunduğu donanımı, ücretini verip almak isteseniz bile BMW'de olmaması tuzu biberi. 360 derece kamerasından, navigasyonuna, 10 gb dahili hafızasından, istediğin veri hacmine sahip sd kartınıza, 6 dvdden, bej-kahve uyumlu iç döşemelerine, CLS'den alınmış orta konsol saatinden distronic uyarı sistemlerine kadar kusursuz bir araç... Elbette ki fiyat olarka yüksek ama bu donanıma göre fiyat gerçekten çok iyi arkadaşlar. 4 kapının hangisi olursa olsun elinizi kola yerleştirip kendinize çektiğinizde kilitli kapılar açılıyor (Anahtar cebinizdeyse), kapıyı kapatıp uzaklaşırken kapı kolunun dışına hafifçe elinizi sürttüğünüzde kilitleniyor. Bagajın, anahtar üstündeki düğmeyle, arabanın içindeki düğmeyle, ayağınızı tamponun altına götürüp getirerek ve bagajın kendi tutamağıyla açıldığını söylememe gerek yok. Önemli olan aynı yöntemlerle kapağın kapatılabiliyor olmasıdır. Araçta 77 sensör var ve her biri çok ince hesaplarla düşünülmüş. Eco start-stop çok hızlı devreye giriyor, rakiplerine göre çok az sarsılıyor ve stop etmiş durumdayken bile ikinci akü nün beslemesiyle ısıtma ve soğutma sistemleri gayet düzgün şekilde çalışmaya devam ediyor...

    Şimdilik bu kadar... Ara sıra yine detay paylaşmaya çalışırım. Sorularınız olursa beklerim...

    Saygılar




  • Teşekkür ederim cevaplarınız için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyber-shot

    Teşekkür ederim cevaplarınız için



    Rica ederim
  • İstanbul - Edirne arasında Selimpaşa'dan sonra hiç gaz kesmeden tempomat ile sabit 200km hız ve araçta 3 kişi ile ortalamam 16.6lt süre 1 saat 18dk. (Tem mahmutbey gişe giriş - edirne gişe çıkış).

    Bu hafta sonundan itibaren kayınvalidemin E270'ini alacağım, arabamı da yaz sonunda kadar ona ödünç veriyorum. Bakalım yakıt tüketim maaliyetim 1.6lt turbo benzinli ile 2.7lt turbo dizel'de ne kadar fark edecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Praetor

    İstanbul - Edirne arasında Selimpaşa'dan sonra hiç gaz kesmeden tempomat ile sabit 200km hız ve araçta 3 kişi ile ortalamam 16.6lt süre 1 saat 18dk. (Tem mahmutbey gişe giriş - edirne gişe çıkış).

    Bu hafta sonundan itibaren kayınvalidemin E270'ini alacağım, arabamı da yaz sonunda kadar ona ödünç veriyorum. Bakalım yakıt tüketim maaliyetim 1.6lt turbo benzinli ile 2.7lt turbo dizel'de ne kadar fark edecek.

    E270 için birşey diyemem ama e320cdi için aşağıdaki linke göz atın derim. Beni çok şaşırtmıştı tüketim.

    http://www.gizmag.com/go/4003/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sn N'DexteR,

    Size katılırım. 2 tane W212 FL var ve çok memnunuz.
    Saygılarımla,
  • Praetor kullanıcısına yanıt
    Daha önce Antalya'ya giderken e270 cdi kullanmıştım. Genelde 220-180 km/h hızlarda yaklaşık 100 km gittiğimi hatırlıyorum. Tüketim değerini net hatırlamıyorum ama 6.5 lt olarak aklımda kalmış. her ne olursa olsun 10lt yi geçeceneğini zannetmem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meceng -- 17 Ocak 2014; 8:44:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cuneyta

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultiMance

    Bugün dışarda yakından gördüm E180 i. Gayet güzel ve hoş araç olmuş motoru da yeterli gibi adam yanımdan basıp geçti iyi hızlanıyor 1.6 mototrun eleştirilmesini anlamıyorum sonuçta atmosferik bir motor değil. Formula 1 araçları bile 1.6 motor kullanmaya başlıcak

    Ben yavaş yavaş motorun ne kadar yeterli olduğu görüşünün ağırlık kazanacağını biliyorum. Sadece biraz sabır gerekiyor. Sadece yanınızdan basıp geçmesi değil, kullanımı da oldukça rahat ve performans sıkıntısı yok.

    2009 model C180'im ile karşılaştırıldığında...................

    Hocam amacım tartışma başlatmak değil ama bu kasaların (5 ve E) motoru kesinlikle 1.6 hacimliler değil.
    Kullanım tarzına göre yeterli gelebilir, o ayrı bir konu, beklentinize göre değişir.

    Bu araçların hakkı 200bg civarı güçlerdir ama maalesef memleket şartları bunu zorlaştırıyor.
    156 beygir bir motor E kasanın şasisini zorlamaz bile, rahatlıkla daha yüksek güce dayanır, çok daha keyifli olur.
    Daha doğrusu arabanın neleri başarabildiği anca böyle bir motorla anlaşılır.

    Tek başına hız yapan araç da çok, yavaş olup konforlu olan araç da çok piyasada.
    Benim bu kasalardan beklentim, bu ikisini birlikte sunmasıdır.

    Tekrar belirteyim, bunlar benim düşüncelerimdir araçlar hakkındaki, herkes ihtiyacına göre farklı değerlendirebilir.




  • erciftci E kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam, yüksek hacimli motorları kullanmanın zevkini vermez elbette ama dediğiniz gibi memleket şartları bizi buna itiyor maalesef.
  • meceng M kullanıcısına yanıt
    Şehir içi şimdilik 10lt mazot. 10 yaşında ve 175binde olan bir araç için hiç fena değil. Zaten bana çoğunlukla şehir dışı gerekeceğinden 6-7lt civarı şehirlerarqası sakin kullanım yaksa yeterli olur.
  • Bundan az yakacagi kesin:) 2011 e 350cdi..:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor çok başarılı. Aracın tasarımı da çok güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ampul_patlatan A kullanıcısına yanıt
    Ortalama km hız 71 görünürken yukarıdaki değerler normal. Kayınpederin sattığı 2011 350 4 Matic'in şehir içi ortalaması 9lt civarındaydı ki , şimdiki kaynvalidenin E270'inden daha iyi bir sonuç hem de 4 çeker olmasına rağmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Praetor

    Şehir içi şimdilik 10lt mazot. 10 yaşında ve 175binde olan bir araç için hiç fena değil.

    Sizin E180 ne yakıyordu bu şartlarda ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Praetor

    Şehir içi şimdilik 10lt mazot. 10 yaşında ve 175binde olan bir araç için hiç fena değil.

    Sizin E180 ne yakıyordu bu şartlarda ?

    Yaklaşık şehir içi tüketimim 9.5-10lt civarında.
  • Temmuz'da panaromik sunroof+ceviz kaplama+artico deri döşemeyi 145bin'den liste fiyatıyl satarken şimdiaynı araç aynı donanımla 173bin... Heyhattt....
    O zaman 175bin'e E250 CGI aynı donanımla satılıyordu ki insanın delirmesi içten bile değil... Bu arada 175'e pahalı geldiği için alamadığım E250'de 210binTL olmuş.
  • Vergi sonrası fiyatlarını da yazsaydınız,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.