Şimdi Ara

2012 YENİ MAZDA RX-8 SPIRIT R !! ÖZEL (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
1
Favori
10.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.motorlutasitlarvergisi.com/2012-mtv-motor-hacmine-degil-emisyona-gore-hesaplanacak

    Diğer konudan okudum,Euro 5'e uyumlu olması çok iyi olmuş. Emisyon ile vergilendirilmeye başlanacak ülkemizde bence eksiği kalmamış aracın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dh_userTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    Ya o değil de hakkaten son sahibisin.

    kardeş 1 yıldır süren detaylı araştırmalarıma dayanarak mx-5 ve rx-8 hakkında olan SON SAHİBİSİN lafı tamamı ile YANLIŞ. sebep çok basit.. bu araçlar çok fazla sevdalısına sahip.. 2.el takipçileri 2.elde rx-8 ve mx-5 buldukları anda alıyorlar... 2 yıldır sahibinden.comda hep son model mazdaları takip ederim.. 3,5 defa mx-5 geldi o gün satıldı ve bakıp çok beğendiğim rx-8ler en fazla 2 ay içerisinde hep satıldılar.. o arabyı aldınızmı son sahibi olursunuz bir şehir efsanesidir o kadar çünkü %100 yanlıştır.. 2.elde rx-8 tıpış tıpış gidiyor bundan adım gibi eminim..

    Umarım dediğin gibi olur, bu otomobil o piyasayı hak etmiyor çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.Modeon

    http://www.motorlutasitlarvergisi.com/2012-mtv-motor-hacmine-degil-emisyona-gore-hesaplanacak

    Diğer konudan okudum,Euro 5'e uyumlu olması çok iyi olmuş. Emisyon ile vergilendirilmeye başlanacak ülkemizde bence eksiği kalmamış aracın.

    fakat şunuda unutmamak lazım 1.6 300hplik rotary motor henüz euro5 uyumlu hale getirilmedi. mazda mühendisleri, motor euro5e uyumlu olduğu anda yeni rx'i piyasaya süreceklerini söylüyorlar. güncel 1.3 rotaryden daha ekonomik olması çok iyi..




  • 1.6 300 hp
  • Mazda şuanda ağırlığını skyactiv'e vericek.Tsunami,deprem ve şuanki küresel kriz bunu gerektiriyor.50.yıl adına hazırlıkları yapıyorlar,skyactiv'ten gelicek parayı Rotary arge'si için harcayacaklar..2017 50.yıla özel 1.6 turbo benzinli lazer ateşlemelei fiyatı etiketi 200 bin tl civarı 300-400 hp arası güç bagaj'da range artırmak adına dur-kalk ve sabit hızlarda devreye girecek hybrid motor,ama benzinli motor devrede olacak performanslı kullanımda.
  • 300 beygir beyler dağılın.....
  • 1.6 300 Hp olsun, Misak-ı Milli sınırlarını yanlayarak çizmezsem şerefsizim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    1.6 300 Hp olsun, Misak-ı Milli sınırlarını yanlayarak çizmezsem şerefsizim.


    eski rx-8 sadece bundan ibaretti İnşallah yeni rx-7 eski ruhu geri getirir
  • içi güzel dışı 5 kuruş etmez
  • mazda birkerede kötü birşey çıkar yav.. ne yaparsan herşey mükemmel oluyor.. i-stop ,dünyuanın en ekonomik motorları ve rotary motorun sahibi mazda. hala mazdanın teknolojini kötü gören insanlardan şüphelenmeye başladım..
  • 1600cc de 300 hors pavır!

    bu mazdanın tasarımcısı kimse elini eteğini öpmek lazım. çok iyi iş çıkarıyor. bir de bronz pigmentle eloksal kaplanmış alüminyum jantlar nefis gözüküyor.
  • Kimse şundan bahsetmemiş;

    Bana göre yüzü eskidi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Kimse şundan bahsetmemiş;

    Bana göre yüzü eskidi...


    Rx-8 R3 3 sene önce makyajlandı sana göreye kaldıysak s2000'in yüzü eskidi hiç değişmedi mesela ufak tefek makyajlı be insaf arkadaşım,biraz araştır bizde katılalım yüzünün eskidiğine..

