Şimdi Ara

'2013'de gösterilen The Witcher 3'ü Xbox One seviyesine çektik'

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yazıya başlamadan önce bazı arkadaşları bir konuda uyarmak istiyorum; "ama grafikler çok güzel sizinde işiniz gücünüz grafik bu hali neyinize yetmiyor herkesin Titan X'i mi var" diyen çok sevgili arkadaşlarım eğer böyle düşünüyorsanız bu sekmeyi kapatın ve yılın oyunu Witcher 3'ü olduğu gibi bekleyin kimse size karışmıyor.




    "2013'de gösterilen The Witcher 3'ü tanıtılan yeni nesil konsolların en güçsüzü baz alınacak (Xbox One) seviyeye çektik ve yavaşca üzerine koymaya çalıştık."

    İngilizce yazıdan kabaca çevirdiğim bu satırlar malesef oyunun yapımcısına ait.


    Öncelikle yazının İngilizce kaynağını paylaşacağım çünkü tamamını çevirmem mümkün değil.

    http://whatifgaming.com/developer-insider-the-witcher-3-was-downgraded-from-2013-list-of-all-features-taken-out-why

    E3 2013'de hazırlanan nVidia Effects



    Kabaca yapımcının "downgrade edilenler" hakkında söyledikleri:

    -Oyuna başladığımızda elimizde yeni nesil konsolların donanım bilgisi yoktu ve onlar tanıtıldığında o donanımların bizim sunduğumuz grafik detayını kaldırmanın çok uzağında olduğunu anladık.

    -Elimizde 2 seçenek vardı; ya zor yolu seçip 3 ayrı Witcher 3 üretecektik birisi PC birisi PS4 birisi Xbox One için yada herkesin seçeceği yoldan gidip en düşük güçlü sistemi baz alarak tek bir "build" oluşturacaktık.Malesef 2. yöntemi seçtik.

    -NVIDIA GameWorks'ün sağladığı özel detaylarla birlikte kendi kodladığımız bazı özellikleride kesmek zorunda kaldık bunlardan başlıca bazıları:

    *Görüş açısındaki genel detay seviyesi. (E3 2013'de kullandıkları Draw Distance'ı tamamen ortadan kaldırmak zorunda kalmışlar.)

    *Hacimsel saydamlık. (Sanırım sıvı efeklerinden bahsediliyor hacim azaldıkça sıvının saydamlaşması.)

    *Ambient occlusion ve tüm yeşillik (Ağaçlar,çimler,yapraklar vs) detayının kısılması. (E3 2013'e göre kısılmaktan bahsediliyor yani PC'de ultrada açsanız o dönemki detayı alamayacaksınız.)

    *Esnek su efektinin simüle edilmesi ve tessellation kullanımı.

    *Tüm yer zemini ve duvar zemininde kullanılan tessellation efekleri.

    *Yumuşak ve gerçekçi partikül efektlerinin tümü: (Ateş,duman,sis vs)

    *Su üzerindeki gerçek zamanlı renderlanan yansıma tamamen kaldırılarak daha basit bir çözüme geçilmiş suya sıçrayan kan efektinin kaldırılması buna örnek verilmiş.

    En can alıcı en üzücü noktayı en sonda yazacağım:

    Hem bütçe hemde insan sayısı olarak 3 platforma 2013'de gösterdikleri gibi bir oyunu yapma şansları olmadığından bahsetmişler fakat PC'nin buna kesinlikle gücünün yeteceğini biliyor olduklarınıda kabul etmişler.

    "2013'deki tüm "in-game" trailerlar tamamen oyun içinden alınmıştı önceden renderlanmış yada özel hazırlanmış ufak bölümler değillerdi."

    Karşılaştırmalı fotoları ekleyeceğim.

     '2013'de gösterilen The Witcher 3'ü Xbox One seviyesine çektik'

     '2013'de gösterilen The Witcher 3'ü Xbox One seviyesine çektik'

     '2013'de gösterilen The Witcher 3'ü Xbox One seviyesine çektik'

     '2013'de gösterilen The Witcher 3'ü Xbox One seviyesine çektik'

    2013 Build (Gif):






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinúviel -- 13 Mayıs 2015; 20:06:53 >







  • Mantıklı bir karar, pc tarafında high-end gpu kullanan kişi sayısı çok az oyun motorunu onlara göre geliştirmek saçmalık olurdu. Zaten korsana çok yatkın bir oyun drm bile kullanılmıyor.
  • Haberin kaynağı bulunmamakta."Developer insider" yeterli bir kaynak değil bana kalırsa.En doğrusu 6 gün daha bekleyip herşeyi açık bir şekilde kendimiz görmek.Bu habere karşılık Cd Projekt ekibinden birinin forumdaki yazısı:http://forums.cdprojektred.com/threads/35851-Insider-says-there-was-a-graphics-downgrade?p=1651257&viewfull=1

    "Ok guys, I belive a word of clarification is required. These are just rumors, and as we've said before we don't comment on such. Secondly you have to remember that our game is a big release - a lot of people have been anticipating it and quite a few would like to gain some publicity from it even when it means talking about things which are not true. Wild Hunt comes out in a few days and you will be able to find out for yourself if the game is up to your standards. We believe so - we've worked really hard for 3 years to deliver you best possible experience - we love The Witcher as much as you do. To conlude we'd rather have you focus on the game and the fact that it's going to be in your hand in a matter of days. And one more thing - whenever we say something officially, we always put a person behind it."