    Bu arada arkadaşlar Rotary 1.3 litre olarak 13b rew ve 13b msp yani Rx-7'nin motoru ile Rx-8 aynı motorlar tek fark rotor dişli çapı ve turbo oluşu yoksa 1.3 litre rotary ile 500-600 hp güçler mümkün.1.6 litre turbo rotary ile Mazda'nın neler yapabileceğini biraz araştırırsanız imkansız olmadığını göreceksiniz.Tek sıkıntı emisyon değerli bunu unutmayınız herkes niye üretmiyorlar diyor.Ülke kanunları satışını yasakladığı zaman sen üretsende o arabayı satamazsın belli kota ve seviyede olmasından dolayı teknoloji ve otomobil endüstrüsi her geçen gün kendini yeniliyor ama çok bilmiş arkadaşlar sürekli turbo koysalar o olsaydı şu olsaydı diyerek koskoca markaların neden üretmediğini geniş perspektiften göremiyor yani üretmek mesele değil.90'larda 4 ve 6 sıralı turbo modellere bakınız o zaman emisyon değerleri bu kadar ciddi anlamda ön planda değildi.1.6 turbo olarak 300-400 hp seri üretim olacak bir otomobilin alt yapısı ile o araç tune edilerek 700-800 hp çok rahat görür unutmayınız.Detaylı bilgi ve Mazda meraklılarını Rx-8 Türkiye facebook grubumuza beklerim.Linkimiz;http://www.facebook.com/groups/136932396339447/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    1.6 300 Hp olsun, Misak-ı Milli sınırlarını yanlayarak çizmezsem şerefsizim.


    eski rx-8 sadece bundan ibaretti İnşallah yeni rx-7 eski ruhu geri getirir



    O ruh devam ediyor Over and under,nedenine gelince 90'larda üretilen Rx-7 yakıt sıkıntısı petrol fiyatlarında artış gözetmeksizin ortalama 20 litre yakan bir otomobildi.O zaman o fiyatlarda makul ve marjinal bir otomobil olarak üretiliyordu.O günün şartlarına göre üretildi..Rx-8 aynı ruhu devam ettiriyor internetten araştırırsan pist sürelerinde aradaki güç ve ağırlık farkına rağmen ne kadar yakın olduklarını göreceksin.1995'ten itibaren emisyon değerleri değişti 2000'lere gelince ozon tabakasındaki delik,küresel ısınma vs daha az yakıt tüketen,turbo olmayan daha zevkli olarak devir çeviren 4 kapı ve 4 kişilik bir otomobil platformu baz alınarak kullanıcı isteklerine yönelik,Rx-8 geliştirildi ve üretildi.Rx-8'in muazzam yol tutuşunun Rx-7'in gücüne rağmen olmadığınıda göreceksin,yan, 2 aracıda üreten aynı marka birini ayık kafa diğerini sarhoş üretmişler gibi bir sonuç çıkarıyorum buradan..Ruh devam ettirmeye yönelik zaten üretim yaparlar araştırırsan görürsün.Konsept değiştiği için bu şekilde değişir yüzler,görsellikler ama ruh devam eder.Seni en kısa zamanda organizasyonlarımıza bekliyorum gelirsen Rx-8 ruhunu yakından anlatırım ;) yalnış anlama bunu sakın.O ruhu en azından biz devam ettiriyoruz.Türkiye'den görüntüler,belki hoşunuza gider.