    Özet olarak böyle büyük bir oyunun çıkış aşamasında birçok yanlış haberin dolaşabileceğini ve haberde geçenlerin doğru olmadığını, en iyisinin oyun çıktıktan sonra grafikleri kendimizin kontrol edip standartlarımızı karşılayıp karşılamadığına karar vermemiz gerektiğini belirtmiş.Ayrıca resmi bir açıklama yaptıklarında bunun arkasına sorumlu birini koyacaklarını da eklemişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oromë -- 13 Mayıs 2015; 20:57:15 >




  • Graphics of a game are never a priority of a true RPG gamer, otherwise they wouldn't be playing original Fallouts or Baldur's gate even today.
  • Ya şu lanet konsollar yüzünden niye bu grafiklerle değilde 5-6 sene öncenin grafiğiyle oynamaya itiliyoruz anlamıyorum, gidip okadar sistem dizdim oynattıracakları grafiğe bak şaka gibi resmen, şu konsollar zarardan başka birşey değil. Zaten adamlarda diyor hd7870 dengindeki ekran kartınada anca bu yapılır diye. (Eksilemekte serbestsiniz)
  • Uğraşılmış bir konu evet bende katılıyorum. Konsol firmaları ve ellerindeki büyük parasal ve oyuncu gücü ne yazık ki birçok oyunda grafik düşürülmesine neden oluyor.

    Bu oyunu yayınlanan 2013 oyun için grafikler ile pc'ye sunsalardı, bu sefer konsola kolay kolay bu oyunu satamazlardı. Satsalar bu sefer bu grafik farkı nedir diye konsol üreticileri ve oyuncularından bir ton laf yerlerdi.

    Ben en çok Ds2'nin pc ve konsolda yediği downgrade sinir olmuştum. Bu adını duyduğumuz ve daha da popüler olacak downgrade tabiri; daha çıkacak bir çok oyun için duyulacak ve tartışılacak gibi.

    Şunu anlamak lazım oyunlarda hele bazı epic denilecek serilerde ds, witcher vs. grafik çok önemsenmiyor seveleri tarafından, ama bunu öne sürüp ortaya sunulan grafikler ilk tanıtım videolarından farklı çıkınca; buda insanın sinirini bozan bir kandırmayı pc oyuncuların hissetmesine neden oluyor.




  • Xbox One oyun sektörünün yüz karasıdır
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Uzun bir yazı yazıcaktım ama allah bildiği gibi yapsın diyorum gidin benchmark ile kendinizi tatmin edin
  • # Ace # kullanıcısına yanıt
    Gerek yok ki adam zaten pc versiyonundan para kazanamıcak ne diye boşuna masraf etsin
  • Oyun gereksinimleri konsolların seviyesine indiriliyor böylece kimse 3000 liraya pc toplamıyor. 1500 liraya ps4 almak daha cazip geliyor insanlara.
  • Tıtax X'i olamayanlarda var nedir la asıl olanlarda var diyeceksin bunların hakkı değil mi oynamak.

    Şu laf beni benden alır
    quote:

    Ben oyunun kendisine bakarım grafiğine değil

    Bu kelime "Gel CD projekt ben domaldım bile" diye Türkçeye geçer.
    Bide şunu anlamıyorum grafikte oyunun bir parçası yanında gelen başka bir ürün değil ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: # Ace #

    Uğraşılmış bir konu evet bende katılıyorum. Konsol firmaları ve ellerindeki büyük parasal ve oyuncu gücü ne yazık ki birçok oyunda grafik düşürülmesine neden oluyor.

    Bu oyunu yayınlanan 2013 oyun için grafikler ile pc'ye sunsalardı, bu sefer konsola kolay kolay bu oyunu satamazlardı. Satsalar bu sefer bu grafik farkı nedir diye konsol üreticileri ve oyuncularından bir ton laf yerlerdi.

    Ben en çok Ds2'nin pc ve konsolda yediği downgrade sinir olmuştum. Bu adını duyduğumuz ve daha da popüler olacak downgrade tabiri; daha çıkacak bir çok oyun için duyulacak ve tartışılacak gibi.

    Şunu anlamak lazım oyunlarda hele bazı epic denilecek serilerde ds, witcher vs. grafik çok önemsenmiyor seveleri tarafından, ama bunu öne sürüp ortaya sunulan grafikler ilk tanıtım videolarından farklı çıkınca; buda insanın sinirini bozan bir kandırmayı pc oyuncuların hissetmesine neden oluyor.

    PC'ye sahip çıkan pek bi marka yok. Bitek steam her satılan oyundan yüzde bilmem kaç alıyor. Ama xbox'a satılan her oyundan hem amd hemde windows, ps'dende hem amd hem sony kazanıyor. PC'ye gelen oyunların ucuz olma sebebide zaten para kazanacak 3 değil sadece 1 firma olmasıdır.

    Grafik başdan böyle olsa pek uğraşmamışlar diye kızardım ama bide 2013'de öyle gösterilince bildiğin dolandırılma. Özellikle erken siparişcilere(ben onlardan değilim)




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.