    Bunlarda Rx-8'in aldığı ödüller


    35 2005 1 İngiltere Best Sporting Car Fleet Magazine Dergi
    34 2005 1 İngiltere Car of the Year 2005 (Best Coupe) What Car ? Dergi
    33 2005 1 Slovenya Car Sensor '04-'05 U-Car of the Year -Sedan Category Car Sensor Organizasyon
    32 2004 12 Tayland Top 10 Cars of 2004 Thailand Bangkok Post Organizasyon
    31 2004 10 İzlanda Car of the year 2004: Sports car category Union of car journalists in Iceland Organizasyon
    30 2004 9 Singapur Car of the Year 2004/2005 Coupe of the Year Wheels Asia Dergi
    29 2004 9 Singapur Car of the Year 2004/2005 Grand Winner Wheels Asia Dergi
    28 2004 7 Japonya 2003-2004 Japan Mycar Best Choice Award (Sports Coupe Class) Gekkan Kuruma Erabi Dergi
    27 2004 7 İngiltere New Car Honours 2004 Coupe Winner Auto Express Dergi
    26 2004 6 A.B.D Consumers' Most Wanted Vehicles 2004:Most Significant Vehicle of the Year (2nd Place) Edmunds.com İnternet
    25 2004 4 İspanya Coche des Vanguardia 2004 Motor Mudial Dergi
    24 2004 4 İngiltere Coupe Car of the Year BBC Top Gear Dergi
    23 2004 3 İngiltere "Good Car, Bad Car" Best Coupe Sunday Times Gazete
    22 2004 3 Macaristan Playboy Car of the Year 2004 Playboy Dergi
    21 2004 2 Yeni Zelanda Car of the Year Driver Magazine Dergi
    20 2004 2 A.B.D. All Star, Best Coupe Automobile Magazine Dergi
    19 2004 2 A.B.D. Best Sports Car CNN money İnternet
    18 2004 1 Hong Kong Ten Best Cars for the second half year-2003 Any Car Magazine Dergi
    17 2004 1 Avusturalya WHEELS Car Of The Year 2003 Wheels Magazine Dergi
    16 2004 1 Japonya 2003 Nikkei Superior Products and Services Awards
    - Nikkei Business Daily Awards for Superiority Nihon Keizai Shimbun, Inc. Gazete
    15 2004 1 Japonya 2003-2004 Autobytel Car of The Year Autobytel Japan Co. Şirket
    14 2004 1 Japonnya Car Sensor 2003-'04 U-Car of the Year -Sedan Category Car Sensor U-Car of the Year committee İnternet
    13 2004 1 Japonya Golden Clay Trophy - Japan Car Design Award Car Styling Dergi
    12 2004 1 İngiltere Car of the Year 2004 (Best Coupe) What Car ? Dergi
    11 2003 12 Avusturalya Best Sports Car under $57,000 (Australia's Best Cars Awards) Australia's Best Cars Awards Organizasyon
    10 2003 12 Avusturalya Queensland Car Of The Year award The Courier-Mail Gazete
    9 2003 12 Kanada Best New Sports/Performance Vehicle (Canadian Car of the Year Award) Automobile Journalists Association of Canada (AJAC) Dernek
    8 2003 12 Japonya King of Car Award; Special Prize Sports Nippon Organizasyon
    7 2003 12 A.B.D 10 Best Cars 2004 CAR AND DRIVER Dergi
    6 2003 12 Japonya '03-'04 Car of The Year Japan: 10 Best Cars Car of The Year Japan (COTY) Organizasyon
    5 2003 11 Japonya '03-'04 Car of The Year Japan; Most Fun Prize Car of The Year Japan (COTY) Organization
    4 2003 11 japonya RJC Car of The Year 2004 The Automotive Researchers' & Journalists' conference of Japan (RJC) Organizasyon
    3 2003 10 Japonya Car of The Year Car Top Dergi
    2 2003 10 Japonya 2003-2004 Good Design Award (Product Design Section) Japan Industrial Design Promotion Organization (JIDPO) Organizasyon
    1 2003 10 Japonya Japan Automobile Hall of Fame: 2004 Most Excellent Developer Award Committee of Japan Automobile Hall of Fame (JAHFA) Organizasyon
    RENESIS MOTOR
    7 2004 4 Japonya Technological Development Award Society of Automotive Engineers of Japan, Inc. (JSAE) Organizasyon
    6 2004 1 Hong Kong The Best Design Engine Mr. Car Magazine & Metro Finance Radio Dergi
    5 2003 12 Japonya New Technology of the Year Jidosha Kogaku Dergi
    4 2003 12 Amerika 10 Best Engine Ward's Auto World and Ward's Engine and Vehicle Technology Update Dergi
    3 2003 11 Japonya RJC Technology of the Year 2004 The Automotive Researchers' & Journalists' conference of Japan (RJC) Organizasyon
    2 2003 5 İngiltere International Engine of the Year 2003: Best New Engine Engine Technology International Dergi
    1 2003 5 İngiltere International Engine of the Year 2003 Engine Technology International Dergi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thunderberk -- 9 Ekim 2011; 14:44:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thunderberk

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    1.6 300 Hp olsun, Misak-ı Milli sınırlarını yanlayarak çizmezsem şerefsizim.


    eski rx-8 sadece bundan ibaretti İnşallah yeni rx-7 eski ruhu geri getirir



    O ruh devam ediyor Over and under,nedenine gelince 90'larda üretilen Rx-7 yakıt sıkıntısı petrol fiyatlarında artış gözetmeksizin ortalama 20 litre yakan bir otomobildi,ve o günün şartlarına göre üretildi..Rx-8 aynı ruhu devam ettiriyor internetten araştırırsan pist sürelerinde aradaki güç ve ağırlık farkına rağmen ne kadar yakın olduklarını göreceksin,Rx-8'in muazzam yol tutuşunun Rx-7'in gücüne rağmen olmadığınıda göreceksin,yan, 2 aracıda üreten aynı marka birini ayık kafa diğerini sarhoş üretmişler gibi bir sonuç çıkarıyorum buradan..Ruh devam ettirmeye yönelik zaten üretim yaparlar araştırırsan görürsün.Konsept değiştiği için bu şekilde değişir yüzler,görsellikler ama ruh devam eder.Seni en kısa zamanda organizasyonlarımıza bekliyorum gelirsen Rx-8 ruhunu yakından anlatırım ;) yalnış anlama bunu sakın.O ruhu en azından biz devam ettiriyoruz.Türkiye'den görüntüler,belki hoşunuza gider.



    rx-8in teknik özelliklerini biliyorumda rx-7ninkileri bilmiyorum... rx-7nin motoru daha mı kuvvetli ?




  • Tek fark biri atmosferik diğeri turbo motor,RX8'lerde rotor dişli çapı büyütülmüştür RX7'lere göre. RX7 lerin sahip olduğu 13b'nin rotorlarının her ikisi de tam bir tur döndüğünde krank 2.7tur döner bu nedenle torkları fazladır. RX8'de rotorların dönüş turu dişlinin çapı ile oynanılarak düşürülmüştür , dolayısı ile torku da düşüktür. side housing , housing , apex ve side seal gibi parçalar seramik kapmala yöntemi ile aşınmaya dayanıklı hale getirilmiştir. RX8'in makinesinin yegane farkı budur.





    Daha detaylı bilgi için derlediğim Rotary konusuna bakabilirsin.

    http://resim.donanimhaber.com/m_50491236/mpage_1/f_/key_//tm.htm#50491236




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thunderberk

    Tek fark biri atmosferik diğeri turbo motor,RX8'lerde rotor dişli çapı büyütülmüştür RX7'lere göre. RX7 lerin sahip olduğu 13b'nin rotorlarının her ikisi de tam bir tur döndüğünde krank 2.7tur döner bu nedenle torkları fazladır. RX8'de rotorların dönüş turu dişlinin çapı ile oynanılarak düşürülmüştür , dolayısı ile torku da düşüktür. side housing , housing , apex ve side seal gibi parçalar seramik kapmala yöntemi ile aşınmaya dayanıklı hale getirilmiştir. RX8'in makinesinin yegane farkı budur.

    />




    Daha detaylı bilgi için derlediğim Rotary konusuna bakabilirsin.

    http://resim.donanimhaber.com/m_50491236/mpage_1/f_/key_//tm.htm#50491236

    rx-8 turbolu.. rx-7 atmosferikmiş.. çok şaşırdım peki türkiyede hiç rx-7 veilside bulunuyormu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dh_userTR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thunderberk

    Tek fark biri atmosferik diğeri turbo motor,RX8'lerde rotor dişli çapı büyütülmüştür RX7'lere göre. RX7 lerin sahip olduğu 13b'nin rotorlarının her ikisi de tam bir tur döndüğünde krank 2.7tur döner bu nedenle torkları fazladır. RX8'de rotorların dönüş turu dişlinin çapı ile oynanılarak düşürülmüştür , dolayısı ile torku da düşüktür. side housing , housing , apex ve side seal gibi parçalar seramik kapmala yöntemi ile aşınmaya dayanıklı hale getirilmiştir. RX8'in makinesinin yegane farkı budur.

    />




    Daha detaylı bilgi için derlediğim Rotary konusuna bakabilirsin.

    http://resim.donanimhaber.com/m_50491236/mpage_1/f_/key_//tm.htm#50491236

    rx-8 turbolu.. rx-7 atmosferikmiş.. çok şaşırdım peki türkiyede hiç rx-7 veilside bulunuyormu ?

    Rx-8 turbo değil atmosferik.Rx-7 Turbo hatta twin turbo belli devirlerde 1.si üst devirlerde 2.si giriyor devreye.Veilside modifiye markasıdır.Rx-7 veilside modifiyesi görmüş araç yok.Türkiyede Fc Rx-7 fazladır,efsane görülen fd3s Rx-7 sayısı 5 tanedir.




  • @Thunderberk

    sanırım ülkemize geleli 6-7 yıl oldu ama mazda rx-8 güncelliğini hala koruyan ve her geçişinde insanların başını döndüren bir araç

    arkadan itişli olması harika + aracın zaten yol tutuşuna da lafım yok ama artık apaçi tayfasının elindeki bir cupra veya golf ile başedebilecek motora ihtiyacı var diye düşünüyorum

    şuna 2 litre 300 beygir çift kavramalı tercih sebebi turbolu bir motor şart 1300 kg civarında tutup ağırlık dağılımını da eskisi gibi yaptılar mı işte o zaman harika olur

    benim en çok eleştirdiğim konu ki seninle de daha önce bu konuda şiddetli tartışmalarımız olmuştu rotary motor'un dayanıklılığı ve aşırı yakıt tüketimi idi
    hatırlarsan 2.0 tfsi örnekleri vermiştim

    sanırım bu dayanıklılık konusunda da yeni gelişmeler var
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.